Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik liep net de hond uit te laten en toen kwam er een auto voorbij met Michael muziek hard aan dat brengt toch altijd een smile bij mij op m'n gezicht :D
:party: :D

Maar vorige week heb ik in Amsterdam het lelijkste MJ shirt ooit gekocht. Hij was maar €5,- dus dat is een goede prijs voor een slaapshirt:
T-J-003.jpg

Volgens mij heb ik een misdruk want dezelfde afbeelding staat ook nog eens net zo groot op de achterkant, dat kon ik niet zien in de verpakking.
:giggle: Ik hou ook nooit zo van die "schreeuwerige" MJ shirts... Deze is wel erg inderdaad! :lol: Maarja, idd niet duur! :wink:

Allen@Disney hoeft niet duur te zijn. Je kan ook met 6 man in een huisje David Crocket Ranche. Dan kan het voor 4 dagen ong. 125 a 150 per persoon kosten. Ligt aan de aanbieding :)
Da's ook nog een optie... :)
Churros:
churros02.jpg

Smaakt als oliebollen vind ik. En word vaak gegeten met kaneel, poedersuiker of chocolade saus. Ik pak zelf altijd poedersuiker. Ze zijn echt zo lekker, helemaal als ze net gebakken zijn:wub:
Ow, dat ziet er wel lekker uit! Ik had er nog nooit van gehoord... :blush:

Ik heb nu lekker vakantie!! Dinsdag misschien al lekker naar Katwijk met m'n ouders en m'n zusje naar de toeristenmarkt nadat ik klaar ben in het ziekenhuis tenminste :sigh:

Gisteren nog iets minder leuks te horen gekregen. Ik was op de camping bij m'n ouders en ik zei tegen mijn moeder kom we gaan ff een babbeltje maken bij Lenie (een kennis van ons). Haar man kreeg 3 jaar geleden te horen dat hij een ernstige ziekte had en dat hij misschien de kerst niet eens zou halen. Maar we zagen hem lopen dus ik dacht goh even kijken hoe het gaat.
Dus wij naar hun laantje gelopen en we komen op hun plek dus mijn moeder zegt tegen hem is Lenie er niet we kwamen even een praatje met der maken. Zegt ie nou die zal je hier niet meer zien. Dus wij denken huh ze zijn toch niet uit elkaar?? Blijkt ze 5 weken geleden overleden te zijn, nou dan sta je wel ff met je bek vol tanden zeg! Er was vlak voor oudjaarsdag nierkanker geconstateerd en binnen 5 maanden was het afgelopen. Wat voelden wij ons lullig zeg maar ja konden we ook niet weten natuurlijk...
Was echt een super leuk vrouwtje ze is in april 60 geworden ze dachten dat ze dat al niet eens meer zou halen. Op 14 juni is ze overleden.

Moest ik ff kwijt hoor.
Moet je naar het ziekenhuis?? :mello:
Jeetje, dat is ook wat... Denk je even gezellig te gaan kletsen, is ze er gewoon niet meer... :( Sterkte Angela! :huggy:

Vanmiddag gezellig MJ dagje met m'n MJ sisters Debbie en Angela! :D Heb er zin in! Stuur Ard de deur uit, girlzz only! Hee hee! :lol:

Ja niet iets ernstigs hoor het gaat het laatste jaar niet zo goed met m'n astma dus dinsdag even een paar tests doen en daarna naar de longarts terug.
Een van de tests heb ik nog niet eerder gehad dat is een longfunctie test in een soort van telefooncel (dat formaat) dus ik ben benieuwd hoop niet dat ik spontaan claustrofobie krijg.

En ik heb ook heel veel zin in ons MJ dagje sister ;)

Succes in het ziekenhuis, Angela!! En wat rot van die mevrouw! Ook zo onverwacht, omdat je er eigenlijk op rekent afscheid te moeten nemen van die meneer.......Nou, sterkte ermee!!
En veel plezier met jullie middagje! Als ik terug ben nog een keer bij Diana? Want nu mis ik jouw crib! :)

Welkom Debbie en veel plezier hier. Wat leuk dat je fan bent geworden van MJ tijdens zijn BAD periode. Ja zijn Thriller en BAD periode zijn ook mijn favoriete periodes.

@Mier, wel een mooi shirt, wel iets te druk, maar als een slaap shirt is hij ook wel leuk, vooral als hij dubbelzijdig is bedrukt.

@Angela, dat is ook heftig zeg, je denkt in zo´n situatie eerder dat meneer zou gaan... Vreselijk! Veel sterkte gewenst. Gaat je niet in de koude kleren zitten!

Hey lieve Nederlandse fans,

Ja ja ik zit ook al sinds 2008 op dit forum alleen nog maar 1 post gepost!
Ik was ook bij de tupperware party van Debbie.
En ja ik zit weer bij Debbie :p
we hebben gister nog even een afterparty gehouden!!
en was natuurlijk mijn tupperware vergeten ;)

Anyways ik hoop nog veel meer posts te posten!!
en spreek jullie wel weer!!

We gaan nog even gamen en dan komt debbie straks naar jullie toe!!

Groetjes Els en Debs!

Wat een heftig nieuws Angela, kan me voorstellen dat je daar even stil van was :( Succes met je onderzoeken dinsdag!

En welkom Debbie en Els! :D

Zo leuk dat jullie elkaar allemaal ook in real life kennen trouwens! :clapping:
Ik post hier niet zo veel als "buitenstaander", maar lees eigenlijk altijd wel mee :cheeky:

Ja niet iets ernstigs hoor het gaat het laatste jaar niet zo goed met m'n astma dus dinsdag even een paar tests doen en daarna naar de longarts terug.
Een van de tests heb ik nog niet eerder gehad dat is een longfunctie test in een soort van telefooncel (dat formaat) dus ik ben benieuwd hoop niet dat ik spontaan claustrofobie krijg.

En ik heb ook heel veel zin in ons MJ dagje sister ;)
Ok, dan... Vervelend hoor astma... :huggy:
Tot straks! :clap:

Succes in het ziekenhuis, Angela!! En wat rot van die mevrouw! Ook zo onverwacht, omdat je er eigenlijk op rekent afscheid te moeten nemen van die meneer.......Nou, sterkte ermee!!
En veel plezier met jullie middagje! Als ik terug ben nog een keer bij Diana? Want nu mis ik jouw crib! :)
Tuurlijk, doen we gewoon nog een keer! Jij heel veel plezier in Londen! :)

Hey lieve Nederlandse fans,

Ja ja ik zit ook al sinds 2008 op dit forum alleen nog maar 1 post gepost!
Ik was ook bij de tupperware party van Debbie.
En ja ik zit weer bij Debbie :p
we hebben gister nog even een afterparty gehouden!!
en was natuurlijk mijn tupperware vergeten ;)
Anyways ik hoop nog veel meer posts te posten!!
en spreek jullie wel weer!!

We gaan nog even gamen en dan komt debbie straks naar jullie toe!!

Groetjes Els en Debs!
:waving: Hoi Els, Gezellig dat je hier mee komt kletsen! :yes:

Zo leuk dat jullie elkaar allemaal ook in real life kennen trouwens! :clapping:
Ik post hier niet zo veel als "buitenstaander", maar lees eigenlijk altijd wel mee :cheeky:
Kom je 29-08 ook naar Amsterdam? Kunnen we meeten! :D

Ik ben er sowieso bij in amsterdam, k film namelijk de optredens van Milly en onderhou zijn website ;)

Ik ben ook een Nederlandse fan maar ik post hier eigenlijk bijna nooit haha. Best wel opvallend hoeveel Nederlanders hier zijn! :)

Ik vind het wel leuk:) Toen MJIFC nog bestond waren daar ook redelijk veel Nederlanders dus ik zou het eerder raar vinden als er hier ook niet redelijk wat Nederlandse fans zouden rondhangen.

Wel grappig dat ons topic het meest actief wat betreft landen topics:yes:

Ik ben ook een Nederlandse fan maar ik post hier eigenlijk bijna nooit haha. Best wel opvallend hoeveel Nederlanders hier zijn! :)
Ja leuk hè! :)

Ik vind het wel leuk:) Toen MJIFC nog bestond waren daar ook redelijk veel Nederlanders dus ik zou het eerder raar vinden als er hier ook niet redelijk wat Nederlandse fans zouden rondhangen.

Wel grappig dat ons topic het meest actief wat betreft landen topics:yes:
En het wordt nog steeds gezelliger, met steeds meer mensen die meekletsen! :yes:

Muuc Dank je wel, ik film Milly zijn optredens ook vaak dus met een camera dat ben ik of Els LOL..

Dudie@ Ik was ook bij MJIFC altijd te vinden. Als Bloempje, of little mermaid of hoe heet die eerste chatroom nou????

MJ dagje was zoals altijd Super gezellig THANKS HOCUS, & Angela voor het rijden.

Ja leuk hè! :)

En het wordt nog steeds gezelliger, met steeds meer mensen die meekletsen! :yes:

We zijn echt een grote familie, ik vind het zo mooi dat we hier zo'n goed lopend Nederlands topic hebben:wild:
Super gezellig hier altijd, een must have visit voor mij hoor op het internet.
En dat allemaal dankzij jou Hocus, jij hebt dit topic geopend:punk:

We zijn echt een grote familie, ik vind het zo mooi dat we hier zo'n goed lopend Nederlands topic hebben:wild:
Super gezellig hier altijd, een must have visit voor mij hoor op het internet.
En dat allemaal dankzij jou Hocus, jij hebt dit topic geopend:punk:
Awww...thanks Lars! *bloos* :blush:
Ja, inderdaad een grote familie en het is inderdaad altijd gezellig hier! :)
In andere topics op MJJC of op Hyves wil dat helaas nog wel eens anders zijn... :(

De sfeer op mjjc is inderdaad om te huilen af en toe.
Ik kom dan ook niet meer in veel gedeeltes, het is gewoon geen community meer.
Waar is het respect heen? In ieder geval ver weg van MJJC.
Hoe spijtig het ook is, het is veel minder gezellig.
Daarom zit ik ook alleen maar hier nog.

Ja onze familie wordt steeds groter hier :)
Ik vond het ook erg gezellig Diana en Deb. Heb ook erg veel zin in de 29ste om iedereen weer te zien!

@ muuc we kennen elkaar via dit forum en hebben elkaar rond de periode van TII the movie in het echt gezien of daarna op fan dagen. Maar niemand is een buitenstaander hier hoor ;)

Inderdaad, noem jezelf geen buitenstaander aub!
Iedereen die dezelfde emoties heeft, iedereen die om Michael geeft is een familie lid.
Of je nu wel of geen events bezoekt, of je nu wel of niet veel post in dit topic.
Wat er ook gebeurt, wij zijn er altijd, dus noem je aub geen buitenstaander.:hug:

@Deb :rofl: echte feestbeesten ja hahaha en de jospan/poco-poco erbij XD lolol haha ;)

@Angela, hey meid, heel veel sterkte met alles.. :huggy:

@SF erg jammer om te horen dat het minder goed gaat in bepaalde gedeeltes van mjjc.. als het goed is hebben ze nieuwe regels toegepast en hoop dat het ook echt hardhandig wordt aangepakt.. Want respect is wat MJJC moet krijgen...voor Michael!.....
Enneh..jij niet zo slijmen he gekkie:gum::rofl: :huggy: zoveel hou ik ook weer niet springlevend... :D :kissing4:

:give_flowers:

Zeg eh er bestaat PM hoor :p geintje.
Thanks lilshortay. Ik hoop dat je ook eens een keer op 1 van onze mj dagjes kan komen lijkt me gezellig :)

Zeg eh er bestaat PM hoor :p geintje.
Thanks lilshortay. Ik hoop dat je ook eens een keer op 1 van onze mj dagjes kan komen lijkt me gezellig :)

hahaha:rofl: ok Angela en m'n MJ bro's & sisters.. Het spijt ons :blush:.. he SF!!:yes: :p

Ja dat lijkt me erg leuk!.. just be updated.. ;)
:huggy:

Jammer dat er zo weinig MJ-bro's zijn hier, anders zou ik hier ook wel meer komen.
Hoor op mijn werk al genoeg girly talk:tease:

Verder wel stikgezellig hoor hier, ook op de andere delen van het forum als je gewoon de zieligerds negeert.:cheeky:

Dudie@ Ik was ook bij MJIFC altijd te vinden. Als Bloempje, of little mermaid of hoe heet die eerste chatroom nou????

Je had ook nog APOM en tussendoor had je ook hier en daar nog wat chatrooms maar die waren nooit zo gezellig als MJIFC. Ik ken jou alleen als Bloempje volgens mij. Ik was FanOfMichaelJackson bij gebrek aan inspiratie voor een betere nick. Kreeg ook vaak commentaar van maar we zijn allemaal fans :lol:

Back