Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Even over volgende week zaterdag. Zullen we om 19:30 afspreken in Gouda voor de Kermis. Ik dacht maar weer parkeerplaats Vossenburchkade?
Lars en Louise komen jullie ook gezellig?
En Samantha weet jij het eigenlijk al zeker of je komt? Je kunt misschien samen met Charlotte reizen is wel zo gezellig toch?
Is dat waar we toen hadden geparkeerd toen we TII in de bios gingen kijken? Of zal ik naar jou toe komen?

Ga jij nou maar es Thriller oefenen!!! :lol:

Die heb ik al zo vaak geoefend vandaag.
Zeker al 6x, vind hem onderhand saai worden:p
Ik ben er wel klaar voor, maar of dat Lo dat is, hmm ik weet het niet hahaha:mello::wild:
één ding is duidelijk, ook Lo gaat vooraan staan tijdens de dans:p
Naast mij, hand in hand, haha nee. Dan doet Diana niet meer mee:hysterical: :rofl:

Dan mag jij Diana ook wel naast ons, is leuk he:p
Nah doe maar niet, ga wel ergens achterin staan denk ik! :lol: :hysterical:

Zo, zometeen ff m'n tas inpakken en dan gaan we richting Parijs naar de MJJC meeting. Heb er nog niet echt zin in alleen, heb gisteren helaas m'n katje in moeten laten slapen... :( Maarja, hopelijk morgen met de groep heb ik dan een beetje afleiding... Leuk om Mafille weer te zien (was ook bij GOTF), zal haar gelijk vragen of ze bij het volgende dans-event weer naar Nederland komt! That girl is crazy! :lol: Heb zo'n lol gehad met haar in Londen en bij GOTF... :giggle: Oooh, wat waren we toen dronken, echt te erg gewoon... hihihi :D

Hocus veel plezier!!!!!

En wat een leuk filmpje!!!
Nu wil vast iedereen meedoen! :)

Ik heb besloten Andre even voorbij te laten gaan, vanwege het geld.....:S
Maarrrrrrrr......de zaterdag erna kermis is on!
Bedoel je de parkeerplaatsen achter het station, Angela?

@ SF jij hebt idd een hoop aan Jackson Event te danken :D

Is dat waar we toen hadden geparkeerd toen we TII in de bios gingen kijken? Of zal ik naar jou toe komen?
Ja that's the place

Dan mag jij Diana ook wel naast ons, is leuk he:p
Wat dacht je van TUSSEN JULLLIE IN. Nee hoor ;)

Hocus veel plezier!!!!!

Ik bedoel aan de andere kant van de brug/viaduct. Hoe leg ik dat eens uit....weet je die "hoge" flat? die straat heet Albert Plesmanplein en staat bij die grote rotonde. Achter die flat is de parkeerplaats. Vanaf daar kunnen we gemakkelijk via de schouwburg de stad in lopen. Je mag wat mij betreft ook al richting de bios gaan hoor dan hoef je niet te zoeken.

Hier even wat foto's van het plaatsen van het HIStory beeld in Enschede vanmorgen:

1102309950_5_T1Zg.jpeg

1104248877_5_8e9q.jpeg

1104249427_5_PdSt.jpeg

1104250770_5_3iYy_1.jpeg

1104253095_5_DrDo_1.jpeg

1104252827_5_f66B.jpeg

1104250496_5_gN-s_1.jpeg

1104251988_5_idLa_1.jpeg

1104251785_5_2F5p_1.jpeg

Ik ga graag mee, heb er erg zin in. Moet het alleen nog even overleggen, want mn beste vriendin geeft een feest en ik vind dat ik daar eigenlijk hoor te zijn, (en ze heeft al 2x dr verjaardag voor mij verplaatst, dus daarom voel ik mij extra schuldig :p ) maar het plan om naar de kermis te gaan had ik al eerder. Ik ga dr even mailen, of ik niet gewoon overdag bij haar kan komen.

Charlotte, is misschien idd een goed idee om samen te reizen, als je wil :)

Tot hoelaat duurt het ongeveer? Omdat we pas zo laat afspreken? Ben al zooolang niet op een kermis geweest :lol:

Geen idee tot hoe laat het open is maar het is niet super groot ofzo hoor maar wel altijd leuk en zeker met een groepje ;)
Zou leuk zijn als je het voor elkaar krijgt om te komen :)
Vind je half 8 laat? We kunnen best eerder afspreken hoor maar ik vind het zelf altijd leuk als het donker is met alle lichtjes enzo

Ja, nee maakt niet uit hoor, is juist wel leuk met alle lichtjes enzo, maar ik had eigenlijk geen idee tot hoe laat een kermis open is.

Gaan we alleen naar de kermis, of van te voren nog naar een mac of iets?

Diana, ik hoop trouwens dat je toch een heel leuk weekend hebt! :)

Ja, het ziet er imposant uit...

Haha, toen het beeld door de lucht vloog moest ik direct denken aan die scene in TII van Michael op de hoogwerker en dat ie weeeeeeeeeeeeehhhh zegt.

Was wel gaaf omk te zien hoe dat ding omhoog getakeld werd maar de fimpjes moet ik nog plaatsen.

We hebben bezoek uit afrika en een heel druk weekend en een drukke week (planetron, Amsterdam, proefzwemmen Moussa, Zwolle, TV opnames Hilversum) dus ik kijk wel even wanneer me dat gaat lukken.

Dat beeld ziet er nog best mooi uit alleen ik vind dat marmerachtige van de voet niet zo. Arme Michael zijn armen waren even geamputeerd :lol:

Ja, nee maakt niet uit hoor, is juist wel leuk met alle lichtjes enzo, maar ik had eigenlijk geen idee tot hoe laat een kermis open is.

Geen idee ligt er een beetje aan wat de rest wil denk ik. Dus dat hangt van Diana en Charlotte af ;)
M'n zusje, een vriendin en m'n moeder gaan ook mee maar die passen zich wel aan :p

Lijkt mij wel gezellig om van te voren een hapje te eten!
En ik kom dan idd wel naar de bios, wacht ik daar op jullie.
Mijn vader gaat op zaterdag altijd richting Gouda, omdat ie 's avonds werkt, dus misschien kunnen we met hem meerijden, Samatha?
Hij woont in Schiebroek, dus daar ben je zo met de tram vanaf jouw huis, toch?
Dan zal ik ff vragen hoe laat ie weg gaat.
Volgens mij rond een uurtje of half zes.
Zou perfect zijn, want dan kunnen we daarna met zn allen wat etten (als iedereen dat leuk vindt, natuurlijk :))

Wel gaaf het beeld meet goud idd! En tevens idd; ik vind dat marmer ook maar nix ;)

Groetjes terug Diana!!

Lijkt mij wel gezellig om van te voren een hapje te eten!
En ik kom dan idd wel naar de bios, wacht ik daar op jullie.
Mijn vader gaat op zaterdag altijd richting Gouda, omdat ie 's avonds werkt, dus misschien kunnen we met hem meerijden, Samatha?
Hij woont in Schiebroek, dus daar ben je zo met de tram vanaf jouw huis, toch?
Dan zal ik ff vragen hoe laat ie weg gaat.
Volgens mij rond een uurtje of half zes.
Zou perfect zijn, want dan kunnen we daarna met zn allen wat etten (als iedereen dat leuk vindt, natuurlijk :))

Wel gaaf het beeld meet goud idd! En tevens idd; ik vind dat marmer ook maar nix ;)

Groetjes terug Diana!!

Dat zou idd fijn zijn! Schiebroek is goed te doen idd.
Dan hoor ik nog wel waar precies en hoe laat enzovoort :) En of hij het goed vindt natuurlijk.

Hocus, groetjes terug!

:waving: Ben er weer! Disney was gaaf! :wild: Heb ff bijgelezen...

Hocus veel plezier!!!!!

Thanks, het was echt leuk! Alleen veel te kort helaas... :(
Aww, verder niemand gaat naar Andre? Angela jij had VIP kaarten toch??

Hier even wat foto's van het plaatsen van het HIStory beeld in Enschede vanmorgen
Wow, gave foto's! Bedankt voor het plaatsen! :flowers: Het beeld ziet er mooi uit! :yes:

Thanks Samantha! :) Ik vind het prima hoor om van te voren naar de Mac te gaan! :wink:

Ja, het ziet er imposant uit...

Haha, toen het beeld door de lucht vloog moest ik direct denken aan die scene in TII van Michael op de hoogwerker en dat ie weeeeeeeeeeeeehhhh zegt.

Was wel gaaf omk te zien hoe dat ding omhoog getakeld werd maar de fimpjes moet ik nog plaatsen.

We hebben bezoek uit afrika en een heel druk weekend en een drukke week (planetron, Amsterdam, proefzwemmen Moussa, Zwolle, TV opnames Hilversum) dus ik kijk wel even wanneer me dat gaat lukken.
Heb je een leuk weekend gehad? Ben benieuwd naar de filmpjes! :)

Leuke foto's Diana!

Wij waren er vorgi jaar met kerst, is echt geweldig hoor...

Even iets anders: Om het beeld in Enschede staat een hek wat nu nog erg kaal is.

Jen en ik willen het graag een beetje opleuken voor Michael en dat gaan we waarschijnlijk deze week doen maar we zullen er de komende tijd ook nog wel vaker komen.

De twentse welle heeft al aangegeven dat dat geen enkel probleem is trouwens.

Als je nou niet in de gelegenheid zijn om naar het beeld toe te gaan maar wil je wel iets aan het hek hebben hangen dan mag je het rustig opsturen zodat wij het daar voor je ophangen!

We zorgen zelf voor wat kaartjes, (zonne)bloemen, kaarsjes etc...

Leuk om te horen Diana dat je het leuk had in Disneyland.
Lo en ik gaan er ook met kerst naar toe, hopelijk zal het dan ook leuk zijn, maar dat zal wel goed komen denk ik:):heart:

Janena, super goed van jullie, heb helaas niets om te sturen, maar echt tof dat jullie Michael helpen met de leegte daar.

Thanks, het was echt leuk! Alleen veel te kort helaas... :(
Aww, verder niemand gaat naar Andre? Angela jij had VIP kaarten toch??
Ja klopt maar we kunnen wel elkaar opzoeken met de after party en van te voren als je ook naar het beeld gaat.

Btw even een ttw update we hebben 21 deelnemers!!

21 deelnemers, whoehoe!!! :)

Samantha, als wij rond 18u bij de bios willen zijn, moeten we om 17.35u de trein op Rdam CS hebben!
Zullen we daarom om half zes afspreken voor de Smullers? Lopen we samen naar het spoor!

En dan meeten we de rest rond 18u bij de bios?

Back