Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik weet nu al dat ik heel slecht in dat MJ spel ga zijn met mijn slechte gevoel voor ritme. Volgens mij is het namelijk een mix van DDR en Boogie/Samba de Amigo. :lol: Hoop dat ze moonwalker eens aan die viritual console op de wii toevoegen. Wil dat weer eens spelen maar heb geen sega. Had een PC versie maar die werkt natuurlijk niet op m'n mac. Heb ook een keer dat dance spel gedaan op de site en daar bakte ik ook al weinig van.

Ohh en dat glow in the dark bowlen klinkt wel grappig. Dan zie je je bal hopelijk ook niet in de goot gaan. Of kun je het excuus gebruiken dat het te donker is om fatsoenlijk te kunnen gooien :lol:

Schoot me gister weer te binnen: Wie lijkt het leuk om met zn allen een keer te gaan skieen in Snowworld Zoetermeer? Lijkt me gaaf! Is alweer een tijd geleden dat ik heb geskied. Hopelijk bak ik er nog wat van, LOL!

Ik heb nog nooit op ski's gestaan :lol:

Wanneer staat dat bowlen gepland? Kruitvat heeft weer treinkaartjes dus misschien dat ik mee ga want dan is het nog wel te doen qua kosten:D

Die treinkaartjes gaan wel hard zeg. Kwam er vandaag per toeval achter dat ze die actie weer hadden en toen ik er 2 ging halen waren ze al bijna op:bugeyed
Ga ik volgende maand weer eens lekker shoppen met m'n moeder in Rotterdam. Wil dit keer ook naar de Primark maar die zit niet in het centrum en ik weet niet hoe ik er moet komen zonder ov chipkaart:no:

Oja dat is waar. Was ik even vergeten. Dan gaan we eerst wel daar langs en dan in het centrum verder shoppen:D Wil er al langer heen omdat ik heb gehoord dat je er goedkoop kunt shoppen. Hopelijk valt het niet zo tegen als de New Look, daar had ik ook veel verhalen over gehoord en ik vond het echt 3x niks in Rotterdam :lol:

@ Dudie tot wanneer zijn die kaartjes? We hebben geen datum dus we kunnen het misschien aanpassen aan jouw kaartje?

@ Little Suzie nice siggy!

Ik moet dan nog een extra kaartje kopen als ze nog niet uitverkocht zijn. Maar er zijn 2 periodes. Van 9-10 t/m 5-12 en van 11-12 t/m 06-02 alleen op zaterdag of zondag.

Uhm ik dacht in eerste instantie aan november maar dat is misschien wat kort dag?
December vind ik een te dure maand dus dan zou ik voor eind januari gaan.

Maar ik ga het niet alleen beslissen wat zou jij willen Lars? En Charlotte?

December komt mij ook niet goed uit.

Eerste dagje werken zit erop en het leek net of ik nooit was weggeweest. Het enige nadeel was dat alle programma's die ik had opnieuw moeten worden aangevraagd en dat kan weer even duren:no: Had dus soms van ik ga dat even doen.. onee kan niet, of collega's lastig vallen als ik weer iets moest hebben waar ik nog niet in kon. En dan ook nog die vraag "Vind je het leuk om hier weer te werken?":unsure:

Dan sta jij dus ook vooraan Lars! :p

Maar gaaf hoor, 31 al!!! :woohoo: Is iedereen er al klaar voor? Heb gisteren nog ff "gestudeerd" LOL! :D

huh? Waar staat 31?
Ik had er 29 maar en 1 afmelding nu helaas.
Dit weekend ga ik kijken voor een outfit bij de kringloop :p even goed wassen voordat ik het zombie uitstraling geef.

Ik heb trouwens maandag foto's gekregen van een paar grime studenten zag er goed uit!

Back