Re: Dutch MJ Fans
Zo ff bijgelezen... :wink:
Ik doe nu al een tijdje niks meer met paarden eigenlijk, maar heb wel gereden en ook kids met een beperking geholpen met rijden! Maar paar dagen voor Michaels dood onhandig gevallen (half jaar krukken, fysio enzo :timer
en daarna is het er niet meer van gekomen :cheeky:
Wat jammer! Maar kan me wel voorstellen hoor. Ik ben er een paar jaar terug ook eens keihard afgeklapt. Dan ga je toch denken wat er allemaal had kunnen gebeuren, en is de lol er een beetje af. Duurt dan weer een tijd voor het vertrouwen terug is. Tenminste dat was voor mij zo... Had je iets gebroken? Is het nu wel weer helemaal goed?
Wat mooi dat je ook kinderen met een beperking hebt geholpen. Als je die ziet stralen als ze op een paard zitten! Geweldig!
Nog bedankt iedereen
Ik zat net nog te denken aan mijn vorige stageplaats in het Sophia Kinderziekenhuis. Ik heb daar 1 jaar als pedagogisch medewerker gewerkt en in dat jaar heb ik verschillende beroemde mensen (vooral bn-ers) langs zien komen, die wij als pedagogische zorg dan langs de kinderen rondleidden. Toen was mij al verteld dat Michael ook eens langs geweest was. Ver voordat ik daar was hoor
Maar ik kan daar nog steeds zo heerlijk over dagdromen :lol: Stel je toch voor dat ik Michael langs de kinderen mocht rondleiden. Hem mocht uitleggen wat hij moest doen voor hij een kamer binnen kon gaan enzovoort. :wub:
Was het een mooie dienst voor je opa? Dinsdag was het toch? Nogmaals veel sterkte! :huggy:
Ja, dat zou wat zijn geweest! Dat je Michael daar mag rondleiden! :wild:
Oh jee, krijg nu gedachtes over een bezemkast... :naughty:
:hysterical: :lmao:
Ik heb een boekje gekregen van de NS met kortingsbonnen met 1 voor 2de kaartje gratis dus ik denk dat ik de 29ste lekker met de trein ga. Maarrrr het station is op 40 minuten loopafstand dus nu ben ik op zoek naar een lieve fan die mij en m'n moeder van het station zouden willen oppikken
op de weg naar Panama.
Ik weet nog niet hoe ik het wil doen die dag. Ik kan m'n vaders auto vragen en jullie oppikken bij station Hoofddorp. Dat is denk ik makkelijker als A'dam CS. Maar ik wil 's ochtends eigenlijk ook nog bloemen brengen in Best. Ik zag alleen dat we al om 11:30 daar moeten zijn in A'dam? Weet nog niet hoe ik dat ga doen...
Heb inmiddels mijn MJ shirts besteld. Kwam nog best veel verzenden bij:no:
Nouja heb er toch 2 besteld en dan niet de I love MJ. Bij nader inzien zal ik die buiten een Jackson Event niet dragen denk ik.
Ik hoop echt dat ze voor 29 augustus binnen zijn en ze passen want ik moet dan een mooi MJ shirt hebben. Heb er nu wel maar die hebben lage hals of dan zie ik eruit als een zoutzak.
Dat is inderdaad nog veel voor de verzendkosten! Maar dat zal toch wel dat ze voor die tijd binnen zijn?
Allen@ over het Sophie kinderziekenhuis, ik heb dat stuk op dvd ergens van video nog, dus in slechte kwaliteit.
Vreselijk Henny Huisman, die in zijn boeren fluitjes engels tegen Mister Jackson praat.
En dan dat zingen Reach out and touch somebody's hand make the world better, if you can....Michael staat er echt verveeld naast vind ik.
Maar goed de kindjes zijn wel schattig. haha.
Klopt, die hadden we toen bij jou gezien Deb! :yes: Kreeg inderdaad last van plaatsvervangende schaamte door die Henny Huisman... :lol:
Ik heb 2 shirts besteld via cafepress....ben erg benieuwd.
Shirts waren rond de 20 euro maar de verzendkosten van 11 dollar (8 euro, zoiets) vallen mee...
Deze prints heb ik, op roze damesshirts:
Gaaf zeg! :wild:
Elk niet uitmuntend nummer gemaakt door Michael, is toch nog altijd zo goed, dat het elk nummer van de hedendaagse industrie weg blaast.
Ik ga het album dan ook zeker kopen.
Ik wil Michael horen...:heart:
Ja, dat is ook wel weer waar. Ik ga het ook wel kopen, ben veel te nieuwsgierig. Maarja, dat dubbele gevoel blijft...