Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

ik moet zeggen dat ik de berichten die van te voren de wereld in waren gebracht niet echt geloofde dus ik ben gewoon objectief het nummer gaan luisteren. Eigenlijk had ik na 2 zinnen gehoord te hebben gelijk het idee dat het niet klopte. Nog steeds heb ik moeite om michael erin te horen op enkele stukjes na.

Ik heb besloten geen pre order te plaatsen voor het album ik wil eerst horen wat ik eventueel ga kopen. De dvd box ga ik ook niet bestellen. Enige wat ik wel wil pre orderen is het wii spel.

Deed me een beetje denken de tijd dat ik daar was voor 3T :lol: Volgens mijn moeder had Xander de zelfde beveiligings mensen als 3T had.. geen idee :lol:

LoL daar was ik toen ook bij haha.. na de signeersessie had ik van alledrie een hand gekregen :wild: dat was buiten bij hun auto.. was best vet :wild: ik steeds: say hi to uncle Doodoo for me! LLOL XD

@Charlotte.. toen ik BN voor 't eerst hoorde viel het mij meteen op dat het niet Michael was.. maarja.. meningen verschillen.. ik zie het wel...

LoL daar was ik toen ook bij haha.. na de signeersessie had ik van alledrie een hand gekregen :wild: dat was buiten bij hun auto.. was best vet :wild: ik steeds: say hi to uncle Doodoo for me! LLOL XD
Dat waren nog eens tijden:D Ik sta op de foto met TJ en mijn moeder snapte het maar niet toen ze een foto moest maken. Dus ik allemaal roepen van maak nu die foto in het Nederlands. Heb achteraf gehoord dat TJ daar erg om heeft moeten lachen:rofl: En ze vroegen hoe het ging enzo. Toen ik eindelijk aan de beurt was had ik echt zoiets van ojee in de zin van ik ga dicht klappen maar het was allemaal heel relaxed.

Was jij er ook bij met Live & Cooking, Dayzers, TOTP etc of niet? Ik weet nog dat ik op een gegeven moment had van "Ohh leuk ze komen alweer!!":wild:

Ik weet ook niet echt wat ik van BN moet denken. Ik volg 3T en op een gegeven moment tweette ze allemaal over dat nummer van dat is mijn oom niet of zoiets. Heb het niet helemaal gevolgd maar ik had wel gemengde gevoelens. Op de een of andere manier klinkt het gewoon zo anders en kan ik maar moeilijk geloven dat hij het is op de een of andere manier. Niet dat ik denk dat het hele lied nep is ofzo maar meer zoiets van hij is al ruim een jaar dood dus hoe kan het?! Ook al weet ik dat hij veel meer liedjes had dan er zijn uitgebracht.

Maar dat heb ik ook bij andere artiesten hoor. Zo vind ik het ook vreemd als Tupac bijvoorbeeld weer een nieuw nummer heeft terwijl die echt al weet ik niet hoe lang dood is. (of vermist/ondergedoken volgens de fans).

Ik ga niks pre orderen en wacht wel tot ik het hier kan kopen. Ga het wii spel ook gewoon in de winkel halen en aangezien de NDS versie er ook leuk uit zag heb ik die op mijn kerstlijst gezet..hahaha

Ik schrok trouwens nogal van dat mailtje van Gaz. Heb helemaal niks mee gekregen van de onrust op dit forum maar het moet vrij ernstig zijn aangezien we er zelfs een mailtje over krijgen met maatregelen.

@Dudie, nee daar was ik allemaal niet bij.. ik heb ze een keer toen in de Paradiso gezien, Mediamarkt R'dam en Taj in Eindhoven en in Duitsland toen Joseph z'n verjaardag daar vierde en Jermaine daar optrad en Joseph, Katherine aan de telefoon had (lol).. En dan Michael op verschillende plekken.. :) (edit) Ohja en natuurlijk Katherine en de Jackson gebroeders in NY.. lol.
Toen Taj in Eindhoven was op de European Event had ik zo'n vip-pas omdat ik bij een groep hoorde (als camera vrouw haha..) en ik liep de trap op, kwam er ineens een hele stoet achter me aan, ik keek achterom liep er iemand met zo'n zwarte gewaad om zich heen, ook het hoofd was bedekt dus ik kon niet zien wie het was. Expres ging ik dus afremmen en hij keek omhoog, was het Taj :wild: haha.. hij: "Oh hiii how are you?.." ik van "Heyyy Taj, I'm fine thanks..:)" dus ik weer naar boven met zo'n face: :wild: :hysterical:
En daarna stond ik een paar keren met hem in de kamer terwijl fans met hem op de foto gingen enzo. xD
Ik liep te dollen met de beveiligingsmensen en ik weet niet wat er precies gebeurde dat ze dat deden maar ik werd ineens keihard naar binnen geduwd bij Taj hij was daar alleen. Stond ik daar met m'n blauwe Croky chips.. :glare:'.. Taj: "Heeyy it's you again.." Ik: "Yeah, hi..hehh :blush:.." *keek achterom* lachten ze me allemaal uit zo met die wijsvinger en hand voor de mond, gooiden ze die deur dicht!..:doh::glare:.. *draaide weer om naar Taj..een beetje sprakeloos..* ..kom ik aan met:.. "..eh..Do you want some chips??:D" :hysterical: ik dacht op datzelfde moment van wtf is dat nou weer voor een vraag?!?!! :doh: Tuurlijk wiltie dat niet!! xD
Verder weet ik niet meer waar we het over hadden lol. Op een gegeven moment ging hij uit het raam kijken en hoorde Jackson 5 muziek van de feest en hij zong mee, ik deed mee en gingen eventjes een soort van jammen llollll en toen kwamen de volgende groepjes fans weer binnen :p
Was wel lache dus.. :D
Oja en later maakten we ook nog een groepsfoto.. oja en deze stond ook een tijdje op de site van 3T.. te grappig.. :p

wow..dat was me een verhaaltje.... LOL

In Eindhoven hehe!
private176f73c126e8362a.jpg

In Duitsland op Joseph's bday.
388831215eppw.jpg

:bowling:

Last edited:

Wat een leuk verhaal,Louise! :D

Ik hoor net dat je vanavond op Nederland 3 iets over Michael op tv krijgt.
Weet nog niet wat, ga even in de tvgids kijken.

Ohh ik zie dat het al bezig is. Ga het niet kijken, heb op tvgids gelezen waar het over gaat en het staat me niet aan.

@LiLShOrTaY Moest wel lachen bij je verhaal :lol: Ik denk dat die beveiligingsmensen gewoon een geintje wilden uithalen en wisten dat jij hem niet zou aanvliegen etc. Of ze hadden door dat jij expres langzaam liep en wilden ze je terug pakken :lol:

Ik was er ook toen Taj naar EJE kwam en Paradiso. Dat laatste was echt een gekkenhuis. Ik stond tegen het podium aan met een groepje en toen ze aankwamen werd het geduw wel heel erg dat ik op een gegeven moment zoiets had van wegwezen hier want het was zo benauwend allemaal. Kreeg bijna ook nog ruzie met een fan daar:no:
Had achteraf gewoon op het podium moeten klimmen :lol:

Das de docu van Louis Theroux. Goeie documentaire maker, ik heb heel veel van zijn docu's gezien. Deze ook, heeeel lang geleden. En het is niet zn beste docu en eigenljk snap ik het doel erachter ook niet echt. Hij gaat proberen een interview met Michael te regelen, maar dta lukt natuurlijk nooit. Een interview met Joseph lukt natuurlijk wel (voor 1000 dollar, een half uurtje). Hij kon geen vraag stellen want Joseph had 2 bandjes van zn eigen label meegenomen............

Heb de Vision dvd besteld bij Amazon, en toen ook maar meteen het Making of Thriller boek, dat was afgeprijsd naar 10 pond. Daardoor had ik ook nog is meteen gratis verzendkosten.

Heb eens gekeken op amazon en volgens mij is Vision daar goedkoper dan hier.

Je hebt nu ook een triple deal bij amazon Wii Game+Vision+Michael CD voor £56,83 (zo'n 66 €) volgens mij best een goede deal aangezien het Wii spel overal al 35 euro kost minstens volgens budgetgaming. Misschien doe ik dat wel. Heb ik meteen alles. Thriller boek lijkt me ook gaaf maar ik heb mee gedaan aan de prijsvraag hier dus daar wacht ik nog even mee. Niet dat ik verwacht te winnen :lol:

Ik heb niet gekeken gisteravond, kreeg ook al een smsje van iemand dat het negatief was dus dan hebben ze 1 kijker minder xD

@Dudie, :rofl: dat zou goed kunnen ja.. ik vieg idd sowieso geen mensen aan xD ook al zijn het beroemdheden zelfs niet bij Michael ook al stond ik nog minder dan 1 meter van 'm vandaan zelfs dan nog niet...dat weet ik uit ervaring:p!!

Mijn moeder belde mij vanochtend dat er in de folder van blokker over een nieuwe cd van Michael wordt gesproken die vanaf 19 november verkrijgbaar is maar het is niet DE cd die uitkomt volgens mij.
Check hier

Kan zijn dat ze een ander plaatje hebben gebruikt omdat ze het echte hoesje niet konden vinden. Als het echt die hoes is lijkt het mij ook een andere cd.

Ik wilde 2x die deal van amazon kopen maar ik moest nog steeds verzendkosten betalen :S nu maar besloten om het gewoon in nederland te kopen en overal de goedkoopste winkel te zoeken.
Ik heb de wii game besteld bij gcshop.nl daar kost ie me 34,50 inclusief verzenden.

Kan zijn dat ze een ander plaatje hebben gebruikt omdat ze het echte hoesje niet konden vinden. Als het echt die hoes is lijkt het mij ook een andere cd.

Ja maar dan nog als het de cd "Michael" is dan zouden ze hem bijna een maand eerder verkopen dan dat ie uitkomt.

Ik wilde 2x die deal van amazon kopen maar ik moest nog steeds verzendkosten betalen :S nu maar besloten om het gewoon in nederland te kopen en overal de goedkoopste winkel te zoeken.
Ik heb de wii game besteld bij gcshop.nl daar kost ie me 34,50 inclusief verzenden.

Je moet speciaal iets aanklikken zodat je de gratis verzendkosten krijgt. Iets met Super Saver deal. En je moet dan ook de optie kiezen dat je alles in 1 keer laat bezorgen. Dus als er verschillende leverdata zijn wordt het niet apart gedaan. Dan kom je in aanmerking voor gratis verzendkosten.

Ik heb ook ff zitten zoeken hoe het nou allemaal zat daar.

Ik heb die deal ook maar gedaan. Ze zijn wel sneaky hoor. Ieder artikel was opeens een paar pence duurder. En ik hoop ook echt dat ze op 13 december gaan versturen want de laatste keer dat ik daar wat bestelde was dat een beetje een drama (terwijl het daarvoor altijd goed ging, bestel al jaren op amazon). Moest nu nog steeds wachten op een artikel wat ik in april had besteld. Maar meteen gecanceled nu.

Je moest inderdaad wat anders aanklikken.

@Angela Dat is ook vreemd ja. Zal me dan ook niks verbazen als het een of andere vage verzamel CD is die niet eens officieel is uitgebracht.

Even een heads up. Bij Qmusic kun je weer stemmen voor de Q top 1000 die ze begin december draaien. Helaas mag je maar 1x een nummer van 1 artiest kiezen maar duetten zijn een uitzondering dus heb ik gekozen voor Dirty Diana, Scream en I just can't stop loving you :p

Nouja wat flauw maar een lied per artiest.
Ga ook maar stemmen dan deze week.

Edit:
Ik heb gekozen voor:
Say Say Say, Scream, Give In To Me, Can You Feel It, State of Shock, I want you back en I just can't stop loving you. Daarnaast Together Again van Janet en I need you van 3t :p Ik dacht zoveel mogelijk Michael of Jackson. Had ook nog When The Rain Begins to fall of Do what you do kunnen kiezen om het helemaal Jackson te houden maar toen bedacht ik me dat ik Listen van Beyonce ook mooi vind.
Heb ook nog Why ingevuld bij extra keuzes.

Last edited:

Ik heb die deal ook maar gedaan. Ze zijn wel sneaky hoor. Ieder artikel was opeens een paar pence duurder. En ik hoop ook echt dat ze op 13 december gaan versturen want de laatste keer dat ik daar wat bestelde was dat een beetje een drama (terwijl het daarvoor altijd goed ging, bestel al jaren op amazon). Moest nu nog steeds wachten op een artikel wat ik in april had besteld. Maar meteen gecanceled nu.

Die paar pence duurder komt omdat wij een ander btw tarief hebben. En ze nemen het btw tarief van het land waar de artikelen naar toegestuurd worden.
Volgens mij kan je merken dat ik op Amazon alles uitgevogeld heb hahaha. Maar ze zijn dan ook de goedkoopste.

Gaat iemand van jullie die experience voor de ps3 kopen?? Ik ben aan het twijfelen, kost zoveel geld allemaal en dan binnekort die vision + nieuwe cd :-D En ik ga ook eens een keer bellen naar de radio stations voor Hold My Hand!!!

Ik heb geen ps3.
Gisteren heb ik eerst bij gijs hmh aangevraagd maar niks. Later bij menno barreveld die mailde terug dat hij het die dag niet kon doen omdat hij michael al in zijn lijst had staan (the way you make me feel). Dus ik mailde terug jammer volgende keer beter maar wel super tof dat je hebt gereageerd.

En vanmiddag draaide hij het nummer in zijn programma en nog ff gepromoot! Hij is mijn radio held vanaf nu :D

Ja vond het echt heel leuk. Gisteren toen ik het berichtje hier plaatste zat ik met m'n telefoon online dus ik kon z'n mailtje niet erin plakken. Vond het wel leuk om even met jullie te delen. Hij stuurde het mailtje dus onder het draaien van TWYMMF.

Hoi Angela,

dat gaat mij vandaag niet lukken (je hoort hem nu) omdat ik Michael al
gepland had staan met een ander nummer.

Groeten, Menno

Nog een uurtje werken en dan is het gelukkig weer weekend. Heb een drukke week gehad op m'n werk. Morgen een verjaardag en verder even lekker geen plannen. Gewoon relaxen :D

Oh en over die cd waar ik het eerder deze week over had. Die was nog niet binnengekomen bij de Blokker hier. Ze verwachten em dinsdag. Ik ben heel benieuwd wat erop staat.

Ja ik ook. Lijkt me sterk als Blokker hem eerder verkoopt. Ik heb Hold My Hand nog niet helemaal gehoord om eerlijk te zijn.. zal um straks eens helemaal luisteren. Echt vaag want normaal kan ik niet wachten om wat nieuws te horen.

Ik wilde naar HP vanavond maar het is of vol of bij een bios die geen pauze heeft wat ik bij HP niet prettig vind:no: Heb eigenlijk ook nog een verjaardag maar geen zin in. Eigenlijk wel slecht maar goed ben niet zo'n verjaardagen liefhebber en nu helemaal niet na een dag werken.

Ga me dit weekend eens wat meer inlezen over de bezienswaardigheden waar ik naartoe ga in Japan (onder andere een vulkaan:wild:). Ken er al een paar maar van sommigen heb ik nog nooit gehoord. Blijkt ook dat ik de reis net op tijd heb geboekt want nu is die 150€ duurder.

Back