Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

@Lars: Veel plezier morgen! Hopelijk is het beter weer! We gaan in ieder geval 17 sept. een weekendje naar Disney Parijs met MJJC. Voor de rest weet ik het nog niet...
@Angela: Vond het erg netjes hoor! :p

hahaha thanks
Zoals sommige al wisten was ik gisteren jarig en ik moet ff m'n MJ cadeau's showen hoor :p

Dit is zo'n glazen ding waarin een afbeelding gestraald is ik moet er alleen nog een plateau met van die lampjes in kopen waar hij dan op komt te staan.
foto816.jpg

foto814.jpg

En deze heeft mijn zusje voor mij geschilderd
foto815j.jpg

Het zijn geen super foto's want ik moet ze nog steeds met m'n telefoon nemen :)

Ja vond het ook heel gaaf :)

We hadden het gisteren nog over het vuurwerk kijken in Scheveningen, gaan er nog mensen van hier mee? Het lijkt mij wel heel leuk om weer met een groepje fans te gaan. Debbie en Diana gaan in elk geval. Ik kan alleen vrijdag niet.

Donderdag of zaterdag is het geloof ik ook. Ik geef de voorkeur aan zaterdag. Debbie is nu onderweg naar mij dus ik zal het er zo nog met haar over hebben. Lijkt me leuk om jullie weer te zien :D

Zaterdag is prima! Maakt mij niet uit! :wink:
Edit: Als ik me in het openbaar kan vertonen zaterdag... :giggle: :lol: Wou ff naar de kapper gaan...

Hebben jullie the threads gezien over een MJ café in Italië en nu een hele gave bar in Azië die bij een tentoonstelling hoort?
Zou echt zo cool zijn als we dat hier zouden hebben!! als ik eens een grote prijs win....

Wat is het ongelooflijk stil hier zeg HALLOOOO

Gaan er nog mensen mee zaterdag naar het vuurwerk in Scheveningen? We maken er gewoon een fan meet van :D

Ik heb hier al een tijdje niet gepost (nouja voor mijn doen dan) maar hier ben ik weer!:D

Mijn MJ shirtjes zijn vandaag binnen gekomen. Wow! De post is een keer snel zeg! Ze zijn zaterdag pas op de post gegaan. En mijn order van Hong Kong deed er ook maar een week over:D Vraag me wel af of de shirtjes officieel zijn. Is best dunne stof en de billie jean print is een beetje gelig met glitters. Achja ze passen dus dan kan ik ze de 29ste aan:D

Ik zag dze week trouwens deze 2 beeldjes:
ply60193.jpg

ply60194.jpg

Vind ze opzich wel grappig dus ik twijfel nog of ik ze zal bestellen maar dan bijna zo goed als zeker weer douane kosten bij en daar heb ik niet zo'n zin in. Achja ze komen pas in november uit dus ik heb nog even denk ik.

Tja ik kon ook weer 36 euro afrekenen aan de deur gisteren...

Over een half uur heb ik die afspraak met de voorzitter van de wijkvereniging over Thrill The World en ik ben ZENUWACHTIG niet normaal!

EDIT: het is allemaal geregeld en ik heb vanmiddag een hyves opgezet http://ttwgouda.hyves.nl daarop komt alle info te staan is ook te lezen als je geen lid bent.

Last edited:

@Dudie: Super dat je t-shirts binnen zijn! Leuke MJ beeldjes! :yes:
@Angela: Oh ja, dat was met die Hagenees! :lol: Hoe was het?

Ik heb gisteren trouwens het boek van Katherine + kalender + t-shirt binnen gehad. Vind ze alledrie erg mooi!

Nou het ging heel gemakkelijk ik moest vertellen wat ik wilde gaan doen, en ze hadden een paar simpele vragen en het was geregeld :)

We hebben al 15 leden op de hyve!!

Volgens mij had ik de foto's van de fotoshoot voor die BJD contest nog niet geplaatst dus bij deze.
Ik wilde de stand op de tenen maar dat kwam eruit te zien of ie moest poepen :lmao:

poep3.jpg

064yq.jpg

Dus toen is het deze pose geworden:

0082y.jpg

0080s.jpg

101lc.jpg

Leuke foto's :)

Kreeg gisteren een mail van amazon dat mijn MJ megabox onderweg is. Werd tijd zeg! Was die alweer bijna vergeten aangezien ik die op 16 april al had besteld. Volgens de mail zou die morgen aan moeten komen.. ben benieuwd maar volgens mij duurt het wat langer.

Iemand die die box heeft?

Ah en jij niet?

Ik ben vandaag weer begonnen met werken. 80 mailtjes te lezen met allerlei opdrachten. Moet er weer helemaal inkomen, wat was dat lekker zeg even 3 weekjes helemaal niks hoeven. Met kerst weer een weekje vrij :D daar ga ik nu maar naar uit kijken

Werken over het algemeen is niet leuk als je het mij vraagt. Ik zei het afgelopen zaterdag nog ik werk echt alleen voor het geld.

Back