Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

NIce !!!

Vooral die witte duif :D

Er staan verder geen doodskoppen etc. op ?
Want dat heeft hij bijna altijd, afschuwelijk vind ik dat.

Ik had dat telefonische interview al wel gehoord.
Wij hebben hier een gezellig topic.
Als je verder kijkt, weer veel mensen in een ban :(

Die mensen worden niet voor niets gebanned, vooral in 2000 watts gedeelte is het goed raak met de bans vandaag.
Totaal geen respect meer voor elkaar hier op het forum (sommige uitgesloten uiteraard)
Roept Michael om Love, en dan zijn sommige elkaar aan het kapot maken op het forum.
Beetje raar om dan fan te zijn.
Maar ja wie ben ik.

Ja dat bedoel ik dus Lars, in 2000 Watts is het altijd wel raak. Jammer hoor. Een hele tijd gaat het goed en nou weer veel bans. Ja L.O.V.E. is soms heel ver te zoeken. Ze vergeten dan Michael's boodschap.

2300 Jackson Street is het ook elke keer raak... Ik geloof dat ze mijn persoonlijke favoriet M. nu eindelijk hebben geband. Verder kwam ik in het topic van Eminem ook weer zo'n aardig iemand tegen (hè Eline? :wink:)... *zucht*
Ik snap niet waar dat nou voor nodig is. Jammer... :no:

Is het weer raak op het forum? Ik kom eigenlijk voornamelijk in dit topic maar wat me de laatste tijd wel opvalt is dat er topics geopend worden met weinig inhoud of waarvan ik denk moet je daar nou een topic over maken?! Of mensen te lui zijn de zoekfunctie te gebruiken en weer een topic te openen over iets wat een week (of zelfs korter) geleden ook al is besproken.

En dat telefoon gesprek kende ik ook nog niet. Heb het nog niet helemaal geluisterd maar het voelt wel raar. Op zulke momenten heb ik helemaal niet idee dat hij er niet meer is:no:

We moeten niet vergeten dat Michael fans altijd een beetje strijd tussen elkaar hebben en vooral met de handel van video's.
In 2000 watts hangt er altijd wel een rauwe sfeer, vooral omdat er vaak mensen zijn die niet blij zijn met wat ze krijgen en dan gaan ze zeuren bij degene die het wel heeft.
Na al die bans hoop ik dat het forum weer een beetje in balans is qua vrede

@hocus, bedoel je Memefan?:p
En Grand Master S (neem aan dat hij van Eminem topic is?) is een aparte hoor, die kan me toch vaag uit de hoek komen, maar niet teveel aandacht aan hem schenken, want dan gaat het mis.:rofl:
Hij maakt altijd van die respectloze berichten ook bij die vrouwen topics:mellow:

Dat mensen eens blij zijn dat iemand de moeite neemt iets up te loaden en de links in de gaten houd.

Heb net een topic in 2300 jackson street gelezen..over dat Jermaine en Halima 2 dochters verwachten. Meteen weer dat negatieve:no:

Scheveningen is een beetje ver voor mij en dan ook nog zonder kruitvat, blokker treinkaartjes actie....:no:

Er is wel een blokker actie maar da's een kaart voor 2 man geloof ik.

Wat het forum betreft, volgens mij mis ik hier een hoop haha...
Ik krijg zoveel gewoon NIET mee (al die bans bijvoorbeeld).

Ik lees zelf vooral dit topic, MJ discussie en het nieuwsgedeelte.
2000 watts kom ik nooit en ik kwam wel in 2300 jacksonstreet maar daar is de sfeer om te snijden dus dat onderdeel vermijd ik liever.

Verder moet ik zeggen dat ik slecht ben in het onthouden van forum-namen.
De nederlanders hier ken ik wel en een aantal forummers zitten al jaren online, hen ken ik nog van MJIFC of MJJForum.
Met nieuwelingen of mensen die plotseling onwijs fanatiek schrijven heb ik eigenlijk niet veel (of het moeten nederlandse fans zijn, dan is het nog wel leuk).

Verder is er een goedlopend topic op het nederlandse fokforum onder de muziekcategorie waar ik veel meelees en af en toe schrijf.
Er zijn ook verschillende MJ-hyves die drukbezocht worden.

Ik vind het soms nog wel jammer dat MJIFC ermee ophield. Vooral de chat daar was vaak wel erg gezellig ookal was er dan een bepaalde fan die tig keer achter elkaar postte dat hij z'n grootste fan was maar ach daar hadden we de ignore knop voor :lol:

Ja, ik ben er na 8 jaar nog steeds zuur van!

Zonder enige uitleg ging de stekker eruit, er wrd niet eens gevraagd of iemand de site wou overnemen of zo..
Alle fans spontaan 'dakloos'.
Ben nog tijden op zoek geweest naar een alternatief maar heb het nooit gevonden.

Je had nog wel de APOM-chat van marja en papa bear maar die hield er na een tijdje ook mee op.

cgi.bin.chatpro van Command o software, ik weet het nog precies.

Oeh Scheveningen:kite: vind ik een goed plan! Alleen niet met 37 graden a.u.b.:heat:

Gaan jullie naar Best volgende week (onthulling van de gedenkplaat)? Aangezien de show van André Santisi is uitgesteld ga ik er wel heen.

Last edited:

Scheveningen is leuk :D, maar ik denk deze weken veel te druk :p

Ik ga niet naar Best.
Pff ben vanochtend mn bed uitgekrijst door een buurjongetje. En het gaat al de hele tijd zo door. Voor een keertje niet erg, maar hoop niet dat het de hele zomervakantie zo doorgaat:p

Twitter van Gary: I am sick to the back teethe with 2000 watts don't be surprised if you get up tomorrow and the damn thing is gone

Dan hoop ik dat hij hetzelfde doet met 2300 Jackson Street!

Ja, ik ga ook naar Best. Je kan meerijden! :wink:
Volgens mij rijd m'n vader, maar bedankt voor het aanbod :hug:

Scheveningen is leuk :D, maar ik denk deze weken veel te druk :p

Ik ga niet naar Best.
Pff ben vanochtend mn bed uitgekrijst door een buurjongetje. En het gaat al de hele tijd zo door. Voor een keertje niet erg, maar hoop niet dat het de hele zomervakantie zo doorgaat:p

Mwah als je het niet bij de boulevard doet maar bij het zwarte pad valt het misschien mee? We kunnen bij de zee wel makkelijk bijvullen :p

Ik heb me vanochtend verslapen :doh: ben echt toe aan weekend en vakantie.

Back