Science Freak
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
Hmm nee, ik ga Oranje kijken in Eindhoven.
Hmm nee, ik ga Oranje kijken in Eindhoven.
Da's mooi! Gefeliciteerd! :clap:Een tijdje terug was ik hier helemaal happy, omdat ik was aangenomen in de flexpool van een hulpverleningsinstelling, en nu ben ik weer helemaal blij! Was vanmiddag op gesprek geweest om als vaste invaller iemand voor 6 maanden te vervangen en net werd ik gebeld dat ze graag met mij willen werken. Vanaf eind Augustus. Dus kan eerst nog even van mijn vakantie genieten en daarna lekker heel wat uren maken.
Het lijkt me ook wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet of ik het redt qua tijd. Het is in Rotterdam toch?heel heel even dacht ik goh zou ik niet met een groepje Thrill The World zelf kunnen organiseren ergens. Toen las ik het documentje van Event manager op de internationale site, en DAMN daar komt echt wel wat meer bij kijken dan een paar dansworkshops geven en een locatie regelen.
Het was zo leuk vorig jaar maar er is nog niemand opgestaan om het te organiseren voor dit jaar
Gaaf!! :wild: Ik ben echt jaloers! Veel plezier daar!I AM IN LONDON, BABY!!!!!!!
LOL! Dat zal zeker wat zijn die kalender! Er is toch wel een maand bij waar Michael op staat? :wub:Goh wat heb ik toch een vervelende baan, we zijn met de secretaressen een mooie mannen kalender aant maken voor een collega die ons gaat verlaten. Nou dat is natuurlijk lachen en gieren met de meiden onder elkaar! Vandaag is mijn contract veranderd van bepaalde tijd tot 12 september naar bepaalde tijd tot 1 januari 2013!!!! Ikke happy
Lekker! Veel plezier! Gaaf t-shirt! Heb je hem al kunnen vinden op een andere site?Lekker, hoor net dat we straks weer lekker naar Ouddorp gaan, tot zondag. Heerlijk met dit warme weer aan zee.
Ik ook! Gezellig met MJ fans naar het strand en 's avonds voetbal kijken! :wild: Hoewel...Ik weet niet of ik durf te kijken! :lol:Heb zo'n zin in zondag:woohoo:
Het lijkt me ook wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet of ik het redt qua tijd. Het is in Rotterdam toch?