Smnth
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
En Diana, heb je de auto nog makkelijk teruggevonden?
En Diana, heb je de auto nog makkelijk teruggevonden?
Gelukkig dat jullie ook een goede terugreis hadden!Gelukkig maar
Ja, wij hebben ook een goede terugreis gehad. Zaten nogal veel luidruchtige dronken jongeren in de trein, maar we hadden er geen last van. We hadden een Michaelquiz gedaan op Charlottes telefoon.
En toen ik thuis was gelijk mijn bedje ingedoken en heerlijk uitgeslapen vanochtend.
Vond het ook gezellig! Idd jammer van het weer, maar het was toch leuk, ook de film nog even.
Zie trouwens net de foto's op je hyves, leuk :lol:
Thanks! :wink: Ik weet het niet meer zeker, was het niet iets van 0:15 uur toen we de bios uitkwamen? :scratch:Ja leuk de foto's
Is het laat geworden?
Ik lag heerlijk om 10:45 in bed en ik ben nog moe dus ga het vandaag niet laat maken.
Jij ook al aan de Farmerama!Tja ik heb niks te melden...
En ik ben druk met Farmerama als ik thuis ben
Deze week nog even de filmpjes bekijken van TTW voor de workshop.
Zou super zijn als het er mooi uitziet daar! :yes: Vind het wel belangrijk dat mensen zien hoeveel we van Michael houden...toch?? :wub: :heart: Ik merk toch ook in Best dat mensen onder de indruk zijn als ze even bij het hek komen kijken... Hoelang blijft het beeld nog in Enschede staan dan?Ik heb net even mailcontact gehad met de twentse welle en donderdag om 16 uur is de officiele opening van de expo bij het beeld in Enschede.
Alleen voor genodigden trouwens maar als er nog mensen zijn die er iets langs willen brengen is het een idee om dit voor donderdagmiddag te doen. Pers zal aanwezig zijn dus het zou fijn zijn als het hekwerk en een beetje liefdevol uitziet, niet? Wij gaan denk ik woensdagavond even heen (ik en zus jenny) om nog wat op te hangen, kaarsjes aan te steken, etc.
adres is: het rozendaal 11 , Enschede (wijk roombeek).
Ikke... :cheeky: Ah joh, we maken er gewoon een leuke avond van! arty:Wie gaan er naar waddinxveen? 16 oktober?
Ik twijfel nog.kreeg vorige week een mail van Willy van doorn er zal dus inderdaad muziek uit de jaren 70 gedraaid worden met tussendoor mj. Omdat er ook vaste bezoekers zullen komen kunnen ze niet de hele avond mj draaien. Maar ikben 26!! Volgens mij ken ik amper muziek uit die tijd... Maar als ik nou weet dat mijn mj friends komen kan het nog gezellig worden
Jij ook al aan de Farmerama!
Nou, vanavond weer ff geoefend en heb het nu aardig in mn hoofd zitten de hele boel... Moet gaan lukken! :wink:
Zou super zijn als het er mooi uitziet daar! :yes: Vind het wel belangrijk dat mensen zien hoeveel we van Michael houden...toch?? :wub: :heart: Ik merk toch ook in Best dat mensen onder de indruk zijn als ze even bij het hek komen kijken... Hoelang blijft het beeld nog in Enschede staan dan?
Ikke... :cheeky: Ah joh, we maken er gewoon een leuke avond van! arty:
Pfff, 26... Broekie... :lol: Ik kom wel met m'n looprekje, vertel ik je wel welke muziek er gedraaid wordt...ok?? :hysterical:
Maar waar halen we kaartjes vandaan eigenlijk? Weet jij dat?
Wat mooi! :heart:Het beeld staat er nog tot eind februari...
De twentse welle vind het geweldig dat Jen en Ik vanavond even langsgaan om de boel een beetje op te fleuren..
Inderdaad zijn mensen soms erg onder de indruk.
IK was er vorige week met Jenny en er kwam een stel aan en die stonden versteld van alle liefde voor Michael, het waren geen fans (ze vinden zijn muziek wel leuk, vooral heal the world vertelde ze) maar ze kreeg tranen in haar ogen.
Ze kwamen van een vredesconferentie waar ze vredeskaarsjes hadden gekregen en die gaven ze aan mij en Jenny.
Oh ja, rollator is idd beter met dansen!! :hysterical:Ja ik ook aan de farmerama vind het wel leuk
Kaartjes kunnen we in Waddinxveen kopen maar misschien als ik Willy mail kan ze kaartjes voor ons regelen? Dit is overigens niet DE Willy.
Looprekje? geen rollator? :lmao:
Edit: Er is een mail naar Willy met de vraag of ik via haar kan reserveren!
Voor wie zou ik kaartjes moeten regelen?
Lars en Louise wat is jullie plan voor de 16de? Gaan jullie naar Waddinxveen??
Ok mooi! Thanks!Willy heeft toegezegd dat ze kaartjes wil reserveren dus nu nog het aantal doorgeven
Ik heb Lo een mail gestuurd om te vragen of ze kaartjes wil.
Verder mag ik posters ophangen van TTW moet ik alleen wel iets eerder aanwezig zijn en dan kan ik ook nog bespreken met de DJ of hij een aankondiging wil doen. Mocht hij op een bepaald moment Thriller draaien kunnen we misschien de Flashmob eindelijk doen :woohoo:
Mochten er nog meer mensen zijn die kaartjes willen laat het dan asap weten please.
Enschede is voor mij 2x zo lang rijden als Best :bugeyed
Thanks! :flowers: Klinkt leuk! :yes:
Leuk hoor!Jaaaa daar ga ik heen!!
Van een vriendinnetje gekregen voor mn verjaardag!!
Jacksonevent is hystory
www.jacksonevent.com
Ik ben er echt even stuk van. Ik heb dankzij hun events zoveel nieuwe mensen leren kennen. En ik keek er alweer naar uit om met z'n allen een top avond te hebben 8 januari. Maar helaas houd het hier op. Ik ga mijn bed in ik had al niet zo'n beste avond...