Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik zou dat niet volhouden hoor..alleen werken voor het geld. Ik wil proberen om van mijn hobby mijn beroep te maken maar dat is tot nu toe nog niet gelukt helaas. Er zijn op het moment ook weinig banen die me echt aanspreken dus ik ontkom er ook niet aan denk ik want ik moet toch snel werk hebben. Anders heb ik straks alweer een groot gat in m'n CV. :no: Ben al bijna 4 maanden werkloos en daar word ik best depri van.

De collega's maken het wel leuk maar als iemand tegen mij zou zeggen je hoeft nooit meer te werken dan zou ik er geen traan om laten.

De mensen die van hun hobby hun werk kunnen maken hebben geluk. Ik ken niemand in mijn omgeving die zegt goh ik vind het zo leuk om elke dag naar m'n werk te gaan.

Weet precies wat je bedoelt, Angela.
Ik werk om te leven en niet andersom. Natuurlijk zou ik ook dolgraag van mn hobby mn werk maken, maar ja, das lastig.......Daarom doe ik ook mee aan The Voice! ;) (bedankt voor het stemmen, Lars! :))
Maar zolang dat nix wordt ist werken voor het geld geblazen......:S

Tja het is idd zo en dat is bij de meeste mensen volgens mij hoor je werkt om te leven en niet andersom.

Ik zal ook nog even op je stemmen :)

Als iemand zegt dat hij/zij leeft voor het werken dan is er volgens mij iets niet helemaal goed. En collega's maken veel goed inderdaad. Mijn vorige baan was best saai en eentonig maar ik had altijd veel lol met collega's wat het dan weer leuk maakte.

En mocht ik ooit miljoenen winnen waardoor ik niet meer hoef te werken zou ik denk ik niet stoppen met werken maar wel minder uren gaan werken. Je moet natuurlijk wel de tijd hebben om van je geld te kunnen genieten. Niet dat geld gelukkig maakt maar het is wel makkelijk. Je kunt gewoon op vakantie zonder eerst te sparen, leuk huis kopen zonder dat je nog jaren bezig bent met aflossen.

Werken zonder emotie is nooit leuk.. je leeft niet maar je wordt geleefd.. geld is leuk maar maakt je niet gelukkig..

:huggy:

Ik heb zoooooooo'n zin in 29 augustus!!!!

sorry dat was ff een Random Thought

@ SF jij zorgt er steeds meer voor dat ik ook weer verliefd wil worden :eek:

omygoodness:smilerolleyes::blush:

mijn stem ga je ook krijgen Charlotte!

gekke SF:hug:

ok KLAAR

Angela, dat komt nog wel, wees maar niet bang.. :):huggy:

GBU all!
:group:

omygoodness:smilerolleyes::blush:

mijn stem ga je ook krijgen Charlotte!

gekke SF:hug:

ok KLAAR

Angela, dat komt nog wel, wees maar niet bang.. :):huggy:

GBU all!
:group:

Vast wel ooit weer eens :)
Over 1,5 maand ben ik al weer 2 jaar vrijgezel maar nog altijd happy single al begint het sinds kort weer een beetje te kriebelen.

Hier nog 1, ik heb zin om iedereen weer te zien en lekker weer een dagje alleen maar Michael :D.
pff en Thrill The World bezorgd me slapeloze nachten :lol:

*telt af tot de 28e en 29e van augustus*

:clapping:
oja en de 27ste ;) :)

Hier nog 1, ik heb zin om iedereen weer te zien en lekker weer een dagje alleen maar Michael :D.
pff en Thrill The World bezorgd me slapeloze nachten :lol:

Heb ook zin in de 29ste :D

lol XD ..maar waar worden de workshops van TTW eigenlijk gehouden en wanneer?

:huggy:

Ik ga volgende week de manager van mijn sportschool proberen te overtuigen om het daar te doen dat is Sportcity gouda. En ik ga eind september en oktober workshops geven maar ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er mee gaan doen... Als ik maar 15 mensen heb dan ga ik niet 4x een workshop geven dus dan wordt het alleen 2x in oktober ofzo.

Jij doet ook mee toch ;)

Ik ga volgende week de manager van mijn sportschool proberen te overtuigen om het daar te doen dat is Sportcity gouda. En ik ga eind september en oktober workshops geven maar ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er mee gaan doen... Als ik maar 15 mensen heb dan ga ik niet 4x een workshop geven dus dan wordt het alleen 2x in oktober ofzo.

Jij doet ook mee toch ;)

Goh! Geef jij de workshops joh? Leuk! :D
Ik wil graag meedoen hoor.. Lars ook geloof ik toch Lars?

En ik ook... als dat mag:p

:yes::huggy:

Juist wel Lars!!!! (de Thriller jas) En natuurlijk mag je ook meedoen we moeten zoveel mogelijk mensen zien te vinden :)
Je moet er wel uit komen te zien als zombie.

@Louise wie had je dan in gedachten om de workshops te laten doen? :rofl:

@Lars
hahahaha neejoh gekkie, ik laat het over aan onze danslerares, ik ken de dans zelf niet eens XD
Goed zo jongen.. btw ben al op yahoo?

Yes! Naar huis! :D

Nou ik kan nog wel iemand erbij gebruiken dus als je zin hebt. M'n zusje heeft aangegeven mee te willen helpen maar ik kan niet altijd van haar op aan en in je eentje is ook niet handig. Wij kregen les van 1 persoon maar er stonden 2 vrouwen aan weerskanten mee te doen zodat je het van alle kanten kon zien en niet naar 1 persoon hoefde te kijken.

Ik wil mezelf absoluut geen lerares noemen hoor maar iemand moet het doen. Heb wel 9 jaar jazz-dans gedaan waarvan 3 jaar op selectie niveau maar das al weer 7 jaar geleden :p

Back