Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Welkom in dit gezellige topic Khim:D

Dit topic is wel het meest actieve topic qua fans uit een bepaald land :p

Goeiemorgen mensen !

Wat een prachtige kleren, en dat kleinetje kereltje erop ! Te schattig :D

Welkom Khim !

Filmpje moet ik nog even bekijken, heb het momenteel aardig druk :p

Klopt, bij MJJS! :) Is voor mij nog steeds een "toevluchtsoord" met zulke geweldig lieve mensen! Voelt echt als familie daar! :wub:
Bij MJJC ook hoor! :D

Inderdaad! Ja MJJS is echt een forum voor steun, vooral als je schouder nodig hebt. Echt een fijn klein clubje. Ik had je nog een heel lang bericht gestuurd ;)

Verder iedereen nog bedankt voor het hartelijke welkom.
Dus het is wel toegestaan om een Nederlands topic te hebben? Niet dat het -opeens- is verdwenen ;)

Het is toegestaan. Er is toestemming voor gevraagd en het mocht. In de andere talen topics praten ze volgens mij ook gewoon in hun eigen taal.

Dus je bent alweer lekker aan het werk? Heb je nou een vaste baan of is dit tijdelijk?
Ja sinds 3 maanden gelukkig weer aan het werk. Het is een tijdelijke functie ik werk als project secretaresse. Dit project duurt nog tot eind 2012 dus voorlopig ben ik even onder de pannen ;) Wat grappig dat je dat onthouden hebt.

hocus, ga je me nu echt vertellen dat jij diana m bent?
ik lig hier slap van,t lachen!
Dat wist ik nietttttttttttttttttttttttt!!!!!

Het is toegestaan. Er is toestemming voor gevraagd en het mocht. In de andere talen topics praten ze volgens mij ook gewoon in hun eigen taal.

Oké, dan is het goed! Super!

Ja sinds 3 maanden gelukkig weer aan het werk. Het is een tijdelijke functie ik werk als project secretaresse. Dit project duurt nog tot eind 2012 dus voorlopig ben ik even onder de pannen ;) Wat grappig dat je dat onthouden hebt.

Fijn te horen dat je onder de pannen bent. Het is zeer moeilijk om nu aan werk te komen. Ja ik heb een heel goed geheugen ;)

Hoi, Welkom Khim! :D

Dank je.

It's a small world afterall :lol:

En Jenny dat zou ik ook hebben :lol:
Ik hang al vanaf 1999 rond op MJ chatrooms en forums dus waarschijnlijk zullen hier ook wel mensen rondhangen die ik ken van jaren terug waarbij ik het niet altijd door heb. Heb in die jaren met zoveel fans gechat en in mijn MSN lijst gehad en ontmoet op fandagen etc.

Jenny, wij hebben elkaar al eens gezien bij Thriller Live! :wink:
(Dat weet je wel nog toch? :giggle: ) Wanneer was dat ook alweer? Was dat niet in november?
Och jee, toen zat die vreselijke Albert Verlinde ook nog in de zaal! :hysterical:

Ja ik heb ook iets gehoord dat er weer iets is met AEG... Zal eens kijken.

Ja dit bedoelde ik en er iets ook nog iets met Papa Joe, die heeft ook iets met AEG, die beschuligd hun voor doodslag.

Het laatste wat ik weet is dat Murray AEG de schuld geeft... dat ie gewoon zegt hoe het echt is gegaan.:no:

Was vandaag mijn CD's aan het uitzoeken want ik heb er teveel en kastje is te klein. Kom echt leuke dingen tegen.. zoals een schijfje met MJ remixen die je ooit bij een kaartje kreeg bij het zo'n fandag in Eindhoven. Of een schijfjesmet wat liedjes die ik alweer bijna was vergeten en de acapella collection met o.a. Bad, TWYMMF.

Zoals o.a. deze twee:

Ola Chicka's :D

Hoe gaat het met jullie ?
Met mij wel aardig, ben zooo moe...

Wat een weer he, de afgelopen dagen.....amazing

Heel goed van Joe, AEG en SONY zitten achter de dood van Michael en Murray is the Fall guy.

Heb vandaag grotendeels mijn kamer opgeruimd totdat ik het in m'n rug kreeg (auw!) en ben ook verkouden..leuk die weerschommelingen :( Hopelijk word het niet erger want ik ga zondag naar Festival Mundial en ik heb maandag een sollicitatie gesprek waar ik me ook nog op moet voorbereiden.

En chicka klinkt best raar :lol:

SF wat doe je jezelf aan hahaha

Haha wat hebben jullie het druk allemaal.
Succes SF :p
Dudie, hopelijk wordt het inderdaad niet erger als je een sollicitatie hebt.

Ik ben gisteren naar Shopping night in Den haag geweest (gratis lingeriesetje gescoord ter waarde van bijna 200 euro!:wild:) , was erg gezellig. Morgenochtend even naar de stad om tv's te kijken en zondag werken.

Dat doe je goed.. over TV's gesproken, morgen komen ze mijn nieuwe TV brengen . M'n oude was al 2 weken kapot. Maarja dit ding is een stukje groter dus moest ik mijn kamer reorganiseren. Ik denk dat ik m'n oude TV beter niet had kunnen tillen.. kwam niet verder dan de overloop waar ik um half liet vallen omdat ie zo zwaar was. Hoek eraf :lol: Moeder schrok zich rot en dacht dat ik haar stofzuiger had laten vallen :lol:

Hoop echt dat de bezorgdienst de TV morgen ook ff binnen zet voor me want dat gaat anders niet werken met m'n rug.

Haha, Dudie !
Super vervelend van je rug, dat is echt een ramp last van je rug !

SF, je bent een jongeman, dat wist ik niet :D
Have fun !

Haha.

Setje van 200 ! Welk merk ? Foto ! Dat moet ie wel heeeel mooi zijn :D
Gaaf hoor.

Back