Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

when i get older
i will be stronger
they’ll call me freedom
just like a wavin flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

ohhh ohhh ohhh ohhh

haha dat nummer komt precies op de radio op het moment dat ik zit te lezen hier. Dat nummer blijft zo hangen in je hoofd...

Leuk dat er zoveel VIP kaarten bestellen!

@smnth gefeliciteerd!

heel heel even dacht ik goh zou ik niet met een groepje Thrill The World zelf kunnen organiseren ergens. Toen las ik het documentje van Event manager op de internationale site, en DAMN daar komt echt wel wat meer bij kijken dan een paar dansworkshops geven en een locatie regelen.

Het was zo leuk vorig jaar maar er is nog niemand opgestaan om het te organiseren voor dit jaar :(

Leuk dat Nederland heeft gewonnen... Maar denk niet dat ze de finale winnen.

I AM IN LONDON, BABY!!!!!!! :D

Was echt te gek gisteren, overal groepen oranje mensen, helemaal los aan het gaan!!!
Dat beloofd wat voor zondag...........

Oeee gaaf! :D Ben wel een beetje jaloers, lol, I looove London :lol:
haha, heel veel plezier!

Thanks voor de felicitaties, allemaal ;)

Heb zojuist viptickets besteld.

Last edited:

BGCTMJ59.JPG

Weten jullie of dit shirtje ook ergens in Nederland is te krijgen, of op een site die makkelijk te begrijpen is en naar Nederland shipt, voor niet te veel geld?
Ik heb geen Amazonaccount ofzoiets.

Wow mooi shirt! Weet je welke naam het shirt heeft? daar heb ik op gezocht toen ik mijn shirt wilde kopen.

@Charlotte heel veel plezier meis!!!

Misschien een keer een weekendje Londen organiseren? :lol:

En ik weet ook niet zo snel een Nederlandse site waar je dat shirt kan bestellen. Ben zelf ook nog op zoek naar een leuk officieel shirt maar maar allemaal Amerikaanse/Engelse sites:no:

Ja mij ook haha. Ook wel handig als je dan naar Londen gaat met mensen die al een keer zijn geweest. Dan hoef je niet perse weer een heel rondje big ben, tower bridge en dat soort dingen te doen.

Maar Londen zit er niet meer in dit jaar, misschien volgend jaar.

Dit jaar word erg krap denk ik, vooral omdat zomer is aangebroken, iedereen zijn/haar begroting al gemaakt heeft voor dit jaar.
Maar moeten we echt gaan doen, lijkt me erg mooi.
Rondje London vind ik niet zo erg:p
Dat we gewoon met Nederlandse fans in London rond lopen, geweldig:woohoo:

Ik zie geen mogelijkheid dat ik mee zou kunnen. Aangezien ik mijn hondje niet achter ga laten :)

Goh wat heb ik toch een vervelende baan, we zijn met de secretaressen een mooie mannen kalender aant maken voor een collega die ons gaat verlaten. Nou dat is natuurlijk lachen en gieren met de meiden onder elkaar! Vandaag is mijn contract veranderd van bepaalde tijd tot 12 september naar bepaalde tijd tot 1 januari 2013!!!! Ikke happy :D

Misschien een keer een weekendje Londen organiseren? :lol:

En ik weet ook niet zo snel een Nederlandse site waar je dat shirt kan bestellen. Ben zelf ook nog op zoek naar een leuk officieel shirt maar maar allemaal Amerikaanse/Engelse sites:no:

Weekendje London klinkt leuk.
Moet Louise eigenlijk ook mee:):p

Ik zie geen mogelijkheid dat ik mee zou kunnen. Aangezien ik mijn hondje niet achter ga laten :)

Goh wat heb ik toch een vervelende baan, we zijn met de secretaressen een mooie mannen kalender aant maken voor een collega die ons gaat verlaten. Nou dat is natuurlijk lachen en gieren met de meiden onder elkaar! Vandaag is mijn contract veranderd van bepaalde tijd tot 12 september naar bepaalde tijd tot 1 januari 2013!!!! Ikke happy :D

Oee weekendje London klinkt zeker goed, maar idd denk nog lastiger te regelen. Maar waarschijnlijk ga ik rond maart/mei weer twee weekjes met mijn moeder naar London, het was vorige keer zo goed bevallen. Kan niet wachten:p

Maar als we dat zouden regelen zou het leuker zijn als iedereen hier meekan, maar voor Angela gaat het dus sowieso al niet. Ik heb het geluk dat ik nog thuiswoon, dus altijd iemand om voor de hond en mn parkietjes te zorgen.

En wie is Louise? Ook iemand van dit forum, of kennen jullie haar van fandagen enzv? ben niet nieuwsgierig hoor :D

Gefeli Angela met je contractverlenging, dat is goed nieuws!

Oee weekendje London klinkt zeker goed, maar idd denk nog lastiger te regelen. Maar waarschijnlijk ga ik rond maart/mei weer twee weekjes met mijn moeder naar London, het was vorige keer zo goed bevallen. Kan niet wachten:p

Maar als we dat zouden regelen zou het leuker zijn als iedereen hier meekan, maar voor Angela gaat het dus sowieso al niet. Ik heb het geluk dat ik nog thuiswoon, dus altijd iemand om voor de hond en mn parkietjes te zorgen.

En wie is Louise? Ook iemand van dit forum, of kennen jullie haar van fandagen enzv? ben niet nieuwsgierig hoor :D

Gefeli Angela met je contractverlenging, dat is goed nieuws!

Louise is Lilshortay :) (woont vlakbij mij) ze was er ook bij in Veldhoven en in Eindhoven de laatste keer.

Thanks is zeker goed nieuws, al kun je natuurlijk altijd nog op straat gezet worden. Een vast contract zegt nog niet heel veel...

Wow gefeliciteerd Angela:D Dat is weer een hele zorg minder:cheeky:
Ben al sinds mei werkloos en het valt niet mee om nu werk te zoeken. Amper geschikte vacatures en dan heb ik het nog niet over de soms belachelijke eisen enzo.

Samantha: Gaaf joh 2 weken Londen. Ik ben tot nu toe hooguit 4 dagen per keer geweest en ik vind het altijd zo jammer dat ik dan al weer naar huis moest. Kan denk ik ook met gemak 2 weken vullen hahaha. Alleen al rondslenteren daar vind ik leuk :lol:

Louise is Lilshortay :) (woont vlakbij mij) ze was er ook bij in Veldhoven en in Eindhoven de laatste keer.

Thanks is zeker goed nieuws, al kun je natuurlijk altijd nog op straat gezet worden. Een vast contract zegt nog niet heel veel...

O volgens mij weet ik al wie :)

Ben al sinds mei werkloos en het valt niet mee om nu werk te zoeken. Amper geschikte vacatures en dan heb ik het nog niet over de soms belachelijke eisen enzo.

Samantha: Gaaf joh 2 weken Londen. Ik ben tot nu toe hooguit 4 dagen per keer geweest en ik vind het altijd zo jammer dat ik dan al weer naar huis moest. Kan denk ik ook met gemak 2 weken vullen hahaha. Alleen al rondslenteren daar vind ik leuk :lol:

Ik ben een hele tijd geleden 4 dagen geweest met twee vriendinnen. En toen met mijn moeder zes dagen, maar we vonden het zo jammer alweer naar huis te moeten, dus hebben we besloten volgende keer wat langer te gaan. Ik vind het heerlijk daar, voel me daar echt thuis. Heerlijk door die straten lopen, ergens een warme chocomel drinken en dan gewoon om je heen kijken en luisteren hoe de mensen daar leven. Ja, ik vind het daar echt geweldig :yes:

Ik ken het, ik ben 6 maanden werkloos geweest ik zat tegen het einde van mijn WW uitkering aan. Het is dramatisch om nu werkloos te zijn. En dan wil het UWV dat je banen aanneemt die lager dan je opleidingsniveau liggen maar ja dan moeten die werkgevers je wel willen hebben... Ze weten gewoon dat als je een baan kunt vinden op een hoger niveau ze je kwijt zijn dus daar beginnen ze gewoon niet aan. Succes met solliciteren!

Ik krijg maar 3 maanden WW en dit is mijn laatste maand. Daarna kan ik bijstand aanvragen maar daar wacht ik nog even mee aangezien ik nog wel voldoende buffer heb van mijn WW.

Ik kijk tegenwoordig gewoon voor alle baantjes maar sommige uitzendbureau's hebben echt maar 5 nieuwe vacatures per week ofzo. En iedereen is heel kritisch. Voor mijn vorige baan vroegen ze officieel ook HBO maar ik heb MBO en vond het werk al simpel. Reageer dus gewoon weer op die functie en soms in dezelfde sector. 9 van de 10x afgewezen omdat ik dus geen HBO heb.:no:

Ik ben een hele tijd geleden 4 dagen geweest met twee vriendinnen. En toen met mijn moeder zes dagen, maar we vonden het zo jammer alweer naar huis te moeten, dus hebben we besloten volgende keer wat langer te gaan. Ik vind het heerlijk daar, voel me daar echt thuis. Heerlijk door die straten lopen, ergens een warme chocomel drinken en dan gewoon om je heen kijken en luisteren hoe de mensen daar leven. Ja, ik vind het daar echt geweldig :yes:

Laat staan als je er gewoon twee maanden zit......;)

Angela, gefeliciteerd!!!!! :D

Haha.:p Ik houd echt heel erg van de zee. Gelukkig is het aan het strand een stuk koeler, kan niet heel goed tegen erge hitte, door mijn te hoge bloeddruk. Maar een beetje zon vind ik wel lekker. :D

Ga je zondag met dat uitje mee?

Misschien kunnen we, als de supersoakermeeting van hier niks wordt, toch nog eens iets anders plannen, wat niet per se met mooi weer hoeft.

Back