Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ja vind ik ook heel jammer. Maar er zijn fans die denken dat ze ghosts apart nog op dvd uit gaan brengen dus dat hoop ik dan maar.

Gaan er hier nog mensen de 21e naar de Panama? Angela als ik kaartjes voor je moet bestellen laat maar ff weten. Ik wil ze van de week bestellen. Deb gaat ook gezellig mee!

Oef, dat wordt afkicken van Hyves... :p M'n baas heeft sinds vandaag Hyves geblokkeerd, LOL! Er zaten ook wel een hoop mensen de hele dag op te gluren, hihihi. Nou ja, gelukkig hebben we nog Facebook... ;)

:( jammer dat je weggaat lars maar ik begrijp het wel. Tot snel op een fan event en veel plezier in disney.

@diana mijn moeder en ik hebben besloten dat we naar amsterdam gaan :) dus als je kaartjes voor ons wil bestellen graag. Ik had ook heel veel zin in katwijk maar het is gewoon teveel. Ik zal melissa wel een mail sturen.

Thanks! Kan niet wachten :D
Deze december maand wordt de drukste en leukste die ik ooit gehad heb denk ik

4 december Madame tussauds
5 december Sinterklaas vieren
14 december kaarsjesavond in Gouda (ga ik voor het eerst eindelijk eens heen)
18 december winter efteling
21 december MJ avond Amsterdam
Voor kerst langs Best en Eindhoven voor Serious Request
En natuurlijk KERST :D

Jaa, ik heb ook allemaal van die leuke dingen in het vooruitzicht! Heb er zin in! :wild: En dan in januari weekendje Disney! :clap:Zo komen we de winter wel door! :D
Bah, ik ben die stomme sneeuw nu al zat... :mello: De paarden gleden bijna onderuit gisteren. Ze gaan dan wel voorzichtig lopen, maar met die hoefijzers is het spiegelglad voor ze... :(

Ah wat sneu. Mijn collega heeft ook een paard en ze baalt op dit soort momenten dat er bij hun geen binnenbak is dus ze kan niet veel nu.

Heejjj

Voel me alweer wat beter gelukkig.
Ik kan nergens meer bij zijn tegenwoordig, boehoe! :(
De 17e en 21e kan ik allebei niet........
MAAR met bowlen ben ik erbij!! :)
En Lars, heel jammer dat je weg gaat!!!
Hoop je idd snel weer ergens te zien/spreken dan!

Liefs!

Ja over het bowlen we kunnen er nog wel wat fans bij hebben dus step forward en meld je bij mij. We gaan naar bowling zuidplein in rotterdam op 29 januari.

Gelukkig dat je je weer wat beter voelt Charlotte! :) Wat jammer dat je bij beide events er niet bij kan zijn... :( Ga je ook niet mee naar Madame Tussauds komend weekend?

Angela_MJJ;3104956 said:
Ja over het bowlen we kunnen er nog wel wat fans bij hebben dus step forward en meld je bij mij. We gaan naar bowling zuidplein in rotterdam op 29 januari.

Is dat met die lichteffecten?
Je had er toch ook één bij de Kuip? Boven heb je dan pooltafels enzo.. het heet de Atoll. http://www.atoll-rotterdam.nl
Maar ik vind alles best hoor ;) 't is alleen dat je weet dat daar ook bowlingbanen enz zijn. :)

:flowers:

LiLShOrTaY;3105526 said:
Is dat met die lichteffecten?
Je had er toch ook één bij de Kuip? Boven heb je dan pooltafels enzo.. het heet de Atoll. http://www.atoll-rotterdam.nl
Maar ik vind alles best hoor ;) 't is alleen dat je weet dat daar ook bowlingbanen enz zijn. :)

:flowers:

Ja het is met lichteffecten, rookeffecten, blacklight en videoschermen. En dat heb je niet allemaal bij iedere bowlingbaan vandaar dat ik voor die gekozen had. Ik zal nog eens kijken wat de mogelijkheden bij de kuip zijn.

Ja het is met lichteffecten, rookeffecten, blacklight en videoschermen. En dat heb je niet allemaal bij iedere bowlingbaan vandaar dat ik voor die gekozen had. Ik zal nog eens kijken wat de mogelijkheden bij de kuip zijn.

Gaaf!

Allemaal een goed weekend en een fijne Sint Nicholaas! Vergeet je grootste laars niet te zetten! ;)

:D

Thanks Ramzy!

Hebben jullie allemaal het nieuwe album al gedownload? Ik krijg hem als het goed is eind van de week in de bus... Maar ik denk vanavond toch ff downloaden, ben te nieuwsgierig! :wink:

Thanks Ramzy!

Hebben jullie allemaal het nieuwe album al gedownload? Ik krijg hem als het goed is eind van de week in de bus... Maar ik denk vanavond toch ff downloaden, ben te nieuwsgierig! :wink:
Ik krijg em ook vrijdag in de bus. Ik ga het niet downloaden sterker nog ik heb zelfs de snippets niet geluisterd van de leaks van de afgelopen tijd ik wilde dat het een verrassing bleef

Heb t album gisteravond gedownload, had al veel nummers ondertussen. Ik kon nhet niet van mijn nieuwsgierigheid winnen. En het was wel fijn aangezien ik vanochtend weer is 1,5 uur in de file stond. Rustig zitten luisteren dus. Ben er nog niet over uit wat ik ervan vind. Moet altijd een cd ff een paar keer op me in laten werken.

Het enige nummer waar ik heel benieuwd naar ben is Another day maar ik wacht rustig af :)
Ik baalde wel enorm toen ik gisteren hoorde dat TNT weer staakt tot zaterdag. Dat betekend dus dat de kans heel erg groot is dat ik de cd pas zaterdag in de bus heb :mat:.

^ Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Wat suf! Het album is nu te beluisteren via Michaeljackson.com. Het klinkt boven verwachting goed.

Ja, heb hem gisteren beluisterd! Mijn eerste indruk is positief. :yes: Maar wil hem eerst nog een paar keer goed luisteren voordat ik er echt een mening over vorm...
Oh balen zeg dat TNT gaat staken! Maarja, heb het album in feite toch al nu... :p

Last edited:

Volgens mij staken ze niet. Stond wel op de planning maar volgens mij ging dat niet door. Tenminste ik heb niet gehoord dat het toch weer wel doorging en de vorige keren kregen we daar een mail over.

De TNT is aan het staken, maar niet alle postbodes en pakketjes worden gewoon bezorgd. Hangt er vanaf waar je het album besteld heb. Die van mij komt bij Bol vandaan en dat wordt gewoon bezorgd.

Back