Staffordshire Bullterrier
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Ja absoluut, ik hoorde het op MSN van een andere MJ fan en ik kon het niet geloven, maar ik heb het bonnetje nu hier, dus even activeren,uitprinten en klaar. Echt super. Ik moet wel even goed uitzoeken nog wanneer de laatste trein naar Groningen gaat, maar dat komt wel goed.
Precies, en dan gecombineerd met de impersonators en constant MJ muziek is het gewoon een 100% MJ sfeer, en dat is top!!!!
Ja dat is zeker nice, het is gewoon in totaal veel beter te doen, anders word het gelijk zo'n dure grap . Ik denk dat ik er achteraf gewoon spijt van had gekregen als ik niet gegaan was, ik had sowieso geen zin om alleen te gaan want dat is niet echt tof. Maar nu gaat dus sowieso één of meerdere vrienden mee, en iemand waar ik vorig jaar kennis mee maakte in Utrecht(in mei geloof ik) zal er ook zijn, gewoon cool
Leuk!!!
Wij hebben ook die Albert Heyn tickets van 13,50...scheelt een hoop geld! (normaal zou een retourtje 38 euro kosten voor ons).
Misschien zien we je nog wel in de trein vanaf Zwolle .
Ik ben te herkennen aan dreads en 2 (waarschijnlijk erg opgewonden) lichtbruine zoontjes van 7 en 4 jaar oud.
Ja absoluut, ik hoorde het op MSN van een andere MJ fan en ik kon het niet geloven, maar ik heb het bonnetje nu hier, dus even activeren,uitprinten en klaar. Echt super. Ik moet wel even goed uitzoeken nog wanneer de laatste trein naar Groningen gaat, maar dat komt wel goed.
Wat goed! Gezellig! :clap:
Nee, ik ben ook niet echt fan van impersonators. Sommige zijn echt een beetje creepy... Maar er zitten ook wel goeie bij inderdaad. Maargoed, ik kom daar ook niet voor. Gewoon vanwege Michael :wub: en gezellig samenzijn met andere fans! :yes:
Precies, en dan gecombineerd met de impersonators en constant MJ muziek is het gewoon een 100% MJ sfeer, en dat is top!!!!
@Staffordshire Bullterrier Leuk dat je er toch bij bent!
Ik heb een bonnenboekje gekregen van de NS een tijdje geleden waarmee ik met 2 personen voor de prijs van 1 kan en dat kost 16 euro dus daar had ik ook geluk mee.
Ja dat is zeker nice, het is gewoon in totaal veel beter te doen, anders word het gelijk zo'n dure grap . Ik denk dat ik er achteraf gewoon spijt van had gekregen als ik niet gegaan was, ik had sowieso geen zin om alleen te gaan want dat is niet echt tof. Maar nu gaat dus sowieso één of meerdere vrienden mee, en iemand waar ik vorig jaar kennis mee maakte in Utrecht(in mei geloof ik) zal er ook zijn, gewoon cool