Dutch & Belgian MJ fans

Ik zag hem ook liggen en heb meteen even het boekje wat erbij zat doorgebladerd want de verpakking was toch al open haha. Vind de plastic doos wel wat onhandig en bij eentje hadden ze volgens mij die kaart die voor de goudkleurige hoes moet zitten al gejat. :no:

Kan niet wachten tot amazon mijn bestelling verstuurd. Ze hebben nu trouwens gauw dat wii spel verlaagd naar £24,99 die was toen ik die deal bestelde nog duurder. Wel belachelijk dat die Vision Box hier zo duur is terwijl je um bij Amazon al voor £17,99 kunt kopen.

Re: Dutch MJ Fans

:waving: Alles goed hier? Ik zal vanavond ff bijlezen... Gaat er hier woensdag nog iemand naar de Fame in Amsterdam? Deb en ik gaan erheen, ben benieuwd!

Nope vind het niet fijn op en doordeweekse dag. Veel plezier in elk geval!

Ik hoop dat de opgegeven sneeuw geen werkelijkheid wordt getver de winter is nog niet eens begonnen en we krijgen het al :(

Als automobilist is het niet leuk maar als hondenbezitter ook nie. Vorig jaar was het een grote ijsbaan bij ons in de buurt je kon niet normaal lopen. En ik wordt ook doodziek van de jeugd die ijsballen tegen je ramen aan gooien :mat:
Vind de winter best oke maar dan zonder ijzel en sneeuw, gewoon goed ijs op de sloten zodat je iedereen leuk kan zien schaatsen (kan het namelijk zelf niet)

Ik woon aan het water en vorig jaar kon er sinds jaren weer een paar dagen op geschaatst worden. Was wel een gezellig gezicht al die sleetjes enzo op het ijs. Kan het zelf ook niet. Ben jaren geleden wel eens het ijs op gegaan hier maar toen vonden jongeren het nodig om flink hard the gaan schaatsen of ijshockey te gaan doen. Was er dus ook weer zo vanaf toen ik voor de zoveelste keer bijna omver werd gereden.

Na zoveel minpunten scoort amazon nu toch weer een pluspunt. Ze hebben Vision toch apart verstuurd en moet woensdag aankomen. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd omdat je bij gratis verzenden juist alles bij elkaar moest laten verzenden. En na al die drama van vorige keer had ik zoiets van eerst zien dan geloven qua verzenden op 13 december.

Ik vergeet hier helemaal te posten dat m'n Wii game onderweg is :wild:
Had em gewoon donderdag verwacht maar nu komt ie morgen al!!!
Ben zo benieuwd :D

Ik heb mezelf een keer gefilmd bij DDR (Dancing Stage) was echt erg. Meteen gewist. Hoop ergens dat je bij het MJ spel ook een dansmat kunt gebruiken of ik ieder geval het balance bord. Maar ik vrees dat het een soort Boogie idee is (wiimote en nunchuck alleen) en dat is vrij saai qua dansen.

Hij is binnen!! Kreeg net een smsje van m'n moeder.
Vanavond komen m'n ouders en dan gaan we het spelen :D Ik heb er zin in!
Ik zal uitgebreid verslag uitbrengen Charlotte ;)

Oja, ik was even langs de blokker gegaan en die cd die er pas zou zijn is inderdaad gewoon de nieuwe Michael. Die ze ook bij de Blokker pas in december zullen hebben.

O raar, het meisje vertelde mij dat ze de cd nog niet hadden,omdat de wereldwijde releasedatum naar 14 december was verschoven.
Jammer, ik was benieuwd naar wat het zou zijn.

Vanmiddag om een uur of 4 terug gekomen uit Londen, staat een kwartier nadat ik binnen ben de postbode voor de deur met een pakketje. Mn Amazon bestelling :) en die zou morgen pas afgeleverd worden.

Vision zat erin en het Making of Thriller fotoboek. Houd me wel even bezig.

Je moet dansen zoals michael. Je afstandsbediening signaleert bewegingen dus meet zo of je het goed doet. Je ziet een animatie michael de bewegingen doen en de bewegingen die gaan komen zie je voorbij scrollen. Je krijgt punten die bepaald worden naar hoe goed je het doet. Ghosts vond ik heel leuk om te doen maar die heeft moeilijkheidsgraad hard en TDCAU ook. Mocht je niemand kennen met een wii ben je welkom om het hier een keer te spelen :)

Klinkt erg leuk..Hoop dat ik de mijne ook snel heb. Weet nu al dat ik er echt niet goed in zal zijn maar ach het gaat om de lol he :lol: Dus geen dansmat of balance board nodig?

Ben niet zo van de spelcomputers maar we hebben wel een Nintendo DS dus daar ga ik van de week maar eens naar kijken dan.
Kunnen de kinderen mooi voor sinterklaas krijgen, en dan kan ik ermee spelen als ze op bed zijn, Whahaha...

Last edited:

Ik ben 1,5 uur bezig geweest het is echt super gaaf. Ik raad het iedereen aan.
:wild: Gaaf! Ikke ook hebben! Even sparen maar...

Heb ff bijgelezen, sorry beetje veel om overal op te reageren... :blush:
Maar wat gaaf Louise dat verhaal over Taj en die foto's ook! :)

Gaan er van hier nog mensen naar Venlo zaterdag? Heel veel plezier!!

Ja ik zei al tegen m'n moeder tis jammer dat jij geen Wii hebt anders konden we met z'n allen spelen zondag :D
Er zitten ook trainingsvideo's in waarbij je door instructeurs (o.a. Travis) les krijgt in bepaalde dansen ook Smooth Criminal ;)

Back