Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

ok dat is jammer idd.

EDIT: :idea:ik heb er 1 op m'n werk geregeld :ninja:. wat heb ik toch een fijne collega's!!

Last edited:

L&L: Oh please... :puke: :hysterical:
Angela: Nee, heb ik helaas niet...

L+L=L : Lars+Louise=Liefde=Love=:heart: :D

LLLOOLLL :hysterical:

ok klaar..:smilerolleyes::p

Wat heb jij goede collega's zeg!

Omg, vandaag komt een speakerset van mij binnen, ik heb nu al medelijden met de bezorger.
Pakket weegt 27,4 kilo:p
Die gast gaat last van zijn rug krijgen:hysterical:

idd aardige collega's :):)

*woot wootoot!* :wild::):)

Arme gast.. draag jij 'm dan:D

Wohoow! Heb wel zin in "T&DTW" ook al kan ik er niks van, maar toch! lol xD :clapping::wild:

:hug:

Zo hehe, bijgelezen! Halve topic stond vol met die looooove opmerkingen van L&L! :hysterical: Nee hoor, geintje! :D

Leuke foto's :)

Kreeg gisteren een mail van amazon dat mijn MJ megabox onderweg is. Werd tijd zeg! Was die alweer bijna vergeten aangezien ik die op 16 april al had besteld. Volgens de mail zou die morgen aan moeten komen.. ben benieuwd maar volgens mij duurt het wat langer.

Iemand die die box heeft?
Ow, wat is dat? Heb je 'm al binnen?

Hallo allemaal,

Ik heb meegedaan met de online audities voor "The voice"!
Zouden jullie op me willen stemmen?
Hoe meer stemmen ik heb, hoe meer kans ik maak om met het programma mee te mogen doen!

Bedankt!!

http://www.thevoiceofholland.com/

Groetjes,
Charlotte
Wow, mooie stem Charlotte! Ik heb ook gestemd! :yes:

Als iemand zegt dat hij/zij leeft voor het werken dan is er volgens mij iets niet helemaal goed. En collega's maken veel goed inderdaad. Mijn vorige baan was best saai en eentonig maar ik had altijd veel lol met collega's wat het dan weer leuk maakte.

En mocht ik ooit miljoenen winnen waardoor ik niet meer hoef te werken zou ik denk ik niet stoppen met werken maar wel minder uren gaan werken. Je moet natuurlijk wel de tijd hebben om van je geld te kunnen genieten. Niet dat geld gelukkig maakt maar het is wel makkelijk. Je kunt gewoon op vakantie zonder eerst te sparen, leuk huis kopen zonder dat je nog jaren bezig bent met aflossen.
Ik zou echt acuut stoppen met werken! :D Maar dan wel iets gaan doen om dieren of kinderen te helpen, zoiets. Iets zinvols met m'n vrije tijd dan... :wink:

Oh echt?
Dat is wel handig ja 3 personen..
Ik moet dan eerst de dans goed kennen!
Gaan Lars en ik even oefenen dan.. want we kennen de dans voor geen meter lol XD :p
Misschien zijn er andere / nog meer vrijwilligers in de zaal?....
Ik kijk wat ik kan doen om je te helpen Angela!
Ik moet wel weten wanneer de workshops zijn dan..

Wow je hebt in ieder geval gevoel voor ritme! :)
Dansen verleer je nooit toch? ;):)

Love & Peace!

:huggy:
Ah, Angela, Lars & Louise de dance teachers! :clapping: :punk::D

Ik kan totaal niet dansen, maar heb vorig jaar wel meegedaan, dus wie weet kan ik iig aan de zijkant meedansen als hulp voor nieuwe mensen! ;)
Huh, en je bent heel muzikaal? Hoe kan dat dan dat je niet kan dansen? :D

hahaha dat is maar goed ook ;)
Zondag komt Diana bij mij we gaan een Facebook pagina maken voor TTW :)
Ja, ben benieuwd wat we ervan gaan bakken! :)

Zo, ik ben weer thuis. Het luie vakantieleventje is weer voorbij. En ik zie dat ik nog heeel veel bij te lezen heb hiero :lol: Daar zal ik vanavond of morgen maar eens mee beginnen, haha.
Angela, nog bedankt voor je berichtje, ik had je nog terug gemaild via mijn telefoon, maar weet niet zeker of dat goed ging en is aangekomen. Ik hoop dat jullie het leuk gehad hebben zaterdag.
Ik heb iig al heel veel zin in de 29e! :D
Lekkere vakantie gehad? Zie je de 29e! :)

Awww Louise lieverd toch, erg mooi hoor:heart:
Diana denkt echt dat we gek zijn volgens mij:p :rofl:

Ik ga echt niet dat pakket dragen, heb ik dadelijk zelf nog last van mijn rug en kan ik niet meer dansen:p :lol:
Gek van verliefdheid zijn jullie! :wub::girl_in_love::cloud9: :smilerolleyes: :p :lol:

@ Hocus
51xgY0p3pxL._SL500_AA300_.jpg

klik hier

Heb de dvd's nog niet gekeken en het is niet officieel dus ben wel benieuwd. Was afgelopen dinsdag expres vroeg opgestaan want ze komen de pakketjes vaak rond half 9-9 uur afleveren. Kon het gewoon door de brievenbus.:no:

Ik word op het moment alweer lastiggevallen door onbekende beller(s):no: Vandaag eens opgenomen was het stil aan de andere kant..nouja! Bel dan niet:mat:

@Hocus; ik heb wel ritme-gevoel idd, maar de motoriek van een houten klaas, haha! Dus tja, dansen wordt dan moeilijk. Net als drummen overigens, kan ik ook niet. Het is vooral grove motoriek, want fijne lukt dan weer wel; ik kan wel piano spelen.
Maar goed, we moeten toch als zombie's dansen, die zijn altijd al wat stijfjes! ;)

PS. Angela, ik zal nog ff dat collegaatje van vorig jaar, weet je wel, infromeren over TTW!!

@Hocus; ik heb wel ritme-gevoel idd, maar de motoriek van een houten klaas, haha! Dus tja, dansen wordt dan moeilijk. Net als drummen overigens, kan ik ook niet. Het is vooral grove motoriek, want fijne lukt dan weer wel; ik kan wel piano spelen.
Maar goed, we moeten toch als zombie's dansen, die zijn altijd al wat stijfjes! ;)

PS. Angela, ik zal nog ff dat collegaatje van vorig jaar, weet je wel, infromeren over TTW!!

Goed plan!
Nog een paar dagen en dan kom je weer terug naar Nederland toch? Is het al zeker dat je er niet bij bent zondag of denk je er nog over na?

Ik kan dus echt niet dansen hoor :lol: Ik heb geen gevoel voor ritme en mijn motoriek is ook niet bepaald soepel :lol:

Heb een hele tijd geleden DDR aangeschaft voor op de Wii. Erg leuk maar ik kan het beter alleen doen want iedereen lacht me gewoon uit als ik daarmee bezig ben:teary_eyed:

@ Hocus
51xgY0p3pxL._SL500_AA300_.jpg

klik hier

Heb de dvd's nog niet gekeken en het is niet officieel dus ben wel benieuwd. Was afgelopen dinsdag expres vroeg opgestaan want ze komen de pakketjes vaak rond half 9-9 uur afleveren. Kon het gewoon door de brievenbus.:no:

Ik word op het moment alweer lastiggevallen door onbekende beller(s):no: Vandaag eens opgenomen was het stil aan de andere kant..nouja! Bel dan niet:mat:
Klinkt wel interessant die DVD's! Ben benieuwd wat je ervan vindt! :) Oh vreselijk van die stalkers aan de telefoon! :(

Hahaha, nou zoals Lars al zegt zal het heus meevallen toch? Sta je ook op het filmpje van Angela?

Ik kan dus echt niet dansen hoor :lol: Ik heb geen gevoel voor ritme en mijn motoriek is ook niet bepaald soepel :lol:

Heb een hele tijd geleden DDR aangeschaft voor op de Wii. Erg leuk maar ik kan het beter alleen doen want iedereen lacht me gewoon uit als ik daarmee bezig ben:teary_eyed:
Aww... :hug: hihi :giggle:

Gaan er eigenlijk nog meer mensen naar Paradiso vrijdag? Hmm, ik weet het nog niet... Zijn er eigenlijk nog wel kaarten?

Last edited:

Ik ga ook niet.

Zo ben je een thrill the world manual aant lezen en zo sta je Smooth Criminal te oefenen :wild: dit stukje heb ik altijd al eens willen leren

Last edited:

Ja want ik print de lijst uit en iedereen moet een handtekening zetten bij binnenkomst anders tel je niet mee voor het wereldrecord ;)
Ik heb mezelf ook al aangemeld :lol:

Ik ga ook niet.

Zo ben je een thrill the world manual aant lezen en zo sta je Smooth Criminal te oefenen :wild: dit stukje heb ik altijd al eens willen leren
Smooth Criminal! :wub: :heart: :wild: :D Dat moet ik ook nog steeds eens doen inderdaad!
Cool ik zal me ook ff aanmelden! :yes:

@ Lars ik hoop toch op minimaal 15 deelnemers...
Spread the word zou ik zeggen.

@ Hocus ik heb je aanmelding gezien en ook die van Louise

Ik had graag naar Paradiso gewild maar moet er 1,5 uur voor rijden en oppas regelen.
De 29e zijn we ook al in Amsterdam dus helaas sla ik Paradiso over.
Wel jammer, had Patrick graag live meegemaakt.

Ben gisteren jarig geweest en heb (jawel) een nieuwe MacBook gekregen!
Ik ben nu nog op zoek naar een mooie Mj-wallpaper natuurlijk :D.

En een laptop tas met MJ thema of eentje van Apple zelf.

Nog gefeliciteerd, Janena!

En ik weet het nu zeker, ben er niet bij zondag, ga het niet redden.......:(
Vinnet héél jammer, maar ja, tis nie anders!

Zodra ik thuis ben ga ik mn agenda checken of ik in oktober kan en als ik dat weet, kan ik me ook officieel aanmelden op de Hyves! :)

Wat is er vrijdag in Paradiso?

@Hocus; Ja, ik sta er ook op. Beetje achterin, grijze broek, wit shirt.

Back