Dutch & Belgian MJ fans

L&L=L.O.V.E.;3255454 said:
Oke, 130 klinkt goed!
175 is idd misschien iets te optimistisch.. maar een goede spirit..

Komt zeker niet helemaal door mij.. Het komt doordat ik wat loop te posten en zolang iedereen mee post.. blijft het lopen.. Als één iemand al niet meer post.. valt er weer iemand af en minder interessant voor de ander om hier te komen als er iemand weg is.. dus dat is dan alweer 2 mensen weg..
Het komt door ons allen dat het weer goed loopt.:)
Together...we can change this topic!! :woohoo::clap::lol:
Maar het is hier weer echt als vanouds! Gezellig! :yes:

Angela_MJJ;3255764 said:
Ja 130 is misschien ook nog wat hoog gegrepen hoor we zien het wel. Nou zoals jullie zien ben ik weer terug van de vergadering en alles is weer wat duidelijker, we gaan ervoor! Nog maar 4 weken dus we gaan promoten in kranten en lokale radio.

Nog meer goed nieuws, we kunnen met TTW ook in waddinxveen terecht!! De gemeente is akkoord gegaan :wild: De vraag is nu, gaat melissa op dezelfde dag iets organiseren in Katwijk....
Maakt niet uit, I'll be in Waddinxveen! Dan kies ik toch echt voor TTW! Ach, desnoods doen we met z'n tweetjes de Thriller dans! Toch?? :D LOL!

Re: Dutch MJ Fans

Together...we can change this topic!! :woohoo::clap::lol:
Maar het is hier weer echt als vanouds! Gezellig! :yes:

Maakt niet uit, I'll be in Waddinxveen! Dan kies ik toch echt voor TTW! Ach, desnoods doen we met z'n tweetjes de Thriller dans! Toch?? :D LOL!

Haha daar houd ik je aan!

Afgelopen week kwam ik deze site tegen http://www.mitm-theshow.com maar ik vond het wat duur. Nu krabbelde een collega mij gisteren met een link van see tickets en natuurlijk ging het over deze show toen ben ik toch weer even gaan kijken en het lijkt me toch wel heel gaaf. Gaat er iemand van hier??

Afgelopen week kwam ik deze site tegen http://www.mitm-theshow.com maar ik vond het wat duur. Nu krabbelde een collega mij gisteren met een link van see tickets en natuurlijk ging het over deze show toen ben ik toch weer even gaan kijken en het lijkt me toch wel heel gaaf. Gaat er iemand van hier??
Het lijkt mij een soort Thriller Live... Hmmm, ik weet het nog niet. Ga er nog even over denken, het is pas in mei zag ik. Zo snel zullen die kaarten niet lopen neem ik aan...

Louise en ik hebben zo onze twijfels over de show..
Het is natuurlijk heel leuk voor diegene buiten de cirkel.. de niet mj fans..
Maar wij, Louise en ik.. laten het maar bij de echte mj..
Ze zijn trouwens ook heel duur de tickets..
Dan kunnen we beter voor dat geld een avondje bowlen.. meerdere uren :D

Haha alweer bowlen?!
Ja ik heb even het filmpje op de website bekeken en de zang was niet overal zo best dus nu nijg ik het maar aan me voorbij te laten gaan.

Het doet mij ook denken aan Thriller Live wat ik wel heel erg leuk vond. Maar om daarvoor nou helemaal naar Amsterdam te gaan reizen. Heb wel kruitvat kaartjes maar toch.. En ik vind het ook duur. Zoveel heb ik nog nooit voor een gewone musical/concert betaald. Het is nog duurder dan de HIStory tour concerten als je gaat rekenen :lol:

Het is Michael Jackson vs. Madonna weekend op VH1(358 ziggo) tot 9 uur. MJ en Madonna muziek om en om. Doet me denken aan die MJ/Jackson weekends van MTV jaren geleden waar ik mijn videobanden vol mee heb staan. Ooit eens aan gedacht het uit te zoeken en dubbel te wissen maar dat is echt teveel werk.

Dudie;3258707 said:
Het is Michael Jackson vs. Madonna weekend op VH1(358 ziggo) tot 9 uur. MJ en Madonna muziek om en om. Doet me denken aan die MJ/Jackson weekends van MTV jaren geleden waar ik mijn videobanden vol mee heb staan. Ooit eens aan gedacht het uit te zoeken en dubbel te wissen maar dat is echt teveel werk.

Wissen??? Dat is MJ memories.. nooit wissen!
Zet het anders om naar dvd:)

charlotte2807;3258726 said:
Thnx voor de tip, zet hem nu aan!
Ik ga ook niet naar die show, maar ik wél heen ga is die show van de luchtmacht! Iemand van hier ook?

Luchtmachtshow? Wat moet ik daarbij voorstellen?

Ja omzetten naar dvd heb ik ook ooit eens aan zitten denken maar het zijn minstens 10 videobanden met alle reclame van toen er nog tussen en dus ook veel dubbel

Anders bij iemand anders proberen als het niet lukt.. het zou zonde zijn..
Louise (lilshortay) heeft ook onwijs veel videobestanden vol met MJ erop.. maar die mag ze van mij dus nooit wissen..Zoveel memories..
Ook nooit verkopen..zo persoonlijk.. nooit wegdoen!

Ja daar heb je ook wel gelijk in. En verkopen zal ik nooit doen. Over videobanden gesproken... Ik ga volgende week eens mijn 2 videobanden zoeken met J5 cartoons. Heb die al zo lang niet meer gezien en ze zijn zo grappig.

Goodmorning guys/girls!

..heb gewoon over de kids van Michael gedroomd..
En jullie?

Have a good Monday!!

grtzxhugz, Lo

Goodmorning guys/girls!

We zijn sowieso in Waddinxveen! ;)

Soms weet ik niet of ik die tribute shows moet geloven.. Maar het is aan de andere kant fijn om Michael's naam "hoog" te houden..
Maar deze sla ik over.. Voor diegene die gaan; veel plezier!! ;)

..heb gewoon over de kids van Michael gedroomd vanacht..
En jullie?

Oja en mijn droom na Michael's dood was dat hij in het blauw gekleed was (m'n lievelingskleur), precies uitzag als toen bij de signeersessie in the Virgin Store in NYC.
En gaf me een dikke knuffel..was echt heel warm en voelde heel goed aan.. En zei iets van het komt goed..niet getreurd en trooste mij enorm met die woorden en knuffel... Toen werd ik wakker.

Ok, have a good Monday all!!

grtzxhugz, Lo

ps: sorry voor m'n dubbele post..

Ik werd vanochtend niet lekker wakker dus besloten me ziek te melden. Net naar buiten geweest met mijn hond en damn wat is het koud!

Ik kan me niet herinneren wat ik gedroomd heb dat is bij mij meestal het geval...
Vorige week heb ik gedroomd dat mijn poolse mede flat bewoners bij mij aan het inbreken waren haha dat was eigenlijk meer een nachtmerrie.

Gisteren heb ik geprobeerd een collage te maken met foto's van TTW maar ik had niet echt inspiratie...

Goodmorning guys/girls!

Soms weet ik niet of ik die tribute shows moet geloven.. Maar het is aan de andere kant fijn om Michael's naam "hoog" te houden..

En jullie?

Oja en mijn droom na Michael's dood was dat hij in het blauw gekleed was (m'n lievelingskleur), precies uitzag als toen bij de signeersessie in the Virgin Store in NYC.
En gaf me een dikke knuffel..was echt heel warm en voelde heel goed aan.. En zei iets van het komt goed..niet getreurd en trooste mij enorm met die woorden en knuffel... Toen werd ik wakker.

grtzxhugz, Lo

Awwww:hug:
Heb zelf raar gedroomd..maar ja zo ben ik..en wakker worden dan met een immens groot klote gevoel..argh

Ik werd vanochtend niet lekker wakker dus besloten me ziek te melden. Net naar buiten geweest met mijn hond en damn wat is het koud!

Ik kan me niet herinneren wat ik gedroomd heb dat is bij mij meestal het geval...
Vorige week heb ik gedroomd dat mijn poolse mede flat bewoners bij mij aan het inbreken waren haha dat was eigenlijk meer een nachtmerrie.

Gisteren heb ik geprobeerd een collage te maken met foto's van TTW maar ik had niet echt inspiratie...

Beterschap dan maar Angela:better:
Die droom is wel erg komisch trouwens.. lag hier in een deuk toen ik het las.:lol::rofl:

Leuk dat je er zo om kan lachen, ik nu ook wel hoor. En tnx komt vast goed :)

Even over 2 april ik had Nandor gisteren op msn de locatie waar we gaan opnemen is in de buurt van station zuid in rotterdam. Beetje irritant want dat zal wel weer betaald parkeren zijn....
Hij wil bij station zuid afspreken en daarvandaan naar het pleintje lopen.

L&L=L.O.V.E.;3258176 said:
Louise en ik hebben zo onze twijfels over de show..
Het is natuurlijk heel leuk voor diegene buiten de cirkel.. de niet mj fans..
Maar wij, Louise en ik.. laten het maar bij de echte mj..
Ze zijn trouwens ook heel duur de tickets..
Dan kunnen we beter voor dat geld een avondje bowlen.. meerdere uren :D
Ja, het is zeker duur! Ik ben ook nooit zo gek op anderen die Michael's nummers zingen, geef mij maar de echte inderdaad! :yes:

Dudie;3258707 said:
Gaaf zeg dat je dat nog hebt! :wild: Geweldig waren die MJ weekends! Of ze hadden ook altijd 3 from 1, drie clips achter elkaar. Ik mis mijn MTV... :weeping: Ik heb helaas helemaal niks meer aan videobanden van vroeger. Alles weggedaan... :(

charlotte2807;3258726 said:
Thnx voor de tip, zet hem nu aan!
Ik ga ook niet naar die show, maar ik wél heen ga is die show van de luchtmacht! Iemand van hier ook?
Gaaf! Wanneer ga je?

LiLShOrTaY;3259958 said:
Goodmorning guys/girls!

En jullie?

grtzxhugz, Lo

Mooie droom! Ja, ik heb ook zoiets soortgelijks gedroomd. We zaten naast elkaar op een leeg podium en ik vertelde hem hoeveel ik van hem hield en toen gaf hij me ook een dikke knuffel. Gek eigenlijk hè, het lijkt haast wel of hij bij iedereen in z'n droom is langsgeweest om afscheid te nemen... Ik weet het niet. Weet wel dat ik de afgelopen twee jaar meerdere dingetjes heb meegemaakt dat ik dacht "hè?!". Terwijl ik eigenlijk helemaal niet geloofde in dat soort dingen, ben zo ook niet opgevoed. Ik merk wel dat ik er nu meer voor open sta.

Angela_MJJ;3260001 said:
Leuk dat je er zo om kan lachen, ik nu ook wel hoor. En tnx komt vast goed :)

Even over 2 april ik had Nandor gisteren op msn de locatie waar we gaan opnemen is in de buurt van station zuid in rotterdam. Beetje irritant want dat zal wel weer betaald parkeren zijn....
Hij wil bij station zuid afspreken en daarvandaan naar het pleintje lopen.
Beterschap Angela! Weet je al iets wat we nu precies moeten gaan doen 2 april? Want het moet anders toch deze keer?

We moeten precies zo dansen als in de clip. Sommige volgordes zijn iets anders en er zitten volgens mij 2 dingen in die we niet kennen.

Angela_MJJ;3259986 said:

Aww, beterschap Ange!.. :better:
Hihi, dat is voor mij maar een nare droom.. Een nachtmerrie bij mij is als zo'n Aziatische thriller !! :bugeyed:bugeyed:bugeyed

L&L=L.O.V.E.;3259992 said:
Awwww:hug:
Heb zelf raar gedroomd..maar ja zo ben ik..en wakker worden dan met een immens groot klote gevoel..argh

Beterschap dan maar Angela:better:
Die droom is wel erg komisch trouwens.. lag hier in een deuk toen ik het las.:lol::rofl:

Aww:better: gelukkig is het maar een "droom/nachtmerrie".. ;)

Hocus;3260202 said:
Ja, het is zeker duur! Ik ben ook nooit zo gek op anderen die Michael's nummers zingen, geef mij maar de echte inderdaad! :yes:

Gaaf zeg dat je dat nog hebt! :wild: Geweldig waren die MJ weekends! Of ze hadden ook altijd 3 from 1, drie clips achter elkaar. Ik mis mijn MTV... :weeping: Ik heb helaas helemaal niks meer aan videobanden van vroeger. Alles weggedaan... :(

Gaaf! Wanneer ga je?

Mooie droom! Ja, ik heb ook zoiets soortgelijks gedroomd. We zaten naast elkaar op een leeg podium en ik vertelde hem hoeveel ik van hem hield en toen gaf hij me ook een dikke knuffel. Gek eigenlijk hè, het lijkt haast wel of hij bij iedereen in z'n droom is langsgeweest om afscheid te nemen... Ik weet het niet. Weet wel dat ik de afgelopen twee jaar meerdere dingetjes heb meegemaakt dat ik dacht "hè?!". Terwijl ik eigenlijk helemaal niet geloofde in dat soort dingen, ben zo ook niet opgevoed. Ik merk wel dat ik er nu meer voor open sta.

Beterschap Angela! Weet je al iets wat we nu precies moeten gaan doen 2 april? Want het moet anders toch deze keer?

LoL, ik heb echt een OVERVOLLE kast, allemaal met MJ-videobanden van MTV, TMF, documentaires etc.. pfff maar ik kijk er nooit naar.. echt gaar :mello: :doh:

Diaan, ik ook!!.. omg ik dacht dat ik de enige was!!..
Ik heb dat wel vaker met andere dingen en ook met Michael/rondom Michael.. echt weiry...:unsure:

Angela_MJJ;3260263 said:
We moeten precies zo dansen als in de clip. Sommige volgordes zijn iets anders en er zitten volgens mij 2 dingen in die we niet kennen.

Vet!!:wild:
Ff flink oefenen dan.. :p

BTW, 19 maart met de WII ga ik FLINK verliezen.. schrap mij maar alvast van 't lijstje whehehe.. :p:D

:scratch: Hmmm, volgens mij is het dansgedeelte in de clip eigenlijk maar heel kort. Ik ga nog eens kijken vanavond, LOL!

Het is iets meer dan 2 minuten geloof ik. Er is een bepaald stukje waarbij de Roar turn zoals wij em kennen 2 kanten op gaat. De voorste en achterste rij zombies gaan 1 kant op en de middelste rij gaat de andere kant op dat gaat nog voor verwarring zorgen :p

Naast het dansen zijn er ook wat "acteer" stukjes natuurlijk waarbij Michael en z'n vriendin worden ingesloten en meer van dat soort dingen. De clip wordt gewoon compleet nagespeeld dus alles wat de zombies daar doen gaan wij ook doen :p

@lilshortay zeker vet :yes:

Ik heb net even dit verhaal zitten lezen http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=108520 over het concert in Moskou.

Last edited:

BTW, 19 maart met de WII ga ik FLINK verliezen.. schrap mij maar alvast van 't lijstje whehehe.. :p:D
En we zijn met zijn 2en die het slecht gaan doen.. dat wordt een grote ramp..!!
Wij kijken wel toe :rofl:
En maken foto's van Diaan:p

Over Thriller...
Wie is Michael en wie is zijn vriendin?:blush:
Moet wel heel vet gaan worden!!
Heb er zin in:D

Back