Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Hebben jullie die MJ schilderijen van Lacey al gezien? Sommige zijn echt heel mooi, sommige zijn een beetje "disturbing" lol en sommige zijn gewoon grappig :lol:

Valt het jullie ook op dat je tegenwoordig veel meer MJ hoort, of ligt dat aan mij? Vorige week liep ik de ene winkel in, speelden ze Beat It, liep ik de volgende winkel in, speelden ze WBSS, en toen liep ik naar de auto en schalde er PYT uit de speakers van een andere auto :lol:

Welkom hier, alle nieuwkomers! Gezellig! Ja ons topic doet het wel goed. Fantastisch gewoon. Net wat Lars zegt, je hoeft niet naar MJ evenementen te gaan en naar meetings. Michael zit gewoon in je hart en nieren! Ben zo blij dat mijn ouders mij hebben aangestoken! ;)

Als er weer ergens een MJ-dagje wordt georganiseerd hou ik me aanbevolen. Lijkt me wel gezellig, lekker met de meiden onder elkaar.

Ja ik heb de schilderijen van Lacey gezien, wel mooi gemaakt, maar krijg er ook tevens kriebels bij...

Tegenwoordig hoor je echt wel meer van MJ, zijn muziek op de radio, uitzendingen worden aan hem gewijd, etc. Tja jammer dat er nou meer positieve aandacht voor hem is nou hij er niet meer is.

:) goed Charlotte ik zal meneer de SF vragen vragen..thanks:).. of misschien leest hij het al he SF! :D..

Laatst hoorden wij een Thriller-lach (Vincent Price) op de Kermis :rofl:
En soms loop ik de winkel expres in alleen voor 't nummer van Michael en blijf ik totdat 't nummer is afgelopen :rofl: zo nep voor de kleertjes XD
moeder: Lo, kom
ik: wacht ff :hysterical:

Op werk wacht ik expres totdat het nummer is afgelopen, dan pas ga ik de klant bellen :rofl:.. te erg :blush: :rofl:

En soms loop ik de winkel expres in alleen voor 't nummer van Michael en blijf ik totdat 't nummer is afgelopen :rofl: zo nep voor de kleertjes XD

Op werk wacht ik expres totdat het nummer is afgelopen, dan pas ga ik de klant bellen :rofl:.. te erg :blush: :rofl:

haha,lol, ik blijf ook vaak in winkels hangen tot het nummer is afgelopen.
Een tijdje terug zag ik ook iemand waar ik echt een big smile van kreeg. Er stapte een jongen de metro in. Op het eerste gezicht zo'n echte stoere jongen helemaal gekleed in 'gangsta'style. Hoor ik keihard uit zijn mp3speler allemaal vrolijke Jackson 5 liedjes. Dat vond ik zo leuk om te zien :D

Mijn puzzels zijn trouwens net binnen. Vind ze er mooi uit zien. ( al zien ze er net zo uit als op de plaatjes:p)

We moeten idd ook nog eens een keer een meeting plannen voor iedereen van dit forum/Dutch fans thread.

Dat heb ik ook en als ik alleen ben op kantoor en Michael is op de radio moet ik em echt ff een stukje harder zetten, in de supermarkt hebben ze ook vaak MJ aan dan blijf ik net zo lang bij de speaker staan tot het afgelopen is :D

Een tijdje terug zag ik ook iemand waar ik echt een big smile van kreeg. Er stapte een jongen de metro in. Op het eerste gezicht zo'n echte stoere jongen helemaal gekleed in 'gangsta'style. Hoor ik keihard uit zijn mp3speler allemaal vrolijke Jackson 5 liedjes. Dat vond ik zo leuk om te zien :D

We moeten idd ook nog eens een keer een meeting plannen voor iedereen van dit forum/Dutch fans thread.

hahaha dat is wel fout zeg!
En idd goed plan om een keer met de hele familie af te spreken, wat zullen we eens gaan doen?

Hihi, Meet The Family! Had gisteren nog een keer Ghosts zitten kijken... :wink:
Ja, willen we dat nog steeds een supersoaker dagje? Of gewoon gezellig iets anders doen met zijn allen?

Hebben jullie die MJ schilderijen van Lacey al gezien? Sommige zijn echt heel mooi, sommige zijn een beetje "disturbing" lol en sommige zijn gewoon grappig :lol:
Ja, had ze gezien! Vind ze eerlijk gezegd niet zo...

:) goed Charlotte ik zal meneer de SF vragen vragen..thanks:).. of misschien leest hij het al he SF! :D..

ja tegen zo mooi aanbod kan ik geen nee zeggen. ik ga graag met louise mee :wub:

We kunnen misschien ook gewoon gezellig iets anders doen. Iets wat misschien meerdere mensen aanspreekt :)

Inderdaad, ik hou niet zo van water gevechten enzo. Vind het wel gezellig om met z'n allen lekker ergens bij een te komen. MJ muziek, film en gezellig kletsen met een natje en een hapje en voor de liefhebbers een watergevecht ofzo...

Mijn motto is: Hoe meer zielen hoe meer vreugd....
Vind het alleen maar leuk als ons groepje groter wordt.

Ik ben gewend om voor grote groepen te koken hahaha :)
Allemaal in de huiskamer, hapjes chips drinken erbij, en MJ kijken. Tegen de avond wat lekkers eten :)

Voor allen@ we gaan met een ontzettende groep Jackson fans 7 augustus naar de Efteling. 21 aug dierentuin Amersfoort, maar dan kan ik zelf niet want dan ben ik op vakantie, info bij Murielle.
Rond 31 okt, het is nog niet bekend de zaterdag of de zondag, naar Walibi.

En daar tussenin zitten nog bezoekjes aan de bios Shrek, thuis bezoekjes MJ midagjes, fandagen etc.

Dus iedereen is welkom. Nu ik hier lid ben zal ik het ook hier gaan posten, wanneer we weer eens in ons hoofd een spontaan idee krijgen van dagje strand of dierentuin.

haha,lol, ik blijf ook vaak in winkels hangen tot het nummer is afgelopen.

:hysterical: grappige combo! :wild::)

Dat heb ik ook en als ik alleen ben op kantoor en Michael is op de radio moet ik em echt ff een stukje harder zetten, in de supermarkt hebben ze ook vaak MJ aan dan blijf ik net zo lang bij de speaker staan tot het afgelopen is :D

Haha, ja soms doe ik dat ook, stiekem de volume wat harder zetten.
Het hele bedrijf hoort het dan wel.. maar dat vinden ze leuk :p:p

:rofl: ik zie het al voor me hahaha
Angela voor de speaker met een volle kar: :trish:
langslopende mensen: :ermm: *die's gek* :hysterical:

Ik zing dan meestal mee en vaak kan ik niet stil blijven staan.. :p
Lars is net zo gek :wild::)

Mijn motto is: Hoe meer zielen hoe meer vreugd....
Vind het alleen maar leuk als ons groepje groter wordt.

Ik ben gewend om voor grote groepen te koken hahaha :)
Allemaal in de huiskamer, hapjes chips drinken erbij, en MJ kijken. Tegen de avond wat lekkers eten :)

Voor allen@ we gaan met een ontzettende groep Jackson fans 7 augustus naar de Efteling. 21 aug dierentuin Amersfoort, maar dan kan ik zelf niet want dan ben ik op vakantie, info bij Murielle.
Rond 31 okt, het is nog niet bekend de zaterdag of de zondag, naar Walibi.

En daar tussenin zitten nog bezoekjes aan de bios Shrek, thuis bezoekjes MJ midagjes, fandagen etc.

Dus iedereen is welkom. Nu ik hier lid ben zal ik het ook hier gaan posten, wanneer we weer eens in ons hoofd een spontaan idee krijgen van dagje strand of dierentuin.

Leuk Debs!
Leuk hoor, al die MJ-meetings.. voorheen was dat volgens mij wat minder dan tegenwoordig. Maar...leuk:D

Jullie moeten echt komen...Lars en Louise...echt leuk joh!!! Ik vind het zo leuk hahaha Lo aan de telefoon gisteren

Zij legt het ook rustig uit toch? ik vond het goed te doen. Ik hoop dat je de juiste video dan aant bekijken bent..

Zag net nieuws over de spice girls hun musical waar ze mee bezig zijn Viva Forever. Dus ik moest gewoon ff dat nummer opzoeken brings back memories :D
[youtube]WhkLKsr_NsE[/youtube]

Op Scheveningen is er ook iedere vrijdag een vuurwerk show. Moet nog kijken dit jaar, en binnenkort ook weer ergens in augustus de wedstrijd van woensdag tot zaterdag en dan 2 shows per avond. Ook leuk om te gaan kijken.

Zij legt het ook rustig uit toch? ik vond het goed te doen. Ik hoop dat je de juiste video dan aant bekijken bent..

Zag net nieuws over de spice girls hun musical waar ze mee bezig zijn Viva Forever. Dus ik moest gewoon ff dat nummer opzoeken brings back memories :D
[youtube]WhkLKsr_NsE[/youtube]

Hahaha ja de spice girls was er ook dol op!! en ook gewoon nummers waarmee je hard mee kon blairen xD

Ik keek de video van de hele dans... Nou ja, we'll get there! :wink:
Hmm nee, Spice Girls had ik niks mee. Mel C (zo heet ze toch) solo heeft wel leuke nummers! En die ene met Bryan Adams! :punk::D

27 augustus kom ik terug! Maar als jullie eerder af willen spreken, gewoon lekker doen, hoor! :)
Geniet er van! :) Ben je gelijk goed uitgerust voor de 29e! :wink:
Op Scheveningen is er ook iedere vrijdag een vuurwerk show. Moet nog kijken dit jaar, en binnenkort ook weer ergens in augustus de wedstrijd van woensdag tot zaterdag en dan 2 shows per avond. Ook leuk om te gaan kijken.
Ja, wel leuk toch?

Oh nee dat is geen doen als je gelijk de snelle versie doet.
Hier heb je nog een keer de link naar de stap voor stap video's
http://www.thrilltheworld.com/learn/script
Je klikt op video dan kom je op een pagina met 3 video's en de Break it down is de uitleg versie steeds. Dance with me video's zijn met langzame muziek die doe je nadat je het idee hebt dat je het kent :)

Het vuurwerk idee vind ik een goed plan! Ik kan alleen 13 augustus niet.

Hier was zondag vuurwerk ter afsluiting van de kermis. Toen dacht ik laat ik wat foto's maken maar mijn camera was traag. Na een tijdje kwam ik erachter dat foto maken en bewegen een leuk effect kan geven:
3zqr.jpg

De spicegirls vond ik vroeger echt 3x niks dat liedje van Mel C en Brian Adams vind ik dan weer wel leuk.

En ik ga vanavond naar Eclipse:D Ben benieuwd hoe ze sommige dingen hebben aangepakt vauit het boek:yes:

Back