Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik heb de boeken niet gelezen maar ik vond het echt zo'n gave film!
Veel plezier in elk geval.
Binnenkort komt de film Vampires Suck in de bios en ik lig al helemaal dubbel om de trailer dus die moet ik echt zien.
[youtube]sPll80ca5OQ[/youtube]

Kom je 29-08 ook naar Amsterdam? Kunnen we meeten! :D

Ik weet het nog niet eigenlijk! Moet nog even kijken of ofwel met een vriendin ga die eigenlijk geen fans is (wat minder leuk is) ofwel alleen ga (waarvan ik ook niet weet of dat gezellig is haha), maar het staat in ieder geval wel in de planning :yes:
En dan kunnen we natuurlijk zeker meeten! :D

Inderdaad, noem jezelf geen buitenstaander aub!
Iedereen die dezelfde emoties heeft, iedereen die om Michael geeft is een familie lid.
Of je nu wel of geen events bezoekt, of je nu wel of niet veel post in dit topic.
Wat er ook gebeurt, wij zijn er altijd, dus noem je aub geen buitenstaander.:hug:

Ahw :hug: Thank you, allemaal trouwens, je kunt wel merken door wie we hier zijn :wub:
Jammer dat dat niet overal zo is :no:

Dat heb ik ook en als ik alleen ben op kantoor en Michael is op de radio moet ik em echt ff een stukje harder zetten, in de supermarkt hebben ze ook vaak MJ aan dan blijf ik net zo lang bij de speaker staan tot het afgelopen is :D

Hahaha, zo herkenbaar en ondertussen maar neuzen in een of ander schap :hysterical:

Ik werk bij een klein radiostationnetje en bepaal, als ik werk, gedeeltelijk wat er qua muziek uitgezonden wordt, jullie begrijpen dat Michael dan bijna altijd op de draailijst staat he?! :dancin:

En ik ga vanavond naar Eclipse:D Ben benieuwd hoe ze sommige dingen hebben aangepakt vauit het boek:yes:

Oh, die foto is tof gedaan!
Heel veel plezier vanavond! :D

Oh nee dat is geen doen als je gelijk de snelle versie doet.
Hier heb je nog een keer de link naar de stap voor stap video's
http://www.thrilltheworld.com/learn/script
Je klikt op video dan kom je op een pagina met 3 video's en de Break it down is de uitleg versie steeds. Dance with me video's zijn met langzame muziek die doe je nadat je het idee hebt dat je het kent :)

Het vuurwerk idee vind ik een goed plan! Ik kan alleen 13 augustus niet.
Ah, ok thanks! :D Ik zal het vanavond ff bekijken!

Hier was zondag vuurwerk ter afsluiting van de kermis. Toen dacht ik laat ik wat foto's maken maar mijn camera was traag. Na een tijdje kwam ik erachter dat foto maken en bewegen een leuk effect kan geven:
3zqr.jpg

De spicegirls vond ik vroeger echt 3x niks dat liedje van Mel C en Brian Adams vind ik dan weer wel leuk.

En ik ga vanavond naar Eclipse:D Ben benieuwd hoe ze sommige dingen hebben aangepakt vauit het boek:yes:
Mooie foto! :) Veel plezier vanavond bij Eclipse!

Ik heb de boeken niet gelezen maar ik vond het echt zo'n gave film!
Veel plezier in elk geval.
Binnenkort komt de film Vampires Suck in de bios en ik lig al helemaal dubbel om de trailer dus die moet ik echt zien.
[youtube]sPll80ca5OQ[/youtube]
Die lijkt me idd ook erg leuk! :yes: Zullen we gezellig met z'n allen gaan?

Ik weet het nog niet eigenlijk! Moet nog even kijken of ofwel met een vriendin ga die eigenlijk geen fans is (wat minder leuk is) ofwel alleen ga (waarvan ik ook niet weet of dat gezellig is haha), maar het staat in ieder geval wel in de planning :yes:
En dan kunnen we natuurlijk zeker meeten! :D
Zou leuk zijn als je komt! :yes:

Oh jee... Ik ben om geloof ik... Heb me tot nu toe ver kunnen houden van het kopen van MJ beeldjes en poppen. Zat net op Ebay te gluren en toen zag ik toch wel een aantal hele leuke! :wild: Vervolgens kwam ik er één tegen van Smooth Criminal (tsjah Smooth Criminal...!! :wub::heart::wub:) dus daar móest ik natuurlijk op bieden! Dit gaat niet goed worden voor m'n portemonnee... :giggle:

Die lijkt me idd ook erg leuk! :yes: Zullen we gezellig met z'n allen gaan?

Oh jee... Ik ben om geloof ik... Heb me tot nu toe ver kunnen houden van het kopen van MJ beeldjes en poppen. Zat net op Ebay te gluren en toen zag ik toch wel een aantal hele leuke! :wild: Vervolgens kwam ik er één tegen van Smooth Criminal (tsjah Smooth Criminal...!! :wub::heart::wub:) dus daar móest ik natuurlijk op bieden! Dit gaat niet goed worden voor m'n portemonnee... :giggle:
Ja goed idee! Deb wilde ook mee dus dan wordt het wel na haar vakantie Maar dan is het tenminste niet meer zo druk. En dan heb je nog tijd om de Twilight Saga te zien;) ik denk dat het dan nog leuker is om te kijken.

Ik heb gisteren ook weer eens op iets geboden. Iemand verkoopt een Ultimate Collection box nog geseald en al dus dat kon ik niet laten. En ik heb zo'n 3D poster besteld dus ben weer lekker bezig :p

Ik ben vandaag naar Eclipse geweest. Vond hem best leuk weer!
Vond Twilight erg leuk, maar het tweede deel viel mij heel erg tegen, dus ik was benieuwd naar Eclipse, maar die vond ik weer een stuk leuker dan deel twee :)

Lol om die Vampire Suck, die wil ik ook wel zien.

Ben net weer terug uit het ziekenhuis, van mijn opa, maar het was niet zo leuk. We moesten net beslissen of we wilden dat hij gereanimeerd wordt wanneer zijn hart er mee zou stoppen. Heftige middag.

Eclipse was erg leuk. Heb soms echt zo gelachen om die kleine grappige momentjes:hysterical:

Het enige minpunt aan de film vond ik dat er in vergelijking met het boek een stuk minder actie in zit. Soms had ik wel zoiets van wanneer komt die actie nou?! Niet dat de film saai was ofzo maar ik vond de film een stuk minder spannend dan het boek. Ik hoop dat ze bij de volgende film(s) er wel meer actie instoppen en ik ben best benieuwd hoe ze een bepaald belangrijk ding gaan aanpakken uit boek 4. Zal het maar niet spoilen om het spannend te houden:cheeky:

@Samantha dat is niet zo leuk en het is ook heel moeilijk allemaal. Sterkte:better:

Bedankt Dudie.
Ik heb de boeken niet gelezen van de Twilightserie. Zijn ze aan te raden?

Gefeliciteerd Charlotte! :birthday: Hoop dat je een leuke verjaardag hebt in London! (Zal vast wel lukken:p )

Hocus : Oef, juist ja. Dat zegt idd aardig wat. En als je regelmaat in je concoursen hebt, word het dan wel minder ? Of anti-stress meuk ofzo ?
Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je geen foto's ? :D

Nog nooit van gehoord Churro's maar oliebollen zijn lekker dus dan zal ik dat ook vast wel lekker vinden :lol:

Ik heb nu lekker vakantie!! Dinsdag misschien al lekker naar Katwijk met m'n ouders en m'n zusje naar de toeristenmarkt nadat ik klaar ben in het ziekenhuis tenminste :sigh:

Gisteren nog iets minder leuks te horen gekregen. Ik was op de camping bij m'n ouders en ik zei tegen mijn moeder kom we gaan ff een babbeltje maken bij Lenie (een kennis van ons). Haar man kreeg 3 jaar geleden te horen dat hij een ernstige ziekte had en dat hij misschien de kerst niet eens zou halen. Maar we zagen hem lopen dus ik dacht goh even kijken hoe het gaat.
Dus wij naar hun laantje gelopen en we komen op hun plek dus mijn moeder zegt tegen hem is Lenie er niet we kwamen even een praatje met der maken. Zegt ie nou die zal je hier niet meer zien. Dus wij denken huh ze zijn toch niet uit elkaar?? Blijkt ze 5 weken geleden overleden te zijn, nou dan sta je wel ff met je bek vol tanden zeg! Er was vlak voor oudjaarsdag nierkanker geconstateerd en binnen 5 maanden was het afgelopen. Wat voelden wij ons lullig zeg maar ja konden we ook niet weten natuurlijk...
Was echt een super leuk vrouwtje ze is in april 60 geworden ze dachten dat ze dat al niet eens meer zou halen. Op 14 juni is ze overleden.

Moest ik ff kwijt hoor.

Ja jeetje, dan schrik je wel even !
En tuurlijk kon je dat ook niet weten, en hoef je je ook niet lullig om te voelen :better:

DIe churros lijken me lekker !!! :wild:

Welkom Debbie :D

Iedereen heeft iedereen al zo'n beetje ontmoet, ik nog niemand -_-
Nouja, ik vind het super leuk hier :wild:

Ben ook weer helemaal bijgelezen :tease:

Lil : Gaaf plaatje zeg :wub:

Ik heb Elipse ook gezien ! Wel gewoon via internet, leuke film !!!
Niet zo gaaf als 1 en 2 denk ik.....

Gefeliciteerd Charlotte:birthday::bday_wish:
Samantha: De boeken zijn wel aan te raden alleen is Bella soms wel erg irritant maar als je je daar niet teveel aan stoort is het een goed verhaal. Ze laten best veel weg in de films en Bella is in de films wat minder irritant. Ik heb ze zelf in het Engels. Vriendin vertelde me dat de Nederlandse versies wat minder zijn.

En krijg spontaan weer trek in Churro's. Neem altijd een normale portie want een kleine portie is echt te snel op :lol:

Happy birthday CHARLOTTE...Frans & Debbie.

Daar ben ik weer, moest effe bijlezen. Heb net 17 advertentie's geplaatst op marktplaats, Michael Jackson vlaggen, t shirts, la gears, dubbele singeltjes, kartonnen stands, etc..ben nog lang niet klaar met uitzoeken. Alles gaat weg..en oh ja dekbedden van BAD en History en een jas van History.

Ter info vuurwerk Scheveningen...iedere vrijdag avond van juli tot augustus. We kunnen komende vrijdag al gaan? Wie wil er mee?

Vuurwerk Scheveningen

In het zomerseizoen 2010 staan de volgende avonden gepland waarop vuurwerk wordt afgestoken vanaf een ponton in zee ter hoogte van het Kurhaus Hotel in Scheveningen.

Vanaf de de boulevard voor het Kurhaus Hotel, maar ook vanaf het strand heeft u een mooi uitzicht op het afgestoken vuurwerk.

Donderdag 12 augustus 2010
Het Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen
Aanvang om 22:00 uur en om 23:00 uur

Vrijdag 13 augustus 2010

Zaterdag 14 augustus 2010

Zaterdag 27 augustus of zondag 29 augustus 2010
Gala Vuurwerk Scheveningen

Afhankelijk van de verkeersdrukte worden op de avonden van het vuurwerk de wegen naar Scheveningen afgesloten. U kunt dan nog wel elders in of om Den Haag uw auto parkeren en met het openbaar vervoer doorreizen naar Scheveningen.

Op de website het openbaar vervoersbedrijf HTM vindt u de dienstregeling van het openbaar vervoer in Den Haag en omstreken.

Het vuurwerk kan worden afgelast vanwege de weersomstandigheden.

Doe je verzameling weg Debbie? Wat is de link naar je advertenties? Ik wil eigenlijk ook nog wat dingetjes op marktplaats zetten maar het komt er niet van. Bang dat ik er later spijt van ga krijgen:no:

Ja goed idee! Deb wilde ook mee dus dan wordt het wel na haar vakantie Maar dan is het tenminste niet meer zo druk. En dan heb je nog tijd om de Twilight Saga te zien;) ik denk dat het dan nog leuker is om te kijken.

Ik heb gisteren ook weer eens op iets geboden. Iemand verkoopt een Ultimate Collection box nog geseald en al dus dat kon ik niet laten. En ik heb zo'n 3D poster besteld dus ben weer lekker bezig :p
Na de vakantie is prima! Oh ja, ik heb nu eindelijk een dvd-speler! :hysterical: :p
Oh jee, jij ook al aan het inkopen? :giggle:

Ben net weer terug uit het ziekenhuis, van mijn opa, maar het was niet zo leuk. We moesten net beslissen of we wilden dat hij gereanimeerd wordt wanneer zijn hart er mee zou stoppen. Heftige middag.
Jeetje, heftig zeg... :( Heel veel sterkte! :better:

Hocus : Oef, juist ja. Dat zegt idd aardig wat. En als je regelmaat in je concoursen hebt, word het dan wel minder ? Of anti-stress meuk ofzo ?
Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je geen foto's ? :D
Nee, het is altijd een stresskip! :D Hier een screenshotje van een video van afgelopen mei:
GroteFoto-CPAM4DAA.jpg

Ter info vuurwerk Scheveningen...iedere vrijdag avond van juli tot augustus. We kunnen komende vrijdag al gaan? Wie wil er mee?

Vuurwerk Scheveningen

In het zomerseizoen 2010 staan de volgende avonden gepland waarop vuurwerk wordt afgestoken vanaf een ponton in zee ter hoogte van het Kurhaus Hotel in Scheveningen.

Vanaf de de boulevard voor het Kurhaus Hotel, maar ook vanaf het strand heeft u een mooi uitzicht op het afgestoken vuurwerk.

Donderdag 12 augustus 2010

Vrijdag 13 augustus 2010

Zaterdag 14 augustus 2010

Zaterdag 27 augustus of zondag 29 augustus 2010
Gala Vuurwerk Scheveningen

Afhankelijk van de verkeersdrukte worden op de avonden van het vuurwerk de wegen naar Scheveningen afgesloten. U kunt dan nog wel elders in of om Den Haag uw auto parkeren en met het openbaar vervoer doorreizen naar Scheveningen.

Op de website het openbaar vervoersbedrijf HTM vindt u de dienstregeling van het openbaar vervoer in Den Haag en omstreken.

Het vuurwerk kan worden afgelast vanwege de weersomstandigheden.
Zeg maar wanneer iedereen wil gaan? Maakt mij niet zoveel uit... :wink:

Happy birthday CHARLOTTE...Frans & Debbie.

Daar ben ik weer, moest effe bijlezen. Heb net 17 advertentie's geplaatst op marktplaats, Michael Jackson vlaggen, t shirts, la gears, dubbele singeltjes, kartonnen stands, etc..ben nog lang niet klaar met uitzoeken. Alles gaat weg..en oh ja dekbedden van BAD en History en een jas van History.

Als ik zo vrij mag zijn, waarom doe je alles weg ?

Alsnog gefeliciteerd Charlotte !!! Hoop dat je het heeeeel gezellig hebt gehad :cheers:

Hocus : :wild: Wat een lekker dier zeg, jeetje !
Kreeg je dat ook vaak op concours te horen, mooi dier etc. ?
Wat een bok zeg, heb je ook nog ambities voor de suptop ?

Goeiemorgen iedereen, ik ga zaterdag op vakantie :D:D:D
Heb d'r zin in :wild:

Bedankt voor jullie felicitaties!!!!
Lief dat jullie eraan gedacht hebben! :)
Nogmaals gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad gisteren?
Hocus : :wild: Wat een lekker dier zeg, jeetje !
Kreeg je dat ook vaak op concours te horen, mooi dier etc. ?
Wat een bok zeg, heb je ook nog ambities voor de suptop ?

Goeiemorgen iedereen, ik ga zaterdag op vakantie :D:D:D
Heb d'r zin in :wild:
Thanks! Ja, dat krijg ik idd wel vaak te horen... :) Het is voor mij een voorrecht om op dat paard te mogen rijden. Hij verbaast me elke keer weer. Hopelijk gaat hij ook eens een keer meewerken in de ring... :giggle: Ik heb hem gekocht met het oog op de subtop. Dat lijkt me zo gaaf om dat te halen. Maarja, eerst m'n motivatie weer terugvinden... :(

Hele fijne vakantie! :clap:Waar ga je naartoe?

Ladylay@ ik doe niet alles weg, maar wel veel, omdat ik er niks mee doe, jaren zit het in dozen ergens op zolder. Dan kan ik beter iemand anders ermee blij maken en ik spaar al heel lang voor iets bijzonders.

Ik verlang al heel erg lang, Paaseiland te bezoeken. Dit is een eiland, met al die beelden, heel mysterieus eiland. Maar het is tevens ook het allermoeilijkste gebied om er te kunnen komen. 1x per week ofzo gaat er een vliegtuig vanaf Chili of Bora Bora, Argentinie, en er is maar 1 hotel op het eiland. Nou aangezien het er zo moeilijk te komen is, is deze reis ook belachlijk duur haha....maar dan heb je wel wat.

Hele fijne vakantie, waar ga je heen?

114777,xcitefun-happybirthday8.gif

Alsnog gefeliciteerd, Charlotte! :D

Wat heftig allemaal zeg :( Heel veel sterkte hoor!

Nee, het is altijd een stresskip! :D Hier een screenshotje van een video van afgelopen mei:
GroteFoto-CPAM4DAA.jpg

Dat is zeker een mooi paard! Jazz-afstammeling toch? Dat zegt wel genoeg :cheeky:
Jammer dat je je motivatie kwijt bent, how come?

Ladylay@ ik doe niet alles weg, maar wel veel, omdat ik er niks mee doe, jaren zit het in dozen ergens op zolder. Dan kan ik beter iemand anders ermee blij maken en ik spaar al heel lang voor iets bijzonders.

Ik verlang al heel erg lang, Paaseiland te bezoeken. Dit is een eiland, met al die beelden, heel mysterieus eiland. Maar het is tevens ook het allermoeilijkste gebied om er te kunnen komen. 1x per week ofzo gaat er een vliegtuig vanaf Chili of Bora Bora, Argentinie, en er is maar 1 hotel op het eiland. Nou aangezien het er zo moeilijk te komen is, is deze reis ook belachlijk duur haha....maar dan heb je wel wat.

Oh, paaseiland! Hoe gaaf is dat?! :wild:
Ik zou (ook) bang zijn om spijt te krijgen om je collectie te verkopen, maar je hebt wel een heel bijzondere reden :yes:

Gaaf hoor zo'n reis! :wild:
Dat is zeker een mooi paard! Jazz-afstammeling toch? Dat zegt wel genoeg :cheeky:
Jammer dat je je motivatie kwijt bent, how come?
Thanks! Doe jij ook iets met paarden? Uhm, het is een Olivi (=Jazz) en ze zeggen dat die nog erger zijn dan Jazzen zelf... :giggle: Ik ben ook een periode echt bang voor hem geweest. Het was beslist geen lieverdje! Inmiddels wel gelukkig! Heb hem op "strafkamp" gestuurd en nu gaat het goed! :D
Ja, motivatie kwijt door verdriet om Michael... :(

Sterkte Samantha.

@ Charlotte nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Weer lekker wat bij te lezen na een dag niet online te zijn geweest :)
Ik ben nog niet overboden dus ik maak nog kans op de ultimate collection. En m'n 3D poster is onderweg.

Gisteren een human like photoshoot gehouden met m'n MJ doll ik doe mee met een wedstrijd waarbij de doll zo menselijk mogelijk moet overkomen. Je mag dus ook geen joints zien enzo. Er zijn hele gave foto's uit gekomen maar ik mag ze zolang de contest duurt nergens plaatsen dus nog even wachten :)

Heb je een link naar je marktplaats pagina's? Zo af en toe verzamel ik nog wel is wat als de portomonnee het toelaat, dus wie weet zit er wat leuks tussen.

En Paaseiland ziet er altijd heel bijzonder uit inderdaad. Heb het een keer in zo'n programma met Floortje Dessing gezien, heel mooi!!

Sterkte Samantha.

@ Charlotte nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Weer lekker wat bij te lezen na een dag niet online te zijn geweest :)
Ik ben nog niet overboden dus ik maak nog kans op de ultimate collection. En m'n 3D poster is onderweg.

Gisteren een human like photoshoot gehouden met m'n MJ doll ik doe mee met een wedstrijd waarbij de doll zo menselijk mogelijk moet overkomen. Je mag dus ook geen joints zien enzo. Er zijn hele gave foto's uit gekomen maar ik mag ze zolang de contest duurt nergens plaatsen dus nog even wachten :)

Die ultimate collection is wel erg leuk om te hebben. Hopelijk lukt het voor een leuk prijsje.

Ben benieuwd naar je foto's. Die dolls zien er altijd zo gaaf uit!

Welke ultimate collection bedoelen jullie?
Die uit 2004 met 4 cd's waarvan 1 live dvd?

Was wel mooi zuur eigenlijk toen der tijd, ik kocht die ultimate collection voor die bucharest dvd en een paar maanden later werd die als losse dvd verkocht:mello::angry::hysterical:

Ja vind ik ook, en dit is ver onder de prijs waarvoor hij nu te koop is in de winkel dus das altijd lekker :)

Edit: die idd met de dvd. Maar ik doe het voor die extra nummers die heb ik wel maar niet officieel ;)

Ik wilde even laten weten dat mijn opa vanmiddag is overleden. Ik was er bij met mijn moeder toen het gebeurde. Gelukkig is het nog redelijk snel gegaan. Nu is het vooral voor ons moeilijk. Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de steun. Ik las iets over een vuurwerkuitje, maar zoals jullie wel zullen begrijpen kan ik even een tijdje niet mee. Daarna wil ik zeker weer meeten! (sowieso al heel wat mensen op 29 augustus).

Paaseiland klinkt erg gaaf! Hoop wel dat je geen spijt krijgt later,ook al doe je er nu niet veel mee.

Ben ook benieuwd naar je foto's, Angela.

Ik heb nog niet alles goed bij gelezen, maar ergens is het wel fijn, zo eventjes op het forum.

Jeetje Samantha, toch sneller dan ik verwacht had! Was het voor jullie ook onverwacht?
En was het prettig om bij hem te kunnen zijn?
Heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en je familie in deze verdrietige tijd.......KNUFFEL! (kan weer is de smiley-knopjes niet vinden)

Back