Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Vind 60 dollar nogal prijzig, ik denk dat ik dit boek aan me voorbij laat gaan...
Ik ben toch al niet zo'n verzamelaar en koop vooral de dignen die ik leuk en betaalbaar vind.

Ben blij dat het morgen mooi weer zal zijn, als het ook nog een slecht weer zou zijn is het helemaal zo'n treurige dag.

Vind 60 dollar nogal prijzig, ik denk dat ik dit boek aan me voorbij laat gaan...
Ik ben toch al niet zo'n verzamelaar en koop vooral de dignen die ik leuk en betaalbaar vind.

Ben blij dat het morgen mooi weer zal zijn, als het ook nog een slecht weer zou zijn is het helemaal zo'n treurige dag.

Helemaal mee eens beide stukjes ;)

Janena rijden jullie ook weer terug 's nachts of blijven jullie ergens overnachten? Het leek mij best heftig om laat (of beter gezegd vroeg in de ochtend) weer terug te rijden en jullie moeten nog een stukje verder volgens mij.

Wij rijden wel terug snachts...

Ik heb 3 kinderen en voor zaterdag geen oppas bij de hand ;).

We blijven ook niet tot het eind, ik denk dat we kort na middernacht naar huis gaan, is ongeveer 2 uur met de auto.

Oke voor ons 1,5 uur. Al gaan we nu dus met de trein.Ik heb je kindjes wel eens op foto's gezien Hilje zette nog wel eens wat op het sharpeiforum :)

IK vind 60$ ook wel veel voor een boek van maar 150 bladzijdes. En ik heb nog wel de MJ Opus :lol: Dan moeten er nog verzendkosten bij en heb je waarschijnlijk ook nog eens pech bij de douane:no: Ik denk dat ik het boek uiteindelijk wel ga kopen maar dan wel een stuk goedkoper en het liefst binnen Europa.

Ik denk dat het bij nader inzien toch geen MJ shirtje word. Heb net een mogelijke outfit aan gehad met een shirtje van de Zara die ik laatst gekocht had maar die tekent wel erg af en bij de hals blijft het niet goed zitten en heb geen zin in mega inkijk. :lol: Dat is dus een no go. Voor de rest heb ik mannen shirtjes of hele oude verwassen MJ shirtjes van 97/98 dus dat word het ook niet :lol:

Nouja ik heb MJ buttons, misschien kan ik daar wat leuks mee. Vind het alleen wel zonde om die pakjes open te maken maar ze niet gebruiken is ook weer zonde :lol: Hoop dat ik m'n ketting nog op tijd vind...

Hey allemaal, ik ben nieuw hier (was laatst lid tijdens de trial maar vond dat te heftig)

weet iemand welke bodyguard de waarheid spreekt? Zijn het de drie heren, met hun boek? of die man die 911 belde? Beide zeggen tijd voor hem te werken maar noemen elkander niet :S

Ik vind leuk te lezen hoeveel mensen er nog steeds fan zijn, en niet nadat hij overleden is, (wat een hoop nieuws in de media en wat een hoop mensen die 'ineens' hem bijstaan en zich een vriend noemen :S

Trouwens ik zie in de tvgids morgen niks van MJ komen, hoe is dat mogelijk?? :S
Weet iemand waar de dansers met travis payne (als ze al samen zijn) morgen zullen zijn, zullen ze optreden? En onze timor??

groetjes

Succes met zoeken :) Voor mij wordt het ook geen MJ shirt denk ik, ik weet wel waar mijn kettingen zijn dus die doe ik om :lol:

Vanochtend een niet zo leuk bericht gehad van m'n moeder. Het gaat al een tijd niet zo goed met de hond van m'n ouders en gisteren zijn ze op controle geweest bij de dierenarts die denkt dat het niet meer lang gaat duren. Dus dat hoorde ik gisteren. Dan denk je ach nog een paar maanden ofzo. Maar toen ik haar eind van de ochtend belde bleek dat het heel slecht gaat opeens. Dus dat kwam wel even rauw op m'n dak, gelukkig hebben veel collega's hier zelf honden dus die begrepen wel dat ik een beetje geemotioneerd was en ik ben dus even een luchtje gaan scheppen. Ik hoop dat het intussen weer wat beter gaat met de hond. Ik zou vanavond gaan shoppen met m'n moeder maar als het nog niet beter gaat dan kan de avond weleens heel anders verlopen :(

Dat is echt klote!:better: Wij hebben hier ook een hond en toen we de vorige moesten laten inslapen was ik echt dagen van slag en kwam het eigenlijk nog als een enorme klap. Hij had het erg aan zijn heupen, was oud en had veel pijn. Eerst hadden we zoiets van er is vast een oplossing zoals zo'n honden rolstoel maar dat konden we hem niet aandoen:no: De dag dat ik wist dat het zijn laatste kon zijn hem ik um nog flink geknuffeld. Ik zou ook niet gaan shoppen, volgens mij kun je je gedachten er toch niet bijhouden nu.. sterkte:better:

Ik hoop trouwens dat je bij Dynamo niet de hele tijd hoeft te staan maar ook ergens kunt gaan zitten. Kan namelijk niet de hele avond staan..dat wordt te pijnlijk:no:

SF heb je een foto van het thriller jasje ? :D

Ja hoor:)
mjroom014.jpg

Wow coole jas ^

Wat was het gister toch een rotdag! Ik ben er helaas niet echt aan toe gekomen om iets speciaals voor hem te doen, maar ik heb toch zeker wel de hele dag aan hem gedacht. Heb bij sommige dingen ook wel even een traantje moeten laten. Jammer dat de nederlandse tv er niet zoveel aandacht aan heeft besteed. Het beste vond ik dan nog TMF, die van 11 tot 4 non stop MJ muziek draaide. Ik wilde eigenlijk This is it kijken gister, maar ik kon het gewoon niet. Heb toen maar Destiny Tour erin gestopt. Verder natuurlijk muziek geluisterd. Kon jammer genoeg niet naar een event, zou niet weten waar dat bij mij in de buurt is. En mijn ouders willen mij er toch niet heen hebben als het te ver weg is. Nja, ik hoop dat jullie allemaal de dag goed zijn doorgekomen en er toch nog wat moois van gemaakt heben. R.I.P MJ!

Dankjewel voor het compliment Eline :flowers:

Gisteren heb ik enkele emoties aan de kant kunnen zetten door het Jackson Event in Eindhoven. Vond het gisteren erg gezellig, ondanks dat de dag zelf geen leuke betekenis heeft.
Gisteren aardig gedanst met de dames waaronder veel met die kleine jonge vrouw waar ik de naam niet meer van weet. :mellow: xD
En veel fans gesproken, leuk is dat zeg, dat je met zoveel mensen die je niet kent, toch een leuk gesprek kan voeren.
The power of MJ fans is dat denk ik:p
Backstage, was wel zwaar vond ik.:(

En Dpac, nogmaals bedankt voor het filmpje dat ik mocht bekijken!

Ik vond gisteren een geslaagde dag maar ook wel een hele moeilijke. En het begon al goed dat de trein vertraging had waardoor ik de bus naar het beeld miste en de chauffeur ook nog de halte voorbij reed:no: Bij het beeld had ik het wel moeilijk. Toen ik die bloemen zag... Ik dacht bloemen neerleggen, Michael gedag zeggen en weer gaan voordat de tranen komen. En daarna weer net de bus terug gemist waardoor ik veel later terug in Eindhoven was dan gepland :(

EJE vond ik geslaagd. Ik was al lang niet meer naar een fan event geweest en het was leuk om fans van dit forum te ontmoeten en om oude bekenden weer eens te zien. Ik vond die memorial zaal wel heel mooi en ik vond het wel moeilijk maar ook fijn om daar af en toe te gaan zitten, even weg van de drukte enzo. Hoewel ik het qua drukte wel mee vond vallen. Ik heb trouwens gelezen op de MJJC hyves dat die foto die daar stond gestolen is door een fan. Echt zo respectloos, hoop dat die nog terecht komt.

Foto van het beeld:
historyjune25th2010.png

Hey allemaal, ik ben nieuw hier (was laatst lid tijdens de trial maar vond dat te heftig)
:waving: Hoi Ingelief! Gezellig dat je hier mee komt kletsen! :)
Vanochtend een niet zo leuk bericht gehad van m'n moeder. Het gaat al een tijd niet zo goed met de hond van m'n ouders en gisteren zijn ze op controle geweest bij de dierenarts die denkt dat het niet meer lang gaat duren. Dus dat hoorde ik gisteren. Dan denk je ach nog een paar maanden ofzo. Maar toen ik haar eind van de ochtend belde bleek dat het heel slecht gaat opeens. Dus dat kwam wel even rauw op m'n dak, gelukkig hebben veel collega's hier zelf honden dus die begrepen wel dat ik een beetje geemotioneerd was en ik ben dus even een luchtje gaan scheppen. Ik hoop dat het intussen weer wat beter gaat met de hond. Ik zou vanavond gaan shoppen met m'n moeder maar als het nog niet beter gaat dan kan de avond weleens heel anders verlopen :(
Jeetje Angela, ik lees dit nu pas...:( Hoe is het nu met hem? Hopelijk een beetje beter? :praying: Heel veel sterkte! :better:

Ik zal zo m'n foto's even uploaden. Ik heb ook nog een foto van jou Science Freak & Dudie samen. Is het OK als ik die ook erop zet? (Lars je hebt door de flits wel "Thriller" ogen... :giggle:)

Was echt heel mooi gisteren! :heart: Echt goed om zo samen te zijn met alle fans. Wat mooi om zo alle liefde voor Michael te voelen! :wub: Wel heel zwaar af en toe. Ik ging de hele middag/avond goed, totdat Suzanne over de zonnebloemen vertelde dat die bij Michael waren gebracht... :weeping: En daarna bij het filmpje van Fabian had ik het ook even niet meer... :weeping:

Ik heb als het goed is ook nog videobeelden. M'n vriend heeft de hele avond gefilmd. Maar dat moet ik nog even terugkijken, hopelijk kan ik er een mooi filmpje van knutselen... :yes:

Fijn te horen dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad. Ik heb de hele dag naar z'n muziek geluisterd en foto's bekeken. Kon het niet opbrengen om te komen.

Angela, veel sterkte!

Hier was vanmiddag in mijn woonplaatst een dodelijk ongeluk, een paar honderd meter bij mij vandaan :( Was nou net ook op Hart van Nederland.

Ben benieuwd naar die foto. Ik en foto's is vaak niet zo'n goede combi :giggle:

En Khim wat naar allemaal:better:

Ook ik wil even vertellen dat ik het gisteren een hele mooie avond vond. Het moment van het filmpje en toen Gone too soon vond ik heel aangrijpend, stond echt met tranen in mn ogen. Maar wel heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar steunt. Ik ben nu in ouddorp een typ dit via mijn telefoon,heb hier geen internet, maar als ik weer terug ben zal ik de fotos op mn gemak bekijken. Michael heeft geweldige fans :hug:

Fijn te horen dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad. Ik heb de hele dag naar z'n muziek geluisterd en foto's bekeken. Kon het niet opbrengen om te komen.

Angela, veel sterkte!

Hier was vanmiddag in mijn woonplaatst een dodelijk ongeluk, een paar honderd meter bij mij vandaan :( Was nou net ook op Hart van Nederland.
:cry: Heel begrijpelijk hoor! Sterkte... :better:
Oh jee, wat erg van dat ongeluk! :( Raar gevoel dan als het zo dichtbij is hè.

Ok, hier is de link van de foto's (geen zin om ze allemaal apart te plakken :p)! De meeste zijn van het beeld in Best. Ik heb maar een paar foto's van in de Dynamo. Meeste zijn mislukt, te donker, te veel rook...
http://www.mijnalbum.nl/Album=P86MQTSY

Ja daarom heb ik ook maar 1 foto van EJE, van het gebouw/rij want er was binnen iemand bezig maar dat zie je amper. De foto waar ik op sta valt nog mee haha. Had erger verwacht;) Ben wel benieuwd hoe erg ik op die foto's sta van die fotograaf :bugeyed

Hoe is het trouwens gegaan met die balonnen? Ik moest helaas eerder gaan dan gepland omdat alles zeer begon te doen.:no: Had ik de hele week al last van behalve gister dus een groot gedeelte van de dag. Maarja vandaag is het dus weer raak:no:

Wou die is echt gaaf :wild:
Die heb je laten maken of ?

Ik heb me juist afgesloten van alle mediá, it's way way way to hard :(

Haha, ook al ben ik nog maar net heb jullie weg gemist toen het forum down was :cheeky:

Last edited:

Ze hebben inmiddels 3 personen opgepakt, omdat de bestuurder is doorgereden. Gelukkig maar.

Gone too Soon wil ik ook nog een keertje zien. Heb ik nog niet gezien.

Back