Angela_MJJ
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Ok dan zou je de tram van 12:43 kunnen nemen dan ben je om 12:55 bij Panama. Of 12:33 dan ben je om 12:45 bij Panama.
Oh was jij dat. Ik ken het probleem van de bovenkant...
Is wel een goed idee om zondag even af te wachten idd. Misschien hebben ze daar wel leuke shirtjes.
Thanks
Ik wil er om 13:00 zijn, bij de Panama. Gewoon lekker op tijd
Ok dan zou je de tram van 12:43 kunnen nemen dan ben je om 12:55 bij Panama. Of 12:33 dan ben je om 12:45 bij Panama.
Whaha wij zaten drie uur in de trein! En toen nog een half uur met de tram,lol. Vond ik toch wel lang
Damn!! Op de terugreis bedoel je? die trein ging geloof ik via Amsterdam ofzo toch? Charlotte moest ook naar Rotterdam maar die reisde met ons mee via Utrecht en dan in Gouda de trein naar Rotterdam.
O dat shirt zocht ik in Nederland! Dudie heeft em volgens mij via Engeland besteld? Maar denk helaas dat ik mijn bovenkant niet in een M krijg Iig niet die shirtjes, want die zijn volgens mij meestal erg strak boven. Hoe valt dat shirtje, Dudie? want er staat daar 38/40 bij en dat zou moeten passen.
Naja, ik hoop dat ze veel leuke shirtjes verkopen op de fandag! Dat zou mooi zijn, want wil graag wat damesmodelletjes en dan kan je makkelijker inschatten of iets past.
Oh was jij dat. Ik ken het probleem van de bovenkant...
Is wel een goed idee om zondag even af te wachten idd. Misschien hebben ze daar wel leuke shirtjes.