Hocus
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Ga jij nou maar es Thriller oefenen!!! :lol:
Is dat waar we toen hadden geparkeerd toen we TII in de bios gingen kijken? Of zal ik naar jou toe komen?Even over volgende week zaterdag. Zullen we om 19:30 afspreken in Gouda voor de Kermis. Ik dacht maar weer parkeerplaats Vossenburchkade?
Lars en Louise komen jullie ook gezellig?
En Samantha weet jij het eigenlijk al zeker of je komt? Je kunt misschien samen met Charlotte reizen is wel zo gezellig toch?
:bugeyed OMG... :lol: :hysterical:één ding is duidelijk, ook Lo gaat vooraan staan tijdens de dans
Naast mij, hand in hand, haha nee. Dan doet Diana niet meer mee:hysterical: :rofl:
Nah doe maar niet, ga wel ergens achterin staan denk ik! :lol: :hysterical:Dan mag jij Diana ook wel naast ons, is leuk he
Ja that's the placeIs dat waar we toen hadden geparkeerd toen we TII in de bios gingen kijken? Of zal ik naar jou toe komen?
Wat dacht je van TUSSEN JULLLIE IN. Nee hoorDan mag jij Diana ook wel naast ons, is leuk he
Ik bedoel aan de andere kant van de brug/viaduct. Hoe leg ik dat eens uit....weet je die "hoge" flat? die straat heet Albert Plesmanplein en staat bij die grote rotonde. Achter die flat is de parkeerplaats. Vanaf daar kunnen we gemakkelijk via de schouwburg de stad in lopen. Je mag wat mij betreft ook al richting de bios gaan hoor dan hoef je niet te zoeken.Hocus veel plezier!!!!!
En wat een leuk filmpje!!!
Nu wil vast iedereen meedoen!
Ik heb besloten Andre even voorbij te laten gaan, vanwege het geld.....:S
Maarrrrrrrr......de zaterdag erna kermis is on!
Bedoel je de parkeerplaatsen achter het station, Angela?
Ja, nee maakt niet uit hoor, is juist wel leuk met alle lichtjes enzo, maar ik had eigenlijk geen idee tot hoe laat een kermis open is.
Gaan we alleen naar de kermis, of van te voren nog naar een mac of iets?
Diana, ik hoop trouwens dat je toch een heel leuk weekend hebt!
Lijkt mij wel gezellig om van te voren een hapje te eten!
En ik kom dan idd wel naar de bios, wacht ik daar op jullie.
Mijn vader gaat op zaterdag altijd richting Gouda, omdat ie 's avonds werkt, dus misschien kunnen we met hem meerijden, Samatha?
Hij woont in Schiebroek, dus daar ben je zo met de tram vanaf jouw huis, toch?
Dan zal ik ff vragen hoe laat ie weg gaat.
Volgens mij rond een uurtje of half zes.
Zou perfect zijn, want dan kunnen we daarna met zn allen wat etten (als iedereen dat leuk vindt, natuurlijk )
Wel gaaf het beeld meet goud idd! En tevens idd; ik vind dat marmer ook maar nix
Groetjes terug Diana!!
Thanks, het was echt leuk! Alleen veel te kort helaas...Hocus veel plezier!!!!!
En wat een leuk filmpje!!!
Nu wil vast iedereen meedoen!
Ik heb besloten Andre even voorbij te laten gaan, vanwege het geld.....:S
Maarrrrrrrr......de zaterdag erna kermis is on!
Bedoel je de parkeerplaatsen achter het station, Angela?
Wow, gave foto's! Bedankt voor het plaatsen! :flowers: Het beeld ziet er mooi uit! :yes:Hier even wat foto's van het plaatsen van het HIStory beeld in Enschede vanmorgen
Thanks Samantha! Ik vind het prima hoor om van te voren naar de Mac te gaan! :wink:Ja, nee maakt niet uit hoor, is juist wel leuk met alle lichtjes enzo, maar ik had eigenlijk geen idee tot hoe laat een kermis open is.
Gaan we alleen naar de kermis, of van te voren nog naar een mac of iets?
Diana, ik hoop trouwens dat je toch een heel leuk weekend hebt!
Heb je een leuk weekend gehad? Ben benieuwd naar de filmpjes!Ja, het ziet er imposant uit...
Haha, toen het beeld door de lucht vloog moest ik direct denken aan die scene in TII van Michael op de hoogwerker en dat ie weeeeeeeeeeeeehhhh zegt.
Was wel gaaf omk te zien hoe dat ding omhoog getakeld werd maar de fimpjes moet ik nog plaatsen.
We hebben bezoek uit afrika en een heel druk weekend en een drukke week (planetron, Amsterdam, proefzwemmen Moussa, Zwolle, TV opnames Hilversum) dus ik kijk wel even wanneer me dat gaat lukken.
Ja klopt maar we kunnen wel elkaar opzoeken met de after party en van te voren als je ook naar het beeld gaat.Thanks, het was echt leuk! Alleen veel te kort helaas...
Aww, verder niemand gaat naar Andre? Angela jij had VIP kaarten toch??