Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Oh, thanks voor dat filmpje, dat had ik nog niet gezien :)
Balen dat jij hem ook niet gezien hebt daar! Vooral omdat je er zo vaak moest zijn.
Wanneer er nu kinderen die langere tijd in het Sophia hebben gelegen, of er langere tijd mee te maken hebben, maar op het moment dat er een artiest is er niet zijn, worden ze gebeld wanneer wij wisten dat zij fan zijn.
Jammer dat jij er niks van wist.

Leuk om dat filmpje te zien :D

Dat filmpje ken ik niet. Heb toen der tijd een ander filmpje op TV gezien waarbij hij ook echt met de kinderen was en ze iets uit mochten zoeken.
Toen had ik zoiets van WOW! Dat wil ik ook!

Heb inmiddels mijn MJ shirts besteld. Kwam nog best veel verzenden bij:no:
Nouja heb er toch 2 besteld en dan niet de I love MJ. Bij nader inzien zal ik die buiten een Jackson Event niet dragen denk ik.

Ik hoop echt dat ze voor 29 augustus binnen zijn en ze passen want ik moet dan een mooi MJ shirt hebben. Heb er nu wel maar die hebben lage hals of dan zie ik eruit als een zoutzak.

Leuk Dudie,
Kan je via die site ook zonder creditcard betalen, gewoon paypal o.i.d.? En ben je veel aan verzendkosten kwijt? Dat houdt mij altijd een beetje tegen om te bestellen uit het buitenland. Had al meerdere sites gezien waar ze dat tweede shirt hadden, maar dat de verzendkosten dan bijna net zoveel als het shirt waren.

Dat filmpje met die kinderen in het ziekenhuis had idd ook al eens gezien. Heel mooi om te zien :)

Bij amazon kun je helaas alleen met creditcard betalen. Ik ben nu aan verzenden $32.95 kwijt. Echt belachelijk want er stond $7,99 aan verzenden bij. Maar goed ik kon ze nergens anders vinden dus tja dan moet het maar. Dit was trouwens via een winkel op amazon en die mogen blijkbaar hun eigen verzendkosten bepalen. De verzendkosten die amazon normaal rekent zijn een stuk lager. Hopelijk zakt de dollar nog iets en kom ik uit op hooguit 25€ per shirt incl. verzenden.

8 dollar valt reuze mee, ik ben ooit eens 35 dollar kwijt aan een klein ding. maar ach, het was het waard:) wat een mooi weertje he. hmm heerlijk.groetjes lars

Was zeker lekker weer vandaag. Ik ben naar Katwijk geweest over de toeristenmarkt gelopen en daarna lekker over het strand gelopen met de voetjes in de zee. Beetje gek lopen doen met m'n zusje waarna m'n rok nogal nat werd en later m'n shirt ook niet droog bleef. Maar was weer erg leuk.

Een week niet geweest, en veel bij te lezen.

Allereerst Samantha@ Gecondoleerd met je opa. Het is altijd erg voor nabestaanden en familie. Zeker als het onverwachts is.

Allen@ over het Sophie kinderziekenhuis, ik heb dat stuk op dvd ergens van video nog, dus in slechte kwaliteit.
Vreselijk Henny Huisman, die in zijn boeren fluitjes engels tegen Mister Jackson praat.
En dan dat zingen Reach out and touch somebody's hand make the world better, if you can....Michael staat er echt verveeld naast vind ik.

Maar goed de kindjes zijn wel schattig. haha.

Ik wilde even laten weten dat mijn opa vanmiddag is overleden. Ik was er bij met mijn moeder toen het gebeurde. Gelukkig is het nog redelijk snel gegaan. Nu is het vooral voor ons moeilijk. Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de steun. Ik las iets over een vuurwerkuitje, maar zoals jullie wel zullen begrijpen kan ik even een tijdje niet mee. Daarna wil ik zeker weer meeten! (sowieso al heel wat mensen op 29 augustus).

Paaseiland klinkt erg gaaf! Hoop wel dat je geen spijt krijgt later,ook al doe je er nu niet veel mee.

Ben ook benieuwd naar je foto's, Angela.

Ik heb nog niet alles goed bij gelezen, maar ergens is het wel fijn, zo eventjes op het forum.

........................Meis,gecondoleerd en heel veel sterkte!!!:better::yes::better:

Tja, ik had die gedachte zelf ook al een tijdje.......
MJ wilde alles perfect hebben en dit zijn misschien niet volledig afgemaakte records, net als "This is it" en zo zou hij het niet gewild hebben, denk ik.
Maar ja, nieuw materiaal van Michael is natuurlijk ook wel erg leuk!! :S
En ik wil gewoon neit geloven dat de familie alleen maar uit is op geld, dat lijkt me zo erg.......

Ik ben het ook met jullie eens. Maar toch zal ook ik het album kopen. En dan moeten we gewoon in ons achterhoofd houden dat Michael het misschien anders had gedaan/gewild, maar we kunnen in ieder geval horen waar hij mee bezig is geweest en aan gewerkt heeft.
Maar hij heeft zeker wel een punt idd.

Ik snap hem wel. Het blijft gewoon allemaal een beetje raar. Ik bedoel die nummers die ze nu gaan uitbrengen op het nieuwe album zijn niet voor niets niet eerder uitgebracht. Misschien vond Michael bepaalde nummers bij nader inzien niet goed genoeg of waren ze nog niet naar zijn zin. En dan gaan ze nu die nummers uitbrengen zonder dat hij er iets over te zeggen heeft.

Dat de hele familie op geld uit is vind ik dan ook weer te ver gaan. Prince, Paris en Blanket willen veel liever hun pappa terug hebben dan een bak met geld.

Ik heb 2 shirts besteld via cafepress....ben erg benieuwd.

Shirts waren rond de 20 euro maar de verzendkosten van 11 dollar (8 euro, zoiets) vallen mee...

Deze prints heb ik, op roze damesshirts:

395901685v_225x225_Front_padToSquare-true.png

396167195v_225x225_Front_padToSquare-true.png

Gave keuze Janena! De eerste tekst is tof en de tweede is gewoon mooi :cheeky:

Wat betreft de cd is dat gewoon een heel moeilijke twee strijd. Will.I.am heeft absoluut een punt en wat mij betreft hoeft er ook geen nieuw materiaal uit te komen. Natuurlijk ben ik onwijs nieuwsgierig, maar Michael was altijd zo perfectionistisch, als dat materiaal al niet uitgebracht was, had Michael daar vast een goede reden voor en vind ik niet dat je het nu alsnog moet gaan doen.

Maar als de cd uit komt, zal ik hem waarschijnlijk toch kopen, het is toch Michael. Maar wel met zeer gemengde gevoelens en met andere verwachting, Michael er niet meer bij is om de puntjes op de i te zetten of om te beslissen wat er uitgebracht wordt. :(

Zo ff bijgelezen... :wink:

Ik doe nu al een tijdje niks meer met paarden eigenlijk, maar heb wel gereden en ook kids met een beperking geholpen met rijden! Maar paar dagen voor Michaels dood onhandig gevallen (half jaar krukken, fysio enzo :timer:) en daarna is het er niet meer van gekomen :cheeky:
Wat jammer! Maar kan me wel voorstellen hoor. Ik ben er een paar jaar terug ook eens keihard afgeklapt. Dan ga je toch denken wat er allemaal had kunnen gebeuren, en is de lol er een beetje af. Duurt dan weer een tijd voor het vertrouwen terug is. Tenminste dat was voor mij zo... Had je iets gebroken? Is het nu wel weer helemaal goed?
Wat mooi dat je ook kinderen met een beperking hebt geholpen. Als je die ziet stralen als ze op een paard zitten! Geweldig! :)

Nog bedankt iedereen ;)

Ik zat net nog te denken aan mijn vorige stageplaats in het Sophia Kinderziekenhuis. Ik heb daar 1 jaar als pedagogisch medewerker gewerkt en in dat jaar heb ik verschillende beroemde mensen (vooral bn-ers) langs zien komen, die wij als pedagogische zorg dan langs de kinderen rondleidden. Toen was mij al verteld dat Michael ook eens langs geweest was. Ver voordat ik daar was hoor :p
Maar ik kan daar nog steeds zo heerlijk over dagdromen :lol: Stel je toch voor dat ik Michael langs de kinderen mocht rondleiden. Hem mocht uitleggen wat hij moest doen voor hij een kamer binnen kon gaan enzovoort. :wub: :p
Was het een mooie dienst voor je opa? Dinsdag was het toch? Nogmaals veel sterkte! :huggy:

Ja, dat zou wat zijn geweest! Dat je Michael daar mag rondleiden! :wild:
Oh jee, krijg nu gedachtes over een bezemkast... :naughty: :ninja: :hysterical: :lmao:

Ik heb een boekje gekregen van de NS met kortingsbonnen met 1 voor 2de kaartje gratis dus ik denk dat ik de 29ste lekker met de trein ga. Maarrrr het station is op 40 minuten loopafstand dus nu ben ik op zoek naar een lieve fan die mij en m'n moeder van het station zouden willen oppikken :D op de weg naar Panama.
Ik weet nog niet hoe ik het wil doen die dag. Ik kan m'n vaders auto vragen en jullie oppikken bij station Hoofddorp. Dat is denk ik makkelijker als A'dam CS. Maar ik wil 's ochtends eigenlijk ook nog bloemen brengen in Best. Ik zag alleen dat we al om 11:30 daar moeten zijn in A'dam? Weet nog niet hoe ik dat ga doen...
Heb inmiddels mijn MJ shirts besteld. Kwam nog best veel verzenden bij:no:
Nouja heb er toch 2 besteld en dan niet de I love MJ. Bij nader inzien zal ik die buiten een Jackson Event niet dragen denk ik.

Ik hoop echt dat ze voor 29 augustus binnen zijn en ze passen want ik moet dan een mooi MJ shirt hebben. Heb er nu wel maar die hebben lage hals of dan zie ik eruit als een zoutzak.
Dat is inderdaad nog veel voor de verzendkosten! Maar dat zal toch wel dat ze voor die tijd binnen zijn?

Allen@ over het Sophie kinderziekenhuis, ik heb dat stuk op dvd ergens van video nog, dus in slechte kwaliteit.
Vreselijk Henny Huisman, die in zijn boeren fluitjes engels tegen Mister Jackson praat.
En dan dat zingen Reach out and touch somebody's hand make the world better, if you can....Michael staat er echt verveeld naast vind ik.

Maar goed de kindjes zijn wel schattig. haha.
Klopt, die hadden we toen bij jou gezien Deb! :yes: Kreeg inderdaad last van plaatsvervangende schaamte door die Henny Huisman... :lol:

Ik heb 2 shirts besteld via cafepress....ben erg benieuwd.

Shirts waren rond de 20 euro maar de verzendkosten van 11 dollar (8 euro, zoiets) vallen mee...

Deze prints heb ik, op roze damesshirts:

395901685v_225x225_Front_padToSquare-true.png

396167195v_225x225_Front_padToSquare-true.png
Gaaf zeg! :wild:

Elk niet uitmuntend nummer gemaakt door Michael, is toch nog altijd zo goed, dat het elk nummer van de hedendaagse industrie weg blaast.
Ik ga het album dan ook zeker kopen.
Ik wil Michael horen...:heart:
Ja, dat is ook wel weer waar. Ik ga het ook wel kopen, ben veel te nieuwsgierig. Maarja, dat dubbele gevoel blijft... :(

Last edited:

Zo ff bijgelezen... :wink:

Was het een mooie dienst voor je opa? Dinsdag was het toch? Nogmaals veel sterkte! :huggy:

Ja, dat zou wat zijn geweest! Dat je Michael daar mag rondleiden! :wild:
Oh jee, krijg nu gedachtes over een bezemkast... :hysterical: :lmao:

Ik weet nog niet hoe ik het wil doen die dag. Ik kan m'n vaders auto vragen en jullie oppikken bij station Hoofddorp. Dat is denk ik makkelijker als A'dam CS. Maar ik wil 's ochtends eigenlijk ook nog bloemen brengen in Best. Ik zag alleen dat we al om 11:30 daar moeten zijn in A'dam? Weet nog niet hoe ik dat ga doen...
Dat is inderdaad nog veel voor de verzendkosten! Maar dat zal toch wel dat ze voor die tijd binnen zijn?

:lol: die bezemkast zie ik ook wel zitten :p :lmao:
de dienst was heel mooi, waren veel mensen gekomen, dankje :huggy:

Wij gaan ook met de trein van Rotterdam naar Amsterdam, maar moet alles nog precies uitzoeken. Heb er zin in!

Zo vroeg voor een MJ event?! Tot hoe laat duurt hen dan? Ik ga er zelf niet heen maar wil wel weten hoe het was:yes:

Nou als ik weet of we daar nog zonder ov chip kunnen met de bus ofzo dan gaan we gewoon verder met het OV maar dat weet ik dus niet...
Ik kreeg gisteren nog een mailtje dat er in Utrecht ook iets wordt georganiseerd.

Oh btw ik heb de Ultimate Collection gekregen voor die 25 euro :D Degene op wie ik eigenlijk had geboden bleek eraf te zijn gehaald maar ik vond een nieuwe advertentie waar ze ook minimaal 25 euro vroegen dus ik heb gisteren opnieuw geboden en die persoon is akkoord gegaan.

Je kunt ook gewoon zo'n anonieme ov-chipkaart aanvragen/kopen toch?

Ik heb er net 1 op naam besteld, komt altijd wel een keer van pas.

Wij gaan er i.i.g. gewoon met het openbaar vervoer heen.

Ja ik heb even zitten lezen op internet je kan idd een anonieme kaart nemen of een wegwerpkaart die kun je dan niet meer opladen.

Oh btw ik heb de Ultimate Collection gekregen voor die 25 euro :D Degene op wie ik eigenlijk had geboden bleek eraf te zijn gehaald maar ik vond een nieuwe advertentie waar ze ook minimaal 25 euro vroegen dus ik heb gisteren opnieuw geboden en die persoon is akkoord gegaan.
Goeie deal! :yes:
Is je jurk al helemaal af voor zaterdag? Ik hoop dat het een beetje goed weer wordt, maar de voorspellingen zijn niet goed... :( Naja, dan is het in de Efteling hopelijk een beetje rustig! :D

Ik heb een kaartje voor zondag en de voorspellingen voor die dag vallen mee :)
Ik moet nog een rits in de jurk zetten en de zoom er nog in dan is die klaar. Maar vandaag ben ik met de vleugels bezig daar zit nog iets meer werk in :yes: maar gaat helemaal goed komen. Nu even een pauze krijg last van m'n rug van continu in dezelfde houding op de grond zitten :(

@Samantha; fijn om te horen dat het een mooie dienst was, ik hoop dat jullie zo op een goede manier afscheid hebben kunnen nemen met elkaar.

@Angela; heeeeel veel plezier dit weekend!!! :D

@Iedereen; weet nog niet of ik het ga redden de 29e helaas......financieel moet nog wel lukken, maar we komen vrijdag terug van London en dan moet ik maandag alweer aant werk.
En dan moet ik voor die tijd dus bij alle familie langs en lessen voorbereiden.......

Back