Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Hoii Thijs! :waving: :D Eten weet ik niet eerlijk gezegd. We hadden VIP kaarten en kregen een lunch daar (oh die soep! brrrrr :puke: :lol:). Dat zat er bij in.
Ja, er zaten echt gave schilderijen tussen! :yes: Oh ja, die van Smooth Criminal wil ik nog even vragen wat die kost. Ik had van Murielle die link gehad waar die artiesten op staan. http://dancing-the-dream.org/art/index.html Weet iemand wie dat schilderij had gemaakt? Hij staat namelijk niet op die site... :(

Voor de schilderijen met de MJ Bad Tour gezicht erop, en nog veel meer

www.portret-schilder.com

Voor die Smooth Criminal (250 euro) en meer

www.lique-et-nique.nl

:)

Het is prachtig om zoiets in je huis te hebben hangen, en die SC is inderdaad echt prachtig ook. Ik moet alleen flink sparen voor zoiets eerst, helemaal als je werkeloos bent kun je dit soort dingen eerst wel op je buik schrijven. Maar sparen kan altijd, en dan maar hopen dat tegen die tijd niet alle mooie schilderijen zijn uitverkocht :)

Ow, wat balen dat je werkeloos bent... Al lang? Het banenaanbod is zeker ook niet echt groot bij jullie in de omgeving? Of valt het mee?
Nee, ik moet er eigenlijk ook voor sparen... Binnenkort ook nog dat weekendje Parijs met MJJC dat vast weer een smak geld kost... Dus nee, ik doe het toch maar niet! :lol:

Ik vond dat ene schilderij van de Bad Tour zo mooi! Volgens mij de derde, rechtse als ik het mij goed herinner, waarop MJ lacht. Maar goed, ook voor mij is het teveel geld.
Allemaal een fijne dag vandaag! :)

Fijne dag allemaal!
We moeten nog even concreet iets afspreken voor Vampires Suck Louise en Lars gaan misschien ook mee. Dan hebben we
Diana
Debbie
Angela
Samantha (misschien?)
Louise (misschien?)
Lars (misschien?)

Vergeet ik nog iemand?

Ow, wat balen dat je werkeloos bent... Al lang? Het banenaanbod is zeker ook niet echt groot bij jullie in de omgeving? Of valt het mee?
Nee, ik moet er eigenlijk ook voor sparen... Binnenkort ook nog dat weekendje Parijs met MJJC dat vast weer een smak geld kost... Dus nee, ik doe het toch maar niet! :lol:

Ietsje langer dan een jaar alweer, maar ja ik ben optimist, het komt wel goed weer. Nee, qua werk is er op dit moment niet superveel. De kans is dat ook groot dat ik eerst vrijwilligerswerk ga zoeken en wie weet wat daarvan komt. Met behoud van de uitkering is het te redden, en rood staan uiteraard.

Jemig wat balen zeg. Ik weet nog dat je mij vertelde dat je werkeloos was idd toen zat ik ook nog zonder werk. In welke richting zoek je iets?

Het is prachtig om zoiets in je huis te hebben hangen, en die SC is inderdaad echt prachtig ook. Ik moet alleen flink sparen voor zoiets eerst, helemaal als je werkeloos bent kun je dit soort dingen eerst wel op je buik schrijven. Maar sparen kan altijd, en dan maar hopen dat tegen die tijd niet alle mooie schilderijen zijn uitverkocht :)

Schilderijen raken nooit uitverkocht.
Ik zelf heb een schilderij bij John Uilenberg in productie staan, hij is echter wel zo dat hij geen 2e foto opnieuw wilt schilderen. Elk schilderij is dus uniek.
Maar er zijn zoveel foto's van Michael, dat het volgens mij nooit uitverkocht raakt en sowieso niet iedereen kan zo'n schilderij betalen, dus de kans dat het ooit uitverkocht raakt is nihil.
Succes met een baan te zoeken, hopelijk kun je snel aan de slag.

@Angela, wij willen wel mee, maar moeten weten wanneer dit dan is.
Lijkt ons heel gezellig om weer samen iets te doen.

Groetjes Lars&Louise.

Jemig wat balen zeg. Ik weet nog dat je mij vertelde dat je werkeloos was idd toen zat ik ook nog zonder werk. In welke richting zoek je iets?

Dat is het juist, ik heb eigenlijk geen idee. Het liefst zou ik iets voor dieren doen, want ik ben gek op dieren maar dat is onmogelijk, dat realiseer ik me heel goed. Ik heb ook een tijdje met het idee gezeten de zorg in te gaan maar dat ging ook zeer moeizaam en het is er niet van gekomen. Het is een heel lang verhaal en nah...laat maar :).

Nog in een soort traject geweest met andere mensen die ook niet wisten welke richting ze wilden qua werk, ook niet heel erg wijzer van geworden. Dus nu denk ik er gewoon over vrijwilligerswerk te zoeken (misschien dieren-asiel of iets dergelijks) en dan als ik het kan redden gewoon op die manier aan het werk ben een beetje en mijn uitkering behoud, tot ik iets echt geschikts gevonden heb. Het is een lastige situatie moet ik zeggen,maar ja.

Ik zelf heb een schilderij bij John Uilenberg in productie staan, hij is echter wel zo dat hij geen 2e foto opnieuw wilt schilderen. Elk schilderij is dus uniek.
Maar er zijn zoveel foto's van Michael, dat het volgens mij nooit uitverkocht raakt en sowieso niet iedereen kan zo'n schilderij betalen, dus de kans dat het ooit uitverkocht raakt is nihil.

Groetjes Lars&Louise.

Maar als je op zijn site kijkt zie je dat veel schilderijen al verkocht zijn :).
Hoe dan ook, er zijn inderdaad genoeg toffe fotos van Mike, dus dat komt wel goed.

@Angela, wij willen wel mee, maar moeten weten wanneer dit dan is.
Lijkt ons heel gezellig om weer samen iets te doen.

Groetjes Lars&Louise.

Wanneer zouden jullie kunnen? Deb wil graag voor 12 uur want dan is het goedkoper.
Op zaterdag draait ie om 11:45 in Pathe Spui Den Haag

Last edited:

Fijne dag allemaal!
We moeten nog even concreet iets afspreken voor Vampires Suck Louise en Lars gaan misschien ook mee. Dan hebben we
Diana
Debbie
Angela
Samantha (misschien?)
Louise (misschien?)
Lars (misschien?)

Vergeet ik nog iemand?

Lijkt me leuk!
Alleen deze zaterdag kan ik niet. Deze zondag wel (5 sept).
En volgende week ga ik volgens mij juist zondag naar het dolfinarium, dus dan zou ik zaterdag alleen kunnen. Dus even kijken wanneer de meesten kunnen. En ik heb trouwens geen idee of de film al speelt en tot wanneer:p

Ja hij draait al bijna 2 weken:)
Kun je zaterdagavond alleen niet of de hele dag niet?
Zoals het er nu uit ziet gaan we aankomende zaterdag om 11:45. Maar als er volgende week zaterdag meer mensen mee zouden kunnen dan lijkt het mij leuker om het een week op te schuiven.

o lol, wist niet dat ie al zo lang speelde. Nee,kan deze zaterdag helemaal niet. Maar als jullie dan wel allemaal kunnen, moeten jullie dat gewoon lekker doen. Ga ik wel een andere keer mee. :)

Meld je ook even aan ;)
Enne Samantha we kunnen nog wel wat deelnemers gebruiken voor Thrill The World :tease: dus als je kan, en neem gezellig een vriendin mee.

Ik heb me nu aangemeld via dat Ich bin dabei-verhaal, is dat goed?

Dat is meer voor jezelf dan komt het op je profiel te staan.
Er is een topic in het 'forum' met een link waarmee je je kunt aanmelden. Dan kom je automatisch in een lijst te staan die ik mee kan nemen voor de handtekeningen :)

Morgen gaan we oefenen bij Debbie nadat we naar de bios zijn geweest :dance:

Meld je ook even aan ;)
Enne Samantha we kunnen nog wel wat deelnemers gebruiken voor Thrill The World :tease: dus als je kan, en neem gezellig een vriendin mee.

Ja, het lijkt me wel leuk en die twee vriendinnen zeiden ook al dat het ze leuk leken, maar ik weet zelf nog niet of ik er tijd voor heb. En of ik de dans op tijd ken:p Maar ik zal er nog even over nadenken.

Hebben jullie het leuk gehad vandaag?

Ja was weer gezellige :). Leuke film trouwens!
De dans leren kost niet heel erg veel tijd en is erg leuk als je het met een paar mensen samen doet :p
Ik heb zelf niet gedanst vandaag aangezien ik het kan dromen en er was al ruimte gebrek met 4 personen :lol:

*zucht* 25 leden hebben we ondertussen op hyves maar aanmelden ho maar.

Last edited:

Ik heb vandaag mijn kamer een beetje opgeruimd en gelijk wat foto's gemaakt van mijn Michaeltafel. Het is nog geen hele grote collectie, maar ik ben er al trots op :lol:

Voor wie het leuk vindt om te kijken: http://www.mijnalbum.nl/Album=OUG6M8MO

Ik heb niet alles op de foto gezet, heb ook nog wat kleine dingetjes zoals sleutelhangers,spiegeltje,armbandjes, een thrillervest, beat it pianoshirtje en drie gewone mjshirtjes, maar heb alleen gefotografeerd wat er zichtbaar in mijn kamer ligt.

Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag?

Een vriend van me die ook mee was op Mike's verjaardag in Amsterdam, heeft me verteld dat er in november in Den Haag waarschijnlijk een MJ party zal plaatsvinden. Je bent dan verplicht ook om in MJ kleding te komen. Erg tof dus zou ik zeggen, hij zit ook op MJJ en heet The king lives on. Hij zal het allemaal gaan duidelijk maken nog :)

:waving: Zo weer ff bijgelezen... :wink:
Ietsje langer dan een jaar alweer, maar ja ik ben optimist, het komt wel goed weer. Nee, qua werk is er op dit moment niet superveel. De kans is dat ook groot dat ik eerst vrijwilligerswerk ga zoeken en wie weet wat daarvan komt. Met behoud van de uitkering is het te redden, en rood staan uiteraard.
Balen zeg... :( Ik hoop dat je gauw iets vindt! :yes:

Gaaf! :wild: Wanneer krijg je 'm?

Yep, ik kan!!
Was vergeten dat nog even te bevestigen op de hyves, maar dat ga ik nú doen! :)
Woo hoo! :clapping: You rock girl! :punk::D

Ja, het lijkt me wel leuk en die twee vriendinnen zeiden ook al dat het ze leuk leken, maar ik weet zelf nog niet of ik er tijd voor heb. En of ik de dans op tijd ken:p Maar ik zal er nog even over nadenken.

Hebben jullie het leuk gehad vandaag?
Ik hoop dat jullie ook meedoen! Het valt echt mee om de dans te leren! :yes:
Jaa, was echt een leuke dag gisteren! :D

Ja was weer gezellige :). Leuke film trouwens!
De dans leren kost niet heel erg veel tijd en is erg leuk als je het met een paar mensen samen doet :p
Ik heb zelf niet gedanst vandaag aangezien ik het kan dromen en er was al ruimte gebrek met 4 personen :lol:

*zucht* 25 leden hebben we ondertussen op hyves maar aanmelden ho maar.
OMG, in het begin van die film had ik echt zoiets van gaaap, maar later werd hij wel erg leuk! :lol: Vooral dat stuk met de Black Eyed Peas en It's raining men! :hysterical:

Ik heb vandaag mijn kamer een beetje opgeruimd en gelijk wat foto's gemaakt van mijn Michaeltafel. Het is nog geen hele grote collectie, maar ik ben er al trots op :lol:

Voor wie het leuk vindt om te kijken: http://www.mijnalbum.nl/Album=OUG6M8MO

Ik heb niet alles op de foto gezet, heb ook nog wat kleine dingetjes zoals sleutelhangers,spiegeltje,armbandjes, een thrillervest, beat it pianoshirtje en drie gewone mjshirtjes, maar heb alleen gefotografeerd wat er zichtbaar in mijn kamer ligt.
:wild: Gaaf hoor!

Een vriend van me die ook mee was op Mike's verjaardag in Amsterdam, heeft me verteld dat er in november in Den Haag waarschijnlijk een MJ party zal plaatsvinden. Je bent dan verplicht ook om in MJ kleding te komen. Erg tof dus zou ik zeggen, hij zit ook op MJJ en heet The king lives on. Hij zal het allemaal gaan duidelijk maken nog :)
Oh wow, ik ben benieuwd! :)

Back