Re: Dutch MJ Fans
@Dudie, nee daar was ik allemaal niet bij.. ik heb ze een keer toen in de Paradiso gezien, Mediamarkt R'dam en Taj in Eindhoven en in Duitsland toen Joseph z'n verjaardag daar vierde en Jermaine daar optrad en Joseph, Katherine aan de telefoon had (lol).. En dan Michael op verschillende plekken..
(edit) Ohja en natuurlijk Katherine en de Jackson gebroeders in NY.. lol.
Toen Taj in Eindhoven was op de European Event had ik zo'n vip-pas omdat ik bij een groep hoorde (als camera vrouw haha..) en ik liep de trap op, kwam er ineens een hele stoet achter me aan, ik keek achterom liep er iemand met zo'n zwarte gewaad om zich heen, ook het hoofd was bedekt dus ik kon niet zien wie het was. Expres ging ik dus afremmen en hij keek omhoog, was het Taj :wild: haha.. hij: "Oh hiii how are you?.." ik van "Heyyy Taj, I'm fine thanks..
" dus ik weer naar boven met zo'n face: :wild: :hysterical:
En daarna stond ik een paar keren met hem in de kamer terwijl fans met hem op de foto gingen enzo. xD
Ik liep te dollen met de beveiligingsmensen en ik weet niet wat er precies gebeurde dat ze dat deden maar ik werd ineens keihard naar binnen geduwd bij Taj hij was daar alleen. Stond ik daar met m'n blauwe Croky chips.. :glare:'.. Taj: "Heeyy it's you again.." Ik: "Yeah, hi..hehh :blush:.." *keek achterom* lachten ze me allemaal uit zo met die wijsvinger en hand voor de mond, gooiden ze die deur dicht!..:doh::glare:.. *draaide weer om naar Taj..een beetje sprakeloos..* ..kom ik aan met:.. "..eh..Do you want some chips??
" :hysterical: ik dacht op datzelfde moment van wtf is dat nou weer voor een vraag?!?!! :doh: Tuurlijk wiltie dat niet!! xD
Verder weet ik niet meer waar we het over hadden lol. Op een gegeven moment ging hij uit het raam kijken en hoorde Jackson 5 muziek van de feest en hij zong mee, ik deed mee en gingen eventjes een soort van jammen llollll en toen kwamen de volgende groepjes fans weer binnen
Was wel lache dus..
Oja en later maakten we ook nog een groepsfoto.. oja en deze stond ook een tijdje op de site van 3T.. te grappig..
wow..dat was me een verhaaltje.... LOL
In Eindhoven hehe!
In Duitsland op Joseph's bday.
:bowling: