Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

@ Lars ik hoop toch op minimaal 15 deelnemers...
Spread the word zou ik zeggen.

@ Hocus ik heb je aanmelding gezien en ook die van Louise
Yaay, dus we hebben er al 4? :clap:
Ik had graag naar Paradiso gewild maar moet er 1,5 uur voor rijden en oppas regelen.
De 29e zijn we ook al in Amsterdam dus helaas sla ik Paradiso over.
Wel jammer, had Patrick graag live meegemaakt.

Ben gisteren jarig geweest en heb (jawel) een nieuwe MacBook gekregen!
Ik ben nu nog op zoek naar een mooie Mj-wallpaper natuurlijk :D.

En een laptop tas met MJ thema of eentje van Apple zelf.
Jammer, als zo weinig mensen gaan ga ik ook niet denk ik... :no:
Gaaf een MacBook! :wild: Leuke dag gehad gisteren?
Nog gefeliciteerd, Janena!

En ik weet het nu zeker, ben er niet bij zondag, ga het niet redden.......:(
Vinnet héél jammer, maar ja, tis nie anders!

Zodra ik thuis ben ga ik mn agenda checken of ik in oktober kan en als ik dat weet, kan ik me ook officieel aanmelden op de Hyves! :)

Wat is er vrijdag in Paradiso?

@Hocus; Ja, ik sta er ook op. Beetje achterin, grijze broek, wit shirt.
Wat jammer Charlotte! :( Hopelijk kan je met Drill/TTW meedoen! Oh, heb net het filmpje gekeken maar dat is toch hartstikke goed! :yes:
Hier is info over Paradiso: http://legends-tribute.hyves.nl/eve...n_s_Legacy_vrijdag_27_augustus_2010_Paradiso/

Last edited:

@Janena Nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

@Charlotte, ahw jammer dat je niet kan, ach er zijn nog meer fandagen die komen gaat dan kan je er weer lekker op los gaan en zien we mekaar weer lekker gezellig en lol maken!:clapping::cheers::punk:haha:)
We denken wel aan je meid! ;):)

@Angela, hoeveel personen ongeveer kunnen eraan meedoen? Of maakt dat niet uit..
Want als je het echt groot wil maken kan je misschien de radio of zelfs gebruik maken van televisie? :D
Is maar een idee...:cheeky:

Wanneer doen we de flashmob? :p

Oja en dan was m'n mom jarig.. :D

Love & Peace!
Lo

:heart:

Last edited:

Het is het beste om het te vermijden.
Een ieder heeft natuurlijk zijn/haar mening over de betreffende artiest, maar om die nou helemaal de grond in te boren, heeft helemaal geen zin.
En VOORAL niet als MJ fan, we moeten weten wat liefde is.
Een liefde voor een ieder.

Neeee, zo ben ik helemaal niet dat ik iemand de grond in boor! Er stond dat Janet wilde samenwerken met Gaga en toen heb ik alleen maar geroepen Oh please, noooo! LOL! Dat vervolgens een hoop het ermee eens zijn kan ik toch niks aan doen? :scratch: hihihi

Voor daadwerkelijk artiesten bashen zijn er hier op MJJC mensen die daar veel meer verstand van hebben... :(

@Angela, hoeveel personen ongeveer kunnen eraan meedoen? Of maakt dat niet uit..
Want als je het echt groot wil maken kan je misschien de radio of zelfs gebruik maken van televisie? :D
Is maar een idee...:cheeky:

Wanneer doen we de flashmob? :p

Oja en dan was m'n mom jarig.. :D

Love & Peace!
Lo

:heart:

Ik denk aan zo'n 30 tot hooguit 35 man het is niet een super grote zaal.

Enne die flashmob dan zal je eerst moeten oefenen :p

Er stond dat Janet wilde samenwerken met Gaga en toen heb ik alleen maar geroepen Oh please, noooo! LOL!

I agree :yes:

Ik heb besloten toch te gaan, qua geld was het een probleem eerst. Een trein ticket vanuit groningen naar A'dam zou gewoon 43 euro worden en dat werd echt te gek met ook de entree ticket erbij nog. Nu kan je dus bij AH een treinticket halen voor maar 13,50. Dus morgen snel ik gelijk naar de AH en haal eentje.

http://www.ah.nl/ns

Vorig jaar in Best was toch erg tof en een goeie sfeer. En al ben ik geen supergrote fanaat van impersonators, er zitten altijd wel een paar flink goeie bij. Plus de sfeer is natuurlijk 100% Michael, en das altijd goed. Ik kom samen met een goeie vriend of vrienden :)

Ik ben te herkennen aan dit shirt..(tenzij het extreem koud is, dan moet de jas aan)

2l8gps4.jpg

Vorig jaar in Best niemand met dit shirt nog gezien, dus wie weet ben ik weer de enige, persoonlijk echt mijn favo MJ shirt.

Last edited:

Leuk!!!

Wij hebben ook die Albert Heyn tickets van 13,50...scheelt een hoop geld! (normaal zou een retourtje 38 euro kosten voor ons).
Misschien zien we je nog wel in de trein vanaf Zwolle ;).
Ik ben te herkennen aan dreads en 2 (waarschijnlijk erg opgewonden) lichtbruine zoontjes van 7 en 4 jaar oud.

Ik heb besloten toch te gaan, qua geld was het een probleem eerst. Een trein ticket vanuit groningen naar A'dam zou gewoon 43 euro worden en dat werd echt te gek met ook de entree ticket erbij nog. Nu kan je dus bij AH een treinticket halen voor maar 13,50. Dus morgen snel ik gelijk naar de AH en haal eentje.

http://www.ah.nl/ns

Vorig jaar in Best was toch erg tof en een goeie sfeer. En al ben ik geen supergrote fanaat van impersonators, er zitten altijd wel een paar flink goeie bij. Plus de sfeer is natuurlijk 100% Michael, en das altijd goed. Ik kom samen met een goeie vriend of vrienden :)

Ik ben te herkennen aan dit shirt..(tenzij het extreem koud is, dan moet de jas aan)

2l8gps4.jpg

Vorig jaar in Best niemand met dit shirt nog gezien, dus wie weet ben ik weer de enige, persoonlijk echt mijn favo MJ shirt.
Wat goed! Gezellig! :clap:
Nee, ik ben ook niet echt fan van impersonators. Sommige zijn echt een beetje creepy... :giggle: Maar er zitten ook wel goeie bij inderdaad. Maargoed, ik kom daar ook niet voor. Gewoon vanwege Michael :wub: en gezellig samenzijn met andere fans! :yes:

Leuk!!!

Wij hebben ook die Albert Heyn tickets van 13,50...scheelt een hoop geld! (normaal zou een retourtje 38 euro kosten voor ons).
Misschien zien we je nog wel in de trein vanaf Zwolle ;).
Ik ben te herkennen aan dreads en 2 (waarschijnlijk erg opgewonden) lichtbruine zoontjes van 7 en 4 jaar oud.
Oh wat leuk! :D Hebben ze een MJ outfit? Vast wel denk ik?
Ik krijg al steeds meer zin in zondag! :wild: :jump: :D Moet eerlijk zeggen dat ik van de week weer van die "down" dagen had en helemaal nergens zin in had... :(

Oh wat leuk! :D Hebben ze een MJ outfit? Vast wel denk ik?
Ik krijg al steeds meer zin in zondag! :wild: :jump: :D Moet eerlijk zeggen dat ik van de week weer van die "down" dagen had en helemaal nergens zin in had... :(

Ze hebben allebei een Billie-Jean achtig outfit.
Dialo (4) zal het zeker aanwillen...of Moussa het aanwil weet ik niet zeker, hij heeft zo zijn nukken ;).

..ik weet niet eens wat ik ga aantrekken lol xD
Ik maak me volgens mij ook niet al te druk om daarover :p
Wat ik wel weet is dat ik er zin in heb!:clapping::wild: gezellig met z'n allen voor Michael! :)

@Angela, dat is waar, ik moet eerst EEN MJ-dans onder de knie krijgen xD

Die SF zei dat hij de Thriller dans niet kon uitvoeren he, nou dat was dus niet waar want hij kan het wel:yes: en ik zat daar maar op de grond...:scratch:mmja. :p

@Hocus ik hoop dat de grijzige dagen voorbij (edit->) zijn.. iig sterkte meid :huggy:

Last edited:

@Staffordshire Bullterrier Leuk dat je er toch bij bent!
Ik heb een bonnenboekje gekregen van de NS een tijdje geleden waarmee ik met 2 personen voor de prijs van 1 kan en dat kost 16 euro dus daar had ik ook geluk mee.

Even een heads up! ik check net m'n reis op NS.nl en er zijn werkzaamheden aan het spoor tussen Utrecht en Amsterdam a.s. zondag voor degene die via Utrecht moeten reizen. Ik zou eigenlijk via Utrecht gaan maar er blijkt ook een trein rechtstreeks te gaan vanaf Woerden en aangezien ik toch al vanaf Woerden zou reizen..

@ lilshortay Thriller is helemaal niet zo moeilijk hoor valt hartstikke mee. Lijkt me wel leuk om een flashmob te organiseren!! Maar dat zou dan wel al in september moeten gebeuren. Ik zit een telefoontje af te wachten van Sportcity over de danszaal of ik die mag gaan gebruiken voor de workshops.

@Staffordshire Bullterrier Leuk dat je er toch bij bent!
Ik heb een bonnenboekje gekregen van de NS een tijdje geleden waarmee ik met 2 personen voor de prijs van 1 kan en dat kost 16 euro dus daar had ik ook geluk mee.

Even een heads up! ik check net m'n reis op NS.nl en er zijn werkzaamheden aan het spoor tussen Utrecht en Amsterdam a.s. zondag voor degene die via Utrecht moeten reizen. Ik zou eigenlijk via Utrecht gaan maar er blijkt ook een trein rechtstreeks te gaan vanaf Woerden en aangezien ik toch al vanaf Woerden zou reizen..

@ lilshortay Thriller is helemaal niet zo moeilijk hoor valt hartstikke mee. Lijkt me wel leuk om een flashmob te organiseren!! Maar dat zou dan wel al in september moeten gebeuren. Ik zit een telefoontje af te wachten van Sportcity over de danszaal of ik die mag gaan gebruiken voor de workshops.

Thanks for the update!

Waarom eigenlijk in september?

*duimend en hopend dat de zaal gebruikt mag worden door ons*:angel:

Louise toch, ik kan die dans toch ook niet:p
Ik was met alle passen te laat:hysterical:
Maar ik ga je helpen lieverd:huggy:

Haha nou ik vond het vrij goed gaan!
Ik was al bij de eerste 4 seconden de passen kwijt!:rofl:
Dankje voor je hulp:clapping:

hahaha de eerste 4 seconden is alleen maar lopen :lmao:
Nee ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken!

@ SF als ze Thriller draaien zondag dan moet je maar eens showen hoe ver je al bent ;)

..ik weet niet eens wat ik ga aantrekken lol xD
Ik maak me volgens mij ook niet al te druk om daarover :p
Wat ik wel weet is dat ik er zin in heb!:clapping::wild: gezellig met z'n allen voor Michael! :)

@Angela, dat is waar, ik moet eerst EEN MJ-dans onder de knie krijgen xD

Die SF zei dat hij de Thriller dans niet kon uitvoeren he, nou dat was dus niet waar want hij kan het wel:yes: en ik zat daar maar op de grond...:scratch:mmja. :p

@Hocus ik hoop dat de grijzige dagen voorbij (edit->) zijn.. iig sterkte meid :huggy:
Aww... thanks! :huggy:

:lol: Nou hij is vrij makkelijk onder de knie te krijgen inderdaad! Ik heb nu nog één stukje waar ik steeds de mist in ga. Maar nog ff goed oefenen en dan moet dat ook lukken. En natuurlijk dan de volgorde van alles nog onthouden of die woorden erin stampen... :p

Louise toch, ik kan die dans toch ook niet:p
Ik was met alle passen te laat:hysterical:
Maar ik ga je helpen lieverd:huggy:
:lol: Wel makkelijk dat jullie samen kunnen oefenen! Ik kan van mijn vriend geen hulp verwachten. Die kan ook beter niet gaan dansen, hihi. :D

Back