Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik zie geen banners Angela. Volgens mij is er iets niet goed want ik zie bij sommige members ook dubbele enzo.

En geeft André Santisi weer een show?! Wist ik niet. Ik vind hem wel eg goed maar om nu naar een show van hem alleen te gaan nee.

Hmm, misschien voor 50% korting zou ik er nog over denken, LOL!
Nee, zie je banners niet meer! Heb je iets veranderd in je profiel?

Ach ja voor dat feestje op 29 augustus heb ik ook dik geld betaald dus....
Nee niks veranderd :( Ik had ze altijd wel

Ik heb voor de gein toch maar eens gekeken hoe duur die show gaat kosten.Wow 35 euro:bugeyed Vind dat wel een beetje erg veel voor artiesten die MJ na doen. Het zal vast een hele mooie show worden maar toch...

Tja voor 29 augustus heb ik 45 euro betaald en dat was niet eens een show. Ik vind André erg goed dus ik heb er zin in! En Imi is trouwens ook goed vooral met die band erbij is erg gaaf.

Enorm beeld King of Pop in Enschede

Voor museum TwentseWelle in Enschede wordt vrijdag een elf meter hoog standbeeld neergezet van Michael Jackson. Het is het uithangbord voor een expositie over schoonheidsidealen.

Onder de titel Beter dan God, het dilemma van de maakbare schoonheid zijn foto's van Jackson te zien als kind en volwassen man. Ook kun je zien hoe hij er zonder cosmetische ingrepen uit zou hebben gezien.

enorm-beeld-king-of-pop-in-enschede.jpg

De expositie wordt op 30 september geopend door Marijke Helwegen. Het beeld van Jackson werd in 1995 gemaakt voor een serie concerten.

© ANP

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...nment/enorm-beeld-king-of-pop-in-enschede.xml

Volgens mij is dat het HIStory beeld, zo eentje staat ook in Best.
Ik woon in de buurt van Enschede, die expositie hoeft voor mij niet maar ik ga wel even een kijkje nemen bij het beeld, dat staat toch buiten.

Ik vroeg me eigenlijk meteen af wat er met al die beelden gebeurd is en ben gaan googlen...er zijn er 9 gemaakt.

1 staat in Best en via google vond ik deze nog:

5zh9d.jpg

Dat hoofd van Wolverine!!! Ik heb mijn lachstuip van de dag weer gehad, woehahaha.

5292_1217827242873_1144642057_30695605_2346538_n.jpg

Johannesburg

DSCF3533.JPG

Onbekende locatie

fronte.JPG

Madrid

images

Zwitserland, maar volgens mij is die kleiner en van plastic.

Jackson_M_09070135.jpg

Best

Eigenlijk lijkt het beeld voor geen meter. :lol:

edit:

hier een foto van het beeld opde dieplader:

67505.jpg

Op vrijdag 17 september a.s. wordt vanaf 09.00 uur een 11 meter hoog standbeeld van Michael Jackson geplaatst voor museum TwentseWelle in Enschede. Dit bijzondere beeld is destijds speciaal vervaardigd voor ‘The History’ concertreeks van The King of Pop in 1995. Het beeld wordt geplaatst op het plein voor het museum in het kader van de nieuwe expositie ‘Beter dan God, het dilemma van maakbare schoonheid’. De opening hiervan wordt verricht op 30 september a.s. door de Nederlandse icoon voor de plastische chirurgie Marijke Helwegen.

Het 4 ton wegende kunststof beeld is eigendom van een ondernemer uit Regensdorf in Zwitserland. Het beeld wordt van daaruit donderdag op een dieplader vervoerd. Zoals in 2009 het beeld van Lenin als aandachttrekker voor de succesvolle DDR-expositie voor het museum stond, zal daar nu Michael Jackson de aandacht moeten vestigen op de expositie ‘Beter dan God’. In de expositie is de in 2009 overleden zanger terug te zien met foto’s van hem als klein kind en als volwassen man. Daarnaast is een computerbewerking te zien van een Michael Jackson op latere leeftijd zonder cosmetische ingrepen. De tentoonstelling maakt onderdeel uit van het kunstenfestival GrensWerk, dat plaatsvindt in Enschede van 25 september t/m 12 oktober 2010.

Vrijkaart voor Michael Jackson look-a -like

Speciaal voor de komst van Michael Jackson nodigt TwentseWelle iedereen uit a.s. vrijdag als Michael Jackson look-a-like naar het museum te komen. Dit wordt beloond met een vrijkaart voor de expositie die vanaf 1 oktober te zien is tot 28 februari 2011. (openingstijden 11.00 – 17.00 uur). Gedurende de expositie wordt nog een heuse Michael Jackson look-a-like wedstrijd georganiseerd. Informatie over de activiteiten zal terug te vinden zijn op www.twentsewelle.nl.

http://www.cultuurnet.nl/nieuws/too...Michael_Jackson_voor_TwentseWelle_in_Enschede

Last edited:

Ik ga ook is ff nadenken of ik daarheen wil.
En ik zal ook meteen even naar de data op de hyves kijken, Angela.
Leuk van de krant trouwens!!
Nou misschien tot volgende week dan ;)

Als er trouwens nog mensen willen gaan, moeten we misschien even tegelijk reserveren, want anders zitten we allemaal apart :)
Tenzij je vip gaat heb je geen zitplaatsen. Wij hebben wel zitplaatsen geen idee wat Diana van plan was om te nemen als ze gaat.

Ik wist niet dat er zoveel beelden waren en al helemaal niet in Europa. Ik heb ook weleens gezocht maar geen resultaat. Vind de eerste 2 niet zo vooral de eerste niet. Zo zonde!!!

Vraag me nu nog steeds af of er toch niet eentje ergens in de UK staat. Ik heb ooit eens op MTV gezien dat ze een beeld verscheepten op de Thames en dat ze onder de Tower Bridge door vaarden. Nu heb ik natuurlijk geen verstand van vaarroutes.

Ik hoorde gisteren op de radio over die expositie en ik dacht "Leuk!!" totdat ik het onderwerp hoorde. Kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat het niet al te positief gaat worden.

Ik ga er ook niet naar binnen, er schijnt een bewerkte foto te zijn van MJ hoe hij eruit had gezien zonder operaties...allemaal leuk en wel maar ik hoop voor ze dat ze er wel rekening mee houden dat hij met zijn vitiligo sowiezo wit zou zijn...

Nou ja, het beeld staat lekker toch buiten dus daar ga ik wel even heen.

Ik begrijp het niet waarom er een foto zou zijn die Michael op leeftijd zonder plastische chirurgie toont.
Michael is gewoon Michael, de huidskleur is wellicht veranderd, verder niet zoveel.
Wat bereikt men om de michael te tonen die hij zonder vitiligo zou worden?
Kunnen ze weer lekker bashen hoor.

Ik heb al zo vaak van die foto's gezien in verschillende programma's enzo. En bij geen een foto die ik tot nu toe heb gezien hadden ze rekening gehouden met vitiligo. Nee ze blijven vaak hardnekking volhouden dat hij blank wilde worden en dus zooi gebruikte om zijn huid te bleken:no:

Ik vind echt dat ze eens op moeten houden met dat gezeur over zijn huidskleur en de operaties enzo. Want ook al was het allemaal waar dan nog zou ik zoiets hebben van laat um toch lekker. Als hij dat nou mooi vind.

Last edited:

Ja het wordt inderdaad tijd dat ze dat eens los gaan laten. Het autopsierapport heeft het bevestigd maar zelfs dat is niet voldoende bewijs geloof ik.

Ik ga er ook niet naar binnen, er schijnt een bewerkte foto te zijn van MJ hoe hij eruit had gezien zonder operaties...allemaal leuk en wel maar ik hoop voor ze dat ze er wel rekening mee houden dat hij met zijn vitiligo sowiezo wit zou zijn...

Nou ja, het beeld staat lekker toch buiten dus daar ga ik wel even heen.
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Neem je ook foto's?

Als er trouwens nog mensen willen gaan, moeten we misschien even tegelijk reserveren, want anders zitten we allemaal apart :)
Weet je het al Charlotte? Debbie gaat helaas niet... :( Als ik ga koop ik een gewone kaart, geen VIP... Er zullen aan de kassa toch ook nog wel kaarten te krijgen zijn?

:lol: thanks
We hebben erg gelachen er is in een klimrek een foto genomen die zal denk ik in de krant komen en in moonwalk stand maar die staat al in het heel klein op de site www.goudsepost.nl als je kijkt bij video's uit de buurt. Helaas als je erop klikt wordt ie niet groter. Ik ga nog wel bij de fotograaf vragen of ik de foto's mag hebben.

...net weer een shirt besteld degene die ik hier pas liet zien met die gouden bedrukking.

Even over volgende week zaterdag. Zullen we om 19:30 afspreken in Gouda voor de Kermis. Ik dacht maar weer parkeerplaats Vossenburchkade?
Lars en Louise komen jullie ook gezellig?
En Samantha weet jij het eigenlijk al zeker of je komt? Je kunt misschien samen met Charlotte reizen is wel zo gezellig toch?

Ik zag net een topic over Thrill The World het forum van Aniway (blad over anime, manga, japanse lifestyle etc). Hopelijk levert dat ook weer wat meer mensen op die mee doen want er zitten best een aantal fans op dat forum.

Leuk filmpje:D

Ik sprak Thijs laatst over Jackson Event en hij vertelde dat ze ermee gaan stoppen. Binnenkort organiseren ze nog een dans event en volgend jaar nog een groot event op 25 juni en dan is het gewoon afgelopen.

Ik moet zeggen dat ik hier echt enorm van baal!

Dit is heel jammer om te horen idd.
Kun je toch wel lekker dansen op die feestjes van ze.
En niet te vergeten, door hun laatste event heb ik Lo beter leren kennen, wat uiteindelijk tot iets heel moois is gegroeid:heart: :huggy:
Daarvoor zou ik hen al zoveel moeten bedanken en Lo zelf uiteraard ook:wub:
Sorry Diana!:lol:

Back