Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

:nono: rustig aan he oudje :p
Ik heb gisteren nog 2x met Deb geoefend de 3de keer had ik geen zin meer. Ik doe het een beetje rustig aan voordat ik zaterdag zo gebroken ben dat ik er niks meer van bak :mello:
Ik merk echt dat ik geconcentreerd bezig moet zijn anders komt er niks van terecht. Ben wel zenuwachtig moet ik zeggen, niet voor de dans maar de avond in z'n geheel :bugeyed

Op de avond heb ik iemand nodig die bij de registratie tafel gaat zitten misschien wel 2 ook. Zijn er hier vrijwilligers?

:nono: rustig aan he oudje :p
Ik heb gisteren nog 2x met Deb geoefend de 3de keer had ik geen zin meer. Ik doe het een beetje rustig aan voordat ik zaterdag zo gebroken ben dat ik er niks meer van bak :mello:
Ik merk echt dat ik geconcentreerd bezig moet zijn anders komt er niks van terecht. Ben wel zenuwachtig moet ik zeggen, niet voor de dans maar de avond in z'n geheel :bugeyed
LOL! Was die mighty right leg billie jean kick waar Lars het gister over had aan het proberen! :hysterical: Nee hoor, geen idee wat ik heb gedaan. Maar het lijkt mee te vallen vandaag gelukkig! Jij en Deb zijn ook fanatiek! Ja, heb ook wel een beetje de zenuwen, hihi. Ik hoop dat het allemaal goed loopt die avond! Zal voor jou ook nog een hoop stress zijn, of niet?

Pff ik kom 's avonds moeilijk in slaap. En de hele dag een kriebelend gevoel in me lijf.
En dan te bedenken dat ik er gewoon mee heb ingestemd om weer zoiets te gaan doen ooh sssht ik mag er natuurlijk nog niks over zeggen. Maar de andere kant van het verhaal is dat ik het ook wel super cool vind dat het toch maar ff is gelukt om dit op poten te zetten!

@ Charlotte dat afwisselen komt wel goed ;) Dat is alvast 1.
Welke trein neem je zaterdag? Als je voor 21:15 aankomt wil ik je wel ff ophalen. Ik moet zorgen dat ik om 21:30 bij de locatie ben.

Pff ik kom 's avonds moeilijk in slaap. En de hele dag een kriebelend gevoel in me lijf.
En dan te bedenken dat ik er gewoon mee heb ingestemd om weer zoiets te gaan doen ooh sssht ik mag er natuurlijk nog niks over zeggen. Maar de andere kant van het verhaal is dat ik het ook wel super cool vind dat het toch maar ff is gelukt om dit op poten te zetten!
Oh jee... Niet te druk maken hoor... :better: Wordt vast super zaterdag! :yes:

Oh jee... Niet te druk maken hoor... :better: Wordt vast super zaterdag! :yes:
Nou zo erg is het ook weer niet hoor ik overleef het wel :) Maar je moet constant denken oh vergeet ik niks en heb ik dit wel geprint en dat.

Ik laat het je morgen weten, Angela, dan weet ik precies hoe en wat!
Is goed ik hoor het wel. Als je aan de tafel gaat zitten zou ik wel graag willen dat je er eerder bent dan dat de zaal officieel open gaat maar dat snap je vast wel ;)

Jaa, nog twee daagjes! :zombie: :wild:
Lekker Angela, dat je morgenmiddag vrij hebt! :) Ik heb vanmiddag vrij genomen, dan kan ik de paardjes doen. En vanavond is het koopavond in Haarlem dus ga ik ff kijken of ik iets van een outfit kan vinden. Hoop het wel anders wordt het zaterdag nog stressen, LOL!

Tja altijd weer laatste moment he ;)

Maareh nog een vrijwilliger voor zaterdag? 1 persoon is een beetje sneu ik verwacht dat ze allemaal op het laatste moment binnen komen dus dan is het opeens druk bij de registratie. Ik kan niet aan een tafel vast zitten moet teveel regelen en testen enzo.

Angela, zeg jij maar hoe laat ik op het station moet zijn, dan ben ik er. Het maakt voor mij nix uit, ik pas me aan.
Verder even over de terugreis;
er gaan de hele nacht treinen vanaf Gouda naar Rdam, maar die gaan niet zo heel vaak, dus ik moet een beetje uitdokteren hoe laat ik richting station moet.
Ze gaan namelijk om 2u, 3u en 4u :)
Zou iemand mij met de auto een slinger naar het station kunnen geven?

Oke je zou de trein van 20:50 kunnen nemen dan ben je er om 21:08 is misschien wel wat vroeg. Of van 20:55 met die trein ben je er om 21:19 die doet er iets langer over. Laat maar weten wat je doet.
En de trein van 2 uur moet je wel redden denk ik.

Hocus;3027052 said:
:wild: Nu nog maar één nachtje slapen! :clap::dancin::woohoo:
And darkness falls across the land... :zombie: :D

The midnight hour is close at hand ;)

Louise heeft leuke bordjes gemaakt die ik ga ophangen morgen :D

Ik heb eens gevraagd waarom ik banners mis zoals de donator banner en proud member. Blijkt dat staff members maar 1 banner hebben. Dus vandaar dat ik ze al een tijdje mis,

Last edited:

Veel plezier alvast met TTW:D
Ben echt blij dat het weekend is zeg. Niet dat het druk is op het werk, juist niet. Zat vandaag weer minstens 2 uur te niksen/internetten/patience te spelen omdat we op werk moesten wachten. Heb het liever druk dan gaat de tijd tenminste snel en dan voel ik me ook niet zo ongemakkelijk omdat ik nu geld verdien met niks doen.

Zo grappig! Ik was als kleintje natuurlijk al fan van Michael en zo heb ik mijn eigen versie gemaakt van het praatje in Thriller, komt ie;

Darkness falls across the land
The midnight power is close at hand
And creatures call inside your blood
To terrorise yours neighbourhood
And whose shall ever shall be found
Without the souls all getting down
The stands in place the hounds of hell
And rot inside of course shell
The founest dengind in the air
The funk of 40.000 years
And greasly cool from every to you
Upclosing in to see who you'll doom
And though you fight to stay alive
Your body start to shiver
Although your motor can resist
The evil of........the thriller

HAHAHAHAHAHAH

The midnight hour is close at hand ;)

Louise heeft leuke bordjes gemaakt die ik ga ophangen morgen :D

Ik heb eens gevraagd waarom ik banners mis zoals de donator banner en proud member. Blijkt dat staff members maar 1 banner hebben. Dus vandaar dat ik ze al een tijdje mis,
Leuk, ben benieuwd! :)
Oooh, ik vroeg het me ook al een tijdje af inderdaad! Goh, staff member... LOL! Laat ik toch maar weer eens wat gaan doen voor het Legacy team! *schopt zichzelf* :D
Weet iemand waar die oranje en groene streep voor zijn?

Veel plezier alvast met TTW:D
Ben echt blij dat het weekend is zeg. Niet dat het druk is op het werk, juist niet. Zat vandaag weer minstens 2 uur te niksen/internetten/patience te spelen omdat we op werk moesten wachten. Heb het liever druk dan gaat de tijd tenminste snel en dan voel ik me ook niet zo ongemakkelijk omdat ik nu geld verdien met niks doen.
Thanks! Ah, leuk toch internetten en betaald krijgen? Nee, ik begrijp wat je bedoelt. Als het druk is gaat de tijd tenminste ook veel sneller! :wink:

Zo grappig! Ik was als kleintje natuurlijk al fan van Michael en zo heb ik mijn eigen versie gemaakt van het praatje in Thriller, komt ie;

Darkness falls across the land
The midnight power is close at hand
And creatures call inside your blood
To terrorise yours neighbourhood
And whose shall ever shall be found
Without the souls all getting down
The stands in place the hounds of hell
And rot inside of course shell
The founest dengind in the air
The funk of 40.000 years
And greasly cool from every to you
Upclosing in to see who you'll doom
And though you fight to stay alive
Your body start to shiver
Although your motor can resist
The evil of........the thriller

HAHAHAHAHAHAH
LOL! :lol:

Leuk, ben benieuwd! :)
Oooh, ik vroeg het me ook al een tijdje af inderdaad! Goh, staff member... LOL! Laat ik toch maar weer eens wat gaan doen voor het Legacy team! *schopt zichzelf* :D
Weet iemand waar die oranje en groene streep voor zijn?
Ja haha dat dacht ik ook al.
Dit gaat over die strepen http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?p=3027529#post3027529

Pfoeh Hocus, dat interview wat jij geplaatst had met Lisa Mary is bestwel heftig om te zien..........
Waar staat dat?

Ik heb eergisteren eens de Radio hier gebruikt is leuk om te hebben als achtergrond muziek :D

Back