Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik heb er niks van gezien. Maar hier is een cafe in de straat dus dan hoor je vanzelf wel hoe het gaat he :lol: Helaas kwam ik er ook achter dat mijn TV maandag pas komt. Ik hoop toch niet tussen half 11 en 12 uur want dan is er niemand thuis.

Ben nu vragen en antwoorden aan het bedenken voor mijn sollicitatie en situaties bedenken bij mijn competenties. Kom ik er achter dat ik bij mijn CV vergeten was er eentje weg te halen (ik pas ze meestal aan op de functie) oops. Ben al best wel zenuwachtig.. ben zo bang dat ik dichtklap. Heb ik meestal bij sollicitaties. Helemaal als ik me niet op mijn gemak voel bij de persoon waar ik een gesprek mee heb terwijl ik wel altijd een goede voorbereiding doe. Nouja ze zoeken meerdere mensen voor de functie en krijg eerst een paar weken training dus wellicht valt het allemaal wel mee mocht ik het goed verknallen.

Prachtig !!!

Ik heb trouwens wat plaatjes laten schieten van mijn paard en ik.
Als jullie het leuk vinden wil ik er wel een paar plaatsen :D

Ga je nog wat doen vandaag SF ?

Ik ga zo Toystory 2 kijken :D

Lekker de hele dag chillen, en bijkomen op de bank !!! haha.

Ik zal ze even plaatsen :D

Waar kan je trouwens al die leuke smileys vandaan halen ?

Nou okay, hier komen ze dan :D

IMG_0728.jpg

IMG_0646.jpg

IMG_0673.jpg

IMG_0671.jpg

IMG_0693.jpg

IMG_0700.jpg

IMG_0743.jpg

IMG_0725.jpg

IMG_0730.jpg

IMG_0722.jpg

Dudie, dat hebben veel meer mensen hoor.

Sollicitaties zijn echt een ramp !

Ik heb er niks van gezien. Maar hier is een cafe in de straat dus dan hoor je vanzelf wel hoe het gaat he :lol: Helaas kwam ik er ook achter dat mijn TV maandag pas komt. Ik hoop toch niet tussen half 11 en 12 uur want dan is er niemand thuis.

Ben nu vragen en antwoorden aan het bedenken voor mijn sollicitatie en situaties bedenken bij mijn competenties. Kom ik er achter dat ik bij mijn CV vergeten was er eentje weg te halen (ik pas ze meestal aan op de functie) oops. Ben al best wel zenuwachtig.. ben zo bang dat ik dichtklap. Heb ik meestal bij sollicitaties. Helemaal als ik me niet op mijn gemak voel bij de persoon waar ik een gesprek mee heb terwijl ik wel altijd een goede voorbereiding doe. Nouja ze zoeken meerdere mensen voor de functie en krijg eerst een paar weken training dus wellicht valt het allemaal wel mee mocht ik het goed verknallen.

Heel veel succes met je sollicitatie morgen!!!

Ik las trouwens in de Televaag dat Katherine Jackson met een boek zou komen? Hebben jullie daar wat van gehoord of is dat weer een onzinverhaal??

Ik geloof de media niet bepaald, die verdraaien alles.
Welk boek ik wel echt gaarne wil is die van de 3 bodyguards.

Haha, dankje SF :p

Ik heb niets gehoord van een boek die geschreven zou zijn door Katherine.
Volgens mij bullshit.
Ik hoef geen boeken iig meer, de opus heb ik nog maar één keer opengeslagen:rofl:

@Ladylay,

Je kunt die smilies krijgen door het volgende te doen:
Ga naar User CP en klik op Edit options, dan scroll je naar beneden tot je Miscellaneous Options ziet.
Dan verander je Message Editor Interface in Enchanced Interface - Full WYSIWYG Editing en sla je de veranderingen op.
Dat moet werken;) :)

Last edited:

@Dudie: Heel veel succes met je sollicitatie! Zal voor je duimen!
@Science Freak: Oh geweldig dat filmpje van 'Allo 'Allo! :lol: Blijft één van m'n favoriete series...
@Ladylay: Mooie fotoshoot hoor van jou en je paard! Wat start je met hem?
Wij hadden vandaag ons eerste winstpuntje in de Z2! Ben helemaal blij!

Ja, dat verhaal van dat boek van Katherine had ik ook gezien. Ik heb zoiets van eerst zien dan geloven. Maar als het boek er komt zou ik hem wel erg graag willen hebben... :yes: Tsja, de Opus heb ik inderdaad ook nog maar een paar keer ingekeken. Het is ook zo'n onding om te pakken! :lol:

Goodmorning :D

Thanks Hocus, gefeliciteerd ! Waar had je concour ?
Ik ga nu L starten.
Ik start nog niet zo lang, en hij heeft net een half jaar stilgestaan, en het is een 'jong' paard.

Thanks SF ! keb het gevonden :clapping:

Iedereen een leuk weekend gehad? Ik heb moeten afkicken van MJJC :p M'n zusje is het hele weekend bij me geweest zodat we aan ons kostuum voor Castlefest konden werken. Mijn jurk is voor ongeveer 85% af en m'n zusje is zelfs nog iets verder dus we hebben een aardige slag gemaakt.

Leuk Charlotte! Ik ken ze eerlijk gezegd niet zo goed...

Ladylay, leuk toch met een jong paard aan de slag! Hoewel...je kan ze soms ook achter het behang plakken... :giggle: Mijn jongste kan af en toe echt een draak zijn! We hadden trouwens in Lisserbroek gestart.

Angela, ben benieuwd naar foto's van je jurk! :wink:

@Dudie: Succes met je sollicitatie! De duimmachine staat hier aan.
@Lars: Leuk filmpje van Allo Allo, altijd leuk om naar te kijken.
@Ladylay: Wat een mooie foto's van jou en je paard!
@Angela: Ik ben benieuwd naar je jurk!

Ben behoorlijk druk met van alles en nog wat geweest dit weekend, heb weinig achter de pc gezeten.

Ja Katherine heeft een nieuw boek geschreven, het is meer een fotoboek met een stuk verhaal erbij. Het boek kost iets van $65, ze zei dat het haar niet om het geld ging, maar ik weet het niet hoor...

Nee, MUSE is een band, maar het was wél in Nijmegen! :)
Ben ook zeer benieuwd naar die jurk, Angela!
Foto's!!! :)
En ik zou dat boek trouwens wel weer willen hebben, pffffff, wat een geld, haha!

Voor de mensen die vrijdag willen meeten: Is het een idee als ik een heliumballon haal waar we dan "MJJC" op zetten? We kunnen hem dan ergens hangen en dat als verzamelpunt doen? Of anders elkaars 06- even PM-en?

@Thijs: Komt Gary eigenlijk ook vrijdag?

Nog een paar dagen en dan is het zover.........................

Tot vrijdag.

(K)

Charlotte, Gaaf dat je naar het concert van Muse bent geweest!! :punk: Ik wist niet dat ze in Nederland waren.

Hocus, Gefeliciteerd met je winstpunt :clapping: En idd een goed idee om iets te verzinnen waaraan we elkaar kunnen herkennen enzv. Dutch fans gaat idd dicht, dus we moeten het van te voren even plannen. PM kan trouwens nog wel, geloof ik.

Ladylay, Hele mooie foto's, erg mooi paard ook :yes:

Dudie, heel veel succes, altijd spannend,sollicitaties.

Thanks allemaal voor de leuke reacties ! :D

Hocus : Heb je meerdere paarden ? Aaah, daar helemaal nee dan heb ik je niet gezien haha :p

Forum dicht ? kan je dan niet meer plaatsen, of is het dan helemaal offline, dus ook geen foto's kijken etc. ?

En als jullie MSN hebben, kan je ook nog contacten :D

Aaah okay, dat vind ik wel jammer dat ze het dicht gooien :mello::timer:

Back