Hocus
Proud Member
:bugeyed Aziatische thriller! Wat moet ik me daar bij voorstellen? :lol:LiLShOrTaY;3260305 said:Een nachtmerrie bij mij is als zo'n Aziatische thriller !! :bugeyed:bugeyed:bugeyed
LoL, ik heb echt een OVERVOLLE kast, allemaal met MJ-videobanden van MTV, TMF, documentaires etc.. pfff maar ik kijk er nooit naar.. echt gaar :mello: :doh:
Diaan, ik ook!!.. omg ik dacht dat ik de enige was!!..
Ik heb dat wel vaker met andere dingen en ook met Michael/rondom Michael.. echt weiry...
BTW, 19 maart met de WII ga ik FLINK verliezen.. schrap mij maar alvast van 't lijstje whehehe..
:wild: :wild: Gaaf!! Een kast vol MJ materiaal!! Ik zeg: MJ middagje bij jou!!
Nee, ik heb van meer mensen gehoord die "gekke" dingen op het gebied van Michael hebben meegemaakt! :yes:
Whahaha, wat is je hoogste score? Ik heb op alles boven 10.000, alleen 3 niet. Twee in de 9000 en ééntje (stomme Money ) in de 8000, LOL! Maarja, ik heb ook dagen dat niks wil lukken! :lol:
Ik zal vanavond ff kijken, ook het verhaal van Moskou.Angela_MJJ;3260338 said:Het is iets meer dan 2 minuten geloof ik. Er is een bepaald stukje waarbij de Roar turn zoals wij em kennen 2 kanten op gaat. De voorste en achterste rij zombies gaan 1 kant op en de middelste rij gaat de andere kant op dat gaat nog voor verwarring zorgen
Naast het dansen zijn er ook wat "acteer" stukjes natuurlijk waarbij Michael en z'n vriendin worden ingesloten en meer van dat soort dingen. De clip wordt gewoon compleet nagespeeld dus alles wat de zombies daar doen gaan wij ook doen
@lilshortay zeker vet :yes:
Ik heb net even dit verhaal zitten lezen http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=108520 over het concert in Moskou.
Diaan die aan het "tennissen" is! :lmao:L&L=L.O.V.E.;3260507 said:En we zijn met zijn 2en die het slecht gaan doen.. dat wordt een grote ramp..!!
Wij kijken wel toe :rofl:
En maken foto's van Diaan
:bugeyed Wat ben jij van plan?! :hysterical:L&L=L.O.V.E.;3260552 said:Oke Cool!
Zullen we maar eens flink tekeer gaan als gekke zombies daar:lol: