Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Oh dat zou wel heel fijn zijn! Wij komen om 11:13 aan op CS.
Thanks!
Jij en je moeder? Ok, dan zorg ik dat we voor het CS klaarstaan om die tijd. Er is dan nog één plekje in onze "taxi"...? :D Ik ga trouwens niet naar dat billboard.

Een goedemorgen allemaal... En ik ben weer weg met mijn vlinders in de buik.:heart:
:waving: Goedemorgen! Ja, vlieg jij maar weer weg met je vlinders! hihihi

Ja, heb toch maar besloten zaterdagavond te gaan. :wink: Ik ga ook niet naar Paradiso trouwens, ik denk niet dat ik dat ga trekken... :giggle:

Even iets anders. De film Vampires Suck draait in de bios en Debby en ik gaan daar sowieso heen. Misschien zijn er mensen van hier die zin hebben om mee te gaan? Ik weet nog niet wanneer.

Ik zou ook nog naar Vampire Sucks gaan deze week maar ik denk dat ik pas volgende week ga aangezien ik weer flink verkouden ben.

Ik zou eerst ook op zondag langs Best gaan omdat ik die dag toch naar Veldhoven moet en er dus langs kom. Maar NS heeft weer een hoop leuke werkzaamheden gepland dit weekend dus leuke vertragingen. Dus ga maar over op plan B: ma vragen of ze zaterdag of maandag even naar Best wil rijden:D Had ze al min of meer gezegd dat ze dat zou doen maar toch...

Geen idee. Hangt een beetje af van hoe laat ze wil rijden en of ze nog wil rijden. In ieder geval savonds want smiddags heeft de hond weer een jachttraining geloof ik.

@ Smnth Dat hebben we ook nog niet afgesproken. Ze belde mij gisteren en had gezien dat in Zoetermeer je op zondag tot 11:00 's ochtends maar 5,50 betaald en Vampires Suck draait om 10:30. Dus dat zou een optie zijn. Maar we moeten gewoon even kijken wat het makkelijkste is voor de meeste mensen.

Pff wat baal ik er weer eens van dat ik een vrouw ben :doh:. Ik ben al dagen aant bedenken wat ik nou weer aan moet zondag. Ik wil m'n MJ shirt eigenlijk niet aan want hij is wat aan de grote kant. En een andere bestellen ben ik nu te laat voor. Dus gisteren de stad in geweest met m'n moeder en wel een leuke babydoll noemen ze dat geloof ik gekocht maar ik denk niet dat ik em zondag aan doe. Dusssss dilemma's dilemma's :mello:

Wat is dat dan een babydoll? Sorry, ben op het gebied van kleding niet zo op de hoogte, LOL! Loop meestal in een spijkerbroek of m'n paardrijkloffie... :giggle: Ik ga morgen nog ff shoppen in Amsterdam. Misschien kom ik nog wat leuks tegen! :)

Dan ben jij één van de weinige mannen die er geen hekel aan heeft! :lol: Ikzelf heb er ook geen geduld voor, hihi. Je tussen al die mensen doorwurmen, kleding passen, in de rij bij de kassa... :( Vreselijk!

Ja en het was gisteren warm in de winkels! niet normaal.

Tja een babydoll is zoiets
P11220242.jpg

Die van mij is wel wat boeiender hoor :lol:

Ah, ok! Nou weet ik wat je bedoelt! :D
Maar eerlijk gezegd vind ik een MJ shirt leuker dan... :blush: Je mag me slaan hoor! :lol:
En die mooie jasjes dan die je hebt? Maar dat zal wel te warm zijn voor binnen.

Ah, ok! Nou weet ik wat je bedoelt! :D
Maar eerlijk gezegd vind ik een MJ shirt leuker dan... :blush: Je mag me slaan hoor! :lol:
En die mooie jasjes dan die je hebt? Maar dat zal wel te warm zijn voor binnen.

Ja op de een of andere manier draag ik bijna nooit shirts van bands of wat dan ook waar ik fan van ben...
Ik vroeg het gisteren aan Deb en die heeft niet veel meer over :lol:
De jasjes zijn iets too much vind ik zelf en ook te warm idd. Heel misschien doen we ze naar het concert van André weer aan :)

@ Dudie je hebt ze ook om in te slapen idd. Vind ik altijd leuke dingetjes maar ja niks voor mij.

Ja bijna wel. Niet dat ik iets van haar wilde kopen hoor ik vroeg wat ze aan ging doen. Ik heb een leuke/mooie op Ebay gezien die er nog wel gaat komen denk ik. Maar die komt uit Engeland dus tja...

heb eindelijk een leuke tas gevonden war mijn laptop inpast, zie hier!

51t9erxUSgL._SS400_.jpg

Zo, en nu weer genoeg online gekocht hahaha....

Ooh, wat een leuke! :yes:

Vreselijk dat online shoppen! :D
Ik was gisteren weer bezig op bol.com :giggle: Dan is het van: Oh die heb ik ook nog niet! En die ook niet! Kooopen! :D
Was deze keer geen MJ trouwens...

Ja bijna wel. Niet dat ik iets van haar wilde kopen hoor ik vroeg wat ze aan ging doen. Ik heb een leuke/mooie op Ebay gezien die er nog wel gaat komen denk ik. Maar die komt uit Engeland dus tja...

Even mezelf quoten :p
Heb ik iemand gevonden die ze verkoopt in Nederland wil ze er gewoon 7 euro meer voor hebben dan wat ik ervoor betaal als ik het uit Engeland laat komen!! En het is in Zaandam :S ook niet echt handig...

Even mezelf quoten :p
Heb ik iemand gevonden die ze verkoopt in Nederland wil ze er gewoon 7 euro meer voor hebben dan wat ik ervoor betaal als ik het uit Engeland laat komen!! En het is in Zaandam :S ook niet echt handig...

O, dat is balen. Wat is het voor iets?
Zo, ik ben moe zeg! Eerste werkweek zit erop, was erg leuk,heel veel indrukken opgedaan, maar ook heel vermoeiend. Gelukkig nu het weekend en maandag vrij, dus heerlijk bijkomen een zondag genieten natuurlijk.

Die andere vriend gaat toch mee, dus hardstikke cool. Alleen moet ik een paar dingen weten. Ik check via routenet om te zien hoever het van Amsterdam CS naar Panama is, maar het is niet echt te checken, want ik moet een straatnaam invoeren. En ik weet niet hoe die heet bij het station. Maar volgens jullie is het zeker wel 45 minuten lopen? Tja dan is een bus een must. Welke lijn moeten we hebben?

@smnth dit is em http://cgi.ebay.nl/Michael-Jackson-...ryZ63869QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

@SB Ik weet niet hoe laat je er wilt zijn maar Tram 26 stopt vlakbij.
Heb het ff via 9292ov.nl opgezocht.

11:49 amsterdam centraal
treinstation CS Tram Oostzijde
Amsterdam 11:53 lopen 4 min
11:53 CS Tram Oostzijde
Amsterdam Rietlandpark
Amsterdam 12:01
R.gif
Tram 26
GVB.gif
GVB
richting IJburg
12:01 Rietlandpark
Amsterdam oostelijke handelskade
amsterdam 12:05 lopen 4 min

Last edited:

O die ziet er wel gaaf uit ja.

Oke, dus met de tram kan ook. Het zal iig niet zo n verschrikkelijk lange reis als vanuit Eindhoven zijn:p Wat was dat lang in de trein! haha.

@smnth dit is em http://cgi.ebay.nl/Michael-Jackson-...ryZ63869QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

@SB Ik weet niet hoe laat je er wilt zijn maar Tram 26 stopt vlakbij.
Heb het ff via 9292ov.nl opgezocht.

11:49 amsterdam centraal
treinstation CS Tram Oostzijde
Amsterdam 11:53 lopen 4 min
11:53 CS Tram Oostzijde
Amsterdam Rietlandpark
Amsterdam 12:01
R.gif
Tram 26
GVB.gif
GVB
richting IJburg
12:01 Rietlandpark
Amsterdam oostelijke handelskade
amsterdam 12:05 lopen 4 min

Ik wil er om 13:00 zijn, bij de Panama. Gewoon lekker op tijd :)

Voor ons niet nee :)
Nou vond ik Eindhoven achteraf nog best meevallen met de trein.

Whaha wij zaten drie uur in de trein! En toen nog een half uur met de tram,lol. Vond ik toch wel lang:p

O dat shirt zocht ik in Nederland! :D Dudie heeft em volgens mij via Engeland besteld? Maar denk helaas dat ik mijn bovenkant niet in een M krijg:p Iig niet die shirtjes, want die zijn volgens mij meestal erg strak boven. Hoe valt dat shirtje, Dudie? want er staat daar 38/40 bij en dat zou moeten passen.
Naja, ik hoop dat ze veel leuke shirtjes verkopen op de fandag! Dat zou mooi zijn, want wil graag wat damesmodelletjes en dan kan je makkelijker inschatten of iets past.

Last edited:
Back