Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

We kunnen ook samen het WK gaan kijken op het museumplein 11 juli.

Ik ga er even van uit dat Nederland speelt, dan doen wel allemaal een oranje glitterhandschoen aan en bij elk doelpunt schreeuwen we HeeHee :p.

Die is wel goed bedacht:hysterical: Maar ik kijk liever geen voetbal ookal is het met MJ fans :lol:

Pff wat is het warm, weer slecht geslapen door die rot hitte. Dreef zowat m'n bed uit.. bah.
Ga vandaag nog een staande ventilator proberen te scoren, heb nu een tafel ventilator staan maar dat helpt ook niet echt.

Oeh nee, Museumplein sla ik maar over... Ik ben niet zo van de mensenmassa's. :wink:

Heb net de kaartjes besteld voor 29-08! Heb er zin in! Ben benieuwd naar het t-shirt wat je erbij krijgt.

Vanmiddag even naar Amsterdam, o.a. naar het MJ Billboard. Ik zal er wel een paar foto's van maken en hier plaatsen.

We kunnen ook samen het WK gaan kijken op het museumplein 11 juli.

Ik ga er even van uit dat Nederland speelt, dan doen wel allemaal een oranje glitterhandschoen aan en bij elk doelpunt schreeuwen we HeeHee :p.

En tussendoor CHAMONE!!! :punk:

Ik moet nog een kadootje kopen, maar heb eigenlijk niet zo'n zin om de deur uit te gaan met deze hitte. En dan in de auto pffff

Augustus vind ik goed. ik kan alleen 10 en 13 niet maar dat is toch doordeweeks.
Ik denk niet dat ik 11 juli ga, zaterdags naar Best en 's maandags zijn m'n zusje en m'n vader jarig (hij wordt 50). En om dan ook zondag nog weg te gaan ik ben al gebroken de laatste tijd dus ik wil het ff iets rustiger aan gaan doen :)

Ik las trouwens dat er plannen zijn om eind oktober naar Walibi te gaan. Misschien dat ik meega maar dan moet ik eerst iemand zoeken om bij weg te kruipen :p Het is dan namelijk Halloween weekend!

Hier zijn wat foto's van het MJ Billboard in Amsterdam van vanmiddag. Jeetje wat was het warm zeg! Ik heb ook nog drie posters gekocht bij de Fame waaronder twee van die nieuwe die pas uit zijn. Op die plek waar Michael heeft gelopen voelde het zo raar... Ik wilde meer dan ooit dat ik een tijdmachine had... :weeping:

1009138938_5_HT5B.jpeg

1009139285_5_D0tP.jpeg

Ikke op dezelfde plek... :mello:
1009139942_5_nMUR.jpeg

Ach :huggy: dat moet idd een raar gevoel zijn. Wel leuke foto's!
Welke van die nieuwe posters heb je gekocht? Ik wil graag die met die kleuren en dan Michaels silhouette erin. Pas hadden ze die nog niet bij de Expo. Hoop die eens tegen te komen.

Ha! Wat grappig dat je op exact dezelfde plek gestaan hebt Hocus. Kan me voorstellen dat dat ook wel een vreemd gevoel geeft. Ik was zelf recent in Amsterdam en had van tevoren nog opgezocht waar die foto precies was genomen, maar had uiteindelijk helaas geen tijd om naar de Lauriergracht te gaan. Wel kwam ik de foto per toeval tegen in een etalage op het Leidseplein.

Vond het wel mooi dat in de omschrijving onder de foto te lezen stond dat MJ en de fotograaf elkaars foto hadden genomen. Tekenend voor de bescheidenheid van MJ dat hij ook gewoon de fotograaf op de foto zet.

Augustus vind ik goed. ik kan alleen 10 en 13 niet maar dat is toch doordeweeks.
Ik denk niet dat ik 11 juli ga, zaterdags naar Best en 's maandags zijn m'n zusje en m'n vader jarig (hij wordt 50). En om dan ook zondag nog weg te gaan ik ben al gebroken de laatste tijd dus ik wil het ff iets rustiger aan gaan doen :)

Ik las trouwens dat er plannen zijn om eind oktober naar Walibi te gaan. Misschien dat ik meega maar dan moet ik eerst iemand zoeken om bij weg te kruipen :p Het is dan namelijk Halloween weekend!
Hahaha, het lijkt me ook wel leuk om mee te gaan met Halloween. Maar ik durf toch bijna nergens in! :lol:

Begrijpelijk dat je 11 juli dan overslaat, wordt ook wel een druk weekend dan. Maar misschien gaat het wel niet door vanwege de voetbal...
Je hebt nu bijna vakantie toch? Even lekker uitrusten! :better:

Waar gaat ieders voorkeur voor uit in augustus, een zaterdag of zondag? Ik kan dan alleen 7 augustus niet.

Ach :huggy: dat moet idd een raar gevoel zijn. Wel leuke foto's!
Welke van die nieuwe posters heb je gekocht? Ik wil graag die met die kleuren en dan Michaels silhouette erin. Pas hadden ze die nog niet bij de Expo. Hoop die eens tegen te komen.
Thanks! Van de link van Angela heb ik de tweede en de derde poster. Nu alleen nog een mooie lijst ervoor vinden.

Ha! Wat grappig dat je op exact dezelfde plek gestaan hebt Hocus. Kan me voorstellen dat dat ook wel een vreemd gevoel geeft. Ik was zelf recent in Amsterdam en had van tevoren nog opgezocht waar die foto precies was genomen, maar had uiteindelijk helaas geen tijd om naar de Lauriergracht te gaan. Wel kwam ik de foto per toeval tegen in een etalage op het Leidseplein.

Vond het wel mooi dat in de omschrijving onder de foto te lezen stond dat MJ en de fotograaf elkaars foto hadden genomen. Tekenend voor de bescheidenheid van MJ dat hij ook gewoon de fotograaf op de foto zet.
Thanks! Ik geloof dat het billboard er nog een weekje staat dus je kan misschien nog gaan? Ja, mooi inderdaad dat Michael de fotograaf ook op de foto had gezet! :D

Ja, die zijn mooi.
Van 9 tot en met 19 augustus heb ik mijn vakantie en dan zit ik in Ouddorp, en dan moet ik op de honden passen dus kan ik niet zo makkelijk even weg, dus het weekend van 14 en 15 augustus kan ik niet. De andere weekenden kan ik wel. En doordeweeks ook, maar dan zal niet iedereen kunnen.

Dus dan blijven de volgende dagen in de weekenden in Augustus over (de dag dat Diana niet kan ook meegenomen):

zondag 1 augustus
zondag 8 augustus
zaterdag 21 augustus
zondag 22 augustus
zaterdag 28 augustus (dit weekend gaan de meesten van ons waarschijnlijk naar Amsterdam, dus weet niet of deze dag echt goed uitkomt, maar zet em er wel even bij)

Misschien kan de rest die mee wil even kijken voor die dagen, en anders kunnen we altijd nog andere dagen proberen, eventueel doordeweeks.

Last edited:

Mooie foto's Diana, ja ik kan begrijpen dat je een -raar- of bepaald gevoel krijgt als je op die plek staan. Erg bijzonder eigenlijk.

Het is hier nog steeds warm, maar beter uit te houden.

Hahaha, het lijkt me ook wel leuk om mee te gaan met Halloween. Maar ik durf toch bijna nergens in! :lol:

Begrijpelijk dat je 11 juli dan overslaat, wordt ook wel een druk weekend dan. Maar misschien gaat het wel niet door vanwege de voetbal...
Je hebt nu bijna vakantie toch? Even lekker uitrusten! :better:

Waar gaat ieders voorkeur voor uit in augustus, een zaterdag of zondag? Ik kan dan alleen 7 augustus niet.

Oh maar ik durf ook niet in achtbanen enzo maar het is dan gewoon heel gaaf ingericht met allemaal enge persoontjes. Mijn zusje is er 2 jaar geleden heen geweest en die vond het echt eng. Enge clowns die met kettingzagen achter je aan komen. En allerlei andere scary dingen.
Ik heb vanaf 26 juli vakantie dus nog 3 weken werken.

Ik maak ff een lijstje met de weekend data misschien goed als iedereen daarna even copy paste doet en zijn naam erbij zet?

zaterdag 31-7 Angela
zondag 1-8 Samantha, Angela
zondag 8-8 Samantha
zaterdag 21-8 Samantha, Angela
zondag 22-8 Samantha, Angela
zaterdag 28-8

Leuke foto's, Diana!

Nogmaals, ook in augustus kan ik helaas niet, maar ik wens jullie veel plezier!! :)
En eind oktober pretpark lijkt me leuk enne...ik durf ook nergens in, dus.....haha!

Ik kan het alleen niet meer terug vinden hahaha volgens mij had Milly het in een www staan maar die kan ik niet meer vinden. Daarin vroeg hij ook wat ieders voorkeur was en de meeste wilden 30 oktober. We moeten alleen wel ruim van te voren kaartjes gaan reserveren. Want een aantal data is al uitverkocht zag ik op de site.

Pretpark is leuk maar ik durf dan ook overal in:D
Niet dat ik overal in ga trouwens want van sommige attracties krijg ik rug en nekklachten:no:

16 juli begint de Tilburgse Kermis weer hier. Ben benieuwd of er nu wel wat leuke nieuwe attracties staan want vorig jaar viel het wel wat tegen. Maar dat was wel weer goed voor mijn portomonee natuurlijk.

Weet nog niet of ik wel kan in augustus..

Wow man, ik ben hier al in geen eeuwen geweest :blush:

Alles goed hier met iedereen?
Ik zie dat jullie bezig zijn met een uitje/meeting te plannen? :D
Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Doe je ook mee met ons supersoaker dagje? :D
Ik maak ff een lijstje met de weekend data misschien goed als iedereen daarna even copy paste doet en zijn naam erbij zet?

zaterdag 31-7 Angela
zondag 1-8 Samantha, Angela
zondag 8-8 Samantha
zaterdag 21-8 Samantha, Angela
zaterdag 28-8
22-8 kan ik ook niet zie ik nu... Dus dan wordt het:

zaterdag 31-7 Angela Diana
zondag 1-8 Samantha, Angela, Diana
zondag 8-8 Samantha, Diana
zaterdag 21-8 Samantha, Angela, Diana
zaterdag 28-8

Als je nergens in durft, doe je toch gewoon je ogen dicht en als je dan die sensatie voelt van een achtbaan dan vind je het helemaal geweldig!!
Tuurlijk!! :lol: Ik weet nog dat ik in de Efteling in de Python was geweest, heb een half uur na staan shaken... Nooit meer! :lmao:

Ik weet nog niet wanneer ik kan, zal het z.s.m. laten weten.

Man oh man, ik moet nu eigenlijk leren, maar het gaat gewoon niet.
Heb zoveel verdriet van Michael:cry:
:hug: Het gaat echt met ups en downs hè? :cry: Sterkte met leren...

Tuurlijk!! :lol: Ik weet nog dat ik in de Efteling in de Python was geweest, heb een half uur na staan shaken... Nooit meer! :lmao:

:hug: Het gaat echt met ups en downs hè? :cry: Sterkte met leren...

Hahaha, dus dat word alleen nog maar een draaimolen voor jou?:rofl:

Het is vreselijk!
Weken lang laat ik geen tranen, moet ik vandaag leren en moet ik ineens zoveel huilen, gelukkig gaat het nu weer een beetje.
Beetje spelen met de hond, lekker buiten van de natuur genieten.
Thanks! :huggy:

Shit, net geprobeerd dat programma op CNN te kijken over Michaels laatste dagen. Ik heb het een paar minuten volgehouden toen kwamen de tranen... :weeping: Ik heb hem maar weer uitgezet en een kaarsje aangestoken voor Michael... :heart:

:hug:
Ik weet het doet pijn. Ik heb de laatste tijd alleen maar goede herinneringen aan Michael en ik kan hem -voelen-. Het gaat iedere keer met z'n ups en downs. Maar als je erom moet huilen gewoon doen.

Wordt er nog iets gehouden voor een tribute dag op zijn verjaardag dit jaar? Vorig jaar was ik met vrienden in Best, bij het beeld. Ik ga er absoluut weer heen als er iets komt. Ze zeiden vorig jaar wel 'tot volgend jaar' .

Back