charlotte2807
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Angela, als ik iets kan doen, laat je het weten, he!
Angela, als ik iets kan doen, laat je het weten, he!
Fijn dat het weer iets beter gaat... Heel veel sterkte nog! :huggy:Bedankt allemaal Het is allemaal even afwachten. Gister zag het er wat slechter uit, maar vandaag weer ietsje beter.
Ik zat net te kijken op buitenritten bij Loon op Zand, ken jij het daar misschien, Hocus? Lijkt me erg leuk om eens te doen en de website ziet er wel leuk uit.
Jeetje, veel schade? Het was ook wel een noodweer van de week!Aloha ! I'm Back
Was 3 keer ingeslagen, internet, digitaal tv kapoet !
Maar internet doet het weer
SMNTH : Beterschap met je opa !!! Jeetje zeg, dat is echt niet leuk.
Succes Hocus
Ik had gister clinic van Laurens van Lieren, was echt super leuk.
Wat goed! Ik heb daar nooit zo'n geduld voor eerlijk gezegd. Maar als het dan is gelukt heb je idd een voldaan gevoel!Ik heb gister gezellig een dagje bij mn vader gezeten. En meteen nieuw internet aangesloten. Lukte natuurlijk voor geen meter, maar de volhouder wint haha. Alles van zn oude pc naar zn nieuwe. Alle wachtwoorden zoek natuurlijk, pffff. Maar voelde voldaan toen alles eenmaal werkte. En hij heeft heerlijk gekookt hahahha.
Oh ik ben echt jaloers op je! Mijn collega komt pas 23-08 terug van zwangerschapsverlof en voor die tijd kan ik geen vrij nemen. Dus ik moet voorlopig nog even...Ja het was heel apart.
Hebben jullie al vakantie? Dit is mijn laatste weekje en dan ben ik heerlijk 3 weken vrij!
Ik heb zojuist even contact gehad met Sport.Gouda (beheerder van gymzalen in Gouda) omdat ik via de mail een aanvraag had gedaan voor een locatie voor Thrill The World en ik werd doorverwezen naar iemand. Ze hebben nog een aantal vragen dus ze kunnen nog geen toezegging doen. De vragen ontvang ik vandaag of morgen op de mail. Gelukkig zeggen ze dus niet meteen nee . Het zou zooo cool zijn als het gaat lukken! Ik zit alleen al 1,5 week in de zenuwen sinds ik hiermee begonnen ben :lol: Opzich hebben we (Debbie en ik) nog ruim voldoende tijd maar ik wil gewoon graag dat het allemaal ruim van te voren rond is dat scheelt een hoop stress We zijn al een eind op de goede weg.
Wat leuk, Lars!!!!!! Gefeliciteerd voor jullie beiden, veel geluk!
Snel wat met z'n allen doen als ik terug ben!!
(ik dacht al, wat heeft ie het vaak over dr
Ik heb voor de gein gister eens gekeken hoe duur Disney ongeveer kost en ik kwam uit op ruim 1300€ maar dat was dan voor 4 dagen in Disney Hotel (de rest was iets goedkoper maar ook niet minder dan 800-900€). Heb nog niet echt gevonden waar ik ook echt alleen die 3 dagen kan selecteren maar het valt me wel erg tegen. Is echt het ruim het dubbele als dat ik van plan was te betalen.
Vriendin van me liet vandaag weten dat ze een MJ knuffel had gewonnen op de kermis. Kijken of ik morgen ook geluk heb op de kermis. Ik heb al gevraagd of ik die van haar mocht adopteren maar volgens mij wil ze um zelf houden :lol: Volgens mij heb ik vorig jaar ergens een plaatje gezien van de bewuste knuffel en vond ik um echt zo lelijk. Maar ach toch grappig en ik moet toch altijd ff grijpen op de kermis dus een mooie combi.
PS. Ik ga binnenkort ff een kijkje nemen op de Hyves, Angela!
Nog een vraagje aan iedereen;
Ik zag in de Engelse boekhandel een aantal MJ-boeken, weten jullie welke een aanrader is en welke absoluut niet?
Michael Jackson: The Magic, the Madness, the Whole Story
Michael Jackson - Legend, Hero, Icon: A Tribute to the King of Pop
Unmasked: The Final Years of Michael Jackson
En nog eentje waarvan ik de naam even niet meer weet, maar het was een grijze met een beetje vreemde tekening van Michael op de voorkant van al z'n verschillende gezichten en op de flap zei het het midden te houden tussen ophemelen en afkraken....
Waarom niet Ladylay?
Lol, Hocus, ik heb er wat op los zitten 'respecten' op je hyves. Je hebt ook zoveel mooie Michaelfoto's geplaatst! :lol: Ben uiteindelijk maar gestopt met reacties plaatsen
Veelste veel moeite mee, al die herinneringen.
Ik luister heel graag naar zijn muziek, maar dan wel alleen.
Als het op de radio is en andere erbij zijn, vind ik al moeilijk.
Ze hebben helemaal niet door wat er gaande was, en wat voor een persoon het nou daadwerkelijk was.
En dat is ook logisch, bedoel met alle media trash, maar wel moeilijk.
Dusss..........................
Wel heel persoonlijk maar goed, voor een keertje wil ik er wel iets van vertellen :angel:
Oke. :huggy: Ja dat is een keuze die ieder zelf moet maken.
Wat ik wel weet is dat je op zo'n event wel juist heel veel steun kan verwachten, omdat (bijna) iedereen die daar komt weet wat iedereen doormaakt. Bij de European Jackson event stond op een gegeven moment ook bijna iedereen te huilen,maar het was tegelijkertijd ook een heel mooi moment.
Maargoed, iedereen moet idd doen waar die zich goed bij voelt!
13 maart 2010, mijn eerste keer dat ik op een mj event was.
Daar werd ik verrast door jullie met de taart die echt super was!
Maar daar kwam ik ook een erg bijzonder iemand tegen.
Toen was het niets serieus, we waren er immers om te feesten, pas op 25 juni 2010 heb ik haar beter leren kennen.
Lilshortay en ik hebben sinds 25-06-2010, een jaar na die verschrikkelijke dag, een erg mooie band gecreëerd.
We zijn al verscheidene keren samen weggeweest en ik kan jullie zeggen dat daar nu iets moois uitgekomen is. :heart:
Oke. :huggy: Ja dat is een keuze die ieder zelf moet maken.
Wat ik wel weet is dat je op zo'n event wel juist heel veel steun kan verwachten, omdat (bijna) iedereen die daar komt weet wat iedereen doormaakt. Bij de European Jackson event stond op een gegeven moment ook bijna iedereen te huilen,maar het was tegelijkertijd ook een heel mooi moment.
Maargoed, iedereen moet idd doen waar die zich goed bij voelt!