Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Leuk!!!

Wij hebben ook die Albert Heyn tickets van 13,50...scheelt een hoop geld! (normaal zou een retourtje 38 euro kosten voor ons).
Misschien zien we je nog wel in de trein vanaf Zwolle ;).
Ik ben te herkennen aan dreads en 2 (waarschijnlijk erg opgewonden) lichtbruine zoontjes van 7 en 4 jaar oud.

Ja absoluut, ik hoorde het op MSN van een andere MJ fan en ik kon het niet geloven, maar ik heb het bonnetje nu hier, dus even activeren,uitprinten en klaar. Echt super. Ik moet wel even goed uitzoeken nog wanneer de laatste trein naar Groningen gaat, maar dat komt wel goed. :)

Wat goed! Gezellig! :clap:
Nee, ik ben ook niet echt fan van impersonators. Sommige zijn echt een beetje creepy... :giggle: Maar er zitten ook wel goeie bij inderdaad. Maargoed, ik kom daar ook niet voor. Gewoon vanwege Michael :wub: en gezellig samenzijn met andere fans! :yes:

Precies, en dan gecombineerd met de impersonators en constant MJ muziek is het gewoon een 100% MJ sfeer, en dat is top!!!!

@Staffordshire Bullterrier Leuk dat je er toch bij bent!
Ik heb een bonnenboekje gekregen van de NS een tijdje geleden waarmee ik met 2 personen voor de prijs van 1 kan en dat kost 16 euro dus daar had ik ook geluk mee.

Ja dat is zeker nice, het is gewoon in totaal veel beter te doen, anders word het gelijk zo'n dure grap :). Ik denk dat ik er achteraf gewoon spijt van had gekregen als ik niet gegaan was, ik had sowieso geen zin om alleen te gaan want dat is niet echt tof. Maar nu gaat dus sowieso één of meerdere vrienden mee, en iemand waar ik vorig jaar kennis mee maakte in Utrecht(in mei geloof ik) zal er ook zijn, gewoon cool :)

Ja absoluut, ik hoorde het op MSN van een andere MJ fan en ik kon het niet geloven, maar ik heb het bonnetje nu hier, dus even activeren,uitprinten en klaar. Echt super. Ik moet wel even goed uitzoeken nog wanneer de laatste trein naar Groningen gaat, maar dat komt wel goed. :)

Precies, en dan gecombineerd met de impersonators en constant MJ muziek is het gewoon een 100% MJ sfeer, en dat is top!!!!

Ja dat is zeker nice, het is gewoon in totaal veel beter te doen, anders word het gelijk zo'n dure grap :). Ik denk dat ik er achteraf gewoon spijt van had gekregen als ik niet gegaan was, ik had sowieso geen zin om alleen te gaan want dat is niet echt tof. Maar nu gaat dus sowieso één of meerdere vrienden mee, en iemand waar ik vorig jaar kennis mee maakte in Utrecht(in mei geloof ik) zal er ook zijn, gewoon cool :)
Belachelijk dat het zo duur is! Maarja, dit is een stuk beter te doen inderdaad! Voor mij is het deze keer een "thuiswedstrijd" gelukkig! Woon vlakbij Amsterdam! :D Ja inderdaad, het zal vast weer een top MJ sfeertje zijn zondag! :wild:

Dan moet ik dat even uitzoeken, een andere goeie vriend die vorig jaar wel meeging naar Best, en die ook supergrote MJ fan is twijfelt nog en doet vaag. Het is voor hem hooguit een halfuurtje reizen en krijgt er een supercoole dag van. Om een of andere reden weet ie het nog niet, tja...begrijp dat niet,maar goed...hij moet maar kijken :)

Ik heb trouwens vorige week mijn huiskamer volledig omgegooid, dus gewoon alles op andere plekken gezet. Mijn MJ hoekje is nu veel beter zichtbaar , en dat moet ook want het is mijn grote trots. Na mijn hondje Yoshi dan ;)

Afgelopen zaterdag zag ik nog in een nieuw geopende winkel in Groningen (expo achtig) een soort van 3D MJ poster in lijst, die heb ik meegenomen, vond em zo gaaf.

p2408101324.jpg

Als je er links langsloopt krijg je dit -->

p240810132401.jpg

En rechts -->

p240810132402.jpg

p1808101705.jpg

p180810170501.jpg

:)

Maar je kan daar toch wel goed parkeren gewoon? Moet ik nog ff checken dan...

@SB: Gaaf! :wild: (maar had ik al gezegd... :D) Ja, die 3D wil ik ook nog steeds! Maar ik heb nog iets van 10 posters liggen die ik nog steeds moet inlijsten. Zou ook eigenlijk niet weten waar ik ze allemaal kwijt moet! :lol: Ik blijf maar posters kopen, hihi. Ben MJ spulletjes koopziek geloof ik... :doh: :lol:

Mooie kamer!
Die poster heb ik ook, is een hele leuke vind ik persoonlijk.
Maakt Michael levend:)

Yep, zeker weten :)

Ben benieuwd of er nog toffe merchandise zondag te vinden is. De Dangerous Special Edition kocht ik vorig jaar in Utrecht toen, echt heel blij dat ik dat gedaan heb want ik zie die echt nergens meer.

haha ik ben al 8 jaar uit huis dus die heeft er weinig over te vertellen. Plus dat ze zelf net zo gek is :p
Mijn moeder is ook MJ fan en heeft ook het een en ander in huis.

Het heeft zo z'n voordelen om alleen te wonen, denk dat ik heb bij m'n ex niet zou hoeven te doen...

Diana kun je mij je mail adres ff pmen ik heb een proefmodel voor een poster en visitekaartje binnen van Suzanne het is echt gaaf geworden vind ik.

*zucht* Ik wou dat ik nog thuis woonde... LOL! Zoveel makkelijker! hihihi Nu is bij mij ook alles verspreid door m'n huis, echt alles... :lol:

Is goed Angela, zal je ff pm-en! Ben benieuwd! :wink:

Ruilen?:rofl: Ik woon nog thuis en wil al een paar jaar op mezelf. Maar ik heb altijd het probleem dat ik geen inkomen heb of dat er niks leuks te huur is. Er zijn wel dingen te huur zoals een piepkleine studio in een buurt waar ik niet wil wonen maar dat vind ik niks. Moet er wel op vooruit gaan natuurlijk qua ruimte :lol:

Iedereen veel plezier op zondag. Ben er niet bij want ik heb wat anders op die dag maar ik trek dan wel een MJ shirt aan :lol:

Tja het heeft allebei z'n voor en z'n nadelen. Soms zou ik weer thuis willen wonen maar het bevalt me zo ook best.

Ik ben gelijk vanuit huis gaan samenwonen en ik vond het best wel eng om na 6 jaar samen te wonen alleen te gaan wonen. Door mijn relatie had ik geen vrienden meer dus alleen betekende echt alleen. M'n ouders komen geregeld langs en ik bij hun maar dat was dus het enige wat ik had. Gelukkig ken ik ondertussen een heleboel leuke mensen en dan voel je je niet zo eenzaam meer :)

Dat zal idd wel heel erg wennen geweest zijn om na zolang samen te hebben gewoond, alleen te wonen.
Ik woon nog bij mijn ouders. Ik wil over een tijdje wel op mezelf, maar eerst nog even sparen enzovoort. Daarnaast woon ik vlakbij het centrum van Rotterdam, wat het allemaal wel makkelijk maakt.

Back