Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ja ik zei al tegen m'n moeder tis jammer dat jij geen Wii hebt anders konden we met z'n allen spelen zondag :D
Er zitten ook trainingsvideo's in waarbij je door instructeurs (o.a. Travis) les krijgt in bepaalde dansen ook Smooth Criminal ;)

Dat klinkt toch wel erg leuk!
Misschien dat ik er toch eens over na moet gaan denken om het spel te kopen.

Ik heb een Wii, maar speel er eigenlijk nooit meer op en daarom dacht ik, misschien zonde van mijn geld.
Maar het klinkt toch wel erg leuk haha.

Als fan kan het toch niet missen in je collectie ;)
Ik heb gisteren weer 3 nummers gedaan onder het koken maar m'n arm vond het niet zo'n goed plan achteraf :(
Misschien maar ff rust gunnen...

Binnenkort battelen met Deb :lol:

Sorry moet ff een random thought kwijt: YAY!!! ik heb 4 rep blokjes sinds vandaag :dance: :party:

Last edited:

Ik was het niet van plan ik ben blij dat ik em net heb aangesloten en alle snoeren zitten overal achterlangs enzo.
Als we geen afspraak met Diana hadden staan dan had ik gezegd kom maar naar mij met z'n allen. Ik heb ook nog geen MJ middagje gehouden dus wat dat betreft... Maar Diana was al eerder.

Oh maakt mij niet uit hoor! Als jullie bij Angela willen is mij ook best (als Angela dat ook wil uiteraard LOL!). Ik ben heel makkelijk... :p
Woo hoo! Heb gisteren bij de Fame de Wii game, de Vision box en het nieuwe album gewonnen! :wild: Ben zoo blij! Deb, Joan en Rakesh hadden ook de Wii game en de Vision box gewonnen. Maargoed, moet nu toch maar een Wii gaan kopen! Het viel me trouwens wel op (van wat ik heb gezien) dat de Wii game af en toe totaal verschilt van de originele choreografie... Wel jammer :mello:, moet Smooth Criminal toch maar van de YouTube filmpjes leren... :p

Nog een paar fotoos van gisteren! :ninja: :D
1167051775_5_OkoL.jpeg

1167051765_5_eZjb.jpeg

1166988269_5_pw9w.jpeg

1167051738_5_CuPe.jpeg

Oh maakt mij niet uit hoor! Als jullie bij Angela willen is mij ook best (als Angela dat ook wil uiteraard LOL!). Ik ben heel makkelijk... :p
Woo hoo! Heb gisteren bij de Fame de Wii game, de Vision box en het nieuwe album gewonnen! :wild: Ben zoo blij! Deb, Joan en Rakesh hadden ook de Wii game en de Vision box gewonnen. Maargoed, moet nu toch maar een Wii gaan kopen! Het viel me trouwens wel op (van wat ik heb gezien) dat de Wii game af en toe totaal verschilt van de originele choreografie... Wel jammer :mello:, moet Smooth Criminal toch maar van de YouTube filmpjes leren... :p
Ja thriller zitten ook hele vreemde dingen in. Ghosts klopt wel aardig volgens mij.
ik vind het niet erg om het bij mij te doen moet deb wel ff een of meer controllers meenemen. Maar met 2 tegelijk dansen is druk zat eigenlijk en dan kunnen we tussendoor rusten ;)
Maar vind het belangrijker dat jij het goed vind het was jouw dag.

wow wacht, wanneer gaan jullie naar Diana? :p
Aanstaande zondag tenzij het nu naar mij verplaatst.

Stond net met the vision in mijn handen wat een mooie box! Maar ik heb me weten beheersen veel te dure maand.

Je moet dansen zoals michael. Je afstandsbediening signaleert bewegingen dus meet zo of je het goed doet. Je ziet een animatie michael de bewegingen doen en de bewegingen die gaan komen zie je voorbij scrollen. Je krijgt punten die bepaald worden naar hoe goed je het doet. Ghosts vond ik heel leuk om te doen maar die heeft moeilijkheidsgraad hard en TDCAU ook. Mocht je niemand kennen met een wii ben je welkom om het hier een keer te spelen :)

Klinkt goed. Misschien kom ik er nog wel is een keer bij je op terug :D zelfs al ben ik niet zo'n gamert.

@ sassie als je zondag geen plannen hebt mag je wat mij betreft gezellig komen je hoeft niet mee te doen je kunt het dan in elk geval zien. Is altijd leuk en gezellig fans onder elkaar :) laat maar weten dan pm ik je mijn adres wel.

Waarom kom ik er zo laat pas achter dat ze op Cultura 24 (digitale zender) van 9 tot 10 MJ vision uitzenden. Net nog meegezongen met One More Chance :)
Heb vandaag trouwens ook Jacksons Family Dynasty gekocht. Wilde wachten tot die goedkoper was en nu was ie maar 5 euro bij Van Leest/FRS.

Mijn wii spel is ook onderweg nu. Hoezo alles in 1x verzenden :p

Nou ik heb een blogje aangemaakt deze week op m'n hyves om mensen te trekken voor het avondje bowlen maar nog geen reactie.
Zojuist heb ik gevraagd of ze bij die bowlingbaan in Rotterdam (met glow in de dark bowlen) beschikking hebben over MJ video's en of ze daar een paar van zouden willen draaien als ik met een groepje fans kom :)

Lars en Louise jullie gingen mee toch?
Dan heb ik nu

Lars
Louise
Debbie
Angela
Charlotte (weet ik niet meer zeker)

Ik ga Patrick eens even een mail sturen zou ook wel leuk zijn als we wat meer mannen mee krijgen :p

Nou ik heb een blogje aangemaakt deze week op m'n hyves om mensen te trekken voor het avondje bowlen maar nog geen reactie.
Zojuist heb ik gevraagd of ze bij die bowlingbaan in Rotterdam (met glow in de dark bowlen) beschikking hebben over MJ video's en of ze daar een paar van zouden willen draaien als ik met een groepje fans kom :)

Lars en Louise jullie gingen mee toch?
Dan heb ik nu

Lars
Louise
Debbie
Angela
Charlotte (weet ik niet meer zeker)

Ik ga Patrick eens even een mail sturen zou ook wel leuk zijn als we wat meer mannen mee krijgen :p

:wild: lachheee.. moeten we wel een datum prikken dan.. :)
Of had je al een datum?

@Hocus en Debz: gefeliciteerd met jullie aanwinst!! woohoow! :clapping:

Ik dacht aan 29 januari dan heeft iedereen tenminste weer z'n salaris binnen :p. Heb ook even iedereen uit m'n hyves lijst gemaild en Conchita heeft al gereageerd dat ze heel graag mee wil :)

Leuk!
Ik heb reactie van de bowling dat ze video's hebben van michael en nog meer muziek. Ze vinden het geen punt om als wij komen dit te draaien maar ze moeten wel rekening houden met de overige bezoekers. Dat is logisch lijkt mij.

De lijst is al een klein stukje langer geworden, patrick en conchita willen graag mee.
Dat is genoeg voor 1 baan. Maar ik hoop op nog wat meer mensen.

Ik denk niet ik kan.

Vandaag kwam het wii spel al binnen. Had dat nog niet verwacht i.v.m. staking en amazon gaf 1 december aan. Ik vind het erg leuk om te doen maar kan het soms niet helemaal goed volgen. Had wel een paar keer een gold move bij Rock With You of hoe dat ook heet:D Geen idee wat ik deed maar ach :lol: Wat ook wel aardig was amazon is dat ze wat geld terug geven ofzo. Toen ik mijn spel bestelde was het duurder dan nu en ze storten het verschil terug ofzo.

Heb gisteravond de Vision dvd zitten kijken, blijkt dvd 2 het niet te doen. Het menu was helemaal schokkerig enzo. Dus ik meteen en mail naar Amazon gestuurd (was de 1e keer dat ik daar wat had besteld). Vanacht al reactie terug dat ze een nieuwe order hadden geplaatst voor me en dat ik dit exemplaar mocht houden.

En er stond toch iets in de mail wat ik prachtig vond. Dit namelijk:
"Perhaps you would like to donate it to a charity, if feel it would be appropriate to do so."

Ze zullen het misschien in al dit soort mailtjes zetten, maar dat dit nou ook net over een Michael item gaat zorgde er toch voor dat ik waterige ogen kreeg (emo kip ik ook).
Dus ik wacht even tot de andere box binnen is, dan maak ik van dvd2 een kopie om bij de andere te doen (toch leuk als de hele box het doet) en dan zorg ik dat deze terecht komt bij het kinderziekenhuis in Rotterdam. Ik moet van de week zelf naar het Erasmus, dus even kijken of ik het daar af kan geven en anders stuur ik het naar de Stichting Vrienden van Sophia.

Vond het in ieder geval heel mooi dat een groot bedrijf als Amazon zoiets in de mail zet.

Ben ik toch niet de enige die problemen heeft met de Vision box. Ik heb alleen problemen met She's Out of my life (begint op een gegeven moment te kraken, volume harder er zachter) en Billie Jean (alleen volume problemen de eerste paar zinnen). Vind de box ook slecht in elkaar zitten. De mijne kwam al beschadigd aan (gelukkig niet te ernstig anders had ik gemaild) en die plastic houders voor de CD's zijn ook maar half gelijmd.
Het beeld zelf is bij mij ook niet altijd even helder/pixels maar dat kan ook aan mijn DVD speler liggen.

Ben ik toch niet de enige die problemen heeft met de Vision box. Ik heb alleen problemen met She's Out of my life (begint op een gegeven moment te kraken, volume harder er zachter) en Billie Jean (alleen volume problemen de eerste paar zinnen). Vind de box ook slecht in elkaar zitten. De mijne kwam al beschadigd aan (gelukkig niet te ernstig anders had ik gemaild) en die plastic houders voor de CD's zijn ook maar half gelijmd.
Het beeld zelf is bij mij ook niet altijd even helder/pixels maar dat kan ook aan mijn DVD speler liggen.

Dat niet heldere beeld kan zijn omdat de dvd op Amerikaanse standaard is, NTSC en dat hebben we in Europa niet. Wat jij hebt heb ik niet, maar had wel (volgens mij was het The way you make me feel) dat het beeld raar overspringt en er even 2 seconden geen geluid is.

Ghosts schijnt ook niet de hele versie te zijn, wat ik wel heeeel jammer vindt.

Back