Angela_MJJ
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Wahaha wat een afgang voor die persoon
Wahaha wat een afgang voor die persoon
Ach, het zal wel meevallen toch?? Ik dank dat een hoop mensen gewoon naar allebei gaan?Angela_MJJ;3211126 said:Wat is het hier stil...
Ik was niet zo heel blij met de datum van Imi z'n optreden die je doorstuurde Diana. Een dag later is ons Superfly Event, dit kan ons weleens bezoekers gaan kosten
Misschien dat ik ga ik heb sowieso die dag vrij maar het duur tot 04:00 uur voordat ik thuis ben is het 05:00 uur en de volgende dag Superfly...
Het lijkt me wel super gaaf hoor!
Disney was gaaaaafff! :wild: Jij en Lars veel plezier in België dit weekend!LiLShOrTaY;3211400 said:Wows het is idd stil hier hih..
En Diaan en Debs en Muur en Els en en.. Hoe was Disneeyyyy )))
Heb zin in as vrijdag en de rest van de leuke mj-daagjes!!
:dancin:
Super geslaagd avondje zo te horen! Ga ik wel mee als fotograaf! Dat bowlen is aan mij niet zo besteed...LOL!Angela_MJJ;3220168 said:Het bowlen was super gezellig alleen jammer dat het zo snel afgelopen was. Zodra de baby er is van Deb ga ik het nog een keer doen. Deb wil ook graag mee dus dat duurt nog eventjes...
En?? Heb je al date gehad?Angela_MJJ;3222234 said:Lol ik heb verteld aan iemand op internet dat ik was wezen bowlen en nu wil hij op date met mij naar een bowling XD
Het lijkt mij niks om met z'n 2-en te bowlen je wisselt elkaar steeds af beetje lastig om elkaar dan beter te leren kennen...maar ja wat ga dan doen op een eerste date.
:lmao: En die Michael gaat gewoon ijskoud door... :lol:charlotte2807;3232599 said:Ik zat zomaar even een MJ-filmpje te kijken en moet je kijken wat voor vreemds er in het publiek gebeurt ergens op 3/4de van het filmpje!
Ik vind het publiek sowieso best rustig, hallo TIS MJ!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bO821DPNJZ4
Hey Lars wat leuk dat je er weer bent! Ik heb zeker wat te lezen gehad en ik moet zeggen je schrijft leuk leuke foto's ook.
@dudie nee ik krijg nooit dat soort berichten klinkt wel vreemd.
Vast wel toch? En wie weet wel bij een MJ event! :wink:Angela_MJJ;3242872 said:Nee date is nog niet geweest en denk ook niet dat het er van gaat komen hij viel achteraf toch wat tegen. Maar vanmiddag heb ik weer een berichtje gehad van iemand anders dus we gaan vrolijk door
Ooit zal er wel weer iemand op mijn pad komen.
Thanks! Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in België!LiLShOrTaY;3248017 said:idd Angela, geduld is een schone zaak...!!!
Leuke foto's Diaan! En Belgie was heel leuk en vooral romantisch!
Lars! You're baaaack!! :clap::clapping:Wat goed!L&L=L.O.V.E.;3248557 said:Hey allemaal..
Daar ben ik dan weer!
*voor even*
Nee, geen last van gehad... Wat vaag? :scratch:Dudie;3249902 said:Iemand anders ook een Russiche PM gehad van iemand hier? Ik weet dus niet wat ik met Russisch heb want in mijn mailbox zie ik het soms, Livejournal en nu dus een PM via deze site. Dier persoon vroeg ook nog om een ontvangstbevestiging..wist niet dat dat kon hier. Begint een beetje creepy te worden allemaal.
Moet facebook ook nog steeds mailen want een of andere spanjaard heeft met een email adres een facebook account aan gemaakt en nu krijg ik daar allemaal mail van. Zelfs van een collega van mijn vader die die spanjaard toe wilde voegen denk ik (ken geen spaans). Snap er niks van...
Anyway het is wel stil hier ja.
Nog een tip voor iedereen: De kruitvat treinkaartjes zijn er weer
Wow, mooi geschreven hoor Lars! Dus jullie hebben saampjes een heerlijk romantisch Valentijn weekend gehad! :wub:L&L=L.O.V.E.;3250674 said:Ik heb vast enkel de tekst getypt.. het is nog niet af hoor.. maar ben echt super moe..
daarom ga ik nu slaapjes doen.. morgen komen wel de foto's en andere tekst..
<style type="text/css"> <!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> </style> 11 Februari 2011 begon het..
Een prachtige reis naar België... althans dat zou het moeten worden..
Maar helaas moest Louise overwerken..Daarbij moest ik dus een uur wachten.. zwaar vloekend/ over de zeik wachtte ik op Louise.. Eenmaal aangekomen bij station Breda.. liep die kleine Calimero naar mijn auto.. in de heftige regen was zij al nat.. en we hadden nog niet eens gedoucht!xD
Na een ritje van een uur en wat boze automobilisten achter ons gelaten, reden we de texaco binnen..Ja binnen kan natuurlijk niet..Maar we hebben wel lekker gegeten.. Wist je dat die tankstations daar echt groot zijn? Daar heb ik natuurlijk geen foto van... want we hadden honger.. Als hongerige beesten sprongen we de texaco binnen en pakten we brood, kop soep en een thee!
Wat een overheerlijke soep was dat! Ik zou daar bijna voor terug rijden..
Maar we moesten maar weer verder.. deze jongeman van 19 jaar bijna 20, was wel een beetje moe.. dat merkte hij aan zijn ogen.. maar die kop soep wekte grote kracht van magie in hem op.. Hij was sterk en reed in zijn dooie gemak ineens 150 km naar Knokke Heist.. niet een keer te stoppen.. Nee Lars was te gedreven om daar naar toe te rijden.. Louise werd een beetje moe.. maar vond het ook heerlijk in de auto..Daar gaf ze mij een kus en kreeg ik nog meer power! Ik heb geen danoontje nodig! Maar ik moet tegeven.. Louise had mij ook iets anders gegeven.. ze had het bewaard.. het was een bijzondere pil.. Genaamd Centrum.. Boost!!! I've Got the power!!
Dansend gingen wij verder.. legden we in totaal meer dan 250 km af!
Kwamen we aan in het hotel en ging Louise vast naar de kamer.
Maar ik had natuurlijk iets.. paar cadeautjes.. en het ergste was.. die rozen hadden zoveel uur geen water! Ze lagen achterin en helaas moesten ze even lijden..
Toen ik binnenkwam met mijn rozen begon Louise spontaan te springen.. haar reactie was geweldig.. ik heb nog nooit zo'n mooie lach gezien.. Hoe iemand zo blij kan zijn met een paar bloemen..Ik gaf ze uit mijn hart..
moment samen, te mooi.. niet in woorden uit te drukken..
Na een lekker glaasje Rosé en een chippie.. gingen wij de dromen in van de ultieme liefde.. Valentijn droom..Cupido was langsgekomen en schoot ons met zijn pijlen.. onze liefde naar elkaar werd nog heftiger.. We werden weer verliefd.. Lars wist niet wat hem overkwam..:wub:
Bijkomen van de droom en we gingen op naar het stadje Knokke Heist!
Genieten van de heerlijke croissants, kopen van de prachtige Belgische Bonbons, samenlopen met elkaars armen om elkaar.. Zoals hoort..
In de avond was er een prachtig vuurwerk.. en hebben wij heerlijk genoten van elkaar:wub: en het vuurwerk wat iedereen voor 20 min in vrede staan..
Alles was rustig..
Hocus;3250807 said:Vast wel toch? En wie weet wel bij een MJ event! :wink:
Jah begrijp wat je bedoelt, moeilijk hoor... Maar ergens zal die soulmate zie je zoekt toch rondlopen, weet ik zeker!Angela_MJJ;3251511 said:Ik geloof zeker wel dat het kan eens moet de eerste keer zijn voor iedereen. Waar het mij om gaat is dat ik heel goed weet na mijn laatste relatie wat ik nodig heb en dan twijfel ik of hij mij dat zou kunnen bieden. Ik heb iemand nodig die er gewoon 100% voor gaat en die er voor mij is ook als ik een mindere dag heb. Een soulmate om het maar even een mooi naampje te geven. Ik vond dat hij heel naïef over kwam en dat is ook wel weer schattig hoor maar niet alles is rozengeur en manenschijn.
Maar zoals ik al zei no offence ik wil zeker niet iedereen over een kam scheren. Er zijn mannen van 34 die niet half zo volwassen zijn als een ander van bijvoorbeeld 22.
Dreamer! Mooi toch?? :wink:L&L=L.O.V.E.;3251629 said:lol nog steeds havo 5.. ernstig..
Volgend jaar wil ik lerarenopleiding doen Geschiedenis..
Daarna wil ik met Louise samenwonen en daarna kinderen.. oke oke.. ik droom..
Heheheh... Alleen die laatste 5 willen maar niet lukken, grrrrrr!!! LOL! :lol:Angela_MJJ;3251768 said:Zijn jullie al begonnen met oefenen voor 19 maart? Ik heb het high score verbreken op de Experience hyve al opgegeven. Diana is zo op dreef die haal ik niet meer in :no:
Jammer! Het is een leuke game. Maar wat ik jammer vind is dat het niet de exacte choreografie is van MJ. Maargoed, da's misschien ook wel te moeilijk. En dat de Wii alleen de armbewegingen registreert. Dus je bent meer soort van aan het "tennissen" i.p.v. dansen, LOL!L&L=L.O.V.E.;3252541 said:Heb momenteel geen geld voor die game xD
Dus... dat wordt keihard ingemaakt worden op die dag xD
Dit geloof ik ook zeker, dat er uiteindelijk vanzelf iemand op je levenspad komt! Mooi gezegd Louise! :yes:LiLShOrTaY;3252596 said:Wowz haha, heb nog geen 1 keer geoefend voor 19 maart LOL.. heb ook geen WII
Hey Ange, soms is het beter als je het op je af laat komen met het "vinden" van je soulmate.. Ik "zocht" nooit, wilde ik ook niet.. Als je veel geduld hebt en vertrouwen, dan komt het goed... Tuurlijk is het helemaal niet erg om hier en daar wat contact te hebben.. wie weet, wordt het nog wat..
Maar echt waar, je komt echt wel iemand tegen op je levenspad.... en dat zeg ik niet zomaar... met veel geduld wordt je echt beloond...
Ik weet niet of je gelovig bent.. maar wilde ff zeggen God bless you!!..
Huggxz