Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Bij sommigen zijn de Hyves maar ten dele afgeschermd en als ze reacties bij anderen plaatsen kan je dat ook lezen... Moet dat soort dingen ook gewoon niet lezen, eigenlijk niet eens tijd voor... :giggle:

Balen dat je hoofdpijn nog niet weg is!

Jeetje, wrijf het er maar weer in! :D Zit ik hier op m'n werk met alleen een radiootje! :lol:

Last edited:

Hocus, negeer ze maar. En denk maar Gods Bless !
Je moet doen waar jij goed bij voelt, niet voor andere kijk mij !
Ik doe niks met die dag, want zo doe ik het.

Ik start elke week momenteel, ben ontzettend van de concoursen ! :D :D :D

Was er iets ergs gebeurt dat je de motivatie kwijt was en nog steeds een beetje bent ?

Hoe lang zijn jullie eigenlijk al fans, als ik vragen mag :p

Ik ben geen fan van MJ, bij is het anders.
Michael als persoon, zijn karakter en persoonlijkheid, daar heb ik zo ontzettende respect voor.
Hij had gave gekregen van God, Gods gift. Je zag ook ontzettend dat hij samen met de Heer leefde, en samen met de het leven door ging. Echt heel mooi, ik waardeer hem daarom zo enorm en hoe hij met kinderen om ging....wow ! Echt respect...ik heb er eigenlijk geen woorden voor.

Overigens vind ik zijn muziek onwijs, maar dan ook onwijs goed. Echte muziek, artiest was het. Maar goed, dat kan ook niet anders dan dat je zulke uitzonderlijke talenten had als hij....

Ja, ik heb echt geen woorden.....Ik kan het niet omschrijven hoe ik hem respecteer, en hoe hij met zijn persoonlijkheid, en liefde en gevensgezindheid mij geraakt heeft. Dat is de geest in je maag die je dan voelt, heel bijzonder....

Zijn jullie allemaal voetbal aan het kijken ? :D

Radio is ook mooi, is veel spannender met zo'n overanthiosiaste persoon die het aan het vertellen is !!!

Bij sommigen zijn de Hyves maar ten dele afgeschermd en als ze reacties bij anderen plaatsen kan je dat ook lezen... Moet dat soort dingen ook gewoon niet lezen, eigenlijk niet eens tijd voor... :giggle:

Balen dat je hoofdpijn nog niet weg is!

Jeetje, wrijf het er maar weer in! :D Zit ik hier op m'n werk met alleen een radiootje! :lol:

Idd, beter gewoon niet meer lezen. Wie zegt dat, omdat je nog wel van zijn muziek kan genieten (en daar bijna als vanzelf op gaat dansen) je dan minder fan bent, echt onzin. Niemand die daaraan kan zien hoe erg je hem wel niet mist. Maargoed, wij weten allemaal wel beter. Jammer dat er altijd mensen zijn, zelfs MJfans, die andere mensen blijven verwijten. Ignorant:doh:

Ik kom net terug van mn werk, heerlijk even een vrij middagje :) Moet eigenlijk nog aan verslagen werken, maar nu even uitrusten :p Ben HWT Copenhagen aan het downloaden, disc 1 is al klaar, ben lekker bezig laatste tijd haha.

Last edited:

Dat lukt mij dus niet, downloaden. Ik had Bucharest gedownload, maar alleen geluid en verder niks.

Hocus, negeer ze maar. En denk maar Gods Bless !
Je moet doen waar jij goed bij voelt, niet voor andere kijk mij !
Ik doe niks met die dag, want zo doe ik het.

Ik start elke week momenteel, ben ontzettend van de concoursen ! :D :D :D

Was er iets ergs gebeurt dat je de motivatie kwijt was en nog steeds een beetje bent ?
Zo fanatiek zeg! :D Ja, zo was ik ook inderdaad...
Tsja, Michael hè... :( Ben gewoon nog steeds helemaal leeg van binnen. Nergens echt energie voor. Ben bang dat deze pijn nooit meer weggaat... Maargoed, ik probeer één ding tegelijk aan te pakken. Eerst maar eens kijken hoe deze wedstrijd gaat, dan kijk ik wel weer verder.
Als ik erover nadenk verbaast het me hoe één persoon die ik niet eens persoonlijk heb gekend zo'n impact op me kan hebben. Maarja, het is natuurlijk niet zomaar iemand, het is Michael... :wub: :heart:
Ik ben geen fan van MJ, bij is het anders.
Michael als persoon, zijn karakter en persoonlijkheid, daar heb ik zo ontzettende respect voor.
Hij had gave gekregen van God, Gods gift. Je zag ook ontzettend dat hij samen met de Heer leefde, en samen met de het leven door ging. Echt heel mooi, ik waardeer hem daarom zo enorm en hoe hij met kinderen om ging....wow ! Echt respect...ik heb er eigenlijk geen woorden voor.

Overigens vind ik zijn muziek onwijs, maar dan ook onwijs goed. Echte muziek, artiest was het. Maar goed, dat kan ook niet anders dan dat je zulke uitzonderlijke talenten had als hij....

Ja, ik heb echt geen woorden.....Ik kan het niet omschrijven hoe ik hem respecteer, en hoe hij met zijn persoonlijkheid, en liefde en gevensgezindheid mij geraakt heeft. Dat is de geest in je maag die je dan voelt, heel bijzonder....

Zijn jullie allemaal voetbal aan het kijken ? :D

Radio is ook mooi, is veel spannender met zo'n overanthiosiaste persoon die het aan het vertellen is !!!
Voor mij voelt het ook niet echt als fan, het zit dieper. Hij zit in m'n hart en ziel. Kan het niet goed uitleggen, daarom ben ik er ook zo kapot van. Ik maak het mezelf ook niet echt gemakkelijk. Als ik toch eens een aantal dingen in m'n leven over mocht doen... :( Hè bah, begin weer bijna te janken op m'n werk... Sorry, voor het depri verhaal...

Ja, ben voetbal aan het luisteren! Inderdaad wel leuk dat enthousiaste commentaar! :D

Idd, beter gewoon niet meer lezen. Wie zegt dat, omdat je nog wel van zijn muziek kan genieten (en daar bijna als vanzelf op gaat dansen) je dan minder fan bent, echt onzin. Niemand die daaraan kan zien hoe erg je hem wel niet mist. Maargoed, wij weten allemaal wel beter. Jammer dat er altijd mensen zijn, zelfs MJfans, die andere mensen blijven verwijten. Ignorant:doh:

Ik kom net terug van mn werk, heerlijk even een vrij middagje :) Moet eigenlijk nog aan verslagen werken, maar nu even uitrusten :p
Ja, idd beter niet meer lezen...
Lekker zeg een middagje vrij! Fijne middag! :)

Wie heeft t nou over feesten op 25 juni?! Ik ga er niet heen om te feesten maar om samen te zijn met andere fans. Dat miste ik vorig jaar. En ik vind het onzin om daar geld voor te moeten betalen (Dat We Love Michael concert in HMH..). Maar er zijn ook fans die blijkbaar helemaal niet meer naar zijn muziek kunnen luisteren en heel hun MJ spullen de deur uit hebben gedaan omdat ze het niet aan kunnen. Moet iedere fan zelf weten toch?!

Ik heb al die onzin nog niet gelezen op hyves gelukkig.

Hey allemaal! Ben ook nl, dus kom ik hier ook maar ff kletsen :D

Dat hele geruzie op hyves heeft puur te maken met heel veel oud zeer wat er bij de oude gegadigden zit.
Iets wat al jarenlang speelt.
Pijn die diep ingevreten is en moeilijk los te laten.
Een 'strijd' tussen verschillende personen die elkaars beweegredenen niet (willen) snappen.

Het is actie en reactie, heb mijzelf er ondertussen wel bij neergelegd.
Ik ga heen waar ik heen wil. en sta gelukkig op neutraal terrein tussen alle fans.

Al heb ik zo zeker wel mijn voorkeuren en mijn mening over bepaalde fans.
Maar dat houd ik tegenwoordig maar voor mezelf.
Om de lieve vrede te bewaren en out of l.o.v.e..

We moeten de handen ineen slaan.
als wij de vrede al niet kunnen bewaren, hoe kunnen we dat dan verwachten van de grotere meneren in deze wereld die moeten regeren?
Het begint bij onszelf, dat zou een ieder eens moeten leren.

Zet man in the mirror maar weer eens op, en luister en leer van onze grote held.

Dat hele geruzie op hyves heeft puur te maken met heel veel oud zeer wat er bij de oude gegadigden zit.
Iets wat al jarenlang speelt.
Pijn die diep ingevreten is en moeilijk los te laten.
Een 'strijd' tussen verschillende personen die elkaars beweegredenen niet (willen) snappen.

Het is actie en reactie, heb mijzelf er ondertussen wel bij neergelegd.
Ik ga heen waar ik heen wil. en sta gelukkig op neutraal terrein tussen alle fans.

Al heb ik zo zeker wel mijn voorkeuren en mijn mening over bepaalde fans.
Maar dat houd ik tegenwoordig maar voor mezelf.
Om de lieve vrede te bewaren en out of l.o.v.e..

We moeten de handen ineen slaan.
als wij de vrede al niet kunnen bewaren, hoe kunnen we dat dan verwachten van de grotere meneren in deze wereld die moeten regeren?
Het begint bij onszelf, dat zou een ieder eens moeten leren.

Zet man in the mirror maar weer eens op, en luister en leer van onze grote held.
Gelijk heb je Jenny... :group:
Zo jammer dat het zo moet gaan tussen de fans... :(

Eigenlijk wel ironisch.
Michael heeft ons altijd geleerd om een verandering aan te brengen, om liefde te geven, maar de fanbase heeft zelf de grootste problemen met die L.O.V.E.
Triest, je zou kunnen verwachten dat de fans het onderhand wel zouden snappen.
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn:mellow:

Wat lukt er niet?
Ik kon het eerst ook niet, maar toen is het hier aan mij uitgelegd en nu ben ik aan het downloaden geslagen :p

Als het mij lukt, gaat dat vermoed ik ook gebeuren !!! :p :D

Nou, ik heb het gedownload, disc 1 en 2, en als je het dan zou openen zou het aan elkaar sluiten, en kon je het zo aanzetten.
Maar nope, helemaal niks.

Als het mij lukt, gaat dat vermoed ik ook gebeuren !!! :p :D

Nou, ik heb het gedownload, disc 1 en 2, en als je het dan zou openen zou het aan elkaar sluiten, en kon je het zo aanzetten.
Maar nope, helemaal niks.

Heb je een pc, of mac?

Als je alle delen heb gedownload, heb je een programmaatje nodig om de bestanden uit te pakken. (Ik heb hiervoor RAR Expander gedownload, ik gebruik een Mac, dus heb geen winrar ofzoiets)
Maak eerst een lege map waar je de dvd in wil hebben.
Ga dan op het eerst gedownloade bestand staan, (part 1) van disc 1. Klik dan op, open met (ik doe dan rar expander) dan vraagt hij om een locatie, dan klik je die map die je ervoor gemaakt had aan.
Als het goed is zet hij dan alles in die map.
Op mijn Mac moet ik dan naar dvdspeler en kan ik via dvdspeler het bestand openen. Als ik gelijk op het bestand klik dan gebeurt er niks, dan zie ik alleen allemaal andere bestanden, die in die mappen zitten. Maar ik weet niet hoe dat met Windows is.
(voor disc 2 doe je hetzelfde)
Hopelijk heb je hier iets aan :)

Je kunt ook 7-Zip gebruiken, gratis programma.
Zoals Samantha al zei, download eerst alles en dan zorg je ervoor dat het uitgepakt wordt, bij mij staat er dan 'pak hier uit'
Dan gaat die alles naar een map verwerken en tadaa je hebt je concert.

Je zou eens Royal Brunei moeten downloaden, echt een mega gaaf concert;)

Yay Japan heeft gewonnen:dancin:

Ik vind heel dat gezeik tussen fans ook niks. Maakt meer kapot dan nodig is weet ik uit eigen ervaring. Chat je gewoon gezellig op msn/chatroom en dan gaat het "Ohh chat jij met die en die? Ik heb dat en dat gehoord.." Sorry ik ga geen partij trekken "Ja dat hoeft ook niet maar....." Uiteindelijk zat ik er middenin en werd ik ook voor het gemak maar genegeerd want ik chatte met 'de vijand'. Die verhalen die ik af en toe hoorde, niet normaal!

En dan heb ik het nog niet eens over fans die zich met je prive leven gaan bemoeien. Heb ik serieus ook een keer gehad echt niet leuk want op een gegeven moment waren er zelfs fans die ik niet kende zovan "Jij bent toch die van dat voorval? Ik heb gehoord.." GEEZ!!!!:angry:

Nee we zijn zeker geen grote happy family ookal zijn we dan allemaal fan. En dat is ook wel logisch want je kunt nou eenmaal niet met iedereen even goed opschieten. Helaas vinden sommigen het belangrijk om dat heel duidelijk te laten merken.

Nou ik vind iig van wel, michael's energie daar is geweldig:p
Maar als je naar june 25th Jackson Event komt, kan ik je ook wel een kopietje overhandigen:p

Mag nie heh :), maar heb ik niet gezien hoor... misschien dat ik wel iets moois laat zien van me foon aan jullie... het is nog niet gereleased .. maar wel heel mooi en heel veel mensen willen het wel zien... althans 1 deel is er al van uit ;) ... ^^ denk denk ...

Mag nie heh :), maar heb ik niet gezien hoor... misschien dat ik wel iets moois laat zien van me foon aan jullie... het is nog niet gereleased .. maar wel heel mooi en heel veel mensen willen het wel zien... althans 1 deel is er al van uit ;) ... ^^ denk denk ...

Maakt mij niet uit of dat het niet mag, alsof iemand mij eraan zou naaien op het event xD
Ik doe het uiteraard omdat hij niet meer te downloaden is.

Hmm, ik weet niet wat er op je foon staat:p

Maakt mij niet uit of dat het niet mag, alsof iemand mij eraan zou naaien op het event xD
Ik doe het uiteraard omdat hij niet meer te downloaden is.

Hmm, ik weet niet wat er op je foon staat:p

Iets heel zeldzaams :)..... Ik neem meerdere dingen mee.. in hoop dat ik toch wat nieuwe dingen kan laten horen en zien aan jullie... oa wembley pro audio.. ^^

moet ik wel zeggen, dat het niet via jackson event gaat, want die zijn druk met hun dingen, dus als ik je tegenkom laat ik het je wel zien :)

Leuk! Doe je ook wedstrijden? Wij hebben zondag weer onze eerste wedstrijd sinds 8 maanden. Eerst maar eens kijken hoe het gaat... Was alle motivatie kwijtgeraakt, nog steeds eigenlijk... :(

Aww, thanks! :huggy: Ja, vroeg m'n bed in en proberen rustig te blijven... :yes:
Leuk! Ben benieuwd!

Aww, thanks Carol! :huggy:

Leuk! Is die DVD ook alweer uit dan? Gaat snel!
Ik moet ook nodig eens gaan shoppen voor wat zomerkleding!

Esprit vind ik ook altijd een erg leuke winkel! :yes: Balen dat je die bonnen daar niet kon gebruiken!

Thanks Samantha! :huggy: Heerlijk hè, lekker met paardjes bezig zijn! :yes:

Oh jee, jij ook al hoofdpijn! Hopelijk is het nu weer beter? :better:
Geen idee of bij de Dynamo hoge gebouwen staan...

Ik ga ook eerst langs het beeld. Maar ik ga zo vroeg mogelijk. Ik heb begrepen dat het vanaf 16:00 uur behoorlijk druk wordt.

Jeetje, er is weer een oorlog gaande op Hyves tussen MJ fans. We worden veroordeelt dat we op 25-06 in Eindhoven gaan staan "feesten". Sorry hoor, maar wie zijn zij dat zij kunnen beoordelen hoe wij ons van binnen voelen?? Dan wordt er gesproken over "neptranen"! Waarom doen ze dit? Waarom willen ze mensen die van Michael houden, mensen die helemaal kapot zijn van binnen alleen nog maar meer pijn doen?? Sorry hoor, ik begrijp niks meer van deze wereld... :( :no:

..........Geen dank meis!:huggy:
Ik eerlijk gezegd ook niet meer,meis:no:
gelukkig sta ik zelf wel open voor welke manier van herdenken ook,als hun zich daar goed bij voelen gewoon doen,ieder het zijne:yes:

Back