Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Oh komop, Michael deed op het podium toch ook dingen dat je dacht... :swoon:
:lol:
Weliswaar op een andere manier, maar af en toe... :bugeyed :swoon: :lmao:

...... was dat ook wel heel hot te noemen :yes:
maarr inderdaad niet op de manier van Janet op dit filmpje.

En hoe ie, vooral in de bad tour periode, tegen die microfoon aan staat te .. dingensen :p

Maar mij hoor je niet klagen hoor :lol:

haha nee het verschil is dat het bij Michael niet ordinair is, denk ik.

Heb helaas geen gif-bestandjes op voorraad. Zou ze op moeten zoeken...

Hmm, ja misschien gaat ze wel iets te ver... Vooral dat laatste... :lmao: Maar het publiek vond het leuk zo te zien! :lol:
Zou dit ook weer een rel veroorzaken in de USA? Na "Nipple-gate"?

Zal me niks verbazen :lol: En ik vond dat nippelgate opzich nog wel meevallen ookal ga je mij niet vertellen dat dat een ongelukje was zoals vaak gezegd is:hysterical:. Dat was tenminste niet zo ordinair als dat filmpje.

Ik ook. Misschien zijn ze van plan om in de toekomst nog een spciale versie te maken van TII ofzo?

Iemand weleens een post gereport hier? Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze er iets mee doen als ze er al iets mee doen.

Morgen! Iedereen al zenuwachtig voor vanavond? :wild: :D

Ja, heb ik nu 2x gedaan... Eerste keer hadden ze de posts van die persoon verwijderd. Maar de laatste keer werd er niks mee gdaan.

Mooie nieuwe TII clip! Kippenvel!
Ik vind Janet nou echt wel iets te ver gaan hoor. Dan mag het publiek het leuk vinden, maar ik vind het gewoon ordinair. Michael kon er ook wel wat van. Vooral de BAD Tour, die was helemaal geweldig en lekker sexy.

Nee nog niet. Volgens mij wilden ze eerst kijken hoeveel kaarten er verkocht werden en of ze de boel wel rond kunnen krijgen...

Edit: Als je het over de duvel hebt... Kreeg net het mailtje binnen! :D

Last edited:

Ik heb wel kaarten maar geen VIP.
Ben met mijn kinderen en dat buffet zie ik dan niet zo zitten, hahaha...

Een tijdje terug was ik hier helemaal happy, omdat ik was aangenomen in de flexpool van een hulpverleningsinstelling, en nu ben ik weer helemaal blij! :D Was vanmiddag op gesprek geweest om als vaste invaller iemand voor 6 maanden te vervangen en net werd ik gebeld dat ze graag met mij willen werken. Vanaf eind Augustus. Dus kan eerst nog even van mijn vakantie genieten en daarna lekker heel wat uren maken.

Nee dat lijkt me ook niks met jonge kinderen:lol: Kun je volgens mij geen moment zelf rustig eten.

Een tijdje terug was ik hier helemaal happy, omdat ik was aangenomen in de flexpool van een hulpverleningsinstelling, en nu ben ik weer helemaal blij! :D Was vanmiddag op gesprek geweest om als vaste invaller iemand voor 6 maanden te vervangen en net werd ik gebeld dat ze graag met mij willen werken. Vanaf eind Augustus. Dus kan eerst nog even van mijn vakantie genieten en daarna lekker heel wat uren maken.

Goed bezig!!
Super leuk dat je vanaf augustus kunt gaan beginnen:D

Lijkt mij ook niets nee met kinderen.
Krijg je ineens eten in je gezicht:rofl:

@ Smnth dat is zeker goed nieuws! :D

Ik kreeg trouwens net een mailtje van play.com dat je het Michael Jackson spel nu kunt preorderen bij ze. Geen idee of het wat is enzo want ik moet nog op zoek naar meer info maar ik denk dat ik binnenkort zowiezo de Wii versie ga preorderen als die tenminste speelt op mijn niet omgebouwde Wii anders maar de NDS versie.

Oh komop, Michael deed op het podium toch ook dingen dat je dacht... :swoon:
:lol:
Weliswaar op een andere manier, maar af en toe... :bugeyed :swoon: :lmao:

...........Michael had ook zijn stoute momenten:D:yes::wub::ph34r::wild:Maar lekker stout:punk::wub::ph34r::wild::D:yes: niet te stout

Hahaha.. Ik vind voetbal nog steeds niks meer als achter een balletje aanhollen en hopen dat je scoort maar toch leuk dat we in de finale staan. Betwijfel of we gaan winnen maarja je weet het maar nooit

finaleeeeeeeee..
126006636-1da20b90169df512712e83bb7bab2f40.4c339950-scaled.jpg

(sorry, moest even)..

Leuke foto!

Hier is het nog steeds gekkenhuis met toeters, juichende mensen etc. Soms is het even stil maar dan hoor je weer een auto, vuvuzela ofzo en dan beginnen ze weer tegen elkaar. Soort van communicatie ofzo wat heel irritant is

Back