Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

We gaan al weer naar het weekend. Ik ben echt gesloopt ik lig al 2 dagen tussen half 10 en 10 uur in m'n bed.

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Ik ga zaterdag met een groepje een Twilight marathon doen, eerst kijken we deel 1 en 2 bij mij thuis en daarna naar de Bios :D
Zondag ga ik verder met m'n kostuum voor Castlefest de vleugels zijn aan de beurt.

We gaan al weer naar het weekend. Ik ben echt gesloopt ik lig al 2 dagen tussen half 10 en 10 uur in m'n bed.

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Ik ga zaterdag met een groepje een Twilight marathon doen, eerst kijken we deel 1 en 2 bij mij thuis en daarna naar de Bios :D
Zondag ga ik verder met m'n kostuum voor Castlefest de vleugels zijn aan de beurt.
:bugeyed Dan begint mijn avond net, dan kom ik thuis van de paarden... :giggle: Maar is wel eens lekker toch zo vroeg je bed in! :yes:
Leuk zo'n Twilight marathon! Veel plezier! :) Schiet het al aardig op je kostuum?

Normaal vind ik het ook wel zonde van m'n avond maar ja of ik nou op de bank in slaap val of gewoon m'n bed in ga :) Nou ga ik eigenlijk doordeweeks nooit echt heel laat naar bed hoor rond half 11 ofzo m'n wekker gaat ook alweer om half 7 en dat trek ik anders niet.

Eerlijk gezegd heb ik sinds het weekend dat we zoveel gedaan hadden niks meer gedaan aan m'n jurk. Dus er moet nog steeds een zoom en rits in en de afwerking moet ik nog doen.

Oh, het is al over een paar weken toch? Nou ja, gaat je wel lukken toch? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik kom meestal 's avonds laat 's nachts pas tot leven, hihi. Zit vaak tot 01:00 uur 's nachts nog wel op het internet. Maar ik moet wel oppassen als ik te weinig slaap krijg ik geheid migraine...

Dit weekend zou ik naar een meeting kunnen gaan met andere manga/anime liefhebbers maar ik weet nog niet. Kan ook een rondje kermis gaan doen om alvast te kijken waar ik eventueel in zou willen gaan. Zondag ga ik hier in ieder geval naar de wake boarders kijken.

Ik kom vaak ook savonds pas op gang de laatste paar weken. Dan zet ik m'n raam open en koelt het eindelijk wat af. Ga ik een filmpje/serie kijken en voor ik het weet is het al weer half 3 snachts ofzo. Probeer al dagen op een wat normaler tijdstip te gaan slapen zodat ik niet de hele ochtend lig te slapen maar dat is nog niet gelukt:blushing:

Ben ook wel benieuwd naar je kostuum Angela :)

Oh, het is al over een paar weken toch? Nou ja, gaat je wel lukken toch? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik kom meestal 's avonds laat 's nachts pas tot leven, hihi. Zit vaak tot 01:00 uur 's nachts nog wel op het internet. Maar ik moet wel oppassen als ik te weinig slaap krijg ik geheid migraine...

Ik ga ook pas om een uurtje of 1:00 uur - 1:30 uur naar bed. En migraine krijgen daar weet ik ook alles van. Vervelend maar het is niet anders ;)

Bah, zit toch een dip. Vreselijk! Mis hem zo erg momenteel :(

Dank je Diana en Charlotte. Inderdaad het hakt er soms behoorlijk in. Het gaat wel weer een beetje.

Ook voor jullie een fijn weekend. Nog plannen?

Fijn weekend allemaal.

Mijn opa ligt sinds donderdagnacht op de hart-ic, dus ik ben vooral steeds in het ziekenhuis dit weekend. Zou eigenlijk moeten werken zondag tot maandagochtend, maar dat ga ik niet doen, ben ik op dit moment niet echt toe in staat.

Succes met de wedstrijd, Hocus.

Sterkte met je opa Smnth.
Niet echt veel plannen dit weekend. Lekker een beetje relaxen, boekje lezen, filmpje kijken, etc.

Samantha sterkte!
VCBabyMJfan welkom hier :)

Net terug van Eclipse hij was echt vet. Ik had nog even een MJ moment. Op een bepaald moment zegt Jacob tegen Bella "I love you more" dus ik tik Debbie aan dat doet me denken aan iemand. Zegt ze ja nu moet zei zeggen I love you most :lol:

Fijn weekend allemaal.

Mijn opa ligt sinds donderdagnacht op de hart-ic, dus ik ben vooral steeds in het ziekenhuis dit weekend. Zou eigenlijk moeten werken zondag tot maandagochtend, maar dat ga ik niet doen, ben ik op dit moment niet echt toe in staat.

Dankje Samantha! :)
Jeetje, heel veel sterkte voor jou! :better: En beterschap voor je opa!
Smnth, Sterkte!

Leuk al die Nederlanders hier.
Hoi! Welkom hier! :)
Net terug van Eclipse hij was echt vet. Ik had nog even een MJ moment. Op een bepaald moment zegt Jacob tegen Bella "I love you more" dus ik tik Debbie aan dat doet me denken aan iemand. Zegt ze ja nu moet zei zeggen I love you most :lol:
Cool! :D

Hier is nog m'n filmpje van het EJE. Hopelijk vinden jullie 'm leuk! :wink:
[youtube]4gDFYrY5h4A[/youtube]

Bedankt allemaal ;) Het is allemaal even afwachten. Gister zag het er wat slechter uit, maar vandaag weer ietsje beter.

Ik zat net te kijken op buitenritten bij Loon op Zand, ken jij het daar misschien, Hocus? Lijkt me erg leuk om eens te doen en de website ziet er wel leuk uit.

Aloha ! I'm Back :D

Was 3 keer ingeslagen, internet, digitaal tv kapoet !
Maar internet doet het weer :D

SMNTH : Beterschap met je opa !!! Jeetje zeg, dat is echt niet leuk.

Succes Hocus :D
Ik had gister clinic van Laurens van Lieren, was echt super leuk.

Fijn weekend allemaal.

STerkte. Ik hoop dat het snel beter gaat met je opa.

Ik heb gister gezellig een dagje bij mn vader gezeten. En meteen nieuw internet aangesloten. Lukte natuurlijk voor geen meter, maar de volhouder wint haha. Alles van zn oude pc naar zn nieuwe. Alle wachtwoorden zoek natuurlijk, pffff. Maar voelde voldaan toen alles eenmaal werkte. En hij heeft heerlijk gekookt hahahha.

http://www.areyougame.eu/index.php?cPath=32
De twee puzzels kunnen al besteld worden zie ik net. Binnenkort eens doen :)

Oew die Dangerous is leuk!!

Nou ja raam staat hier open en hoor ik toch ineens 'Hold my hand'. De versie van Akon met Michael???? Zou er hier dan nog een grote Michael fan wonen, hoe ken je dat nummer anders????

Een paar paginas terug hebben jullie het over tickets, waarvoor precies? :)
Oooh voor het evenement in Amsterdam? Denk dat ik het dit jaar maar oversla dan, Amsterdam is qua parkeren elke keer voor mij een ramp gebleken. Qpark is echt extreem duur, en besides...bij het beeld in Best lekker in de buitenlucht had mij veel beter geleken.

Ook dat er op die site dan weer staat dat je je eigen eten/drinken niet mag meenemen, beetje jammer weer. Alles is daar te koop, ja no doubt...maar meestal is dat niet bepaald goedkoop.

Last edited:

Ik denk dat ik een P+R opzoek in Amsterdam betaal je dan zo'n 6 euro en dan kun je van daar uit gratis met het OV. Er stond ook iets op de site over het Lloyd hotel daar kun je dan een uitrijkaart kopen maar ik kan nergens vinden wat zo'n uitrijkaart dan kost....

@VCBabyMJfan, welkom hier op het gezellige Nederlandse topic.

@Angela, dat is echt wel leuk dat moment in Eclipse! Zou er helemaal warm van worden. Gewoon even een momentje dat MJ bij je is.

@ Samantha, gelukkig gaat het weer ietsje beter met je opa.

Fijne dag allemaal!

Khim;2895952@Angela said:
Ja het was heel apart.
Hebben jullie al vakantie? Dit is mijn laatste weekje en dan ben ik heerlijk 3 weken vrij!

Ik heb zojuist even contact gehad met Sport.Gouda (beheerder van gymzalen in Gouda) omdat ik via de mail een aanvraag had gedaan voor een locatie voor Thrill The World en ik werd doorverwezen naar iemand. Ze hebben nog een aantal vragen dus ze kunnen nog geen toezegging doen. De vragen ontvang ik vandaag of morgen op de mail. Gelukkig zeggen ze dus niet meteen nee :D. Het zou zooo cool zijn als het gaat lukken! Ik zit alleen al 1,5 week in de zenuwen sinds ik hiermee begonnen ben :lol: Opzich hebben we (Debbie en ik) nog ruim voldoende tijd maar ik wil gewoon graag dat het allemaal ruim van te voren rond is dat scheelt een hoop stress :) We zijn al een eind op de goede weg.

Back