Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Gaat het forum alleen de 25ste dicht?
Is ook eigenlijk wel goed. Gewoon dat er stil wordt gestaan door zijn overlijden. Ik zit er nou al behoorlijk doorheen, dus dat gaat dan nog wat worden. :cry:

Trouwens, welk achtergrondje gebruiken jullie voor dit forum? Ik heb nou gekozen voor TII. Wel een heel mooie achtergrond. Vind het rode wel mooi, beter dan het grijze ;)

Gaat het forum alleen de 25ste dicht?
Is ook eigenlijk wel goed. Gewoon dat er stil wordt gestaan door zijn overlijden. Ik zit er nou al behoorlijk doorheen, dus dat gaat dan nog wat worden. :cry:

Is per persoon verschillend natuurlijk, ik had gaarne gehad dat het forum open bleef, juist op zo'n dag.

*knuf* :better:

Nouhou, ik kwam erachter toen ik bezig ging met de smileys dat dat kan, ik heb girly :D

Ben een echt meisje meisje, pink pink and pink :p

Ga TII eens bekijken.

Ik heb ze allemaal bekeken, heb em nu op Silverlize staan, en Carbon is ook nice !

Gaat het forum gedeeltelijk dicht wegens 25 juni? Waarom? Nouja als iemand mij in MSN wil stuur maar een PM :)

Mijn sollicitatie ging echt zo slecht. Echt verschrikkelijk! Toen ze me op kwamen halen ging het nog. Bleek ik met 3 mensen een gesprek te hebben. Daardoor werd ik dus al wat overvallen en ik voelde mij er echt niet prettig bij want dan weet ik niet wie ik aan moet kijken enzo. En toen begon het gesprek.. Ik was zo zenuwachtig dat ik alles wat ik geoefend had vergat. En ik gaf blijkbaar ergens een verkeerd antwoord waardoor er 2 met elkaar begonnen te lachen. En eentje bleef maar doorgaan waarom ik niks zocht in de richting van mijn opleiding. Nouja in de grafische sector is het zowiezo al heel moeilijk om iets te vinden en nu dus helemaal. Dus ik zei dat ik dat al jaren probeerde maar dat gewoon heel moeilijk is. Ging ie daar ook weer op door... Heb me nog nooit zo rot gevoeld na een sollicitatie gesprek:cry: Ze zouden me zo snel mogelijk laten weten of ik het ben geworden of niet.. nouja ik gok dat ik niks hoor of toch negatief.:no:

Gisteren de hele dag rondgehangen op festival Mundial. Had het toch nog later gemaakt dan ik gepland had want alles wat ik eigenlijk wilde zien qua optredens kwam pas savonds. Ben nog kapot van gister..

O balen, Dudie. Even afwachten. Als je al zenuwachtig bent en het is dan ineens ook nog eens anders dan je in gedachten had, zoals met meerdere mensen, is dat niet echt goed voor de zenuwen. Hoop toch voor je dat ze door je zenuwen heen gekeken hebben. Voor wat voor iets heb je gesolliciteerd? (als je dat hier wil zeggen, anders hoeft het niet ;) )

Ik heb ook MJJC V2.0, vind die wel zo overzichtelijk.

Ja, het normale forum gaat dicht en er zal alleen een speciaal gedeelte open zijn voor die dag.

Lars heb je enig idee hoe laat je de ballonnen de lucht in wil laten gaan. Ik ben waarschijnlijk al om 2 uur weg namelijk. En het lijkt me wel heel mooi om te zien.

MJJC 2.0 is idd erg fijn, die heb ik er normaal ook op.

Balen Dudie, gewoon jezelf zijn, bevalt het ze hun niet, their loss not yours ;)

Last edited:

Ik had gesolliciteerd voor het sorteren van post enzo bij een bedrijf. Nouja zal vast nog wat meer inhouden want ze begonnen dus te lachen toen ik dat antwoordde toen ze vroegen wat ik dacht dat de functie inhield.:no:

Ik wist trouwens niet eens dat je verschillende skins had voor dit forum.. heb gewoon de default skin dat is ook MJJC V2.0

Ah lees hier nu pas dat het forum vrijdag dicht gaat. Ik vind het een mooi gebaar, maar voor mensen zoals ik die niet naar een bijeenkomst kunnen vrijdag is het wel jammer.

Ik denk dat ik maar tv, internet een radio ga vermijden vrijdag. Alhoewel ik me toch een beetje afvraag of die dag erger gaat worden dan andere dagen. Maar dat zullen we allemaal pas vrijdag weten.

Gaan er hier veel naar Eindhoven?

Ik heb net overheerlijke chocolademuffins gemaakt. Een tip als iemand van muffins houdt en ze zelf wil maken, maar niet te moeilijk, de chocolademuffins van dr Oetker. Echt heerlijk:lol:

Als ze al beginnen te lachen als je iets zegt, weet ik niet of de sfeer daar wel zo leuk is.

Ik denk dat ik vrijdag weinig tv zal zien. Kijk zowiezo weinig. Mijn oude tv was al ruim 2 weken kapot en vandaag kwam mijn nieuwe. Moet zeggen dat ik geen tv heb gemist. Ik denk wel dat ze er iets van aandacht aan gaan besteden bij bepaalde zenders maar ik ga al vroeg richting Best en Eindhoven.

Ik had gesolliciteerd voor het sorteren van post enzo bij een bedrijf. Nouja zal vast nog wat meer inhouden want ze begonnen dus te lachen toen ik dat antwoordde toen ze vroegen wat ik dacht dat de functie inhield.:no:

Ik wist trouwens niet eens dat je verschillende skins had voor dit forum.. heb gewoon de default skin dat is ook MJJC V2.0

KLinkt ook niet echt professioneel van dat bedrijf. Als je iemand op sollicitatie hebt dan behoor je dat niet te doen. Je moet iedereen even serieus nemen en snappen dat de meeste mensen bloednerveus zijn.

Dat van die skins wist ik ook niet, net even zitten kijken. En ik blijk de MJJC v2 te hebben. Vind ik ook de rustigste, dus die blijft staan :)

Dudie is het met OV een beetje te doen om in Best te komen? Ik had eigenlijk ook langs Best gegaan maar we gaan nu met de trein naar Eindhoven.

Edit: heb al even gekeken op 9292 ov. Het is een beetje omslachtig die sturen ons eerst naar Eindhoven station en dan de bus naar Best...

Last edited:

Lars heb je enig idee hoe laat je de ballonnen de lucht in wil laten gaan. Ik ben waarschijnlijk al om 2 uur weg namelijk. En het lijkt me wel heel mooi om te zien.

Hmm, nee ik weet nog niet wanneer we de ballonnen de lucht in zouden kunnen laten, maar als we gewoon met zijn alle even naar buiten kunnen gaan om 02:00 dan laten we ze op dat tijdstip omhoog.:yes:

Dudie is het met OV een beetje te doen om in Best te komen? Ik had eigenlijk ook langs Best gegaan maar we gaan nu met de trein naar Eindhoven.

Edit: heb al even gekeken op 9292 ov. Het is een beetje omslachtig die sturen ons eerst naar Eindhoven station en dan de bus naar Best...

Om in Best te komen is voor mij geen probleem. Ik neem gewoon de stoptrein in plaats van de Intercity. Best ligt voor mij namelijk op de route maar de intercity raast er voorbij. Hoe het verder met de bus zal gaan weet ik niet. Dat zie ik dan wel weer. Daarom vertrek ik ook vroeg zodat ik de tijd heb:D

Ik weet niet vanaf waar je gaat reizen. Als je bijvoorbeeld de intercity van Den Haag-Venlo pakt zou je bijvoorbeeld in Breda of Tilburg uit kunnen stappen en kunnen wachten op de stoptrein. Die is dan helaas net weg maar komt om het half uur.

En ov9292 is omslachtig soms.. Ik was een keer gestrand in Oisterwijk (dorpje bij Tilburg) omdat de trein kapot was. Ik ouders bellen welke bus ik moest pakken en waar. Hun opzoeken voor mij. Gaf dat ding aan dat ik eerst 30 minuten naar een halte moest lopen en vervolgens nog een uur met de bus. Terwijl Oisterwijk nog geen 20-30 minuten fietsen is. Ouders zijn me maar komen ophalen toen.

Last edited:

Grrr....moet nog steeds uitvinden hoe het gaat werken met Bucharest concert, fijn zo'n laptop :p

Skatties, ik ga naar Never-Neverland !!! :angel:

Fijne avond !

Welk concert van Bucharest? Dangerous tour?

Kwam laatst tijdens het opruimen van mijn CD's ook nog het concert van Brunei tegen. Zal ik dadelijk eens opzetten. Geen idee of het gaat om een DVD of alleen audio :lol:

Euh...ja volgens mij wel :p

Hoop dvd !!! Is veeeeeel leuker :D

Nou ga ik echt !!!

Welterusten!

Ik was ook benieuwd of je vanuit Eindhoven makkelijk bij het beeld kan komen, wilde misschien toch proberen langs te gaan, maar wij gaan ook met ov.
Wij kunnen rond half 4 ook nog een trein terug nemen naar Rotterdam. Waarschijnlijk nemen wij die, want de volgende ging volgens mij pas weer rond 6en en dat is weer een beetje te lang wachten. Zal wel lekker slapen worden in de trein:p

Ik heb net trouwens Bucharest Dangerous tour gekeken, op mn nieuwe supergrote tv :D Dangerous Bucharest is trouwens ook gewoon in de winkel te koop he, Ladylay. Voor als het downloaden toch niet lukt.

Dan heb je volgens mij de Intercity naar Venlo toch op spoor 6 of 7 in Rotterdam? Dan kun je zoals ik al zei 1 of 2 haltes eerder uitstappen en wachten op de stoptrein :lol:

Wij komen met de auto vanaf overijssel maar als we eenmaal in Best zijn (waarschijnlijk arriveren we aan het eind van de middag) kunnen er wel 2 of 3 mensen meerijden naar Eindhoven.

Hoi Janena, waar woon je in Overijssel? Ik woon in Hengelo.
@Smnth: Wat gaaf dat je nou een grote tv hebt.

Dangerous Bucharest vind ik wel leuk om af en toe te kijken, maar ik heb kijk meestal naar de BAD Tour.

Hocus : Heb je meerdere paarden ? Aaah, daar helemaal nee dan heb ik je niet gezien haha :p

En als jullie MSN hebben, kan je ook nog contacten :D
Ja, twee. Ééntje van 10 (Olivi x Itens) en ééntje van 7 (Farrington x Jazz). Heb jij ook een KWPN-er? Nee, ik heb geen MSN trouwens...
Trouwens, welk achtergrondje gebruiken jullie voor dit forum? Ik heb nou gekozen voor TII. Wel een heel mooie achtergrond. Vind het rode wel mooi, beter dan het grijze ;)
Ik gebruik MJJC V2.0. Vind ik wel het prettigste lezen.
Mijn sollicitatie ging echt zo slecht. Echt verschrikkelijk! Toen ze me op kwamen halen ging het nog. Bleek ik met 3 mensen een gesprek te hebben. Daardoor werd ik dus al wat overvallen en ik voelde mij er echt niet prettig bij want dan weet ik niet wie ik aan moet kijken enzo. En toen begon het gesprek.. Ik was zo zenuwachtig dat ik alles wat ik geoefend had vergat. En ik gaf blijkbaar ergens een verkeerd antwoord waardoor er 2 met elkaar begonnen te lachen. En eentje bleef maar doorgaan waarom ik niks zocht in de richting van mijn opleiding. Nouja in de grafische sector is het zowiezo al heel moeilijk om iets te vinden en nu dus helemaal. Dus ik zei dat ik dat al jaren probeerde maar dat gewoon heel moeilijk is. Ging ie daar ook weer op door... Heb me nog nooit zo rot gevoeld na een sollicitatie gesprek:cry: Ze zouden me zo snel mogelijk laten weten of ik het ben geworden of niet.. nouja ik gok dat ik niks hoor of toch negatief.:no:
Oh, wat balen zeg! :better: Vreselijk ook dat er dan drie mensen tegenover je zitten... :bugeyed Nou ja, volgende keer beter toch? :yes:
Jullie gaan met OV zag ik? Ik kan jullie helaas ook niet rijden. M'n paps heeft zelf zijn auto mee naar Duitsland en wij hebben alleen een twee-zitter... :(
Ik heb net trouwens Bucharest Dangerous tour gekeken, op mn nieuwe supergrote tv :D Dangerous Bucharest is trouwens ook gewoon in de winkel te koop he, Ladylay. Voor als het downloaden toch niet lukt.
Gaaf! :wild:

Vet smnth !!!

Er wonen een paar vlakbij mij, haha.

Ja, het is een Pharaon XX x Dreamstreet, heel veel volbloed :D

Farrington x Jazz....en hoe is die ? Nou niet bepaald een schaapmakke combi :p

Khim,

Ik en mijn zus wonen in Hardenberg.

Mijn zus schrijft hier ook onder de naam Jenny*

Back