Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Heb geen één mooie wedstrijd van NL gezien. Allemaal supersaai.
Deze was ook niet mooi maar hier zat iig nog wat actie in.

Vind niet dat de scheids partijdig was want Spanje had ook 5 gele kaarten... (Ja NL had er 9 en er waren er idd die niet terecht waren)
Hij floot gewoon slecht, heel de wedstrijd floot die kerel. Dan kan je ook niet lekker door spelen! Op een gegeven moment had haast iedereen op het veld een gele kaart.

Nigel had allang een rode kaart moeten hebben.. want ik begrijp nog steeds niet waarom hij met een flying kick kwam!
Mark had ook rood moeten hebben.
Bij Spanje hadden Iniesta en Puyol nog een extra kaart kunnen krijgen..

En dan die corner die niet gezien is.
Heel erg slecht van de scheids ja.

Oh en de zogenaamde buitenspel goal!
Dat was dus niet buitenspel. Dus die telde gewoon!

Allebei de landen hebben veel kansen gehad maar niet benut.
Oh well, Viva España! :dancing:

Moet wel zeggen dat Nederland echt goed z'n best heeft gedaan en ik had nooit verwacht dat ze zo ver zouden komen! :clapping:

Gisteren super gezellig dagje gehad met een aantal MJ fans! 's Middags naar het strand en daarna met z'n allen ergens gegeten en 's avonds met z'n allen voetbal gekeken bij Willy thuis. Na de wedstrijd de Michael-collectie van Willy bewonderd! Wow echt supermooi! :wild: Dus toen was ik de teleurstelling al weer een beetje vergeten over het Nederlands elftal... :giggle:
Nee, het is jammer natuurlijk. Maar op de een of andere manier heb ik er wel vrede mee dat Spanje heeft gewonnen. Het is al een super prestatie dat ze in de finale stonden! :clapping:

:coffee:

Ik ben Zuid-Amerikaans.. Can't change that!
Ik zou echt wel blij zijn voor Nederland hoor.. Dacht echt dat ze zouden winnen en dat dit hun jaar was!
Maar ik kan er niet wakker van liggen. Ben nog steeds boos op ze, omdat ze mijn Brazilie hebben uitgeschakeld! :lol:

Nu voelen jullie wat ik voelde! xD :toofunny:

Leuk om te horen dat je een fijne dag had op het strand!:D

Ik vind het heel goed van Nederland in de finale heeft kunnen staan, dat is alleen al een prestatie!
zo trots op de jongens, oh en die flying kick was wel geweldig, maar heitinga had beter een flying kick kunnen geven aan de scheids na die rood. (wat duidelijk geen rood was)
En we stonden met zo'n 10000 man in Eindhoven op het plein, was zoo geweldig!
Echt een leuke dag gehad zeg:)

Flying kick was geweldig?
Denk niet dat je het zo geweldig had gevonden als Nigel die noppen in z'n borst kreeg en die Spanjaard (ben ff vergeten wie het was) alleen maar een gele kaart had gekregen!
De arbiter had rustig een rode kaart kunnen geven daaro!

Maar nogmaals.. Ze mogen trots zijn! 2e plaats is echt goed!

Flying kick was geweldig?
Denk niet dat je het zo geweldig had gevonden als Nigel die noppen in z'n borst kreeg en die Spanjaard (ben ff vergeten wie het was) alleen maar een gele kaart had gekregen!
De arbiter had rustig een rode kaart kunnen geven daaro!

Maar nogmaals.. Ze mogen trots zijn! 2e plaats is echt goed!

De vorige keer had een Nederlander al die noppen in zijn gezicht gekregen en de tegenstander had maar geel gekregen!

De vorige keer had een Nederlander al die noppen in zijn gezicht gekregen en de tegenstander had maar geel gekregen!
We hebben het nu toch over de finale? :mello:

Maargoed, toen vond je het wel goed dat ie geel kreeg?
In die wedstrijd had ie ook rood moeten krijgen.
Ik bedoel.. Je kan niet zeggen dat je op de bal trapte.. Die bal was niet eens in zicht! Gewoon rood! Was toen ook een fout van de scheids!

Weet niet meer tegen wie dat toen was trouwens...:scratch:

We hebben het nu toch over de finale? :mello:

Maargoed, toen vond je het wel goed dat ie geel kreeg?
In die wedstrijd had ie ook rood moeten krijgen.
Ik bedoel.. Je kan niet zeggen dat je op de bal trapte.. Die bal was niet eens in zicht! Gewoon rood! Was toen ook een fout van de scheids!

Weet niet meer tegen wie dat toen was trouwens...:scratch:

Was idd geen finale, maar het gaat om het principe, en ook toen vond ik dat diegene rood moest krijgen.
Uiteraard was die flying kick gewoon rood en had Oranje geluk.
Totaal geen respect voor spelers die zo spelen.
Maar een scheidsrechter een flying kick geven, aah dat kan geen kwaad als je toch al rood hebt.
Ga je mooi de geschiedenis boeken in:woohoo::smilerolleyes::smilerolleyes:

Ik woon vlakbij het centrum hier dus heb gister avond na de wedstrijd heel wat scheldpartijen gehoord en mensen die nodig iets kapot moesten gooien en andere mensen lastig vallen.

Zo had ik mijn raam open gezet voor wat frisse lucht want het was echt bloedheet. Rustig filmpje kijken, begint er iemand onder mijn raam te schreeuwen "HEY!!!! HEY!!!!" Werd ie kwaad omdat ik niet uit het raam ging hangen blijkbaar dus gaat ie aan de bel hangen. Dus ik roepen van "Je denkt toch niet dat ik open ga doen?!" nog wat geschreeuw en toen liep ie eindelijk door:no: Het was nog een wonder dat ie kort aan de bel hangt. We hebben ook weleens dat dronken gasten bijna 5 minuten aan de bel hangen als ze zien dat er licht brand:no:

Zo hoorde ik ook dat iemand bijna van z'n fiets werd getrokken omdat zo'n dronken gast niet meer wilde lopen en dus die fiets wilde hebben om naar huis te fietsen:no:

Ik heb het 1 keer gehad dat er iemand aanbelde bij de portiek 's nachts (ook dronken denk ik) Nou ik lag stijf in m'n bed mijn bel is nogal hard en als je slaapt in alle stilte en opeens zo'n hard geluid.

Over schrikken gesproken wie gingen er nou mee naar Halloween Walibi op 30 oktober? Diana weet ik in elk geval. Ik las op de site dat het niet voor kinderen is en dat mensen met hart problemen en epilepsie het beter niet kunnen bezoeken :shock:. Dus ik heb echt iemand nodig om me achter te verschuilen :rofl:

Als het net zo eng word als de scream (ofzo? Zo'n speciaal spookhuis gedeelte met levende acteurs) in Madame Tussaud in Londen dan is het wel leuk. Ik kwam niet meer bij van het lachen terwijl vriendin zich iedere keer kapot schrok. :lol: Een van die acteurs kon dat niet hebben en kwam mij achterna waardoor ik helemaal niet meer bij kwam zowat:hysterical: Vriendin vond alleen het einde in zo'n treintje wel leuk.

Normaal gesproken hou ik helemaal niet zo van die dingen maar die vriendin wilde daar per se in dus ik had zoiets van okee ik ga wel mee. Had niet verwacht dat ik het zo grappig zou vinden. Wilde best nog wel een keer maar vriendin dus niet meer helaas:no:

Walibi lijkt me wel een keer leuk om heen te gaan. Maar oktober is nog ver weg dus ik zie nog wel of ik mee ga. Heb wel gehoord dat het erg leuk is dan.

Ohh die puzzels moet ik ook hebben :) Heb al jaren niet echt meer gepuzzeld. Heb er wel eens aan gedacht een leuke puzzel van mijn moeder te gaan doen maar die hebben allemaal minstens 1000 stukjes, 500 is een beter aantal voor mij:hysterical:

Ze hebben inderdaad levende spookhuizen. En toen mijn zusje er liep waren er clowns (It geinspireerd) die met kettingzagen je de stuipen op het lijf joegen.

Als het net zo eng word als de scream (ofzo? Zo'n speciaal spookhuis gedeelte met levende acteurs) in Madame Tussaud in Londen dan is het wel leuk. Ik kwam niet meer bij van het lachen terwijl vriendin zich iedere keer kapot schrok. :lol: Een van die acteurs kon dat niet hebben en kwam mij achterna waardoor ik helemaal niet meer bij kwam zowat:hysterical: Vriendin vond alleen het einde in zo'n treintje wel leuk.

Normaal gesproken hou ik helemaal niet zo van die dingen maar die vriendin wilde daar per se in dus ik had zoiets van okee ik ga wel mee. Had niet verwacht dat ik het zo grappig zou vinden. Wilde best nog wel een keer maar vriendin dus niet meer helaas:no:

Walibi lijkt me wel een keer leuk om heen te gaan. Maar oktober is nog ver weg dus ik zie nog wel of ik mee ga. Heb wel gehoord dat het erg leuk is dan.

OMG, dat klinkt inderdaad als Madame Tussauds! Daar kreeg ik afgelopen maart zowat een hartverzakking! Ik moest voorop lopen want niemand durfde! :lol: Nou dan ga ik me deze keer ook wel verschuilen achter iemand! :giggle:

Als ik mee ga naar Walibi ga ik toch ook niet voorop tenzij ik al zo'n lachbui heb en ze me toch eerder nog harder laten lachen i.p.v. schrikken:rofl:

Las net dat hier zondag een wake board event is. Dat vind ik altijd zo gaaf om te zien. Paar jaar geleden was hier ook iemand aan het wake boarden en dat zag er wel leuk uit:D Vraag me wel af of het druk gaat worden want vrijdag begint hier ook de kermis.

Back