Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

OMG, er moet 13 jan een dans-event geweest zijn op MJ muziek, in het Centraal Station van A'pen. Ik las het daarnet op de TMC fansite... het was een initiatief van Vredeseilanden.
Jakkes, spijt me zo dat ik dat heb gemist!!

Verder wou ik zeggen dat ik het leuk vind hier nederlands te lezen ;).
Ik moest es meer komen kijken!

Lieve groetjes aan allen hier!!

Dank je wel :) ik ben er zelf helaas niet geweest dus op deze manier lijkt het nog een beetje alsof.

@Garden, leuk dat je hier komt kijken we kunnen wel wat extra mjjc leden gebruiken hier ;)

Edit: we gaan donderdag naar Enschede, mijn zusje kan vanavond onverwacht niet...
Berichtjes tot donderdagmiddag half 6 worden nog op de kaart gezet!

Ja zeker, jij bent ook bij alle 3 aanwezig toch?

Als het goed is wel!!
Maar Lars had je nog een berichtje gestuurd over de kosten voor bowling.

Edit: we gaan donderdag naar Enschede, mijn zusje kan vanavond onverwacht niet...
Berichtjes tot donderdagmiddag half 6 worden nog op de kaart gezet!

Yes!! Toch nog.. :)

Thank you Michael..
You're in our hearts For All Time..
God bless your soul and your lovedones..
Louise aka LiLShOrTaY and Lars

Oooh er komen weer zoveel leuke dingen aan :D
29 januari Bowlen met MJ fans
19 maart Superfly Event :dance:
2 april Thriller opnemen :wild:
Jaa, leuk! En ook nog 4 dagen Disney voor mij en Captain EO komend weekend! :wild:

Even weggeweest (vakantie afrika) maar ik ben ook hier weer present hoor...meteen even met een berichtje:

Het is een beetje kort dag maar vanavond ben ik met mijn zus Jenny bij het Michael beeld in Enschede...
We hebben een hele grote valentijnskaart die we er neer gaan leggen, nu is het misschien leuk als er allemaal namen opkomen van de nederlandse fans.

Wil je je naam graag op de kaart laat dan even een berichtje hier achter (pb mag ook) met je naam en eventueel een korte tekst, dan schrijf ik die op de kaart.
Tot half 6 vanavond kan ik er berichtjes op schrijven....
Nogmaals bedankt Janine! :flowers:

OMG, er moet 13 jan een dans-event geweest zijn op MJ muziek, in het Centraal Station van A'pen. Ik las het daarnet op de TMC fansite... het was een initiatief van Vredeseilanden.
Jakkes, spijt me zo dat ik dat heb gemist!!

Verder wou ik zeggen dat ik het leuk vind hier nederlands te lezen ;).
Ik moest es meer komen kijken!

Lieve groetjes aan allen hier!!
Heb ik ook niks van gehoord! Jammer! Welkom hier trouwens! :D Gezellig als je hier mee komt kletsen! :)

Ik wil oooooook weer naar Disney...boehoehoe...;)

Ik wacht even de stuntverkoop van OAD af, scheelt altijd behoorlijk.

Wat is het hier stil...

Ik was niet zo heel blij met de datum van Imi z'n optreden die je doorstuurde Diana. Een dag later is ons Superfly Event, dit kan ons weleens bezoekers gaan kosten :(
Misschien dat ik ga ik heb sowieso die dag vrij maar het duur tot 04:00 uur voordat ik thuis ben is het 05:00 uur en de volgende dag Superfly...
Het lijkt me wel super gaaf hoor!

Wows het is idd stil hier hih..

En Diaan en Debs en Muur en Els en en.. Hoe was Disneeyyyy :))))

Heb zin in as vrijdag en de rest van de leuke mj-daagjes!!
:dancin:

Het bowlen was super gezellig alleen jammer dat het zo snel afgelopen was. Zodra de baby er is van Deb ga ik het nog een keer doen. Deb wil ook graag mee :) dus dat duurt nog eventjes...

Ja bowlen was zeer gezellig!
Nog effe de Moonwalk gedaan op die supergladde vloer! xD
Jammer geen strike gegooid LOL
Maar 't is idd voor herhaling vatbaar en misschien een uurtje langer haha..

Ja volgende keer inderdaad een uurtje langer ;)

Lol ik heb verteld aan iemand op internet dat ik was wezen bowlen en nu wil hij op date met mij naar een bowling XD
Het lijkt mij niks om met z'n 2-en te bowlen je wisselt elkaar steeds af beetje lastig om elkaar dan beter te leren kennen...maar ja wat ga dan doen op een eerste date.

Ja volgende keer inderdaad een uurtje langer ;)

Lol ik heb verteld aan iemand op internet dat ik was wezen bowlen en nu wil hij op date met mij naar een bowling XD
Het lijkt mij niks om met z'n 2-en te bowlen je wisselt elkaar steeds af beetje lastig om elkaar dan beter te leren kennen...maar ja wat ga dan doen op een eerste date.

:wild: Echt waar?? LEUK! haha :D
Hahaha ja idd dan kan je elkaar alleen snel wat vragen en antwoorden wanneer elkaar tegenkomt bij het wisselen lol!
Mja, wat doen op een eerste date.. je kan veel doen denk ik? Bijv. lopen op Scheveningen of ergens en dan een dinertje? hihh..Of naar een evenement gaan.. er is altijd wel iets te doen denk ik, bijv. ik noem maar iets, Rayman is laat of iets..
:D Wel leuk hoor!
Hou ons een beetje op de hoogte he ;)
Veel plezier iig!
Hugxx!

Haha ja ik houd jullie op de hoogte. Mijn collega zei ik zou iets gaan drinken ofzo, iets waarbij je niet gelijk uren aan iemand vast zit voor het geval hij niet zo leuk is als hij leek. Dat is wel een goede gedachte.

Haha ja ik houd jullie op de hoogte. Mijn collega zei ik zou iets gaan drinken ofzo, iets waarbij je niet gelijk uren aan iemand vast zit voor het geval hij niet zo leuk is als hij leek. Dat is wel een goede gedachte.

Een hele goeie begin!
of ..einde? Maar dat hopen we natuurlijk niet momenteel! ;)

:cheers:

Ik heb z'n hyves gekregen en het is toch niet helemaal wat ik ervan verwachtte...maar ik zie nog wel of we wat gaan afspreken of niet.

Ik heb z'n hyves gekregen en het is toch niet helemaal wat ik ervan verwachtte...maar ik zie nog wel of we wat gaan afspreken of niet.

:bugeyed Echt waaarr ahw.. nouja het gaat uiteindelijk toch om 't innerlijk he ;)
Komt goed Ange..

Heb zin in de volgende MJ daagjes!! :clapping:

Tuurlijk ik zoek ook geen fotomodel dat ben ik zelf ook niet maar ik bedoel het oog wil ook wat hoor ;). En ik had ook al wel foto's op zijn profiel gezien maar als je dan opeens meer foto's ziet met langere baard :bugeyed hij deed me opeens aan een bepaald persoon denken. Mocht je nieuwsgierig zijn je kunt em vinden onder remke79

Ik heb ook heel veel zin in de volgende mj meetings kan niet wachten :wild:

Last edited:

hey allemaal, ik heb een vraagje, ik zou hier graag doneren, alleen paypal dat is niet aan mij besteed. Nu vroeg ik mij af of er hier iemand is, die bv al gedoneert heeft die voor mij wil doneren, en dat ik hem.haar geld overmaak? ja sorry klinkt mis stom :S maar ik hoop toch dat er iemand is die wil helpen.
xx

Back