Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik wil er om 13:00 zijn, bij de Panama. Gewoon lekker op tijd :)

Ok dan zou je de tram van 12:43 kunnen nemen dan ben je om 12:55 bij Panama. Of 12:33 dan ben je om 12:45 bij Panama.

Whaha wij zaten drie uur in de trein! En toen nog een half uur met de tram,lol. Vond ik toch wel lang:p

Damn!! Op de terugreis bedoel je? die trein ging geloof ik via Amsterdam ofzo toch? Charlotte moest ook naar Rotterdam maar die reisde met ons mee via Utrecht en dan in Gouda de trein naar Rotterdam.

O dat shirt zocht ik in Nederland! :D Dudie heeft em volgens mij via Engeland besteld? Maar denk helaas dat ik mijn bovenkant niet in een M krijg:p Iig niet die shirtjes, want die zijn volgens mij meestal erg strak boven. Hoe valt dat shirtje, Dudie? want er staat daar 38/40 bij en dat zou moeten passen.
Naja, ik hoop dat ze veel leuke shirtjes verkopen op de fandag! Dat zou mooi zijn, want wil graag wat damesmodelletjes en dan kan je makkelijker inschatten of iets past.

Oh was jij dat. Ik ken het probleem van de bovenkant...
Is wel een goed idee om zondag even af te wachten idd. Misschien hebben ze daar wel leuke shirtjes.

Ja, we hadden gewoon de verkeerde trein gekozen:p
Ik heb echt veel zin in morgen!
Volgens mij kan ik dat weekend van 25 september niet, moet ik nog even kijken.

Gisteren een klein bedrag gedoneerd aan mjjc. Wilde eerst wachten totdat ik 1 jaar lid was, maar ik beleef zoveel plezier aan mjjc dat ik maar alvast iets heb gedoneerd.

Ik heb net alles uitgeprint kwa routebeschrijving en zo....ik ben rond 11 uur smorgens in Amsterdam, ik denk niet dat ik het ga redden om met de kinderen naar het billboard te gaan maar even langs de dam vinden ze ook wel leuk denk ik....

:waving: Zo net terug uit Amsterdam... Nou heb ik geen t-shirt dilemma maar een broeken dilemma...:lol: Die MJ broek die ik zocht is niet gelukt helaas. Of ik verzoop erin of ik kreeg m'n dikke r... er niet in! :hysterical: Nou ja, even kijken maar wat ik hier thuis nog heb... Ik heb wel leuke laarzen gekocht, ik hoop alleen dat ik er de hele dag op kan lopen! :giggle: Zometeen richting Best nog even bloemen brengen, kaarsjes aansteken etc. Als ik jullie niet meer spreek tot morgen!!! :woohoo::D

Ik heb de Panama vandaag even gebeld, om te vragen hoe het met parkeerplek zat(voor vrienden) en toen vroeg ik ook hoe ver het ongeveer van Amsterdam CS was. Het was 5 minuutjes met de tram en 15 minuutjes lopen. Dat is dus heel goed te doen :).

Morgenochtend vanuit groningen om 9:45 vertrekken, 1 overstap en dan om iets van 12:00 in Amsterdam ongeveer. Helemaal toppie, hopelijk zit het weer een beetje mee. Geen extreme warmtes(je weet maar nooit in dit land) maar liever ook geen regen, gewoon droog graag ;). Heb er zin in, dat zeker!!!!

Wij zijn er tegen 11 uur maar gaan eerst nog even naar de Kentucky Fried Chicken...

Zou Michael ook gedaan hebben ;).

Kinderen waren vanavond helemaal opgewonden, haha....met de trein naar Amsterdam en dan ook nog in de tram En naar een MJ-feest toe EN naar de KFC!

Hahaha ja dat is zeker leuk ja, ik vind het ook geweldig dat kids er gewoon heen gaan. Maar ja, dat is MJ he, echt voor iedereen , no matter what. En tijdloos gewoon. Als ik ooit kinderen zou krijgen, dan ga ik ook echt eraan doen wat ik kan doen om hun Mike fans te maken ;)

Ben nu op een papiertje even alle treintijden van heen en terugweg aan het opschrijven. Dan heb ik dat alvast goed voor elkaar, is wel zo handig. het duurt morgen tot 20:00 toch?

Ja, tot 8 uur s'avonds...

Ik denk dat wij iets eerder weg gaan, ze moeten maandag naar school en zien er beter uit zonder luciferstokjes om de ogen open te houden...

Zo was leuk zeg vandaag!

Ik was al direct van mijn centen af bij de Billie Jeans kleding stand (tja, kids he)....

Ben een beetje moe dus ik kom later deze week wel even een langer bericht tikken.

Zo, dat was leuk!
Ben wel moe. En het is gewoon bijna niet te geloven, wij waren nog aan het grappen dat de terugreis niet langer kon zijn dan vanuit Eindhoven toen (3uur), maar dit kwam wel heel dichtbij! Normaal is het ongeveer een uurtje van Amsterdam naar Rotterdam. Nu hadden we de trein om 20.55 en ik ben net thuis! Om 23:30. Whaha. Waren bomen op het spoor terecht gekomen. Angela, jij zal er ook wel last van hebben gehad denk ik.

Oja Diana, Wat is de naam van dat merk van die boxer? Ik wil heel graag zo'n vrouwenboxer haha. Ze vertelden dat het een promo was en als er genoeg vraag naar was hij misschien op de markt komt, dus ik wil even mailen:lol:

Ik vond het in ieder geval leuk vandaag, heb niet veel mensen van hier gesproken helaas. Ook ik ben nu moe, dus kom overal later nog op terug.

Last edited:

Het was echt fantastisch, persoonlijk vond ik het toffer dan Best vorig jaar,hoewel dat ook erg mooi was. Zéér goeie impersonators waren er, sfeer zat er perfect in. De kamer met al die MJ schilderijen was werkelijk ongelooflijk, vooral wat links stond was schitterend gemaakt gewoon. Mijn complimenten voor de mensen die dit event geregeld hebben en volgend jaar zal ik er absoluut weer bij zijn, en mijn vrienden ook :)

Ik kon echter met weinig van jullie hier even kennis maken want ik had geen idee hoe jullie eruit zagen ;). Met Janena wel kennis gemaakt, en dat was cool :)

Maar nogmaals, hardstikke geslaagde dag.

Last edited:

Zo, dat was leuk!
Ben wel moe. En het is gewoon bijna niet te geloven, wij waren nog aan het grappen dat de terugreis niet langer kon zijn dan vanuit Eindhoven toen (3uur), maar dit kwam wel heel dichtbij! Normaal is het ongeveer een uurtje van Amsterdam naar Rotterdam. Nu hadden we de trein om 20.55 en ik ben net thuis! Om 23:30. Whaha. Waren bomen op het spoor terecht gekomen. Angela, jij zal er ook wel last van hebben gehad denk ik.

Nee geen last van gehad ik zat in de trein van 21:17 en was netjes om 21:50 in Woerden en die trein reed ook richting Rotterdam maar misschien via een andere richting? Ik was ook kapot daarom had ik ook besloten om maar niet naar de Mac te gaan. Ik was nu om 23:10 thuis dus dat was laat zat voor de zondag!

Eerlijk gezegd als ik zou moeten kiezen volgend jaar tussen dit en Best zou ik voor Best gaan. Je ging bij dit event van de ene impersonator in de andere over. En nou is dat nog niet zo heel erg maar je hoorde gewoon steeds dezelfde nummers en dat vond ik heel jammer. Van mij mag er tussendoor wel gewoon een DJ wat lekkere nummers draaien om op te dansen. Vooral op de punten dat we moesten wachten viel het compleet stil bijvoorbeeld voor het gala. Verder vond ik het geluid niet prettig en de locatie was ook niet bepaald schoon...je stond op plekken gewoon aan de grond geplakt vanaf het begin al.
Maar goed het was weer leuk om wat bekenden te zien. @ Smnth ik heb jou alleen aan het begin even gezien vond ik wel jammer volgende keer beter :)
Wat ik overigens wel gaaf vond was de live band bij het eerste optreden!

Last edited:

:waving: Goedemorgen! Ooooooh hoofdpijn! :lol: Ik geloof dat die wijn niet echt goed is gevallen gisteren... :giggle:
Jeetje wat was het druk gisteren! Mooi om te zien! Allemaal voor Michael! :heart:
@SB: Jammer dat we je niet hebben gespot! :( Nou ja, misschien bij het eerstvolgende MJ event!
@Samantha: Jeetje, dat is ook wat zo'n terugreis... :( Ik heb die boxer aan Debbie gegeven. Zou je haar even moeten vragen. Oh, ze staat ermee op de foto trouwens, staat op m'n Hyves. Ik kijk wel even voor je...

Ikzelf vond Best toch ook mooier vorig jaar. Maar ik vond het evengoed een mooie dag hoor! Veel mooie optredens gezien. Maar wel een beetje saai dat niemand ging dansen... :giggle: En inderdaad die lange stiltes tussendoor waren niet cool... We hadden het al over een GOTF II gisteren? Thijs, pleeeeaaase?? hihihi

Ik heb de naam gevonden: Muchachomalo. Ik ga ze vanmiddag even mailen, want zou leuk zijn als ze echt op de markt komen.
Hebben jullie nog leuke dingetjes gekocht?

Idd Angela, helaas maar heel even gezien, maar volgende keer beter. Verder alleen Diana nog even gesproken. Wel nog een leuk gesprek gehad met twee fans waarvan er een Michael aardig wat keer had gezien, leuk om die ervaringen te horen.

Ik heb een hele leuke dag gehad,maar ook ik vond het jammer dat er zo weinig verschillende Michael nummers werden gedraaid. Het leek bijna wel een Impersonaterdag, zegmaar. En die doen vaak toch dezelfde nummers. Ik vind impersonaters voor even best leuk om naar te kijken,maar daarna kijk of luister ik toch wel graag weer naar Michael.

:waving: Goedemorgen! Ooooooh hoofdpijn! :lol: Ik geloof dat die wijn niet echt goed is gevallen gisteren... :giggle:
Jeetje wat was het druk gisteren! Mooi om te zien! Allemaal voor Michael! :heart:
@SB: Jammer dat we je niet hebben gespot! :( Nou ja, misschien bij het eerstvolgende MJ event!
@Samantha: Jeetje, dat is ook wat zo'n terugreis... :( Ik heb die boxer aan Debbie gegeven. Zou je haar even moeten vragen. Oh, ze staat ermee op de foto trouwens, staat op m'n Hyves. Ik kijk wel even voor je...

Ikzelf vond Best toch ook mooier vorig jaar. Maar ik vond het evengoed een mooie dag hoor! Veel mooie optredens gezien. Maar wel een beetje saai dat niemand ging dansen... :giggle: En inderdaad die lange stiltes tussendoor waren niet cool... We hadden het al over een GOTF II gisteren? Thijs, pleeeeaaase?? hihihi

Idd Thijs GOTF was echt super leuk! Dus ik ben ook voor een GOTF part 2

Dat gebrek aan dansen lag als je het mij vraagt gewoon aan de hoeveelheid optredens. Dan zijn alle ogen op het podium gericht en wordt er wel een klein beetje bewogen maar niet veel.

Het was idd een mooie dag met een zeer relaxte sfeer. Sommigen zagen er echt tof uit, helemaal uitgedost als MJ. Ik vind alleen wel dat niet iedereen bestemd is voor het podium daar. Ik vond Daan bijv.niet goed. Ik weet zeker dat er veel meer talent aanwezig was, dus geef die ook een kans. Zoals ze dat vorig jaar in Best ook deden.

Foto tijd :)

Eerst een foto van mij, een vriend en een andere MJ fan. Waarvan ik en mijn vrienden en vele anderen echt vonden dat HIJ ook op het podium op had gemoeten :)

Van links naar rechts: Mustafa,Jerry, Ik ;)

img02711.jpg

p2908101511.jpg

p2908101552.jpg

p290810155201.jpg

p2908101553.jpg

p290810155302.jpg

p2908101554.jpg

p290810155401.jpg

p290810155402.jpg

p290810155403.jpg

p290810155404.jpg

Last edited:

Woot woot, een nieuwe Nederlander in dit topic? Welkom The King lives on!
Ook wij vonden het een mooie dag, wij hebben niet zo gelet op de minpunten van de dag, je kwam er vooral om te genieten, en wij hebben genoten met elkaar.:blush:
Er was een zo'n impersonator, die konden ze beter op het podium zetten. Die was af en toe ook op het podium toen er pauzes waren, die gast kon spinnen, niet te geloven zeg!:wild:
Al zijn bewegingen waren zo strak!

Maar wij hebben uiteindelijk wel een leuke dag gehad, jammer van het etentje wat wij gemist hadden, maar ja die stomme omleidingen ook op de weg. We kwamen er gewoon een half uur te laat door.
Oh en die schilderijen van John waren echt zo mooi, zoveel passie legt die man in zijn schilderijen.

Groetjes Lars&Louise.:cheers:

@The King Lives On: Welkom in het topic! :) Ja, was zeker mooi gisteren. Ik ben het met je eens dat beter niet iedereen... :giggle:
@SB: Hoe heet je eigenlijk...? :blush: Hey leuke foto's! Nog iets gekocht in de Art gallery? Die Mustafa heeft toch een tijd op het podium staan dansen? Heb eerlijk gezegd niet de hele tijd zitten kijken, maar hij kon goed dansen zo te zien!
@Louise: Jah, jullie hebben zeker zitten genieten met elkaar... :p Niks aan met jullie! :hysterical: Nee hoor...geintje! :lol: Was echt een mooie dag, en gezellig weer met alle fans samen! :yes:

@The King Lives On: Welkom in het topic! :) Ja, was zeker mooi gisteren. Ik ben het met je eens dat beter niet iedereen... :giggle:
@SB: Hoe heet je eigenlijk...? :blush: Hey leuke foto's! Nog iets gekocht in de Art gallery? Die Mustafa heeft toch een tijd op het podium staan dansen? Heb eerlijk gezegd niet de hele tijd zitten kijken, maar hij kon goed dansen zo te zien!
@Louise: Jah, jullie hebben zeker zitten genieten met elkaar... :p Niks aan met jullie! :hysterical: Nee hoor...geintje! :lol: Was echt een mooie dag, en gezellig weer met alle fans samen! :yes:

Ja klopt, later hoorde ik ook dat hij erop had gestaan even. Maar toen waren we denk ik net naar de cafetaria of geld pinnen, shit...ah well. Eten was krankzinnig duur daar bij het restaurant, erg jammer dat er niet iets geregeld kon worden voor deze dag. Maar dat ligt vind ik niet aan de organisatoren van het evenement. Mijn echte naam is Thijs :)

Niks gekocht in de art gallery,gewoonweg niet te betalen voor mij nu. Maar zo'n eentje van 250 of 500 euro komt er ECHT nog wel een keer, schitterend om zoiets in je huis te hebben. Is ook gelijk voor altijd, een auto doe je na een tijdje weg, een bank ook en ga zo maar door. Zo'n schilderji heb je forever.

Ja klopt, later hoorde ik ook dat hij erop had gestaan even. Maar toen waren we denk ik net naar de cafetaria of geld pinnen, shit...ah well. Eten was krankzinnig duur daar bij het restaurant, erg jammer dat er niet iets geregeld kon worden voor deze dag. Maar dat ligt vind ik niet aan de organisatoren van het evenement. Mijn echte naam is Thijs :)

Niks gekocht in de art gallery,gewoonweg niet te betalen voor mij nu. Maar zo'n eentje van 250 of 500 euro komt er ECHT nog wel een keer, schitterend om zoiets in je huis te hebben. Is ook gelijk voor altijd, een auto doe je na een tijdje weg, een bank ook en ga zo maar door. Zo'n schilderji heb je forever.
Hoii Thijs! :waving: :D Eten weet ik niet eerlijk gezegd. We hadden VIP kaarten en kregen een lunch daar (oh die soep! brrrrr :puke: :lol:). Dat zat er bij in.
Ja, er zaten echt gave schilderijen tussen! :yes: Oh ja, die van Smooth Criminal wil ik nog even vragen wat die kost. Ik had van Murielle die link gehad waar die artiesten op staan. http://dancing-the-dream.org/art/index.html Weet iemand wie dat schilderij had gemaakt? Hij staat namelijk niet op die site... :(

Ik vond die Mustafa (foto van Staffordshire Bullterrier) echt goed! Ik zag hem dansen toen Daan (geloof ik) bezig was! Echt super vet heee!

Back