Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik heb die tekst idd ook al vaak op dat nummer geplaatst als ik me down voelde.

Voor degene die het nog niet voorbij hebben zien komen ik heb voor de MJ fans een actie geopend bij Serious Request om geld in te zamelen. http://3fm.komzelfinactie.nl/actie/michael-jackson-fans-for-serious-request

Op 23 december gaan we naar het glazen huis en Best iedereen is welkom om mee te gaan :)

Jammer, zou graag meegaan, maar ik ga de 20e al, om te kijken of we voor een donatie met m'n bandje mogen spelen! :)
En nee, hij staat niet op YouTube, want hij kon het bestand niet lezen?!

Welke nummers worden er eigenlijk van verdacht niet echt MJ te zijn? Want ik heb bij een aantal wel mn vermoedens.....
En is er nog iemand door weer en wind naar het event gegaan vanavond?!

Welke nummers worden er eigenlijk van verdacht niet echt MJ te zijn? Want ik heb bij een aantal wel mn vermoedens.....
En is er nog iemand door weer en wind naar het event gegaan vanavond?!

Alle nummers die ge-produced werden door Eddie Cascio :

Keep Your Head Up
Monster
Breaking News

Van die 3 liedjes vind ik persoonlijk MONSTER het minst MJ klinken...

Groetjes ;) http://nl.netlog.com/groups/King_Of_Pop

Ik vind het album leuk maar had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Had van te voren expres niet naar andere samples geluisterd dan breaking news en Hold My Hand hoorde ik voor het eerst op de radio de dag nadat ik het album had.

- Hold My Hand: Ik vind persoonlijk Akon niet zo en ik vind het meer een Akon nummer dan een MJ nummer. Het is een leuk nummer maar toch mis ik wat meer MJ invloeden.
- Hollywood Tonight: Ook wel een leuk nummer maar ik vind het op de een of andere manier niet echt bij MJ passen. Vind het meer een typisch Justin Timberlake nummer ofzo.
- Keep Your Hand Up: Hier kreeg ik eindelijk wel een gevoel bij ja dit is een echt MJ nummer.
- Monster: Vind het liedje niet zo.
- Best of Joy: Leuk liedje. Doet me denken aan Michael.
-Breaking News: Leuk liedje opzich. Vond het in het begin niet zo maar nu ik het vaker hoor is het best leuk.
- (I Can't make it) Another Day: Vind Lenny Kravitz persoonlijk niet zo en ik vind de rustige gedeeltes wel mooi maar dat rock achtige niet zo.
- Behind The Mask: Leuk nummer.
- Much Too Soon: Simpel maar leuk rustig liedje.

Bij sommige liedjes heb ik ook het gevoel dat het niet helemaal MJ en ik heb bij sommige liedjes ook verhalen gehoord van het is te hoog (Keep Your Head Up) enzo. Maar aan de andere kant kunnen we wel verwachten dat het helemaal 100% zuiver Michael is nu hij er niet meer is? Weet niet in hoeverre deze liedjes al afgemaakt waren qua zang etc door Michael zelf.

Ik twijfel over Behind The Mask om eerlijk te zijn. Dat is trouwens puur gevoelsmatig, kan niet precies zeggen waarom want het klinkt wel als Michael. Over Keep Your Head Up twijfel ik echter weer niet. Bij Breaking News weet ik het niet meer, teveel over gelezen.

Behind the mask vind ik 1 van de beste nummers op het album. Ik dacht bij het eerst horen ook van huh.... Maar in het boekje staat als jaar 1979. Toen ging ik nog is luisteren met Off the wall in mn achterhoofd en toen dacht ik ja dat is Michael.

Much too soon ben ik echt helemaal weg van. Mooiste nummer van de plaat. In het boekje staat geen jaartal, maar via Gearslutz weet ik dat het een outtake van History is. Gemaakt nog voor they don't care about us. De engineer die hieraan mee gewerkt heeft vond dit toen al een prachtig nummer en wist ook niet waarom het op de plank is blijven liggen. Waarschijnlijk paste het niet tussen de andere nummers.

Monster ben ik dan weer niet zo weg van. Hollywood Tonight is in 1 woord super!
Keep your head up vind ik een mooi nummer, maar dat is toch wel 1 van de nummers dat ik denk is dat Michael's stem.

Gekke is dat ik het album niet zo heel veel luister. Vind het wel super dat ie meteen op 1 in de album lijsten is gekomen :)

Ik vind Keep your head up juist wel echt als MJ klinken. Misschien is niet alles helemaal mj, maar het grootste gedeelte denk ik wel. Vind het sowieso een leuk nummer,haha.

Ik heb het album pas 2 keer goed geluisterd. De eerste keer dat ik ging luisteren ben ik er snel doorheen gegaan van klinkt leuk of nah vind het (nog) niks volgende... Het geeft mij toch een ander gevoel dan andere cd's van Michael. Vind het wel top dat het album op nummer 1 staat. Had ik niet verwacht eigenlijk maar Michael is helemaal terug. Ik merk het vooral op de radio, ze draaien steeds meer MJ (of related) nummers.

Ik vind het album steeds leuker worden, het was even wennen maar dat heb ik altijd met nieuwe cd's.
Momenteel zit ie in de auto en ik heb em echt al vaak gehoord nu.

Ben benieuwd hoe het vrijdag was in Katwijk. Ik ben bang dat ik dinsdag niet naar Amsterdam kan/ga.
Ten eerste reed m'n auto gisteren niet meer, waarschijnlijk zit de handrem vastgevroren tja ook stom van mij dat ik em op de handrem heb gezet ik weet het. Maar ja nu er weer zo'n laag sneeuw is gevallen verwacht ik ook niet dat ie gauw los zal gaan...
En eigenlijk is het ook niet zo'n goed idee om met deze omstandigheden te gaan rijden natuurlijk. Als m'n auto niet rijd moet ik morgen en dinsdag maar verplicht vrije dagen opnemen dus dan is nu m'n vakantie al begonnen maar ja was eigenlijk niet het plan.

Gisteren ben ik voor het eerst naar de winter efteling geweest, overdag viel mij een beetje tegen maar 's avonds was het wel mooi met alle lichtjes. In het zuiden is er trouwens maar heel weinig sneeuw gevallen. Hier zie ik gewoon m'n boots niet meer als ik in de sneeuw loop :mellow:

Ik vind de winter efteling ook altijd wel leuk en dan inderdaad als het wat donker begint te worden. Wil dit jaar ook nog gaan maar heb er geen tijd voor. Ik wil namelijk doordeweeks gaan en niet in het weekend.

Hier was inderdaad weinig gevallen maar nu ligt er weer een dik pak, waarschijnlijk niet zo veel als ergens anders. Heb gehoord dat er op sommige plaatsen ruim 20-30cm is gevallen. Vind ik ook helemaal niet erg want ik heb geen snowboots..overal mijn maat(38) uitverkocht. En de bussen rijden nog. Vorig jaar reden ze een keer niet en moest ik dus lopen naar m'n werk. Zonder sneeuw en gladheid loop ik dat in 20 minuten maar met sneeuw was ik 40 minuten onderweg en kwam ik bek af aan.
Fietsen(normaal gesproken 7 minuten) durf ik niet meer met dit weer.
Jaren door weer en wind naar school gefietst etc maar een jaar of 2 geleden ging ik een keer zo hard onderuit dat ik een week last had.

Hier ook weer een pak sneeuw erbij. Denk dat ik nu zowat tot onder de knie in de sneeuw sta. Vrijdag een horror rit gehad van werk (scheveningen) naar huis (waddinxveen). Alle wegen waren in den haag veranderd in een ijsbaan en ben 360 gegaan met de auto. Gelukkig niks geraakt. Deed er 2,5 uur over wat me nog meeviel. Maar het was zo inspannend rijden dat ik doodop was. Ben me dus ook nog heel erg aan het bedenken of ik morgen de gok neem om wel of niet te gaan.

Doe voorzichtig iedereen!

Ik twijfel over Behind The Mask om eerlijk te zijn. Dat is trouwens puur gevoelsmatig, kan niet precies zeggen waarom want het klinkt wel als Michael. Over Keep Your Head Up twijfel ik echter weer niet. Bij Breaking News weet ik het niet meer, teveel over gelezen.

Over behind the mask moet je niet twijfelen dat is 100% MJ. Het zijn enkel de 3 songs die door eddie cascio zijn ge-produced waar twijfel over is. De andere 7 zijn 100% michael hoor. ;)

Groetjes

Hier zijn sommige wegen ook een ijsbaan. Ouders wilden gister ochtend boodschappen doen en dan moet je dus over een paar wegen waar niet gestrooid wordt en die waren dus een grote ijsbaan. Na een uur komt m'n moeder weer thuis met het verhaal dat de auto waarschijnlijk total loss is. Op een kruising was er een andere auto tegenaan geknalt. Hoewel ze beiden op tijd hadden geremt schoten ze toch hard door en boem. Hele voorkant in elkaar en bij de ander het wiel eraf. Er stond ook nog een auto geparkeerd die ook nog geraakt is. Hebben gelukkig allemaal niks en mijn ouders zaten niet fout. Komt echt slecht uit want nu moeten we volgende week naar familie gaan lopen omdat we geen auto hebben. En een dure vakantie moet betaald worden..

Vind het echt een kwalijke zaak dat ze hier zo slecht strooien. Hier is het wel zo dat bewoners hun stoep schoon moeten houden anders zijn ze aansprakelijk als er iemand voor je deur valt. De meeste in de buurt maken dus netjes een pad sneeuwvrij waar je kunt lopen zonder uit te glijden maarja als je dan een weg moet oversteken ga je alsnog onderuit met alle gevolgen van dien. Ben 2 weken geleden 2x hard onderuit gegaan op weg naar de bushalte en dat is maar een klein stukje.. weg was spekglad en daar lag ik. Gelukkig was er op dat moment geen verkeer.

Hier ligt op dit moment dik 30 cm m'n snowboots verdwijnen gewoon in de sneeuw als ik loop en die zijn 32 cm hoog... Ik vind het echt helemaal niks dit, je kan niet normaal de weg op of je nou loopt of met de auto gaat. Vanmiddag zag ik nog een auto die geduwt werd door een groep mensen omdat ie maar bleef spinnen. Ik heb m'n auto een beetje sneeuw vrij gemaakt met het blik van m'n stoffer en blik om te kijken of m'n remmen al los waren maar nee hoor. Dat wordt niet naar m'n werk morgen.

@ Sassie ik heb vrijdag 1.5 uur erover gedaan om van Woerden naar Gouda te komen terwijl ik dat normaal in een klein half uurtje doe. Wat eng zeg dat je een 360 graden draai gemaakt hebt!

Ja ik vind die sneeuw nu wel genoeg geweest. Het geeft prachtige plaatjes, maar is zo onhandig. Vanmiddag nog in de sneeuw blijven hangen met de auto. Dat vond ik dan wel weer grappig hahaha. Maar tis nog steeds een bende.

Iedereen lekker binnen blijven.

Ik vond net een interview uit 1982 in een andere thread en las dit stukje:

COLACELLO: Are you interested in art?

JACKSON: I love to draw—pencil, ink pen—I love art. When I go on tour and visit museums in Holland, Germany or England—you know those huge paintings?—I’m just amazed.

Hij weet iig dat we bestaan :p

charlotte2807;3144971 said:
Glazen huis; Gerard draait op dit moment Thriller, zingt luid mee en draagt één glitterhandschoen! :D

Oh, dat had ik willen zien :lol:

Hopelijk draaien ze HMH ook nog, beetje promotie voor z'n nieuwe album kan nooit kwaad ook al is hij #1 :D

Lieve groetjes van mij uit duitsland! Ik heb nederlandse worteln en wens jullie prettige kerstdagen toe!
Ik hoop dat sinter claas jullie bezoekt had en niet de swarte piet.

Highscores plaatsen?! Laat ik daar maar niet doen :p Vooral niet die van Thriller die ik vorige week eens met een vriendin heb gedaan die het spel ook eens wilde testen. Die zombies waren niet bij te houden joh! Maar heb me wel rot gelachen
LOL! Ah joh, gewoon lid worden van die Hyves! Gezellig toch? :)

Lieve groetjes van mij uit duitsland! Ik heb nederlandse worteln en wens jullie prettige kerstdagen toe!
Ik hoop dat sinter claas jullie bezoekt had en niet de swarte piet.
Groetjes terug Ronia! En voor jou ook fijne kerstdagen! :)

MJ fans for Serious Request! :D
63618_185393304804960_100000028745994_677859_3241152_n.jpg

Back