Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ja, als het huwelijk niet stuk was gelopen en ze samen kindjes hadden gekregen, wie weet.....
Maar ja, dan waren die parels van een prince, paris en blanker er niet geweest.

Ben een beetje mistroostig vandaag, heb ook weer over hem
gedroomd, mis hem echt weer even heel erg. Vanavond lekker opvrolijken met de dans! :)

Heel veel plezier en succes vanavond! Show your movess :party:

Die balkjes zijn wel even wennen, maar wel een leuk idee.

Ik moet dat interview ook maar even terugkijken, want heb er al zoveel over gelezen.

Erg leuke foto's. Ik heb aan jullie gedacht,hihi.
Heb vanmiddag een blu-ray speler gekocht en gelijk This is it op bluray en Wow wat is dat mooi scherp zeg! Dat er maar vele blu rays van Michael mogen komen.. al zal gewoon dvd ook fantastisch zijn natuurlijk :p

Op onze hyves pagina heeft 1 van de moeders een filmpje geplaatst bij de krabbels en ze heeft er nog meer op haar kanaal staan. Ik ga het thuis even goed bekijken ik heb hier geen geluid. Maar vond het al mooi om een stukje te zien ging goed zo te zien!

Gaan jullie 27 nov. nog naar Venlo? Ik sla over, m'n lieve mams is dan jarig! Ik zag dat er 17 dec. ook weer een event in Katwijk is. Daar ga ik dan wel naartoe, is gelukkig ook niet zo ver... :wink:

Gaan jullie 27 nov. nog naar Venlo? Ik sla over, m'n lieve mams is dan jarig! Ik zag dat er 17 dec. ook weer een event in Katwijk is. Daar ga ik dan wel naartoe, is gelukkig ook niet zo ver... :wink:

Wat voor events zijn dat?
Ik weet er niks over, maar het is misschien wel weer leuk om te gaan :)

Ik heb me al opgegeven voor 17 december :punk:

11422352275hb65.jpg

27e kom ik niet, 17e denk ik wel! :)
Gaan er nog meer mensen? En zo ja, kunnen we nog iets regelen qua carpoolen enzo?

Ik denk dat er maar weinig langs Rotterdam komen. Ik rijd zelf via leiden over de N11.

WEEKEND!!! Ik heb vanochtend besloten dat ik vandaag lekker een dagje vrij nam. M'n huis was een puinhoop en ik ben echt zo moe de laatste tijd. Dus vandaag het huis opgeruimd en m'n boodschappen voor het weekend in huis gehaald. Hoef ik morgen tenminste niks. Morgen wel een pompoentaart maken voor het eerst :D

Lekker is dat altijd om al op vrijdag vrij te zijn. Had ik ook wel gewild maarja dat ging niet. Heb weer 90% zitten internetten etc omdat ik op werk moest wachten.:no: Wou bijna zeggen van ik ga naar huis maar het moet op dag verwerking dus dan krijg je helemaal gezeur.

Heb eindelijk de chips met Joppie saus. Hoorde echt iedereen erover en die was altijd overal uitverkocht :( Heb ook meteen een zooi Toy Story figuurtjes. Ga ik mijn werkplek mee opvrolijken:D

Ga denk ik niet naar de MJ feestjes.. voel er op het moment niet zoveel voor om naar zo'n feest te gaan ook al is het altijd wel gezellig.

En toen was het weer maandag....
Ik kijk al weer helemaal uit naar de volgende MJ avond :dance:
Wel een paar drukke avonden die week, de 16de heb ik kerstdiner van m'n werk 17de MJ avond en 18de zijn m'n ouders 30 jaar getrouwd.

Voor nu wens ik iedereen een fijne week!

Heb vannacht maar 3 uur geslapen ofzo. Geen idee waar het door kwam. Gelukkig kon ik op het werk regelen dat ik vandaag een half dagje werk en woensdag een halve i.p.v. vrij. Deze week is wel druk opzich want donderdag begint het boekenfestijn weer in Eindhoven en ik ga zaterdag naar Rotterdam mits het niet regent.

hihi....was,k ff weer.
Ben hier veel te weinig, sorry...

Hier mijn jukkie foto toen mijn tattoo eindelijk klaar was na 3 sessies en 6 uur pijn lijden!

1131648739_5_Wx1X.jpg

Back