Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

In september is het weer kermis in Gouda en ik ben gek op de kermis dus ik ging eens even kijken wat er dit jaar weer allemaal staat. Toen kwam ik een attractie naam tegen die ik niet kende dus even googlen. En wat staat er tussen de zoekresultaten!! Klik erop voor grotere foto.

Weert2009%20%2822%29.JPG

Deze Cakewalk stond vorig jaar in Weert!! Ik was vroeger altijd in de Cakewalk te vinden had zelfs een dag abonnement :D

Dit is echt een leuk spookhuis stond hier de jaren ervoor ook. En dit jaar dus weer.
Weert2009%20%2818%29.JPG

Last edited:

@Smnth Dit is hoe het er bij ons vroeger uit zag binnen.
Kermis%20Lunapark-%20binnen%2001B.jpg

Ohhhhhh leuk!!! Zullen we daarheen gaan in september? :D
En SB; die Thriller-pop lijkt het meest van alle poppen die ik ooit gezien heb!!

Ja lijkt me hartstikke leuk. Er staan wel een hoop daredevil attracties hoor (ben ik zelf niet zo van maar de sfeer is gewoon leuk).
Het is van 21 t/m 26 september. Ik kan in elk geval 24 september niet.

Ruilen?:rofl: Ik woon nog thuis en wil al een paar jaar op mezelf. Maar ik heb altijd het probleem dat ik geen inkomen heb of dat er niks leuks te huur is. Er zijn wel dingen te huur zoals een piepkleine studio in een buurt waar ik niet wil wonen maar dat vind ik niks. Moet er wel op vooruit gaan natuurlijk qua ruimte :lol:

Iedereen veel plezier op zondag. Ben er niet bij want ik heb wat anders op die dag maar ik trek dan wel een MJ shirt aan :lol:
Ja ,lastig is dat dan inderdaad... :( Jammer dat je er niet bij bent! Maar jij ook veel plezier zondag! :)

Jep :D Ook vipkaarten, samen met die twee vriendinnen die steeds mee waren. Dus we lunchen gezellig mee! :D
Gezellig! :clap:

Jullie krijgen de groetjes van Louise.
:waving: Hiiii Louise! Groetjes terug! :D

@Smnth Dit is hoe het er bij ons vroeger uit zag binnen.
Kermis%20Lunapark-%20binnen%2001B.jpg

Ja lijkt me hartstikke leuk. Er staan wel een hoop daredevil attracties hoor (ben ik zelf niet zo van maar de sfeer is gewoon leuk).
Het is van 21 t/m 26 september. Ik kan in elk geval 24 september niet.
Ow, wel grappig ja! Ik kan geloof ik 26 sept. niet.

Wow die cake walk hebben ze dus ook nog niet overgeschilderd. Die stond jaren geleden hier ook een paar keer op de kermis maar had um al een paar jaar niet meer gezien. Staat er toevallig ook een breakdance kassa met MJ op de achterkant en 3T bovenop? Spotte die kassa voor het eerst in 97 en sindsdien kijk ik altijd bij een breakdance kassa. Als ie er een jaar niet staat heb ik zoiets van ze zullen toch niet... maar dit jaar stond de kassa er weer :D

Ohhhhhh leuk!!! Zullen we daarheen gaan in september? :D
En SB; die Thriller-pop lijkt het meest van alle poppen die ik ooit gezien heb!!

Ja is echt fantastisch inderdaad, maar de Bad versie is ook heel erg gedetailleerd en gaaf gemaakt. Later dit jaar bestel ik die. Gewoon supertof om die dingen te hebben vind ik :)

Ow, wel grappig ja! Ik kan geloof ik 26 sept. niet.

Dan moeten we 25 september misschien afspreken?

Ik heb zojuist de bedrijfsleidster van Sportcity gesproken en zij was best enthousiast over het idee van de workshops. Ik moest haar een mail sturen met alle details erin en dan zou ze overleggen met haar manager of ze het willen doen. Ze gaat dan bespreken of ze een leuke actie kunnen doen voor de deelnemers zodat ze er wellicht nog wat leden uit kunnen slepen :p Ik heb niet gezegd dat het overgrote deel niet uit Gouda zal komen maar goed...

Last edited:

Nee, ik durf ook nergens in, hoor! Nog niet eens in de houten achtbaan in de Efteling, whaha! Maar idd, gewoon voor de sfeer en in de cake walk en het spookhuis vinnik ook nog wel leuk.
Ik ga thuis meteen kijken of ik kan de 25e!
En ik zal duimen voor sportcity! :)

Cake walk was in Woerden die staat niet in Gouda. Wel een boobytrap hotel :lol:
Waar ik meestal in ga zijn het spookhuis en de Polyp zoals deze heet maar ook bekend als spin of octopus die vind ik altijd erg leuk :D
En zoals bekend ben ik verslaafd aan grijpen :p

Dan moeten we 25 september misschien afspreken?

Ik heb zojuist de bedrijfsleidster van Sportcity gesproken en zij was best enthousiast over het idee van de workshops. Ik moest haar een mail sturen met alle details erin en dan zou ze overleggen met haar manager of ze het willen doen. Ze gaat dan bespreken of ze een leuke actie kunnen doen voor de deelnemers zodat ze er wellicht nog wat leden uit kunnen slepen :p Ik heb niet gezegd dat het overgrote deel niet uit Gouda zal komen maar goed...
25e is ok! Leuk! :) Je bent goed bezig Angela! :yes: Ben benieuwd of ze het willen doen!

Nee, ik durf ook nergens in, hoor! Nog niet eens in de houten achtbaan in de Efteling, whaha! Maar idd, gewoon voor de sfeer en in de cake walk en het spookhuis vinnik ook nog wel leuk.
Ik ga thuis meteen kijken of ik kan de 25e!
En ik zal duimen voor sportcity! :)
Pfff, ik ben de laatste keer in de Efteling ook echt bijna nergens ingeweest! :lol: Vind het alleen al leuk om iedereen lol te zien hebben en foto's te maken! :D

Ja en Ollie doet ze dan nog gerust allemaal uploaden ook! :hysterical: Heeel fijn! Kees trouwens ook wel hoor! :bugeyed Robbert weet ik niet, dat is een fotograaf dus die wil misschien alleen echt mooie plaatjes, hihi.
OMG, ik ga gewoon niet zondag! :ninja: :hysterical: :rollin:

Ach, mijn camera werkt toch niet goed in die donkere zalen... Maar ik neem wel m'n cameraman mee voor een video! :D Zo schattig, hij had eigenlijk iets anders zondag. Maar nee, hij moest en zou met mij mee! :wub:

Op de site van AH staat dat je je treinticket het beste één dag voor gebruik kunt activeren, snap niet waarom, maar dan wacht ik wel tot zaterdag anders. Dan moet ik maar even langs broer gaan, want ik heb geen printer. Komen er hier trouwens nog meer mensen uit Groningen? :)

Da's waar Brabant is altijd leuk! :yes: Begin 2007 reden we elk weekend naar Luyksgestel (De Kempen) en altijd zonnig en altijd leuke mensen! :D

@Angela: Hoelaat komen jullie aan op A'dam CS? Ik kan jullie daar wel oppikken en dan naar Panama rijden. Er kunnen totaal drie mensen achterin. Of meer als jullie bij elkaar op schoot gaan zitten... :p

deze kreeg ik net binnen via Hyves:

peciale MJ herdenking in Amsterdam voor de fandag
“ Beste Fans,

Het houd maar niet op, de dingen die op ons af komen voor de komende fandag in Amsterdam op 29 Augustus. Graag willen we jullie informeren dat er dezelfde dag in de ochtend speciaal voor de fans een byzondere herdenking is voor Michael in de Jordaan te Amsterdam.

Ter gelegenheid van Michael's sterfdag is er op 25 juni j.l., in de Amsterdamse Jordaan een grote 'Michael Jackson Memorial Billboard' geschonken, omdat fotograaf Claude Vanheye Michael daar 33 jaar geleden had gefotografeerd.

Op Michael zijn verjaardag komt hij om 11.00 uur bij de billboard bijeen om samen met de fans Michael te herdenken. Het is de bedoeling dat er bloemen gelegd gaan worden bij de billboard. Het zou leuk zijn als iedereen er minimaal 1 bloem gaat neerleggen.

Het precieze adres van de Michael Jackson Memorial Billboard is:
Elandsgracht, hoek Hazenstraat te Amsterdam. (tussen Marnixstraat en Prinsengracht)

Wij juichen dit initatief uiteraard van toe en vinden het een geweldig idee.

Willy & Murielle

Is dat Willy Gijsman? Ik heb gesproken met haar vorig jaar in Utrecht tijdens die fandag (toen de goeie man nog leefde...zucht...) en ik vond haar heel relaxt en aardig. Maar ik herinner me nog wel dat er vorig jaar ergens geloof ik flinke negativiteit over haar was, volgens mij op deze forum. Nooit begrepen waarom.

@Angela: Hoelaat komen jullie aan op A'dam CS? Ik kan jullie daar wel oppikken en dan naar Panama rijden. Er kunnen totaal drie mensen achterin. Of meer als jullie bij elkaar op schoot gaan zitten... :p

Oh dat zou wel heel fijn zijn! Wij komen om 11:13 aan op CS.
Thanks!

Er is wel eens wat gezeur onder fans, bemoei ik me liever niet teveel mee maar volgens mij gaat het op dit moment wel goed? (of ik heb weer iets gemist haha).
Willy en Murielle organiseren het feest in Amsterdam.

Weet nog niet hoe laat we in Amsterdam aankomen, wil op zich ook wel graag naar die bijeenkomst bij het Billboard om 11.00.

Back