Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

hihi Gaz heeft weer iets nieuws toegevoegd je kan nu de vlag van je land kiezen en die laten wapperen bij je naam heb em gelijk toegevoegd :p

Je doet dat trouwens bij usercp - edit your details - en dan bij country flag je land kiezen

Heb meteen ook een vlag toegevoegd:D Ga denk ik rond kerst maar weer eens een donatie doen.

Dat filmpje is wel erg leuk ja.. Dat kost vast een hoop stroom :lol: Maarja je moet er iets voor over hebben natuurlijk en Michael is het waard:D

Daar zit ook wat in natuurlijk maar met zijn concerten was hij ook niet al te zuinig met stroom :lol:

Hier in de buurt is trouwens ook iemand die ieder jaar zijn huis van onder tot boven versiert en een paar straten verder hebben ze met de hele straat lichtjes aan de dakgoot rond kerst. Vind het altijd wel mooi maar ook weer zo overdreven en stroom verspilling.

Ow gut. waar kan ik die mj boxer bestellen?
ik draag normaal nooit boxers, ook niet de vrouwenvariant.
maar hiervoor maak ik graag een uitzondering!

Die boxer! Nee dat gaat mijn persoonlijk toch iets te ver :lol: Is wel leuk verder hoor en ik snap het ook wel maar toch. Ik wil al de hele tijd MJ puzzels gaan halen en de speelgoed winkel waar ze ze zouden moeten hebben is al weken gesloten. Geen idee waarom.

Zo, vandmiddag op naar Enschede waar we met een paar andere fans het hek wat gaan opvrolijken...hopelijk blijft het eventjes droog!

Ik betwijfel het maar laten we het inderdaad hopen:D

Ben vandaag gaan shoppen in Rotterdam en ook maar even naar de Primark. OMG wat een chaos daar..vooral bij de paskamers:bugeyed Maar heb wel een volle tas met kleding en een paraplu gescoord daar. Wat goedkoop is het daar zeg. Maar ik verwacht er maar niet teveel van :lol: Was trouwens wel verbaasd toen ik bij Alexandrium aankwam. Ik dacht dat is gewoon een woonmall waar toevallig een Primark zit maar het is een heel winkel centrum. Naderhand ook nog gewoon in het centrum geshopt en bij de Mediamarkt bleek Xander van Volumia een signeersessie en optreden te geven. Ik had al zoiets van volgens mij komt er een beroemdheid want een vrouwtje van minstens 60+ was helemaal hyper en zei steeds tegen haar man "hij moet er nu zijn!" en er liepen verdacht veel mensen voornamelijk ouderen rond op de CD/DVD etc afdeling. Toen zag ik hem dus. Vond dat oudje vrouwtje wel grappig om te zien. Deed me een beetje denken de tijd dat ik daar was voor 3T :lol: Volgens mijn moeder had Xander de zelfde beveiligings mensen als 3T had.. geen idee :lol:

We hebben het droog gehouden!
Michael heeft vast even overlegd met de weergoden ;) want het zonnetje kwam er zelfs bij.

Het hek hangt voorlopig weer mooi vol.

:wild: Gaaf dat filmpje! :D

We hebben het droog gehouden!
Michael heeft vast even overlegd met de weergoden ;) want het zonnetje kwam er zelfs bij.

Het hek hangt voorlopig weer mooi vol.
Jaa, gelukkig hadden we goed weer! Hier een paar foto's :

1152136052_6_OP6y.jpeg

1152136661_6_3cLi.jpeg

1152137595_6_-02g.jpeg

Zal het thuis kijken vanavond. Moet eerst naar een vergadering van de VVE...

Had ik me er al 2 weken op ingesteld dat ik vandaag voor de griepprik naar de dokter moest, pak ik vanochtend m'n brief is het morgen :doh:

Lol, dat soort dingen heb ik ook vaak...

Ik ben sinds gisteren trouwens begonnen met Smooth Criminal! :wild: Gaaf hoor, maar wel een stuk lastiger dan Thriller... :p

Smooth criminal is zeer zeker lastig, pfff:p

Dat interview, ik vind het niets!
En weer praten ze over Michael zijn uiterlijk, ik bedoel, HOUD ER MEE OP!!!
Snappen ze het nou gewoon echt niet dat het niet gaat om uiterlijk, het gaat erom wat de persoon bereikt heeft in zijn leven en dat is meer dan Oprah ooit van kan dromen.
Je ziet echt in Prince zijn ogen dat die weet hoe Oprah is, hoe goed die alles moet aanpakken.
Een zoon waar papa Michael trots op is.
En Paris, oh zo'n wijs iemand.
Blanket, heeft niet zo'n zin in het interview haha.

Mooie foto's Diana!

Ik ga er vanavond eens voor zitten (voor Oprah) want mijn man werkt en met 4 kinderen om me heen kan ik me daar niet op concentreren...

Heb bovendien last van mijn arm omdat we vanmiddag reisvaccinaties gehaald hebben (tyfus, gele koort, hepatitus A en B).
Die gele koorts prik hakt er wel in, blehh...

Maarrrrrrr....over ruim 5 weken zitten wij in het heerlijk warme Senegal!
Je moet er alleen wat voor overhebben.

Oja die prikken zijn zo irritant. Vooral die voor hepatitus:no: Moest ze ook halen voor China. Van buiktyfus en gele koorts had ik geen last en was m'n arm zo weer normaal maar de ander bleef echt zeker een week stijf aanvoelen. Maar inderdaad beter die prikken dan goed ziek worden.
Moet over een paar maanden ook weer vaccinaties gaan halen voor Japan, heb vandaag een optie genomen voor een reis in april.

Weet nog niet of ik dat Oprah interview ga kijken. Heb er teveel slechte dingen over gehoord...

Ik heb het interview zojuist bekeken. Er zaten zeker weer wat foute vragen tussen en ik heb het in elk geval niet droog weten te houden :cry:

Heejjj

Ik ben er even helemaal uitgeweest, want het was echt bizar druk de afgelopen weken!!!
Ik ben er alleen wel op een verkeerd moment uitgeweest, want wat een nieuws ineens allemaal!
Ik heb het interview bekeken en idd, ook ik kon het niet drooghouden. Vooral aan het begin met Katherine en het allerlaatste waar Paris heel duidelijk zegt; "Everything".
En dan "Breakig News"!
Er gaan allemaal verhalen dat hij het niet zou zijn?
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje, maar ik ben bang dat dat alleen maar komt, omdat ik er nu anders naar ben gaan luisteren.
Als het niet gezegd was, had ik er waarschijnlijk gewoon naar geluisterd als was het MJ. Moeilijk.......wat denken jullie?
En gaan jullie pre-orderen?
Of is het slimmer om af te wachten tot het hier uit is?
Want hebberig als ik ben wil ik uiteraard ook de DVD en het t-shirt hebben, haha!
Maar ja, is het mijn geld waard?
Ben benieuwd naar jullie mening!!

Back