Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Als je ideeën hebt laat maar horen. Ik heb een blog geschreven op mijn hyves met alles wat ik moet regelen dus dan weet je waar je aan kunt denken. En natuurlijk meedoen als het zover is ;)

Bedankt allemaal ;) Het is allemaal even afwachten. Gister zag het er wat slechter uit, maar vandaag weer ietsje beter.

Ik zat net te kijken op buitenritten bij Loon op Zand, ken jij het daar misschien, Hocus? Lijkt me erg leuk om eens te doen en de website ziet er wel leuk uit.
Fijn dat het weer iets beter gaat... Heel veel sterkte nog! :huggy:
Nee sorry, geen idee. Kan me m'n laatste buitenrit haast niet heugen... :giggle:

Aloha ! I'm Back :D
Was 3 keer ingeslagen, internet, digitaal tv kapoet !
Maar internet doet het weer :D
SMNTH : Beterschap met je opa !!! Jeetje zeg, dat is echt niet leuk.
Succes Hocus :D
Ik had gister clinic van Laurens van Lieren, was echt super leuk.
Jeetje, veel schade? Het was ook wel een noodweer van de week!
Dankje, maar de wedstrijd ging slecht helaas. Volgende keer beter!
Wat leuk een clinic van Laurens! :yes:

Ik heb gister gezellig een dagje bij mn vader gezeten. En meteen nieuw internet aangesloten. Lukte natuurlijk voor geen meter, maar de volhouder wint haha. Alles van zn oude pc naar zn nieuwe. Alle wachtwoorden zoek natuurlijk, pffff. Maar voelde voldaan toen alles eenmaal werkte. En hij heeft heerlijk gekookt hahahha.
Wat goed! Ik heb daar nooit zo'n geduld voor eerlijk gezegd. Maar als het dan is gelukt heb je idd een voldaan gevoel! :)
Ja het was heel apart.
Hebben jullie al vakantie? Dit is mijn laatste weekje en dan ben ik heerlijk 3 weken vrij!

Ik heb zojuist even contact gehad met Sport.Gouda (beheerder van gymzalen in Gouda) omdat ik via de mail een aanvraag had gedaan voor een locatie voor Thrill The World en ik werd doorverwezen naar iemand. Ze hebben nog een aantal vragen dus ze kunnen nog geen toezegging doen. De vragen ontvang ik vandaag of morgen op de mail. Gelukkig zeggen ze dus niet meteen nee :D. Het zou zooo cool zijn als het gaat lukken! Ik zit alleen al 1,5 week in de zenuwen sinds ik hiermee begonnen ben :lol: Opzich hebben we (Debbie en ik) nog ruim voldoende tijd maar ik wil gewoon graag dat het allemaal ruim van te voren rond is dat scheelt een hoop stress :) We zijn al een eind op de goede weg.
Oh ik ben echt jaloers op je! :D Mijn collega komt pas 23-08 terug van zwangerschapsverlof en voor die tijd kan ik geen vrij nemen. Dus ik moet voorlopig nog even... :(
Spannend! Gouda zou een mooie locatie zijn! Wanneer was het ook weer? Oktober toch? Staan er op Youtube van die instructievideo's? Zal vanavond eens ff zoeken...

23 oktober om 1 uur 's avonds wil ik het liefst. Op youtube staat het stap voor stap uitgelegd maar het is een beetje moeilijk te begrijpen hoe dat nou precies met al die filmpjes zit. Hier heb je een link van de officiele site dan kun je steeds klikken op het volgende filmpje. Break it down is om het stap voor stap te leren dan kun je de langzame versie doen onderaan dat heet Dance with me om te proberen en eventueel de echte snelheid bovenaan. Het is belangrijk dat je de woorden leert dan is het makkelijk te onthouden. Helaas heb ik die pagina op Thrilltheworld.com vorig jaar niet gevonden dus heb ik zelf moeten puzzelen.

Over puzzelen gesproken mijn moeder had die puzzels die iemand hier gepost had besteld en ze zijn vandaag binnengekomen ik ben benieuwd naar het resultaat :D

Hier een filmpje met de volledige dans. Je kunt het natuurlijk ook gewoon via youtube doen.
[youtube]AVvnBiBYcvY&feature=related[/youtube]

Last edited:

@ Samantha sterkte met je opa:better:

@ Angela Ik hoop dat het jullie gaat lukken dat Thrill the world lijkt me zo gaaf. Weet alleen niet of ik zelf mee kan doen helaas gezien het tijdstip enzo.

@ Hocus ja ik zag het. Lijkt me echt leuk om met een hoop fans daar heen te gaan en ik ben nog nooit in Disney geweest. Zal deze week eens kijken hoe duur het zal gaan kosten.

13 maart 2010, mijn eerste keer dat ik op een mj event was.
Daar werd ik verrast door jullie met de taart die echt super was!
Maar daar kwam ik ook een erg bijzonder iemand tegen.
Toen was het niets serieus, we waren er immers om te feesten, pas op 25 juni 2010 heb ik haar beter leren kennen.
Lilshortay en ik hebben sinds 25-06-2010, een jaar na die verschrikkelijke dag, een erg mooie band gecreëerd.
We zijn al verscheidene keren samen weggeweest en ik kan jullie zeggen dat daar nu iets moois uitgekomen is. :heart:

Aaaah, geweldig! :heart: Michael blijft toch maar mooi mensen samen brengen! :wub:
Hij zit daarboven vast weer met een glimlach op zijn gezicht! :D
Heel veel geluk samen!!:clap:

PS. Ik ga binnenkort ff een kijkje nemen op de Hyves, Angela!

Nog een vraagje aan iedereen;
Ik zag in de Engelse boekhandel een aantal MJ-boeken, weten jullie welke een aanrader is en welke absoluut niet?

Michael Jackson: The Magic, the Madness, the Whole Story

Michael Jackson - Legend, Hero, Icon: A Tribute to the King of Pop

Unmasked: The Final Years of Michael Jackson

En nog eentje waarvan ik de naam even niet meer weet, maar het was een grijze met een beetje vreemde tekening van Michael op de voorkant van al z'n verschillende gezichten en op de flap zei het het midden te houden tussen ophemelen en afkraken....

Aah, wat leuk om te horen, Science! :D Vind het altijd heel leuk om zulke verhalen te horen. Heel veel geluk samen!

Ik heb die puzzels gisteren ook besteld, ben benieuwd.
@ charlotte, ik weet niet welk boek daarvan positief is. Ik vind dat ook lastig, als ik een boek zie van michael wil ik em altijd graag kopen,maar ik wil ook geen bullshitboeken. Maar ergens op dit forum staat ook een lijstje met aanraders en afraders.

Ik heb een oude editie(van 1992) van The Magic and the maddness van J. Randy Taraborelli. Is dat eerste boek geen upgrade van dat boek toevallig?

Ik weet wel dat hij contacten had met de Jackson familie, geen idee of hij dat nog heeft. Het is al heel lang geleden dat ik dat boek heb gelezen maar volgens mij was het wel een redelijk goed boek. Maarja oude versie he dus nog net voor de ellende rond de rechtzaak enzo.

De andere 2 ken ik niet maar dat "Unmasked" klinkt naar mijn idee al niet zo positief eerlijk gezegd. Maarja dat komt waarschijnlijk omdat ik hier het boek "onthullend" heb liggen. Heb dat boek niet eens uitgelezen toen der tijd volgens mij omdat het echt zo verschrikkelijk was. Sindsdien koop ik eigenlijk nooit meer boeken over Michael tenzij ik weet dat het een goed boek is.

Ooh super dat jullie zo druk zijn met Thrill !

En Lars, gefeliciteerd :D

Hocus : Vet balen ! Z2 toch ? Wat ging d'r niet goed ?

Ik kom niet naar events, ik kan dat dus echt niet hebben. :(

Waarom niet Ladylay?

Lol, Hocus, ik heb er wat op los zitten 'respecten' op je hyves. Je hebt ook zoveel mooie Michaelfoto's geplaatst! :lol: Ben uiteindelijk maar gestopt met reacties plaatsen :p

Last edited:

Ik heb voor de gein gister eens gekeken hoe duur Disney ongeveer kost en ik kwam uit op ruim 1300€ maar dat was dan voor 4 dagen in Disney Hotel (de rest was iets goedkoper maar ook niet minder dan 800-900€). Heb nog niet echt gevonden waar ik ook echt alleen die 3 dagen kan selecteren maar het valt me wel erg tegen. Is echt het ruim het dubbele als dat ik van plan was te betalen.

Vriendin van me liet vandaag weten dat ze een MJ knuffel had gewonnen op de kermis. Kijken of ik morgen ook geluk heb op de kermis. Ik heb al gevraagd of ik die van haar mocht adopteren maar volgens mij wil ze um zelf houden :lol: Volgens mij heb ik vorig jaar ergens een plaatje gezien van de bewuste knuffel en vond ik um echt zo lelijk. Maar ach toch grappig en ik moet toch altijd ff grijpen op de kermis dus een mooie combi.

Ik heb voor de gein gister eens gekeken hoe duur Disney ongeveer kost en ik kwam uit op ruim 1300€ maar dat was dan voor 4 dagen in Disney Hotel (de rest was iets goedkoper maar ook niet minder dan 800-900€). Heb nog niet echt gevonden waar ik ook echt alleen die 3 dagen kan selecteren maar het valt me wel erg tegen. Is echt het ruim het dubbele als dat ik van plan was te betalen.

Vriendin van me liet vandaag weten dat ze een MJ knuffel had gewonnen op de kermis. Kijken of ik morgen ook geluk heb op de kermis. Ik heb al gevraagd of ik die van haar mocht adopteren maar volgens mij wil ze um zelf houden :lol: Volgens mij heb ik vorig jaar ergens een plaatje gezien van de bewuste knuffel en vond ik um echt zo lelijk. Maar ach toch grappig en ik moet toch altijd ff grijpen op de kermis dus een mooie combi.

Klopt ik heb er 1 :lmao: mijn vader had er 3 gegrepen dus ik kreeg er 1tje.

PS. Ik ga binnenkort ff een kijkje nemen op de Hyves, Angela!

Nog een vraagje aan iedereen;
Ik zag in de Engelse boekhandel een aantal MJ-boeken, weten jullie welke een aanrader is en welke absoluut niet?

Michael Jackson: The Magic, the Madness, the Whole Story

Michael Jackson - Legend, Hero, Icon: A Tribute to the King of Pop

Unmasked: The Final Years of Michael Jackson

En nog eentje waarvan ik de naam even niet meer weet, maar het was een grijze met een beetje vreemde tekening van Michael op de voorkant van al z'n verschillende gezichten en op de flap zei het het midden te houden tussen ophemelen en afkraken....

Ik kwam toevallig langs deze thread http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=82447
Vond de laatste reactie van Victoria wel goed :yes:

Heb die thread eens doorgelezen en gelukkig heb ik de nieuwere versies niet gelezen :lol: Maar hij heeft dus maar 1x een interview gehad met Michael? :lol: Een jaar of 10 geleden had je nog die MJ weekends op MTV en daar was ie altijd wel een keer aan het woord. Heb er nog videobanden vol mee :lol:

Waarom niet Ladylay?

Lol, Hocus, ik heb er wat op los zitten 'respecten' op je hyves. Je hebt ook zoveel mooie Michaelfoto's geplaatst! :lol: Ben uiteindelijk maar gestopt met reacties plaatsen :p

Veelste veel moeite mee, al die herinneringen.
Ik luister heel graag naar zijn muziek, maar dan wel alleen.
Als het op de radio is en andere erbij zijn, vind ik al moeilijk.
Ze hebben helemaal niet door wat er gaande was, en wat voor een persoon het nou daadwerkelijk was.
En dat is ook logisch, bedoel met alle media trash, maar wel moeilijk.
Dusss..........................
Wel heel persoonlijk maar goed, voor een keertje wil ik er wel iets van vertellen :angel:

Veelste veel moeite mee, al die herinneringen.
Ik luister heel graag naar zijn muziek, maar dan wel alleen.
Als het op de radio is en andere erbij zijn, vind ik al moeilijk.
Ze hebben helemaal niet door wat er gaande was, en wat voor een persoon het nou daadwerkelijk was.
En dat is ook logisch, bedoel met alle media trash, maar wel moeilijk.
Dusss..........................
Wel heel persoonlijk maar goed, voor een keertje wil ik er wel iets van vertellen :angel:

Oke. :huggy: Ja dat is een keuze die ieder zelf moet maken.
Wat ik wel weet is dat je op zo'n event wel juist heel veel steun kan verwachten, omdat (bijna) iedereen die daar komt weet wat iedereen doormaakt. Bij de European Jackson event stond op een gegeven moment ook bijna iedereen te huilen,maar het was tegelijkertijd ook een heel mooi moment.

Maargoed, iedereen moet idd doen waar die zich goed bij voelt! ;)

Wat ik wel weet is dat je op zo'n event wel juist heel veel steun kan verwachten, omdat (bijna) iedereen die daar komt weet wat iedereen doormaakt. Bij de European Jackson event stond op een gegeven moment ook bijna iedereen te huilen,maar het was tegelijkertijd ook een heel mooi moment.

Dat idd heel mooi :wild:
Maar dat kan ik er niet bij hebben, is me echt te veel. ;)

13 maart 2010, mijn eerste keer dat ik op een mj event was.
Daar werd ik verrast door jullie met de taart die echt super was!
Maar daar kwam ik ook een erg bijzonder iemand tegen.
Toen was het niets serieus, we waren er immers om te feesten, pas op 25 juni 2010 heb ik haar beter leren kennen.
Lilshortay en ik hebben sinds 25-06-2010, een jaar na die verschrikkelijke dag, een erg mooie band gecreëerd.
We zijn al verscheidene keren samen weggeweest en ik kan jullie zeggen dat daar nu iets moois uitgekomen is. :heart:

.................Awwwwww,geweldig voor jullie:D:yes::wub:

Ja ik denk dat ik wel weet welk moment je bedoeld...
Was idd wel mooi, en het is gewoon fijn dat iedereen je daar begrijpt.

Ik vond het ook wel fijn om onder de fans te zijn bij EJE. Je vrienden en familie kunnen wel zeggen van het is klote maarja fans weten ook echt hoe het voelt. Kan natuurlijk ook zijn dat je vrienden/familie hebt die ook fan zijn maar als je die niet hebt...

Ik heb de MJ pop van vriendin gekregen.. Ohh wat issie lelijk:rofl: Heb vandaag op de kermis wel nog geprobeerd een care bear te grijpen maar die knuffels waren echt te zwaar voor de grijper. Heb dit jaar weer lekker goedkoop kermis gehad. Er is dit jaar een daluren actie van 13:00-18:00 (op dinsdag,woensdag en donderdag) op de kermis zodat het smiddags wat drukker wordt. Ik ben 3x in een achtbaan geweest en 1x de swingmill en was iets meer dan 8 euro kwijt. Normaal kost zo'n achtbaan al gauw 6 euro per rit hier. Had nog wel in meer dingen kunnen gaan maar in de rest ben ik al zo vaak geweest dat ik zoiets had van nah! Had zelfs geen zin in de mega booster of bungee ball (mijn favo's) :lol:

Back