Science Freak
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Grappige foto Dudie:lol:
Veel plezier vanavond
Grappige foto Dudie:lol:
Veel plezier vanavond
Kom je 29-08 ook naar Amsterdam? Kunnen we meeten!
Inderdaad, noem jezelf geen buitenstaander aub!
Iedereen die dezelfde emoties heeft, iedereen die om Michael geeft is een familie lid.
Of je nu wel of geen events bezoekt, of je nu wel of niet veel post in dit topic.
Wat er ook gebeurt, wij zijn er altijd, dus noem je aub geen buitenstaander.:hug:
Dat heb ik ook en als ik alleen ben op kantoor en Michael is op de radio moet ik em echt ff een stukje harder zetten, in de supermarkt hebben ze ook vaak MJ aan dan blijf ik net zo lang bij de speaker staan tot het afgelopen is
En ik ga vanavond naar Eclipse Ben benieuwd hoe ze sommige dingen hebben aangepakt vauit het boek:yes:
Ah, ok thanks! Ik zal het vanavond ff bekijken!Oh nee dat is geen doen als je gelijk de snelle versie doet.
Hier heb je nog een keer de link naar de stap voor stap video's
http://www.thrilltheworld.com/learn/script
Je klikt op video dan kom je op een pagina met 3 video's en de Break it down is de uitleg versie steeds. Dance with me video's zijn met langzame muziek die doe je nadat je het idee hebt dat je het kent
Het vuurwerk idee vind ik een goed plan! Ik kan alleen 13 augustus niet.
Mooie foto! Veel plezier vanavond bij Eclipse!Hier was zondag vuurwerk ter afsluiting van de kermis. Toen dacht ik laat ik wat foto's maken maar mijn camera was traag. Na een tijdje kwam ik erachter dat foto maken en bewegen een leuk effect kan geven:
De spicegirls vond ik vroeger echt 3x niks dat liedje van Mel C en Brian Adams vind ik dan weer wel leuk.
En ik ga vanavond naar Eclipse Ben benieuwd hoe ze sommige dingen hebben aangepakt vauit het boek:yes:
Die lijkt me idd ook erg leuk! :yes: Zullen we gezellig met z'n allen gaan?Ik heb de boeken niet gelezen maar ik vond het echt zo'n gave film!
Veel plezier in elk geval.
Binnenkort komt de film Vampires Suck in de bios en ik lig al helemaal dubbel om de trailer dus die moet ik echt zien.
[youtube]sPll80ca5OQ[/youtube]
Zou leuk zijn als je komt! :yes:Ik weet het nog niet eigenlijk! Moet nog even kijken of ofwel met een vriendin ga die eigenlijk geen fans is (wat minder leuk is) ofwel alleen ga (waarvan ik ook niet weet of dat gezellig is haha), maar het staat in ieder geval wel in de planning :yes:
En dan kunnen we natuurlijk zeker meeten!
Ja goed idee! Deb wilde ook mee dus dan wordt het wel na haar vakantie Maar dan is het tenminste niet meer zo druk. En dan heb je nog tijd om de Twilight Saga te zien ik denk dat het dan nog leuker is om te kijken.Die lijkt me idd ook erg leuk! :yes: Zullen we gezellig met z'n allen gaan?
Oh jee... Ik ben om geloof ik... Heb me tot nu toe ver kunnen houden van het kopen van MJ beeldjes en poppen. Zat net op Ebay te gluren en toen zag ik toch wel een aantal hele leuke! :wild: Vervolgens kwam ik er één tegen van Smooth Criminal (tsjah Smooth Criminal...!! :wub::heart::wub dus daar móest ik natuurlijk op bieden! Dit gaat niet goed worden voor m'n portemonnee...
Nog nooit van gehoord Churro's maar oliebollen zijn lekker dus dan zal ik dat ook vast wel lekker vinden :lol:
Ik heb nu lekker vakantie!! Dinsdag misschien al lekker naar Katwijk met m'n ouders en m'n zusje naar de toeristenmarkt nadat ik klaar ben in het ziekenhuis tenminste :sigh:
Gisteren nog iets minder leuks te horen gekregen. Ik was op de camping bij m'n ouders en ik zei tegen mijn moeder kom we gaan ff een babbeltje maken bij Lenie (een kennis van ons). Haar man kreeg 3 jaar geleden te horen dat hij een ernstige ziekte had en dat hij misschien de kerst niet eens zou halen. Maar we zagen hem lopen dus ik dacht goh even kijken hoe het gaat.
Dus wij naar hun laantje gelopen en we komen op hun plek dus mijn moeder zegt tegen hem is Lenie er niet we kwamen even een praatje met der maken. Zegt ie nou die zal je hier niet meer zien. Dus wij denken huh ze zijn toch niet uit elkaar?? Blijkt ze 5 weken geleden overleden te zijn, nou dan sta je wel ff met je bek vol tanden zeg! Er was vlak voor oudjaarsdag nierkanker geconstateerd en binnen 5 maanden was het afgelopen. Wat voelden wij ons lullig zeg maar ja konden we ook niet weten natuurlijk...
Was echt een super leuk vrouwtje ze is in april 60 geworden ze dachten dat ze dat al niet eens meer zou halen. Op 14 juni is ze overleden.
Moest ik ff kwijt hoor.
Na de vakantie is prima! Oh ja, ik heb nu eindelijk een dvd-speler! :hysterical:Ja goed idee! Deb wilde ook mee dus dan wordt het wel na haar vakantie Maar dan is het tenminste niet meer zo druk. En dan heb je nog tijd om de Twilight Saga te zien ik denk dat het dan nog leuker is om te kijken.
Ik heb gisteren ook weer eens op iets geboden. Iemand verkoopt een Ultimate Collection box nog geseald en al dus dat kon ik niet laten. En ik heb zo'n 3D poster besteld dus ben weer lekker bezig
Jeetje, heftig zeg... Heel veel sterkte! :better:Ben net weer terug uit het ziekenhuis, van mijn opa, maar het was niet zo leuk. We moesten net beslissen of we wilden dat hij gereanimeerd wordt wanneer zijn hart er mee zou stoppen. Heftige middag.
Nee, het is altijd een stresskip! Hier een screenshotje van een video van afgelopen mei:Hocus : Oef, juist ja. Dat zegt idd aardig wat. En als je regelmaat in je concoursen hebt, word het dan wel minder ? Of anti-stress meuk ofzo ?
Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je geen foto's ?
Zeg maar wanneer iedereen wil gaan? Maakt mij niet zoveel uit... :wink:Ter info vuurwerk Scheveningen...iedere vrijdag avond van juli tot augustus. We kunnen komende vrijdag al gaan? Wie wil er mee?
Vuurwerk Scheveningen
In het zomerseizoen 2010 staan de volgende avonden gepland waarop vuurwerk wordt afgestoken vanaf een ponton in zee ter hoogte van het Kurhaus Hotel in Scheveningen.
Vanaf de de boulevard voor het Kurhaus Hotel, maar ook vanaf het strand heeft u een mooi uitzicht op het afgestoken vuurwerk.
Donderdag 12 augustus 2010
Het Internationale Vuurwerk Festival Scheveningen
Aanvang om 22:00 uur en om 23:00 uur
Vrijdag 13 augustus 2010
Zaterdag 14 augustus 2010
Zaterdag 27 augustus of zondag 29 augustus 2010
Gala Vuurwerk Scheveningen
Afhankelijk van de verkeersdrukte worden op de avonden van het vuurwerk de wegen naar Scheveningen afgesloten. U kunt dan nog wel elders in of om Den Haag uw auto parkeren en met het openbaar vervoer doorreizen naar Scheveningen.
Op de website het openbaar vervoersbedrijf HTM vindt u de dienstregeling van het openbaar vervoer in Den Haag en omstreken.
Het vuurwerk kan worden afgelast vanwege de weersomstandigheden.
Happy birthday CHARLOTTE...Frans & Debbie.
Daar ben ik weer, moest effe bijlezen. Heb net 17 advertentie's geplaatst op marktplaats, Michael Jackson vlaggen, t shirts, la gears, dubbele singeltjes, kartonnen stands, etc..ben nog lang niet klaar met uitzoeken. Alles gaat weg..en oh ja dekbedden van BAD en History en een jas van History.
Nogmaals gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad gisteren?Bedankt voor jullie felicitaties!!!!
Lief dat jullie eraan gedacht hebben!
Thanks! Ja, dat krijg ik idd wel vaak te horen... Het is voor mij een voorrecht om op dat paard te mogen rijden. Hij verbaast me elke keer weer. Hopelijk gaat hij ook eens een keer meewerken in de ring... Ik heb hem gekocht met het oog op de subtop. Dat lijkt me zo gaaf om dat te halen. Maarja, eerst m'n motivatie weer terugvinden...Hocus : :wild: Wat een lekker dier zeg, jeetje !
Kreeg je dat ook vaak op concours te horen, mooi dier etc. ?
Wat een bok zeg, heb je ook nog ambities voor de suptop ?
Goeiemorgen iedereen, ik ga zaterdag op vakantie
Heb d'r zin in :wild:
Ben net weer terug uit het ziekenhuis, van mijn opa, maar het was niet zo leuk. We moesten net beslissen of we wilden dat hij gereanimeerd wordt wanneer zijn hart er mee zou stoppen. Heftige middag.
Nee, het is altijd een stresskip! Hier een screenshotje van een video van afgelopen mei:
Ladylay@ ik doe niet alles weg, maar wel veel, omdat ik er niks mee doe, jaren zit het in dozen ergens op zolder. Dan kan ik beter iemand anders ermee blij maken en ik spaar al heel lang voor iets bijzonders.
Ik verlang al heel erg lang, Paaseiland te bezoeken. Dit is een eiland, met al die beelden, heel mysterieus eiland. Maar het is tevens ook het allermoeilijkste gebied om er te kunnen komen. 1x per week ofzo gaat er een vliegtuig vanaf Chili of Bora Bora, Argentinie, en er is maar 1 hotel op het eiland. Nou aangezien het er zo moeilijk te komen is, is deze reis ook belachlijk duur haha....maar dan heb je wel wat.
Hele fijne vakantie, waar ga je heen?
Gaaf hoor zo'n reis! :wild:Ik verlang al heel erg lang, Paaseiland te bezoeken. Dit is een eiland, met al die beelden, heel mysterieus eiland. Maar het is tevens ook het allermoeilijkste gebied om er te kunnen komen. 1x per week ofzo gaat er een vliegtuig vanaf Chili of Bora Bora, Argentinie, en er is maar 1 hotel op het eiland. Nou aangezien het er zo moeilijk te komen is, is deze reis ook belachlijk duur haha....maar dan heb je wel wat.
Thanks! Doe jij ook iets met paarden? Uhm, het is een Olivi (=Jazz) en ze zeggen dat die nog erger zijn dan Jazzen zelf... Ik ben ook een periode echt bang voor hem geweest. Het was beslist geen lieverdje! Inmiddels wel gelukkig! Heb hem op "strafkamp" gestuurd en nu gaat het goed!Dat is zeker een mooi paard! Jazz-afstammeling toch? Dat zegt wel genoeg :cheeky:
Jammer dat je je motivatie kwijt bent, how come?
Ladylay@ ik doe niet alles weg, maar wel veel, omdat ik er niks mee doe, jaren zit het in dozen ergens op zolder. Dan kan ik beter iemand anders ermee blij maken en ik spaar al heel lang voor iets bijzonders.
Ik verlang al heel erg lang, Paaseiland te bezoeken. Dit is een eiland, met al die beelden, heel mysterieus eiland. Maar het is tevens ook het allermoeilijkste gebied om er te kunnen komen. 1x per week ofzo gaat er een vliegtuig vanaf Chili of Bora Bora, Argentinie, en er is maar 1 hotel op het eiland. Nou aangezien het er zo moeilijk te komen is, is deze reis ook belachlijk duur haha....maar dan heb je wel wat.
Hele fijne vakantie, waar ga je heen?
Sterkte Samantha.
@ Charlotte nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Weer lekker wat bij te lezen na een dag niet online te zijn geweest
Ik ben nog niet overboden dus ik maak nog kans op de ultimate collection. En m'n 3D poster is onderweg.
Gisteren een human like photoshoot gehouden met m'n MJ doll ik doe mee met een wedstrijd waarbij de doll zo menselijk mogelijk moet overkomen. Je mag dus ook geen joints zien enzo. Er zijn hele gave foto's uit gekomen maar ik mag ze zolang de contest duurt nergens plaatsen dus nog even wachten