Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik dacht vandaag laat ik maar weer eens naar de sportschool gaan. Lekker koel met airco. Had het na een half uur echt wel gezien. Was nog geen minuut bezig of het plakte al zeg:no: Het was er niet bloedheet ofzo maar ook weer niet lekker koel. Hoop dat het binnenkort wat koeler wordt, kan ik tenminste weer fatsoenlijk sporten.

Ik ben lekker Zumba gaan doen het zweet liep aan alle kanten van me af maar ja na een lekkere douche voelt het toch wel goed dat ik weer ff wat gedaan heb.
Alleen een beetje een domper toen ik ging wegen....moet het nu maar echt gaan volhouden 3x in de week sporten

Een tijdje terug was ik hier helemaal happy, omdat ik was aangenomen in de flexpool van een hulpverleningsinstelling, en nu ben ik weer helemaal blij! :D Was vanmiddag op gesprek geweest om als vaste invaller iemand voor 6 maanden te vervangen en net werd ik gebeld dat ze graag met mij willen werken. Vanaf eind Augustus. Dus kan eerst nog even van mijn vakantie genieten en daarna lekker heel wat uren maken.
Da's mooi! Gefeliciteerd! :clap:

heel heel even dacht ik goh zou ik niet met een groepje Thrill The World zelf kunnen organiseren ergens. Toen las ik het documentje van Event manager op de internationale site, en DAMN daar komt echt wel wat meer bij kijken dan een paar dansworkshops geven en een locatie regelen.

Het was zo leuk vorig jaar maar er is nog niemand opgestaan om het te organiseren voor dit jaar :(
Het lijkt me ook wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet of ik het redt qua tijd. Het is in Rotterdam toch?

I AM IN LONDON, BABY!!!!!!! :D
Gaaf!! :wild: Ik ben echt jaloers! :D Veel plezier daar!

Goh wat heb ik toch een vervelende baan, we zijn met de secretaressen een mooie mannen kalender aant maken voor een collega die ons gaat verlaten. Nou dat is natuurlijk lachen en gieren met de meiden onder elkaar! Vandaag is mijn contract veranderd van bepaalde tijd tot 12 september naar bepaalde tijd tot 1 januari 2013!!!! Ikke happy :D
LOL! Dat zal zeker wat zijn die kalender! :giggle: Er is toch wel een maand bij waar Michael op staat? :wub:
Nogmaals gefeliciteerd! :clap:

Lekker, hoor net dat we straks weer lekker naar Ouddorp gaan, tot zondag. Heerlijk met dit warme weer aan zee. :D
Lekker! Veel plezier! Gaaf t-shirt! Heb je hem al kunnen vinden op een andere site?

:giggle: Ik ben helemaal verslaafd aan MJ t-shirts kopen. Ik heb er van de week weer twee binnen gekregen... :D

Heb zo'n zin in zondag:woohoo:
Ik ook! Gezellig met MJ fans naar het strand en 's avonds voetbal kijken! :wild: Hoewel...Ik weet niet of ik durf te kijken! :lol:

Wat leuk, dus iedereen heeft VIP tickets? Kunnen we gezellig met z'n allen lunchen! :D Weekendje Londen lijkt me ook gaaf! :yes:

Nee klopt, ik heb doorgegeven dat er verder niemand van MJJC komt. :wink: Ik heb nu ook nog geen supersoaker gekocht. Ik hoop niet dat ze die zondag toch bij zich hebben, dan heb ik een probleem! :lol:

London is geweldig!
Vorig jaar waren we daar van 13 tot en met 18 juli (jawel, voor 'This is it' :-( ).
We zouden de 17e terug maar hebben door treuzelen onze vlucht gemist...
Vonden we helemaal niet erg, extra dagje London is nooit verkeerd en gelukkig hielp een vriend ons aan een slaapplek die nacht.

Als ik geld had kocht ik een huis in London, echt waar.
ik hou van die stad.

Het lijkt me ook wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet of ik het redt qua tijd. Het is in Rotterdam toch?

Nou vorig jaar was het in Rotterdam, Amsterdam, Leiden en Ede. Ik heb gisteren zitten mailen met de organisator van Rotterdam en die heeft er dit jaar geen tijd voor om het te organiseren :( Hij moet afstuderen en nog andere dingen. Hij gaf aan dat als ik het wilde organiseren hij wel tips etc kan geven en hij wel meedoet op de dag zelf. Maar ik zou niet weten met wie ik dat moet gaan doen en zoals ik al zei er moet veel voor gedaan worden. Je moet in elk geval een team hebben van minimaal 3 personen. Ik zal even een stukje plakken uit het document van Thrill The World dit gaat over de verschillende taken die er te verdelen zijn:

ROLE
What they do...
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Event Manager [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Manage the TEAM. Make sure all TASKS are completed. May take on a ROLE [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Assistant Manager [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Support Event Manager in managing the TEAM. May take on a ROLE [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Charity Coordinator [/FONT]
[/FONT][FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]*This is an optional ROLE. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]All TASKS regarding finding a charity [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Communications Officer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Mainly email account manager [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Dance Officer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]All TASKS regarding the logistics/ administrative tasks of your dance workshops: finding studio, making flyers, calling schools to teach at, etc. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Documentation Team [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Taking photos and video of the event creation process [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Finance Officer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Keeping track of money coming in and money being spent [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Fundraising Coordinator [/FONT]
[/FONT][FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]*This is an optional ROLE. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Organizing events before Thrill Day to raise money for your event: bake sales, zombie car washes, dance marathons, etc. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Graphic Designer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Create print and/or online materials for flyers, posters, webpages, etc. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Lead Dance Instructor [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Learn the Thriller dance, then TEACH the Thriller dance. Also train other Assistant Instructors. No experience required. Really [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Media Relations [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Contact media outlets to get coverage before event and AT event [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Online Officer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Maintain event webpage, as well as other websites to post about your event [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Promotions Coordinator [/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Coordinate public performances of Thriller dance to hand out flyers: festivals, community events, nightclubs, etc. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Registration Officer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Process event registrations, enter info to database. Email and paper forms [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Sponsorship Coordinator [/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Find sponsors for your event [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Venue Coordinator [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]All TASKS regarding finding a venue [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]World Records Officer [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Know the World Record rules and find witnesses & stewards for your event [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Zombies Care Program Coordinator [/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri]Zombies, in costume & in character, do volunteer & community work in order to get you Media coverage before the event: clean up parks, take senior citizens for walks, volunteer at local events, etc. [/FONT][/FONT]

Mocht iemand zich geroepen voelen ;)

:bugeyed OMG, da's een hele organisatie! Nee, dat ga ik helaas niet redden met fulltime baan en twee paarden... :no: Maarja, lijkt me wel leuk om gewoon mee te dansen maar ik weet niet hoevaak je dan bij elkaar moet komen?

Angela, gefeliciteerd met je contractverlenging! Super!

Nou ik ben even aan het inlezen. Kan het niet loslaten hahaha
Niet alles is verplicht, ik ben al aan het brainstormen of ik een locatie zou weten want dat is toch wel punt 1. En dat is al lastig want het moet in de buurt van een station zijn voor mensen die met OV komen natuurlijk. Mocht iemand een idee hebben, we moeten er op zaterdagmiddag en 's nachts terecht kunnen.

Hoe vaak je bij elkaar moet komen ligt aan wat je zelf thuis doet je kan de dans leren van youtube en dan een workshop volgen om het te perfectioneren.

Als je in de organisatie zit kom je natuurlijk vaker bij elkaar JD (de event manager) gaf geloof ik 4 workshops. De workshops kan ik best geven al doe ik het liever niet alleen... Daarnaast zul je moeten gaan promoten bijvoorbeeld op pleinen de dans gaan doen als zombie ;) en daarbij kaartjes ofzo uitdelen om mensen op de hoogte te stellen van het event. Maar dat kun je natuurlijk zo vaak doen als je zelf wilt. Je kan online ook promoten op websites en fora. En je moet een "eigen site" hebben JD en de andere uit Nederland hadden gewoon een hyves werkt ook.Verder moet er minimaal 1 medium aanwezig zijn (zeg je dat zo) ik bedoel dus een krant of tv station en dat mag lokaal zijn. Er moet iemand zijn die foto's maakt en filmt (jouw mannetje? :p) op de dag zelf.

Het zou heel gaaf zijn als het zou lukken! Maar dan moet ik wel snel wat mensen enthousiast zien te krijgen :p We hebben nog 3 maanden.

Last edited:

Daar komt inderdaad veel bij kijken zeg.

Had gehoopt dat het morgen wat koeler zou zijn maar helaas. Zie er best wel tegen op om met deze hitte met de trein en bus te reizen en daar in Best sta je dan ook weer pal in de zon:no: Heb nu al de hele dag hoofdpijn wegens de hitte.

Ik heb misschien een locatie ik hoop alleen niet dat ik dan de mensen uit deze kant van de regio moet missen. Mijn zusje kwam namelijk met het idee om het in het klooster in St. Oedenrode te doen. Wij hebben een vriend daar wonen (anti kraak) en hij zou kunnen vragen of we daar terecht kunnen. Daar zit een grote gymzaal bij.

St. Oedenrode ligt vlakbij Best dus weer een goede combi ;)

Dat is wel een gave locatie en St. Oedenrode is nog te doen voor mij:yes:

Gezien de hitte weet ik nog niet 100% zeker of ik bij de onthulling ben vanmiddag. Kan niet goed tegen deze hitte:no: Nouja als ik er wel ben, ben ik weer aan hetzelfde petje te herkennen. Petjes zijn voor mij echt een must met dit weer.

Voor iedereen die gaat vanmiddag; veel plezier!! Het zal vast prachtig worden.
En ook een beetje sterkte uiteraard......

Please upload some pictures afterwards!!
Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn........:(
Maar goed, tis hier ook leuk, hoor! haha!

Ik ga toch niet.. Ben de tijd vergeten en ik ben ff buiten geweest en ik heb weer hoofdpijn terwijl ik nog het meest in de schaduw ben gebleven.

Ik vond het een goede opkomst vanmiddag ondanks het warme weer. Het is een erg mooie herdenkingsplaat geworden! Na afloop zijn we met een grote groep nog naar Thijs geweest tot het begon te gieten :D

Thijs heeft aangegeven wel mee te willen helpen met de organisatie/promotie van TTW dus dat gaat denk ik wel door ;)
Sint Oedenrode is een hele mooie locatie idd Dudie kunnen we ook mooie foto's maken enzo

Diana vroeg of het moeilijk is om te leren. Iedereen schijnt het te kunnen leren. Hier kun je stap voor stap leren hoe de dans gaat mocht je al willen beginnen :p http://www.thrilltheworld.com/learn/script

Last edited:

Wel fijn dat er ondanks de hitte toch nog een goede opkomst was. Vind het wel jammer dat ik niet ben gegaan maar dat was gewoon niet verstandig. Nouja ik zie um volgende maand wel want dan ga ik toch weer die kant in.

Zal dat dansje eens gaan bekijken.. heb echt totaal geen gevoel voor ritme dus ik vraag me af of dat dansje ooit goed gaat komen :lol:

ik ben al best zenuwachtig...

Het is wel een leuke spanning maar ik weet dat ik tijdens de wedstrijd nogal opgefokt ben...echt, dat is niet gezond hahaha....

Hup Holland Hup!!!!

Wordt spannend vanavond. Waar gaan jullie kijken (thuis, kroeg, plein)? Als je uberhaupt gaat kijken. Ik ken er namelijk die liever onder een steen gaan liggen hahahaha.

Ik kijk iop een plein hier in onze stad, als de zenuwen echt te erg worden ren ik wel weg....

In de centrum hier zijn ze nu al een feestje aan het bouwen. Kan zowat precies horen wat de DJ zegt ofzo

Geen nummer 1, maar ik heb sowieso al gewonnen.
Zo'n leuke wedstrijden gezien van Nederland tijdens WK, hele mooie sfeer geproefd, een plekje in de finale is echt iets om trots op te zijn.
Gisteren was een mooie dag geworden, zal het dan ook niet meer vergeten dat ik getuige ben geweest van Nederland in de finale.:wild:

Het was geen mooie wedstrijd, het doelpunt hadden ze moeten afkeuren en die scheids was echt partijdig. Maar ze hebben het toch maar geflikt tot de finale! Ben wel trots op "onze jongens".

Back