Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Zou leuk zijn als je toch kan komen, Charlotte :) Maar wel begrijpelijk als je maar zo'n korte tijd hebt tussen London en weer werken.

Iedereen veel plezier dit weekend! Ik ga vanmiddag naar Ouddorp voor 1,5 week, dus ik zal niet veel posten hier, hooguit via mn mobiel even op het forum:p

Dat vind ik nou ook, maar ik vind het vaak toch wel erg leuk om even te kijken op het forum, dus ik doe het toch steeds weer :p Ben te nieuwsgierig :p

En, bedankt :)

Charlotte: Jammer als je niet kan komen! Jah, zoals Lars al zegt...Michael is toch ook wel belangrijk! :p
Samantha: Veel plezier in Ouddorp!

Heeft hier iemand eigenlijk een iPhone of Blackberry? En hoe bevalt die?

Dankje Hocus. Ik wilde eerst voor een Blackberry gaan, maar ik ben toch voor de Nokia E72 gegaan. Zelfde soort toetsenbord, erg fijn, maar kan volgens mij meer en heeft ook een betere camera. En ik vind hem ook nog mooier :p, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik heb een i-phone!
Geweldig ding qua alle apps die je erop kan zetten, superhandig én superleuk!
Maar hij heeft ook wel wat nadelen helaas....
De batterij is snel leeg doordat je zoveel applicaties en internet gebruikt, typen is best lastig met touchscreen en hij is volgens mij in vergelijking met de blackberry ook wat trager, maar dat weet ik niet zeker.
Maar ja, op de blackberry kunnen dan weer niet van die leuke apps.
Ik denk dat blackberry vooral voor zakelijke dingen heel handig is en i-phone meer voor de fun! :)

En MJ is heel belangrijk idd, maar hij vond de kinderen heel belangrijk en die kan ik op maandag natuurlijk ook niet aan hun lot overlaten :p

Thanks Charlotte! Ja, da's echt minder dat die batterij dan zo leeg is. En dat touchscreen zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Ik denk dat ik voor de BB 9700 Bold ga...

Hmm, had net weer zoiets raars... Zit op m'n werk en ben zo down... :( Komt er een vlinder aanvliegen, zo'n roodbruine, en die gaat op m'n bureau op de ventilator zitten. Goed...ik werk hier nu 14 jaar. En in die tijd is er nog nooit een vlinder naar binnen gevlogen. Apart... Ik heb er foto's van gemaakt.
Maargoed, ik ben echt niet zweverig ofzo! (oké beetje misschien :giggle:) Maar je gaat toch even denken van, huh? :scratch:

Jah, op de ochtend van de premiere van TII vloog er een hele tijd zo'n roodbruine vlinder voor me uit toen ik uit m'n auto stapte en naar m'n voordeur liep. Toen ik 's avonds al die vlinders zag in TII had ik ook even zoiets van: ok?

@ Charlotte jammer dat je er misschien niet bij kan zijn. Ik begrijp dat je geen kaartje in de voorverkoop hebt gekocht?

Jeetje wat balen mijn zusje en ik zeg... het meisje met wie we kostuums maken is heel ziek geworden op vakantie en zodra ze thuis komt gaat ze gelijk naar het ziekenhuis dus ze is er morgen niet bij. Ze is al een tijdje aan het tobben met haar gezondheid dokters dachten aan de ziekte van Crohn maar dat zit in een andere darm dus ze weten niet wat ze heeft. Verder wordt het niet echt super weer van 30% kans op regen is het nu al 55% kans geworden.

Beetje laat trouwens maar veel plezier allemaal in de Efteling vandaag! voor degene die gaan.

Last edited:

@Angela; oei, das echt balen, ja!!! Voor jullie én voor het meisje zelf...:(
En het weer ook al zo bagger, wie gaan er naar de Efteling dan? Die zullen er ook wel last van hebben!! Hier ist ook nie best, hoor! Maar ja, das London, dus das te verwachten! :)
Ik heb idd geen kaartje in de voorverkoop gekocht, dus VIP zit er helaas sowieso niet in voor mij. Jullie wel, toch?

mwah misschien zijn er nog wel vip kaarten hoor zo hard liep de verkoop ook weer niet volgens mij.

Ehm Deb had iets opgezet om naar de Efteling te gaan ik weet dat Lars, Louise en Diana in elk geval mee zijn. Maar ze treffen het niet met het weer.

Hebben jullie nog een baan weten te vinden daar in de tussentijd?

Nou aan deze kant van het land niet, ik moest echt tussen de buien door de hond uitlaten en onder het wandelen begon het nog te regenen :(

Fijne dag nog verder!

Heeft hier iemand eigenlijk een iPhone of Blackberry? En hoe bevalt die?

Mijn iphone is onderweg, die ga ik prive gebruiken. Voor werk Blackberry. Blackberry vind ik het handigst voor werk. Is het voor prive gebruik dan heeft de iphone toch wel hele leuke dingen die je dan kan gebruiken.

Ik heb nu een nokia e75. Met zo'n slide toetsenbord. ZOu ik nooit meer nemen, door dat slide toetsenbord komt er allemaal vuil tussen en dat krijg ik er niet tussenuit. (ben ook niet de voorzichtigste met een telefoon hoor)

En wat was het leuk in de Efteling!
Heel gezellig met een groep van zo'n 25 fans verschillende attracties ingegaan.
Hocus(Diana) was ook van de partij en ik vond het super leuk van haar dat ze foto's maakte;D:D
Ik heb van die verschillende attracties maar 2 echt gewaardeerd, daarna werd ik misselijk xD
Gelukkig was die misselijkheid na een uur weggetrokken, maar toen begon het ineens super hard te regenen:mello:
Desondanks de regen, was ik met een blij gezicht naar 'hotel' debbie vertrokken haha.
Ze weten het al wel, maar ik wil Debbie en Frans toch nog super bedanken voor alles, van het logeren tot aan de gezellige film/game avond.:clapping:
You 2 rock:punk::punk::D

En Louise, jij ook bedankt voor de hele mooie tijd samen:wub::heart:

Fijn dat je het leuk hebt gehad.

Vandaag was D-day en alles ging mis vanochtend, de valse wimpers bleven niet plakken ik moest op het laatste moment nog dingetjes maken ter bescherming van het elastiek wat onder m'n armen sneed van de vleugels. En de hond wilde niet voordat ik wegging nog even plassen waardoor ik helemaal gestrest de deur uit ging. Daarna bleek dat iemand met wie m'n zusje had afgesproken en die onze fotograaf voor die dag zou zijn gisteren geweest was en vandaag niet ging nog zo'n domper.

Maar al met al is het een geslaagde dag geworden ik heb in de auto toch nog m'n wimpers vast gekregen en we waren erg in trek bij alle fotografen en ook kinderen die met ons op de foto wilden :) Zodra ik ergens foto's online zie zal ik een link posten zal wel in de loop van deze week worden.

Goed om te horen dat iedereen het zo leuk gehad heeft!!! :)

@Angela; nee, das niet meer gelukt, maar eerlijk gezegd hebben we er ook niet héél veel moeite voor gedaan! ;) eigenlijk redden we het financieel best allemaal!! :D

Zo weer veel moeten bijlezen, dat krijg je als ervan als je niet iedere dag kan komen.

SF@ Graag gedaan was super he? Wanneer kom je weer, dan maken we tijd voor echt gamen!!! Nu altijd zo moeten haasten.

Efteling was echt super, en het weer viel ook mee.

Hocus Ik heb een I phone oh ja dat is waar ook, dat weet je hahaha....

weet iemand waar je op de I phone Michael wall papers kan vinden? Milly met zijn blackberry heeft zoveel plaatjes.

Oh ja programmaatje bump is leuk voor I phone.

Janena@mooie t shirts.

Ik weet niet wanneer Louise weer kan haha, maar lijkt me super leuk om weer te komen.
Dan neem ik wel verschillende taarten mee hahaha:p
Oh en als we dan weer Buzz gaan spelen, dan hoop ik dat er makkelijkere vragen zijn, want was ik slecht:hysterical::rofl:

Fotooo's Efteling! :clap: Ik zal vanavond ff bijlezen! :wink:
1048971571_6_72iU.jpeg

1048971694_6_zNQn.jpeg

1048921914_6_uEx8.jpeg

1048922494_6_oo7w.jpeg

1048922546_6_Wb9s.jpeg

1048922749_6_cZVn.jpeg

1048922997_6_1Oqd.jpeg

1048923183_6_iO0d.jpeg

1048923510_6_Ktka.jpeg

En dan nog het verliefde stelletje! :wub: :lol: :tease::rofl:
1048924073_6_KFIK.jpeg

1048924503_6_q4hp.jpeg

Echt leuke foto's....
Vooral die van Lars en Louise haha

Jeetje wat balen mijn zusje en ik zeg... het meisje met wie we kostuums maken is heel ziek geworden op vakantie en zodra ze thuis komt gaat ze gelijk naar het ziekenhuis dus ze is er morgen niet bij. Ze is al een tijdje aan het tobben met haar gezondheid dokters dachten aan de ziekte van Crohn maar dat zit in een andere darm dus ze weten niet wat ze heeft. Verder wordt het niet echt super weer van 30% kans op regen is het nu al 55% kans geworden.

Beetje laat trouwens maar veel plezier allemaal in de Efteling vandaag! voor degene die gaan.
Thanks, het was leuk! Wat balen voor dat meisje zeg... :( Hopelijk knapt ze snel weer op! :yes:

Ik heb idd geen kaartje in de voorverkoop gekocht, dus VIP zit er helaas sowieso niet in voor mij. Jullie wel, toch?
Dus je komt wel? :clap:

Mijn iphone is onderweg, die ga ik prive gebruiken. Voor werk Blackberry. Blackberry vind ik het handigst voor werk. Is het voor prive gebruik dan heeft de iphone toch wel hele leuke dingen die je dan kan gebruiken.

Ik heb nu een nokia e75. Met zo'n slide toetsenbord. ZOu ik nooit meer nemen, door dat slide toetsenbord komt er allemaal vuil tussen en dat krijg ik er niet tussenuit. (ben ook niet de voorzichtigste met een telefoon hoor)
Thanks Sassie! We hebben een Blackberry besteld, ben benieuwd wanneer we hem krijgen!

En wat was het leuk in de Efteling!
Heel gezellig met een groep van zo'n 25 fans verschillende attracties ingegaan.
Hocus(Diana) was ook van de partij en ik vond het super leuk van haar dat ze foto's maakte;D:D
Ik heb van die verschillende attracties maar 2 echt gewaardeerd, daarna werd ik misselijk xD
Gelukkig was die misselijkheid na een uur weggetrokken, maar toen begon het ineens super hard te regenen:mello:
Desondanks de regen, was ik met een blij gezicht naar 'hotel' debbie vertrokken haha.
Ze weten het al wel, maar ik wil Debbie en Frans toch nog super bedanken voor alles, van het logeren tot aan de gezellige film/game avond.:clapping:
You 2 rock:punk::punk::D

En Louise, jij ook bedankt voor de hele mooie tijd samen:wub::heart:
Jaa, was super gezellig! :D Ook erg leuk om paparazzi te spelen om jullie op de foto te krijgen! :lmao:

Vandaag was D-day en alles ging mis vanochtend, de valse wimpers bleven niet plakken ik moest op het laatste moment nog dingetjes maken ter bescherming van het elastiek wat onder m'n armen sneed van de vleugels. En de hond wilde niet voordat ik wegging nog even plassen waardoor ik helemaal gestrest de deur uit ging. Daarna bleek dat iemand met wie m'n zusje had afgesproken en die onze fotograaf voor die dag zou zijn gisteren geweest was en vandaag niet ging nog zo'n domper.

Maar al met al is het een geslaagde dag geworden ik heb in de auto toch nog m'n wimpers vast gekregen en we waren erg in trek bij alle fotografen en ook kinderen die met ons op de foto wilden :) Zodra ik ergens foto's online zie zal ik een link posten zal wel in de loop van deze week worden.
Oei, dat klinkt als een hoop gestress... :( Maar gelukkig dat het toch een leuke dag is geworden! :) Ben benieuwd naar de foto's! :yes: Tot morgen! :D

@Debbie: Gaan we eigenlijk nog naar dat vuurwerk kijken? Ik had jouw info nog ff opgezocht. Wel leuk toch?

Donderdag 12 augustus 2010
Het Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen
Aanvang om 22:00 uur en om 23:00 uur

Vrijdag 13 augustus 2010

Zaterdag 14 augustus 2010

Zaterdag 27 augustus of zondag 29 augustus 2010
Gala Vuurwerk Scheveningen

Stil hier vandaag...
Yess, heb net m'n vakantie opgenomen! Begin september lekker 3 weekjes vrij! :wild: Nog even volhouden, ben er wel aan toe... :yes:

Back