Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Pff mijn auto rijd weer dankzij m'n vader :D Ben ik eindelijk bevrijd uit m'n gevangenis. Zat al 5 dagen thuis...
Ik heb niet gedoneerd in onze MJ pot het gaat pas vanaf 10 euro en dat was ik niet van plan te doneren ik heb even te veel kosten momenteel.

Jammer dat dat maar vanaf 10€ kan anders had ik een donatie gedaan van 5€.

Heb vandaag de MJ spel DS versie gekregen van de kerstman (broertje) en ik vind die nog moeilijker dan de Wii. Je moet steeds een aantal kroontjes vrij spelen voor volgende nummers en kom nog steeds eentje te kort en ik heb Billie Jean en APOM al minstens 5x gespeeld. Maar wat dan weer wel grappig is is dat je je eigen dansroutine kan verzinnen en MJ dingen kan verzamelen. Heb nu al het ruimteschip van Scream :lol: Het nadeel is wel dat je steeds op je touchscreen moet letten en dus niet echt MJ ziet dansen op het bovenste schermpje.

Mijn broertje was trouwens bij mijn moeder gaan vragen of ik echt niet een foutje had gemaakt want hij vond het zo gek dat ik de DS versie vroeg en niet voor de Wii :p

Weet iemand hoeveel "Michael" tot nu toe verkocht heeft in Nederland? Ik kan het nergens vinden namelijk :mello:

Weet iemand hoeveel "Michael" tot nu toe verkocht heeft in Nederland? Ik kan het nergens vinden namelijk :mello:

Zou het op dit moment ook niet weten, maar hij was al goud op de dag van uitkomst. Dus dat zal nu alleen maar meer zijn. Helaas is het album maar 1 week nummer 1 geweest, maar kwam dan ook wel op 1 binnen. Dat is toch wel de sterkte van de Nederlandse MJ fans.

FIjne kerstdagen iedereen!!

Fijne kerst allemaal! :D

Ik heb net o.a. het Michael Wii spel gekregen! :D

edit: net ook even gespeeld, het is idd erg leuk.

Last edited:

Fijne kerst allemaal!

@Hocus weet je het zeker? Dan doneer ik met jouw geld!
Eerlijk gezegd vind ik dat ik genoeg voor goede doelen doe...ik steun Cordaid en WNF maandelijks en proefdiervrij en stichting AAP met een jaarlijkse bijdrage.

Fijne kerst allemaal!

@Hocus weet je het zeker? Dan doneer ik met jouw geld!
Eerlijk gezegd vind ik dat ik genoeg voor goede doelen doe...ik steun Cordaid en WNF maandelijks en proefdiervrij en stichting AAP met een jaarlijkse bijdrage.
Ja, dat is goed hoor! Die link doet het nog gewoon toch??

heejj Nederlandse fans! Wat leuk dat er zoveel Nederlandse fans op MJJC zijn, weten jullie hoe dat komt eigenlijk?

Jaa ik wil ook het Wii spel! Maar ben zo super blut op het moment.

Groetjes van Femke!

Hey Femke kom er gezellig bij!

Vandaag ben ik eindelijk naar Madame Tussaud geweest en ik heb de foto gekocht waarop je de lean kon doen vind het wel erg leuk om te bewaren :p
Natuurlijk ook foto's gemaakt bij de beelden van MJ en op bed gelegen met Robbie Williams ;).

Ik kom net weer wat Mama Appelsap filmpjes tegen op YouTube. Misschien moeten we hier onze eigen Mama Appelsap houden met MJ nummers.

In smooth criminal zegt ie ergens 'lekker sushi'. Zou is even op moeten zoeken waar in het nummer dat ook alweer is.

lekker sushi, whaha dat moet ik eens opzoeken.
Ik wens iedereen hier een heel gelukkig nieuwjaar!

Het is bij deze zinnen:
She Ran Underneath The Table
He Could See (lekker sushi) She Was Unable

Moet je maar is luisteren. Als je op youtube zoekt kom je nog meer leuke tegen. 'Ben een stinkdier' zit in Burn this disco out. Meteen de eerste woorden, echt hilarisch.

Last edited:

Een heel mooi, bijzonder en liefdevol 2011 allemaal! Gelukkig nieuwjaar! :cheers:

Het is bij deze zinnen:
She Ran Underneath The Table
He Could See (lekker sushi) She Was Unable

Moet je maar is luisteren. Als je op youtube zoekt kom je nog meer leuke tegen. 'Ben een stinkdier' zit in Burn this disco out. Meteen de eerste woorden, echt hilarisch.

Dit is echt zo leuk, ja! Het lukt me nog steeds niet de echte lyrics te horen :hysterical:

*heeft al veel te lang hier niet meer gepost* :blush:

straks schakelt rtl boulevard live over naar de rechtbank waar Murray zijn zaak vandaag is. Ik heb een hekel aan boulevard maar dit wel ik wel zien.

straks schakelt rtl boulevard live over naar de rechtbank waar Murray zijn zaak vandaag is. Ik heb een hekel aan boulevard maar dit wel ik wel zien.

Klopt, weet je ook hoelaat?

Back