Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ja ik zie een hond ook als een familielid. Onze vorige hond is ook 13 geworden en die wilde je ook altijd beschermen. De huidige kwam vorig jaar toen Michael was overleden mij meteen 'troosten' door dicht tegen me aan te gaan liggen:good_doggy:

Vind het altijd zo raar als mensen zeggen van "het is maar een hond". Dat heb je ook bij katten en andere huisdieren die voor de baasjes meer zijn dan gewoon een huisdier. Net of het raar is om daar verdriet van te hebben.

Bedankt allemaal! Jullie zijn ook een beetje familie :) MJ fans zijn the best!

En Lars je hebt helemaal gelijk de band tussen een mens en een hond is heel sterk. Anders dan met bijvoorbeeld een kat vind ik zelf die zijn veel zelfstandiger.

Hebben jullie the Family Dynasty DVD's eigenlijk gekocht? Ik moest er 1 voor m'n moeder bestellen en ze waren bij Wehkamp niet duur dus ik dacht ik neem er voor mezelf ook 1. Hij zit nog in de verpakking.

Kartonnen hoesje is handig om eventuele krasjes op de cover van het album tegen te gaan. :kickass:
Als ze bijvoorbeeld in het vakje voor in de auto liggen en er zoveel cd's in liggen dat het over elkaar glijdt en schuurt. :blush:

En nee, ik heb de Dynasty dvd niet meer gekocht. Geen interesse in.

Ik heb die dvd nog niet gekocht. Ik wil um nog wel kopen ookal vond ik um wat tegenvallen. Vraag me af of ze die liedjes nog gaan uitbrengen want die waren wel leuk.

Dat is niet handig nee hahaha. Ben vandaag maar niet gaan sporten omdat ik dat echt niet trek met deze hitte. Ventilator, extra ijsjes en douchen helpt wel iets maar pff...:no: Iets koeler mag ook wel.

Mijn rug viel mee. Ik had alleen blaren gekweekt door het vele lopen en mijn benen begonnen pijnlijk te worden. Heb nu nog spierpijn:sad2: Maar het was het waard:girl_happy:
Ja, ik heb ook spierpijn?! Maar geen idee waarvan eigenlijk... :giggle: Ja, misschien door het vele staan/lopen.

Was een leuke dag en een goed event.
Jammer dat ik alleen Science Freak het filmpje heb kunne laten zien, was echt een leuk vet filmpje van unreleased Michael Jackson ;)
Balen, gemist! :( Hopelijk kunnen we het een andere keer zien!

Geeft niet hoor. Ze is afgelopen vrijdag ingeslapen rond 14:45 :cry: Ik heb dus een vrij zwaar weekend achter de rug. Van vrijdag op zaterdag maar 3 uurtjes geslapen...
Oh meis... :cry: Heel veel sterkte! Ook voor je moeder! :huggy: Dus precies op 25-06... Voor julie is het dus dubbel zwaar geweest... :better:

Hebben jullie the Family Dynasty DVD's eigenlijk gekocht? Ik moest er 1 voor m'n moeder bestellen en ze waren bij Wehkamp niet duur dus ik dacht ik neem er voor mezelf ook 1. Hij zit nog in de verpakking.
Nee, nog niet gekocht. Ik weet het eigenlijk nog niet of ik hem wil hebben.

Pfff, wat was het snikheet vandaag. Paard was vanavond ook niet vooruit te branden! Die had echt zoiets van "doe het zelf maar!" :lol:

Balen van je tentamen Lars! Moet je er nog veel? Succes!!

AC, love AC met dit weer, en dat je school dat niet heeft ! :p

Ja, rijden is niet tof zo Hocus. Die van mij wou niet lopen, omdat hij echt aan het werk moest, dan vind hij alles eng ! Oortjes erop en alles spannend vinden, als die liep liep die ook :D
Maar goed, dan is hij niet vooruit te trappen.
Wekker gaat dan ook om 5 uur, en ben dan om 6 uur op stal, stallen doen en rijden. Mooi voor de warmte !!!
's avonds is echt te warm nog.
Heb je ze buiten staan ? 's nachts.....

Oh meis... :cry: Heel veel sterkte! Ook voor je moeder! :huggy: Dus precies op 25-06... Voor julie is het dus dubbel zwaar geweest... :better:

Ja ik zei nog halverwege de week ik hoop niet dat het op die dag wordt. Maar zal je altijd zien dat het dan juist gebeurd.
Het ging gewoon echt niet meer dus ze wilden haar niet nog het weekend laten door lopen.

Wekker gaat dan ook om 5 uur, en ben dan om 6 uur op stal, stallen doen en rijden. Mooi voor de warmte !!!
's avonds is echt te warm nog.
Heb je ze buiten staan ? 's nachts.....
:bugeyed Wow, wat vroeg! Dat zou ik niet kunnen, ben geen ochtendmens... :D Nee, ze staan niet buiten... Die van jou wel?

Ja ik zei nog halverwege de week ik hoop niet dat het op die dag wordt. Maar zal je altijd zien dat het dan juist gebeurd.
Het ging gewoon echt niet meer dus ze wilden haar niet nog het weekend laten door lopen.
:( Nogmaals sterkte! :huggy:

Haha, ja, heb je wel een beetje gelijk in, Lars.
Maar gister heb ik ook de hele dag gewerkt in een ruimte zonder airco, maar als ik dan naar buiten kijk wordt ik helemaal vrolijk en vinnik het toch heerlijk! :)
We hebben zo lang butweer gehad, dus ik geniet hier echt van!!

Dat jij dat kan Charlotte, genieten van dit weer terwijl je in een warme ruimte zit.
Knap hoor:yes:
We zullen vast nog wel een aantal weken warm weer hebben, hoop echter dat het overmorgen tot volgende week regent:p. Dan heb ik belangrijkste week van school, allemaal tentamens. En met dit warme weer gaat dat niet goed komen :mellow:

Vandaag verwachten ze regen maar ik heb nog niks gezien helaas. Het blijft voorlopig nog wel warm, vrijdag 34 graden:no:. Weet nog niet of ik vanavond ga sporten, op de sportschool hebben ze wel airco maar dan heb ik het nog warm denk ik.

En dan te bedenken dat ze op sommige plaatsen het echt noodweer is. Las vandaag dat er naast hevige regenval nu ook aardverschuivingen zijn in het zuiden van China. Nu is het daar wel regenseizoen maar dit is wel iets te:no:

Angela, heel veel sterkte met het verlies van de hond van je ouders. Mijn hond is nou 10 jaar, maar je kunt nou echt merken dat ze ouder begint te worden.

Hier heeft het even geregend, het is nou wel wat koeler, wel beter zo. Het hoeft van mij echt geen 30 graden te zijn, tussen de 22 tot 26 graden vind ik het lekker.

Heel veel sterkte Angela :better: Ik heb het alweer bijna drie jaar geleden ook meegemaakt. Ik weet nog dat we onze vorige hond, Goldie, in hadden laten slapen, en ik liep terug naar huis, en het eerste wat ik deed was door het raampje gluren om te kijken of ie daar lag:doh: Gewoon omdat ik dat zo gewend was. Nu hebben we alweer twee jaar een andere hond, die echt mijne beste maatje is, maar ook aan Goldie denk ik nog vaak terug. Je hebt hem toch je hele jeugd bij je gehad, en het is idd net een familielid.

Ik ben net terug uit Ouddorp, heerlijk wat daagjes daar geweest. Echt zo'n rustig dorpje, en binnen een aantal minuten fietsen ben je op het strand. Heerlijk met dit weer. Ik houd helemaal niet zo van die warmte, maar daar was het goed te doen. Ook 's avonds koelt het daar heel erg af.
Baal wel dat het van de week weer zo warm wordt, hier in Rotterdam vind ik dat maar niks, dan vind ik een graad of 20 beter.
:beach: Lekker in de zee gezwommen, heerlijk.

Straks, of morgen even dit topic (en de rest van het forum) bijlezen. Heb vanaf daar alleen via mn telefoon soms even hier gekeken.

Ik had trouwens vrijdag op de terugweg 3 uur! in de trein gezeten! Whaha, we hadden em om 03:01 en we waren om 6 uur in Rotterdam. Toen nog een half uur met de tram, dus om zeven uur lagen we in bed. En om negen uur weer op haha. Was best vermoeiend zolang in die trein. Heenweg was 1,5 uur, dat was nog te doen.

Last edited:

Hier heeft het 5 a 10 minuten geregend. Ik snel mijn dekbed en kussen binnen halen wat ik buiten had hangen om te luchten. Was eigenlijk helemaal niet nodig want het werd toch wel weer droog:lol:

Ik probeer nu echt zoveel mogelijk binnen te blijven maar dat begint ook te vervelen:no: Is onderhand ook een hele onderneming voordat je naar buiten kunt. In smeren met zonnebrand, zonnebril, voldoende water meenemen en een petje op. Zonder petje heb ik echt binnen 10-15 minuten erge hoofdpijn etc.

Edit:
Wow zo lang in de trein? Moest je niet ergens wachten tussendoor totdat er een trein ging rijden? Toen ik naar huis ging kwam ik erachter dat er tussen half 4 en half 6 geen trein reed naar huis en ik woon in Tilburg. En wat fijn dat je een tram kon nemen, ik kwam er dus achter dat er geen bus meer reed hier en moest dus nog 20 minuten lopen. Vond ik maar niks ookal is de route naar huis dwars door het centrum waardoor er altijd wel mensen op straat zijn.

Last edited:

Gode zij dank hebben we eindelijk eens echt zomer!!!!

het maandenlang sneeuw schuiven en ruiten krabben staan me nog net iets te vers in het geheugen!!!

Vor mij mag dit wel doorgaan tot halverwege september, dan nog graag een mooie nazomer.....
Joah, ook al is het warm, mij hoor je niet klagen....

HEER-LIJK

:giggle: Jenny lekker op haar balkonnetje met uitzicht op het HIStory beeld! :lol: (Zag het op Hyves...! :D)

Samantha: Wat fijn dat je het lekker hebt gehad in Ouddorp! :) Is dat niet de Hoekse Waard? Wow, wat een treinreis heb je nog gehad! :(

Dudie: Gaaf is die documentaire! :) Jij hebt dus ook nog een aardige tijdje moeten reizen?

Mijn Jacksonevent filmpjes van Dynamo eindhoven :)

Mitchel the Dutch impersonator :)

dit zijn de links :)

Part 1:

Part 2: Backstage

Part 3:

Back