Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

@ samantha wordt vast heel gaaf :D

@ Charlotte Deb, jij, Lars en Louise zijn er Diana weet ik niet eigenlijk maar goed jullie kunnen de dans al. Er komen er sowieso 8 die het nog niet (goed) kunnen. Dus gaat weer een stap voor stap workshop worden.

@ samantha wordt vast heel gaaf :D

@ Charlotte Deb, jij, Lars en Louise zijn er Diana weet ik niet eigenlijk maar goed jullie kunnen de dans al. Er komen er sowieso 8 die het nog niet (goed) kunnen. Dus gaat weer een stap voor stap workshop worden.
Ik kom denk wel ff filmen/foto's maken! :wink:

Last edited:

@Samantha: Dat boek ken ik niet. Bol.com heeft wel een beschrijving en het heeft 152 bladzijdes:
Michael Jackson was a man with phenomenal talents. He was dubbed "King of Pop" and the most successful male entertainer ever in the music industry. He was world renowned for his humanitarian efforts and his Heal the World Foundation. Michael broke preced

Op bol.com is het boek goedkoper maar het is nog goedkoper hier.

Volgens mij komt TTW straks zowiezo op tv. Was vorig jaar ook zo :lol:

OMG, nee toch! :bugeyed Ik vond het zaterdag al vreeeselijk! :lol:
Ik heb trouwens een paar pics van gisteren op de TTW Hyves gezet! :wink:

Ik heb het gezien. Nou ze bezorgen me bij TTW nog ff flink wat stress :stretcher ik lees vanochtend op het forum dat media aanwezig moet zijn dus ik heb even gevraagd of ik dan een probleem heb als dat niet het geval is... De lokale krant komt maar ja dat noem ik geen media. Frans komt wel filmen maar het is nog maar de vraag of ze het nieuwswaardig vinden dus niet gegarandeerd in de uitzending.Verder kreeg ik vanochtend te horen bij de gemeente dat mijn evenementenvergunning aanvraag van vorige week eigenlijk te laat was (wist ik zelf ook wel, niet meer aan gedacht de afgelopen weken) maar ze kunnen het op zich wel toelaten. Maarrrr ik moet ook een ontheffing aanvragen bij de milieudienst voor de muziek die gedraaid gaat worden. Dus die heb ik gebeld moet het al 3 weken van te voren worden aangevraagd :bugeyed. En het is vakantie dus weinig mensen op hun kantoor om er nu naar te kijken maar de man die ik gesproken heb ging z'n best doen. Oftewel als het zo doorgaat hoeven ze mij zaterdag niet te schminken maar zie ik er vanzelf al uit als een zombie :doh:.

Wat een geregel allemaal nog zeg. Hopelijk gaat het allemaal nog lukken, zou zonde zijn als TTW niet door zou gaan.

Ja vergunningen zijn dingen die je altijd zult moeten regelen als je iets organiseert. Gelukkig hoef ik niet nog even een nieuws groep te regelen het is voldoende als we het filmen en de krant aanwezig is.

Dus je gaat Hart van NL niet vragen? Of nog beter Piet Paulusma voor het weerbericht :lol:

De man van debbie komt filmen en hij werkt o.a. voor hart van nederland en het jeugd journaal. Als het goed is heeft ze vandaag ook ons persbericht via hem verstuurd dus we zien het wel.

@ Angela, wow wat een gedoe allemaal zeg.. pfooh!.. een ontheffing aanvragen bij de milieudienst voor muziek??.. wowz.. dat gaat best ver voor een dans van 5 minuten.. of niet..? :p
@ Hocus, hahaha kheb je pix gezien lol! Maar goed dat je ze niet allemaal opzet, zo worden mijn rare bewegingen niet tentoongesteld.. :rofl: :p
@ L aka SF aka Lange slungel :rofl: het viel mee dat je niet op m'n tenen trapte met je lange benen! lllollll :hysterical: ;)

Haha het is niet alleen voor thriller he. Er mag anders na een bepaalde tijd alleen nog zachtjes muziek aan zodat je het niet buiten hoort. Ik wist daar wel vanaf maar dacht dat het gelijk in de evenementen vergunning zat. Weer wat geleerd.

Charlotte zorgt voor MJ muziek en dan willen we het wel horen ;)

Angela: Een hoop stress dus nog in de laatste week! Oei, ik moet niet vergeten dat registratie formulier nog in te vullen! Ik ga donderdag op jacht voor een outfit, moet goedkomen LOL! :zombie:
Ik heb er zin in! :clap:Gaan we eigenlijk The Drill ook nog doen?

L&L: Op m'n Hyves staan ook nog een paar foto's van zaterdag, hadden jullie die al gezien? :wink: Sloeg Louise je bijna Lars? Gewelddadig stelletje! :lol: Daar blijf ik maar bij uit de buurt zaterdag, LOLOL! :hysterical:

@ Angela, aha dat verklaart.. :)

@ Hocus, ja ach hij kan wel tegen een stootje van een kleintje :hysterical:
Pff ik ga er niet zo erg toppie uitzien denk ik zaterdag bij TTW.. :rofl:

@ L&L ..hou ook van jou.. :upside_down:

*Rent gillend weg uit dit topic* :hysterical: :lol: :rollin:

:hysterical::hysterical: *met je handen zwaaiend in de lucht*:hysterical: ... :oops:... :shutup: ... :better: ... :)

btw ik heb je foto's alleen op hyves gezien :p
had je ze ook ergens anders staan? lol:smilerolleyes:

@Angela is het ook goed om bijvoorbeeld bij de dans een gescheurde t-shirt te dragen maar met daaroverheen zeg maar, een scheurloze jas/vest, die ik dan wel open hou?

@L&L kom! rennen we achter Hocus aan!..:hysterical::p

Ja, inderdaad! Met m'n handen zwaaiend in de lucht! :hysterical:
Nee, ik had de foto's alleen op Hyves gezet. Wil je dat ik ze hier ook nog neerzet? heh heh
Maar van de TTW workshop is wel leuk om hier neer te zetten denk ik... Straks in de pauze ff doen, hoor te werken nu...LOL!

Je moet zelf maar kijken wat je aan doet Louise je kunt eventueel wat spinnenrag over het vestje heen doen of aan knoopjes ofzo hangen.
Ik heb zelf een rok en een vestje waar ik nog een wit shirt onder doe die ik besmeur met rode vlekken en modder. De rok maak ik scheuren in en het vestje moet er ook aan geloven :p
Ik las gisteren op een website dat je er een verhaal aan moet koppelen als je de kleding vergald :lol: Bij die jongen hadden ze bijvoorbeeld aan 1 kant van z'n arm scheuren gemaakt alsof een zombie hem bij z'n arm wilde grijpen en z'n mouw kapot geknipt.

@ Lars ik kreeg gisteren een update van TTW wie zich al officieel hebben aangemeld en jij stond daar niet bij wil je dat nog even doen ;) http://www.surveymonkey.com/s/4084TTW2010ParticipntPreReg

Ik mis nog meer mensen hoor maar ik dacht meld het hier ff.

1133383839_6_t8Fu.jpeg

1133384122_6_tPNx.jpeg

1133384232_6_YgBY.jpeg

1133384571_6_U6Fm.jpeg

Back