Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Nou ik kan nog wel iemand erbij gebruiken dus als je zin hebt. M'n zusje heeft aangegeven mee te willen helpen maar ik kan niet altijd van haar op aan en in je eentje is ook niet handig. Wij kregen les van 1 persoon maar er stonden 2 vrouwen aan weerskanten mee te doen zodat je het van alle kanten kon zien en niet naar 1 persoon hoefde te kijken.

Ik wil mezelf absoluut geen lerares noemen hoor maar iemand moet het doen. Heb wel 9 jaar jazz-dans gedaan waarvan 3 jaar op selectie niveau maar das al weer 7 jaar geleden :p

Oh echt?
Dat is wel handig ja 3 personen..
Ik moet dan eerst de dans goed kennen!
Gaan Lars en ik even oefenen dan.. want we kennen de dans voor geen meter lol XD :p
Misschien zijn er andere / nog meer vrijwilligers in de zaal?....
Ik kijk wat ik kan doen om je te helpen Angela!
Ik moet wel weten wanneer de workshops zijn dan..

Wow je hebt in ieder geval gevoel voor ritme! :)
Dansen verleer je nooit toch? ;):)

Love & Peace!

:huggy:

Zou super zijn als jullie mee willen helpen!
De dans kun je leren in een uur als je doorgaat en jullie zijn natuurtalenten ;)
Het zal in de weekenden voorafgaand aan TTW zijn dat de workshops gebeuren.

Nee dansen verleer je nooit volgens mij :)

Zou super zijn als jullie mee willen helpen!
De dans kun je leren in een uur als je doorgaat en jullie zijn natuurtalenten ;)
Het zal in de weekenden voorafgaand aan TTW zijn dat de workshops gebeuren.

Nee dansen verleer je nooit volgens mij :)

Ahhw nou, Lars is echt een non-stop danser hoor neem dat maar van mij aan dus dan moet het goedkomen..
Ah weekenden is veel beter dan doordeweeks! :wild:
We houden contact ok? Leuk :wild:
Ik hoop dat ik er wat van bak :no: xD :p

Wanneer begint de eerste workshop?

haha eerst zorgen dat ik ergens terecht kan voor de workshops ;) En ik moet ook nog mensen zien te krijgen voorlopig loopt het totaal nog niet helaas :(

Ben ik weer :p

Ik heb ff een vraagje: weet iemand hoe je hier YouTube videos moet invoegen, zodat het zeg maar als filmpje verschijnt ipv alleen als link? Ik kan het nergens vinden :(

Ben ik weer :p

Ik heb ff een vraagje: weet iemand hoe je hier YouTube videos moet invoegen, zodat het zeg maar als filmpje verschijnt ipv alleen als link? Ik kan het nergens vinden :(
je zet de link tussen [youtube.] [/youtube.] (zonder punt erachter) maar je gebruikt niet de hele link maar het laatste stukje even een random link http://www.youtube.com/watch?v=mqZnxvAPkL8&feature=av2n hiervan zou je alleen dit stukje ertussen zetten mqZnxvAPkL8&feature=av2n altijd wat na de v= komt gebruiken. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :p

Ik kan totaal niet dansen, maar heb vorig jaar wel meegedaan, dus wie weet kan ik iig aan de zijkant meedansen als hulp voor nieuwe mensen! ;)
Ja goed plan, als je tijd en zin hebt ben je natuurlijk welkom :)

Yes! Charlotte is ook van de partij! :clapping:
Ik heb trouwens op je gestemd ;) Heel mooi gezongen meid! Ga zo door! You Rock!:punk::yes::)

Wanneer is de dag van TTW ook alweer?
Wel fijn zo dichtbij huis :):)

In de nacht van 23 op 24 oktober het is altijd het laatste weekend voor Halloween. Denk dat ik met de voorbereidingen start vanaf 22:00 uur en rond 22:30 uur mogen de deuren dan open denk ik. Om 01:00 uur is hét moment maar er is best veel tijd nodig om iedereen klaar te krijgen voor die tijd en ook nog 1 of 2x een generale repetitie te houden.

Niet zo zeer make up wel schmink :lol:Hier kun je zien hoe dat er vorig jaar uit zag [youtube]kaQ2y1r4ntI&feature=player_embedded[/youtube]

Zo, ik ben weer thuis. Het luie vakantieleventje is weer voorbij. En ik zie dat ik nog heeel veel bij te lezen heb hiero :lol: Daar zal ik vanavond of morgen maar eens mee beginnen, haha.
Angela, nog bedankt voor je berichtje, ik had je nog terug gemaild via mijn telefoon, maar weet niet zeker of dat goed ging en is aangekomen. Ik hoop dat jullie het leuk gehad hebben zaterdag.
Ik heb iig al heel veel zin in de 29e! :D

Last edited:

je zet de link tussen [youtube.] [/youtube.] (zonder punt erachter) maar je gebruikt niet de hele link maar het laatste stukje even een random link http://www.youtube.com/watch?v=mqZnxvAPkL8&feature=av2n hiervan zou je alleen dit stukje ertussen zetten mqZnxvAPkL8&feature=av2n altijd wat na de v= komt gebruiken. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :p

Ja hoor, het is duidelijk, dank je wel! :)

Oeps daar had ik even niet aan gedacht. Maar ik vind het bij sommige mannen ook helemaal niet verkeerd staan hoor. In de goth scene kom ik het ook regelmatig tegen.

Hey misschien een idee om een keer Drill The World te doen :wild: haha:p
Of zoals Diana zei op FB: Drill & Thrill The World :punk::D
Dat is over 't algemeen best hoog niveau? :p

@SF Welnee joh het vergt alleen wat oefening. Volgens mij kun je dat wel.

We kunnen natuurlijk wel de Drill doen de avond van Thrill The World :)

Back