Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik zou iets van de Bad tour doen, yokohama heeft best beeld, maar niet veel nieuwe nummers en heb je waarschijnlijk al vaak gezien.
Misschien Kansas city, een aantal nummers zijn daarvan op het internet te vinden.
Of Victory tour Kansas, dat is echt een aanrader!
Te vinden hier in 2000 watts:)

Thanks, ik ga eens kijken voor Victory tour Kansas. Yokohama heb ik inderdaad al op dvd. :)

@Dudie: Thanks voor het filmpje! :flowers: Ik had hem al eens gezien. Maar hij is zo mooi! :heart:
@Angela: Wow, mooie foto's hoor! Echt gaaf! :yes:

Goodmorning People !

It's a beautiful day, the sun is shining :D

1374203161_93824ce15c.jpg

Gave pop zeg ! Alleen die ogen vind ik scary, maar zag al dat daar wat mee was :p

Inderdaad mooi die pop :).

edit; ben zelf ook creatief geweest met de naaimachine met het volgende resultaat (wel met hulp van een vriendin van me), dit is mijn zoon van 4:

992281945_5_mlIK_1.jpeg

978411656_5_WPWZ.jpeg

Nee, hij was niet in best...het was wel zo'n zelfde soort kereltje inderdaad.

Ik denk dat de kinderen dit jaar op 29 augustus wel meegaan naar een evenement.

Leuk hoor die kleren. En leuk om te zien dat er nog iemand crea is met de naaimachine ;)Dit weekend ga ik weer met m'n zusje aan de slag voor een fantasy evenement waar wij elk jaar naartoe gaan.

De Elf fantasy fair?

Hoe schattig janena. Kan hij ook een beetje dansen als Michael of niet?

Wel leuk hoe die kleine mensjes allemaal geinspireerd worden door Michael, echt leuk, ze doen hun best ^^

Nog 9 daagjes dan is het zover people :)

Echt leuk filmpje Janena. Zolang hij er maar lol in heeft toch?
Dat shirt wat hij aan heeft is ook erg leuk :lol:

Hoi allemaal,

Ik zit hier al een tijdje mee te lezen, maar heb nog niet gereageerd. Maar het lijkt me leuk om hier ook lekker actief mee te doen, is wel wat makkelijker in het Nederlands reageren. ;)

Groetjes van Khim

Hoi Science freak, leuk je te spreken.
Angela, ik heb jou al wel eens gesproken, ga hier zeker lekker mee doen. Lijkt me super gezellig.

Ik weet nog niet of ik kom, hopelijk kan ik vrij krijgen.

ik hoop het ook voor je. ik heb de middag vrij genomen zodat ik nog ff lekker kan relaxen en niet zo hoef te haasten na m'n werk.

Dus je bent alweer lekker aan het werk? Heb je nou een vaste baan of is dit tijdelijk?

Ja ik ken jullie nog niet allemaal met je echte naam, maar het spreekt wel wat makkelijker, Lars ;)

Hey Diana, we hebben elkaar al gesproken. Zeker leuk om je hier nou ook te spreken.

Back