Hocus
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Jeetje, dat is ook wat... Denk je even gezellig te gaan kletsen, is ze er gewoon niet meer... Sterkte Angela! :huggy:
Vanmiddag gezellig MJ dagje met m'n MJ sisters Debbie en Angela! Heb er zin in! Stuur Ard de deur uit, girlzz only! Hee hee! :lol:
arty:Ik liep net de hond uit te laten en toen kwam er een auto voorbij met Michael muziek hard aan dat brengt toch altijd een smile bij mij op m'n gezicht
Ik hou ook nooit zo van die "schreeuwerige" MJ shirts... Deze is wel erg inderdaad! :lol: Maarja, idd niet duur! :wink:Maar vorige week heb ik in Amsterdam het lelijkste MJ shirt ooit gekocht. Hij was maar €5,- dus dat is een goede prijs voor een slaapshirt:
Volgens mij heb ik een misdruk want dezelfde afbeelding staat ook nog eens net zo groot op de achterkant, dat kon ik niet zien in de verpakking.
Da's ook nog een optie...Allen@Disney hoeft niet duur te zijn. Je kan ook met 6 man in een huisje David Crocket Ranche. Dan kan het voor 4 dagen ong. 125 a 150 per persoon kosten. Ligt aan de aanbieding
Ow, dat ziet er wel lekker uit! Ik had er nog nooit van gehoord... :blush:Churros:
Smaakt als oliebollen vind ik. En word vaak gegeten met kaneel, poedersuiker of chocolade saus. Ik pak zelf altijd poedersuiker. Ze zijn echt zo lekker, helemaal als ze net gebakken zijn:wub:
Moet je naar het ziekenhuis?? :mello:Ik heb nu lekker vakantie!! Dinsdag misschien al lekker naar Katwijk met m'n ouders en m'n zusje naar de toeristenmarkt nadat ik klaar ben in het ziekenhuis tenminste :sigh:
Gisteren nog iets minder leuks te horen gekregen. Ik was op de camping bij m'n ouders en ik zei tegen mijn moeder kom we gaan ff een babbeltje maken bij Lenie (een kennis van ons). Haar man kreeg 3 jaar geleden te horen dat hij een ernstige ziekte had en dat hij misschien de kerst niet eens zou halen. Maar we zagen hem lopen dus ik dacht goh even kijken hoe het gaat.
Dus wij naar hun laantje gelopen en we komen op hun plek dus mijn moeder zegt tegen hem is Lenie er niet we kwamen even een praatje met der maken. Zegt ie nou die zal je hier niet meer zien. Dus wij denken huh ze zijn toch niet uit elkaar?? Blijkt ze 5 weken geleden overleden te zijn, nou dan sta je wel ff met je bek vol tanden zeg! Er was vlak voor oudjaarsdag nierkanker geconstateerd en binnen 5 maanden was het afgelopen. Wat voelden wij ons lullig zeg maar ja konden we ook niet weten natuurlijk...
Was echt een super leuk vrouwtje ze is in april 60 geworden ze dachten dat ze dat al niet eens meer zou halen. Op 14 juni is ze overleden.
Moest ik ff kwijt hoor.
Jeetje, dat is ook wat... Denk je even gezellig te gaan kletsen, is ze er gewoon niet meer... Sterkte Angela! :huggy:
Vanmiddag gezellig MJ dagje met m'n MJ sisters Debbie en Angela! Heb er zin in! Stuur Ard de deur uit, girlzz only! Hee hee! :lol: