charlotte2807
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Flying kick was geweldig?
Denk niet dat je het zo geweldig had gevonden als Nigel die noppen in z'n borst kreeg en die Spanjaard (ben ff vergeten wie het was) alleen maar een gele kaart had gekregen!
De arbiter had rustig een rode kaart kunnen geven daaro!
Maar nogmaals.. Ze mogen trots zijn! 2e plaats is echt goed!
We hebben het nu toch over de finale? :mello:De vorige keer had een Nederlander al die noppen in zijn gezicht gekregen en de tegenstander had maar geel gekregen!
We hebben het nu toch over de finale? :mello:
Maargoed, toen vond je het wel goed dat ie geel kreeg?
In die wedstrijd had ie ook rood moeten krijgen.
Ik bedoel.. Je kan niet zeggen dat je op de bal trapte.. Die bal was niet eens in zicht! Gewoon rood! Was toen ook een fout van de scheids!
Weet niet meer tegen wie dat toen was trouwens...:scratch:
Als het net zo eng word als de scream (ofzo? Zo'n speciaal spookhuis gedeelte met levende acteurs) in Madame Tussaud in Londen dan is het wel leuk. Ik kwam niet meer bij van het lachen terwijl vriendin zich iedere keer kapot schrok. :lol: Een van die acteurs kon dat niet hebben en kwam mij achterna waardoor ik helemaal niet meer bij kwam zowat:hysterical: Vriendin vond alleen het einde in zo'n treintje wel leuk.
Normaal gesproken hou ik helemaal niet zo van die dingen maar die vriendin wilde daar per se in dus ik had zoiets van okee ik ga wel mee. Had niet verwacht dat ik het zo grappig zou vinden. Wilde best nog wel een keer maar vriendin dus niet meer helaas:no:
Walibi lijkt me wel een keer leuk om heen te gaan. Maar oktober is nog ver weg dus ik zie nog wel of ik mee ga. Heb wel gehoord dat het erg leuk is dan.
Welk gedeelte?Dan moet ik maar niet naar Madame Taussaud gaan hier, haha!
Maarre......Sils, wat een mooie siggy? Waar is dat van?!
Hocus was me voor! ;DHet onderste, zwart/wit