Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Samantha, dit vind ik heel erg om te horen.
Gecondoleerd met dit schokkende moment.
Hij is nu in een mooiere plek, daar waar hij geen pijn meer heeft.
Denk aan de mooie tijden, die blijven voor eeuwig en eeuwig bij je, net als hij.
Moge er ooit iets zijn, wij zijn er altijd voor je.

:hug:

Samantha,
Wat erg om te horen over je opa..
Gecondoleerd meis..
Hij zal nu in vrede rusten in God's handen..
Ik wens je heel veel moed, kracht en steun aan jou en je familie in deze moeilijke tijd..

"He is the Lord of Compassion, who weeps with us, sharing our loss. He is the Merciful Savior, who purchased our peace on a Cross."

:huggy:
:heart:

Bedankt voor jullie mooie woorden, ik heb ze met tranen in mn ogen gelezen :huggy:
Charlotte, het was voor ons aan de ene kant totaal onverwacht, omdat hij drie weken geleden nog superactief en helemaal goed was. De laatste dagen zagen we het echter wel al aankomen. Woensdagavond was ik gewoon gaan paardrijden. Ik was die ochtend en middag al geweest met mijn moeder en s avonds zouden mijn vader en broer gaan. Toen ik net op de manege was werden we gebeld dat we maar beter konden komen, omdat het toch wel heel slecht ging. Ze gaven aan dat het elk moment kon gebeuren, het was wachten tot zijn hart het niet meer vol kon houden. Toen zijn we de hele avond gebleven en mijn vader is bij hem blijven slapen in het ziekenhuis. Wij zijn naar huis gegaan om even wat slaap te pakken en zijn de volgende ochtend vanaf 9 uur weer bij hem geweest, tot het rond drie uur gebeurde. Voor hem was het fijn dat het niet veel langer duurde, hij kon de laatste dag niet meer praten of iets, hij had al zijn kracht nodig om te blijven ademen. Op een gegeven moment zeiden wij van, Ga maar lekker naar oma toe, alles komt goed, wij zorgen voor je hondje enzovoort, en toen was het zo gebeurd, alsof hij dat nodig had.

Bedankt voor alle steun. Vind ik heel mooi hoe iedereen hier voor elkaar klaar staat, terwijl we elkaar helemaal nog niet zo goed kennen.

Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen van het weekend? :) Ik ga een beetje proberen bij te komen en wat te ontspannen. Maandag en dinsdag zullen heftige dagen worden en waarschijnlijk gaan mn moeder en ik die week er na even onze rust proberen te pakken in Ouddorp en toch proberen nog wat van onze vakantie te maken.

Geen dank hoor... :group: Heel veel sterkte ook voor maandag en dinsdag! En hopelijk kunnen jullie toch even genieten in Ouddorp! Take care! :huggy:

Ik heb geen plannen dit weekend.
Rust lekker uit het weer lijkt weer beter te gaan worden dus dat moet goed komen in Ouddorp. Ik heb er trouwens nog een kennis wonen.

Bedankt voor jullie mooie woorden, ik heb ze met tranen in mn ogen gelezen :huggy:
Charlotte, het was voor ons aan de ene kant totaal onverwacht, omdat hij drie weken geleden nog superactief en helemaal goed was. De laatste dagen zagen we het echter wel al aankomen. Woensdagavond was ik gewoon gaan paardrijden. Ik was die ochtend en middag al geweest met mijn moeder en s avonds zouden mijn vader en broer gaan. Toen ik net op de manege was werden we gebeld dat we maar beter konden komen, omdat het toch wel heel slecht ging. Ze gaven aan dat het elk moment kon gebeuren, het was wachten tot zijn hart het niet meer vol kon houden. Toen zijn we de hele avond gebleven en mijn vader is bij hem blijven slapen in het ziekenhuis. Wij zijn naar huis gegaan om even wat slaap te pakken en zijn de volgende ochtend vanaf 9 uur weer bij hem geweest, tot het rond drie uur gebeurde. Voor hem was het fijn dat het niet veel langer duurde, hij kon de laatste dag niet meer praten of iets, hij had al zijn kracht nodig om te blijven ademen. Op een gegeven moment zeiden wij van, Ga maar lekker naar oma toe, alles komt goed, wij zorgen voor je hondje enzovoort, en toen was het zo gebeurd, alsof hij dat nodig had.

Bedankt voor alle steun. Vind ik heel mooi hoe iedereen hier voor elkaar klaar staat, terwijl we elkaar helemaal nog niet zo goed kennen.

Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen van het weekend? :) Ik ga een beetje proberen bij te komen en wat te ontspannen. Maandag en dinsdag zullen heftige dagen worden en waarschijnlijk gaan mn moeder en ik die week er na even onze rust proberen te pakken in Ouddorp en toch proberen nog wat van onze vakantie te maken.

Wat erg om te horen. Heel veel sterkte voor jou en je familie!!!

Samantha, gecondoleerd met het overlijden van je opa. Veel sterkte voor nou en de komende tijd! :hug:

Ik was gisteren lekker op pad geweest in Kerkrade, kwam ook nog met de trein langs Best. Wat een lange tunnel is dat zeg!

Tegen de avond toen ik in de trein terug zat, ging er een jongen naast mij zitten, hij was een jaartje of 14 en hij had een discman bij zich, weetje welke cd hij erin deed? Een cd met muziek van de Jackson5 en een cd van Michael Jackson. :clapping:Erg gaaf! Ik dacht, ja jij zult misschien alles nog wel moeten ontdekken, je zult ontdekken dat MJ helemaal geweldig is! Was echt blij om dat te zien.

gecondoleerd Samantha. Sterkte de komende tijd en hopelijk kun je wat ontspannen in Ouddorp.

Ik heb geen plannen dit weekend. Ben wat series aan het kijken en ben even de stad in geweest voor een cadeautje voor mijn broertje die bijna jarig is. Uiteindelijk het cadeautje nog niet gekocht want het kan zijn dat hij het dubbel krijgt en dan is de ruil termijn verlopen. Kom ik uiteindelijk thuis met een reisgids voor Japan. Daar wilde ik eigenlijk nog even mee wachten zodat ik de meest recente editie zou hebben zodra ik ga maar kon het niet laten.

Tegen de avond toen ik in de trein terug zat, ging er een jongen naast mij zitten, hij was een jaartje of 14 en hij had een discman bij zich, weetje welke cd hij erin deed? Een cd met muziek van de Jackson5 en een cd van Michael Jackson. :clapping:Erg gaaf! Ik dacht, ja jij zult misschien alles nog wel moeten ontdekken, je zult ontdekken dat MJ helemaal geweldig is! Was echt blij om dat te zien.
Dat zijn altijd leuke dingen idd! :D

Ik heb geen plannen dit weekend. Ben wat series aan het kijken en ben even de stad in geweest voor een cadeautje voor mijn broertje die bijna jarig is. Uiteindelijk het cadeautje nog niet gekocht want het kan zijn dat hij het dubbel krijgt en dan is de ruil termijn verlopen. Kom ik uiteindelijk thuis met een reisgids voor Japan. Daar wilde ik eigenlijk nog even mee wachten zodat ik de meest recente editie zou hebben zodra ik ga maar kon het niet laten.
Gaaf hoor zo'n reis naar Japan! Wanneer wil je gaan dan?

Oh jee, ik ben weer goed bezig vanavond! :D Heb het boek van Katherine, een kalender en een t-shirt besteld. En nog een ander t-shirt. En een andere mislukte helaas want er ging steeds iets mis met de betaling. Oh, ik had trouwens ook nog een leuke op Marktplaats gezien! *gaat gelijk kijken* :giggle:

Ik ben van plan om maart/april naar Japan te gaan. Duurt nog wel even maar dan kan ik me tenminste op mijn gemak voorbereiden en niet zo gehaast als toen ik naar China ging.

Ben nu het Brunei concert aan het kijken van 96 en wat is het publiek toch rustig af en toe in vergelijking met History tour Munchen of Helsinki.

Hoeveel MJ shirts heb jij wel niet inmiddels? Moet ook nog een mooie zoeken voor 29 augustus.

Leuk hoor! Ga je dan met een groepsreis? Ook in China geweest? Mijn ouders ook, dat wilden ze altijd nog eens zien.
:lol: Dat zou ik voor de gein eens moeten tellen! Ik ben verslaafd aan MJ shirts kopen geloof ik... :giggle:

Groepsreis lijkt me wel zo prettig omdat ik alleen ben. En China is leuk. Hoorde vaak dat het vies is en dat je vaak vreemde dingen te eten krijgt maar dat valt echt reuze mee.

Ik kan niet echt kiezen tussen deze shirts dus welke is het leukst/mooist qua print? Wil er maar eentje bestellen namelijk:cheeky:
I Love MJ
Jaren 80
Billie Jean

Ik neig naar I love MJ maar misschien is die iets te om ook gewoon te dragen? Ik weet het niet:scratch:

Ik ben naar Thriller-live geweeest!!!!!!

Mijn ouders zijn hier een weekje en hadden als verrassing tickets gekocht!
Was echt helemaal geweldig!
Ik was al geweest voordat Michael stierf, voor een prikkie in Breda en toen zaten er drie mensen in de zaal.....
Nu uitverkochte zalen op West End....

De show was iets aangepast van wat ik me kon herinneren, maar nog steeds geweldig!
Wat een talent hebben die mensen!!
In vergelijking met dat geklungel bij Kwalbert.......
En natuurlijk ook weer moeilijke momenten....
Bijvoorbeeld aan het begin als zo'n kindje prachtig "Music and me" zingt en tegen het einde, dan doen ze "Man in the mirror" en zie je eerst allemaal foto's van John Lennon tot Obama en dan als laatste MJ en dan gaan ze door met "Heal the world"......

Echt genoten iig!!

@ Charlotte Ik krijg gewoon al kippenvel als ik dat lees. Dus kan ik me helemaal voorstellen dat het even moeilijk is als je daar zit.

@ Dudie bij de 2de link zie je niet 1 shirt maar van alles wat ze verkopen van Michael
Ik wil die eerste ook nog erg graag hebben.
Edit: nu werkt ie wel, ik vind die 2de wel wat hebben en zoals ik al zei de eerste vind ik ook heel gaaf.

Groepsreis lijkt me wel zo prettig omdat ik alleen ben. En China is leuk. Hoorde vaak dat het vies is en dat je vaak vreemde dingen te eten krijgt maar dat valt echt reuze mee.

Ik kan niet echt kiezen tussen deze shirts dus welke is het leukst/mooist qua print? Wil er maar eentje bestellen namelijk:cheeky:
I Love MJ
Jaren 80
Billie Jean

Ik neig naar I love MJ maar misschien is die iets te om ook gewoon te dragen? Ik weet het niet:scratch:
Ja, ik weet nog dat m'n ouders dat wel vertelden dat het af en toe niet al te schoon was enzo. Maar ze zijn ook in Indonesië geweest en dat was erger. Daar zouden ze niet nog eens heen willen...

Ik heb de eerste en de derde. Ik draag ze allebei gewoon, alleen die eerste moet ik toegeven heb ik niet aan naar m'n werk. Die andere wel gewoon.

Ik was al geweest voordat Michael stierf, voor een prikkie in Breda en toen zaten er drie mensen in de zaal.....

De show was iets aangepast van wat ik me kon herinneren, maar nog steeds geweldig!
Bijvoorbeeld aan het begin als zo'n kindje prachtig "Music and me" zingt en tegen het einde, dan doen ze "Man in the mirror" en zie je eerst allemaal foto's van John Lennon tot Obama en dan als laatste MJ en dan gaan ze door met "Heal the world"......

Echt genoten iig!!
Gaaf Charlotte! :wild: Stephen (Thrillerchild) was er ook naartoe. Weet niet of je die kent? Hadden jullie kunnen meeten! :D

Oe, die tweede is die ik pas hier plaatste. Daar zou ik voor gaan, want die wil ik al een tijdje. En die zie je ook nog niet zo veel.

Gister zag ik iemand fietsen met een Dangerous Tshirt aan. Dan verschijnt er altijd een glimlach op mijn gezicht.

Gaaf Charlotte!

@Diana, dat was echt geweldig om te zien, die jongen kijken welke nummers kwamen enzo :D

@Charlotte, krijg ook helemaal kippenvel, tuurlijk die moeilijke momenten zullen altijd wel blijven.

Gisteren was Gone too sone nog op de radio, kreeg het toen ook weer even behoorlijk moeilijk, maar gewoon laten komen, niet weg stoppen.

Naar Japan wil ik ook nog een keertje. Ga waarschijnlijk volgend jaar weer naar Indonesië. Heb daar familie wonen.

Iedereen nog een fijne zondag.

Jeetje, lees net op Facebook dat ze bij Forest Lawn een grote zwarte poort voor Michael zijn graftombe hebben gezet zodat je niks meer kan zien. Ik had er heel graag nog eens heen gewild maar vraag me af of het zin heeft als je op zo'n afstand wordt gehouden... Ik begrijp het wel hoor, er zitten twee kanten aan. Maar toch... :weeping:

Ja, hij zit hier op MJJC als Thrillerchild! :wink:
Zo'n lieve schat, één van die engelen die ik het afgelopen jaar heb leren kennen! :wub: :D (Jullie ook hoor! :wink: :D)

Jeetje, lees net op Facebook dat ze bij Forest Lawn een grote zwarte poort voor Michael zijn graftombe hebben gezet zodat je niks meer kan zien. Ik had er heel graag nog eens heen gewild maar vraag me af of het zin heeft als je op zo'n afstand wordt gehouden... Ik begrijp het wel hoor, er zitten twee kanten aan. Maar toch... :weeping:

Ik las het ook net. Nu zijn er een aantal "fans" die het vreselijk verpesten voor de grote meerderheid. Ik bedoel dat schrijven op de muren onder het raam is toch vreselijk. Wie haalt het in zn hoofd om dat te doen.

Ook de stenen muren bij Neverland die helemaal ondergekalkd zijn snap ik niet.

Zo zie je maar dat voor veel mensen het woordje respect helemaal geen waarde meer heeft.

@Hocus: Ik vond China over het algemeen schoner dan Nederland. In de kleine dorpjes was het soms wat minder maar in Shanghai moest je niks op de grond laten vallen of er kwam al iemand om het op te vegen. Het enige wat ik minder vond daar waren de toiletten. Niet dat die heel vies waren maar soms had je geen apart hokje en hebben ze een raar doorspoel idee:no:

En Thriller Live was inderdaad erg leuk in Londen. De sfeer daar was ook erg goed. Heb um hier nooit gezien maar ik had altijd iets van ik zie liever de echte.

Wil zelf ook ooit nog eens naar Forest Lawn om zijn graf te bezoeken enzo. Ik snap wel waarom ze extra maatregelen hebben genomen. Las een tijdje terug dat er graffitti was gevonden bij het graf. Niet bepaald netjes en ook wel respectloos naar de familie toe.

ik ken maar een engel:wub:
Oh pleeeeaaase! :lol: Geeft niet hoor, leuk hè verliefd zijn! :D
Ik lees nu dit weer: The CuRTAIN blocking the direct view to Michael Crypt is only temrorary. There is a huge event nxt week for another person resting at Fores Lawn. It will be removed after.

Wow, kijk deze dan! 800 euries... *slik*
Ik vind hem wel mooi! :yes:

!ByIkri!!Wk~$(KGrHqF,!jcEw5Eush!zBMQfBEN(MQ~~_12.JPG

Zo, dat is een hoop bijlezen na 1 weekend :cheeky:

Allereerst; Wat een verdrietig nieuws over je opa, Samantha :( Heel veel sterkte hoor, voor jou en je familie :hug:

Thanks! Doe jij ook iets met paarden? Uhm, het is een Olivi (=Jazz) en ze zeggen dat die nog erger zijn dan Jazzen zelf... :giggle: Ik ben ook een periode echt bang voor hem geweest. Het was beslist geen lieverdje! Inmiddels wel gelukkig! Heb hem op "strafkamp" gestuurd en nu gaat het goed! :D
Ja, motivatie kwijt door verdriet om Michael... :(

Oooh, en dan hebben Jazzen al zo'n reputatie :giggle: Zo te lezen hebben jullie al een hoop bereikt samen zeg! Jammer van je motivatie, maar wel heel begrijpelijk :better:

Ik doe nu al een tijdje niks meer met paarden eigenlijk, maar heb wel gereden en ook kids met een beperking geholpen met rijden! Maar paar dagen voor Michaels dood onhandig gevallen (half jaar krukken, fysio enzo :timer:) en daarna is het er niet meer van gekomen :cheeky:

Ik ben van plan om maart/april naar Japan te gaan. Duurt nog wel even maar dan kan ik me tenminste op mijn gemak voorbereiden en niet zo gehaast als toen ik naar China ging.

Gaaf! :wild: Vooral ook groepsreizen zijn tof naar zulke landen, om veel van het land te zien. Maart/april duurt inderdaad nog wel even, maar ach, zo heb je langer voorpret :cheeky:

I Love MJ
Jaren 80
Billie Jean

Ik vind de I love MJ ook het mooiste. Zou hem wel ook zo dragen, maar bijvoorbeeld met een open jasje ofzo erover :)

Echt genoten iig!!

Dat is nog eens een verrassing! :wild: Heb de show nog nooit gezien, maar je beschrijving klinkt in ieder geval al prachtig :cheeky:

Ik lees nu dit weer: The CuRTAIN blocking the direct view to Michael Crypt is only temrorary. There is a huge event nxt week for another person resting at Fores Lawn. It will be removed after.

Als dat soort graffiti-acties van "fans" vaker gebeuren, zal het graf vanzelf wel definitief afgeschermd worden. Ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen en dan ook nog een "fan" zijn :doh:

Nog bedankt iedereen ;)

ik ken maar een engel:wub:

:lmao: :lol:
Wow, kijk deze dan! 800 euries... *slik*
Ik vind hem wel mooi! :yes:

!ByIkri!!Wk~$(KGrHqF,!jcEw5Eush!zBMQfBEN(MQ~~_12.JPG

Wow, die vind ik ook wel erg mooi.
Al zou ik dat geld er niet voor betalen, vind em wel erg mooi :yes:

Ik zat net nog te denken aan mijn vorige stageplaats in het Sophia Kinderziekenhuis. Ik heb daar 1 jaar als pedagogisch medewerker gewerkt en in dat jaar heb ik verschillende beroemde mensen (vooral bn-ers) langs zien komen, die wij als pedagogische zorg dan langs de kinderen rondleidden. Toen was mij al verteld dat Michael ook eens langs geweest was. Ver voordat ik daar was hoor :p
Maar ik kan daar nog steeds zo heerlijk over dagdromen :lol: Stel je toch voor dat ik Michael langs de kinderen mocht rondleiden. Hem mocht uitleggen wat hij moest doen voor hij een kamer binnen kon gaan enzovoort. :wub: :p

Nog bedankt iedereen ;)

:lmao: :lol:

Wow, die vind ik ook wel erg mooi.
Al zou ik dat geld er niet voor betalen, vind em wel erg mooi :yes:

Ik zat net nog te denken aan mijn vorige stageplaats in het Sophia Kinderziekenhuis. Ik heb daar 1 jaar als pedagogisch medewerker gewerkt en in dat jaar heb ik verschillende beroemde mensen (vooral bn-ers) langs zien komen, die wij als pedagogische zorg dan langs de kinderen rondleidden. Toen was mij al verteld dat Michael ook eens langs geweest was. Ver voordat ik daar was hoor :p
Maar ik kan daar nog steeds zo heerlijk over dagdromen :lol: Stel je toch voor dat ik Michael langs de kinderen mocht rondleiden. Hem mocht uitleggen wat hij moest doen voor hij een kamer binnen kon gaan enzovoort. :wub: :p

:blush:die gekke Science ook he.. :blush:

Kopt ja, Michael heeft de Sophia Kinderziekenhuis in 1992 bezocht.. ik moest rond die tijd vaak naar datzelfde ziekenhuis, soms om de week of om de twee weken. Helaas was ik er niet bij toen Michael kwam..ik wist er niks vanaf :(
Hij had zowat de Intertoys aan de Coolsingel in Rotterdam leeggekocht en doneerde het aan de kinderziekenhuis met nog 100.000 gulden :)

Ik heb een boekje gekregen van de NS met kortingsbonnen met 1 voor 2de kaartje gratis dus ik denk dat ik de 29ste lekker met de trein ga. Maarrrr het station is op 40 minuten loopafstand dus nu ben ik op zoek naar een lieve fan die mij en m'n moeder van het station zouden willen oppikken :D op de weg naar Panama.

Back