Gaat het forum alleen de 25ste dicht?
Is ook eigenlijk wel goed. Gewoon dat er stil wordt gestaan door zijn overlijden. Ik zit er nou al behoorlijk doorheen, dus dat gaat dan nog wat worden.
Ik had gesolliciteerd voor het sorteren van post enzo bij een bedrijf. Nouja zal vast nog wat meer inhouden want ze begonnen dus te lachen toen ik dat antwoordde toen ze vroegen wat ik dacht dat de functie inhield.:no:
Ik wist trouwens niet eens dat je verschillende skins had voor dit forum.. heb gewoon de default skin dat is ook MJJC V2.0
Lars heb je enig idee hoe laat je de ballonnen de lucht in wil laten gaan. Ik ben waarschijnlijk al om 2 uur weg namelijk. En het lijkt me wel heel mooi om te zien.
Dudie is het met OV een beetje te doen om in Best te komen? Ik had eigenlijk ook langs Best gegaan maar we gaan nu met de trein naar Eindhoven.
Edit: heb al even gekeken op 9292 ov. Het is een beetje omslachtig die sturen ons eerst naar Eindhoven station en dan de bus naar Best...
Ja, twee. Ééntje van 10 (Olivi x Itens) en ééntje van 7 (Farrington x Jazz). Heb jij ook een KWPN-er? Nee, ik heb geen MSN trouwens...Hocus : Heb je meerdere paarden ? Aaah, daar helemaal nee dan heb ik je niet gezien haha
En als jullie MSN hebben, kan je ook nog contacten
Ik gebruik MJJC V2.0. Vind ik wel het prettigste lezen.Trouwens, welk achtergrondje gebruiken jullie voor dit forum? Ik heb nou gekozen voor TII. Wel een heel mooie achtergrond. Vind het rode wel mooi, beter dan het grijze
Oh, wat balen zeg! :better: Vreselijk ook dat er dan drie mensen tegenover je zitten... :bugeyed Nou ja, volgende keer beter toch? :yes:Mijn sollicitatie ging echt zo slecht. Echt verschrikkelijk! Toen ze me op kwamen halen ging het nog. Bleek ik met 3 mensen een gesprek te hebben. Daardoor werd ik dus al wat overvallen en ik voelde mij er echt niet prettig bij want dan weet ik niet wie ik aan moet kijken enzo. En toen begon het gesprek.. Ik was zo zenuwachtig dat ik alles wat ik geoefend had vergat. En ik gaf blijkbaar ergens een verkeerd antwoord waardoor er 2 met elkaar begonnen te lachen. En eentje bleef maar doorgaan waarom ik niks zocht in de richting van mijn opleiding. Nouja in de grafische sector is het zowiezo al heel moeilijk om iets te vinden en nu dus helemaal. Dus ik zei dat ik dat al jaren probeerde maar dat gewoon heel moeilijk is. Ging ie daar ook weer op door... Heb me nog nooit zo rot gevoeld na een sollicitatie gesprek Ze zouden me zo snel mogelijk laten weten of ik het ben geworden of niet.. nouja ik gok dat ik niks hoor of toch negatief.:no:
Jullie gaan met OV zag ik? Ik kan jullie helaas ook niet rijden. M'n paps heeft zelf zijn auto mee naar Duitsland en wij hebben alleen een twee-zitter...Lars heb je enig idee hoe laat je de ballonnen de lucht in wil laten gaan. Ik ben waarschijnlijk al om 2 uur weg namelijk. En het lijkt me wel heel mooi om te zien.
Gaaf! :wild:Ik heb net trouwens Bucharest Dangerous tour gekeken, op mn nieuwe supergrote tv Dangerous Bucharest is trouwens ook gewoon in de winkel te koop he, Ladylay. Voor als het downloaden toch niet lukt.