Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

@Dudie, verschrikkelijke tijd dan op dat forum, een beetje weinig love naar elkaar.
Nou, ik ga het vest wel degelijk dragen, je kleren mogen best opvallen, ik vind dat iig wel leuk en hij is te duur om niet te dragen.
Hij is van Christian Audigier.

@Charlotte, leuk zo'n reünie!
Als je een vriend hebt, zou ik hem het huis op laten ruimen:p
Veel eet plezier bij je ouders morgen!:p

Ed Hardy is van Christian Audigier:cheeky:

Jammer Angela dat die Twilight Saga marathon kaartjes overal zijn uitverkocht. Ben zelf meer van de boeken, kende de serie al voor de films, dan de film. Maar de films zijn ook leuk. ga er binnenkort heen als het goed is. Express geen marathon want dat trek ik echt niet als we weer een stuk of 10 12/13/14 jarige een rij voor en achter ons zitten. Had ik bij New Moon en die hadden echt geen manieren en dan nog dat gegiechel en geschreeuw. Echt verschrikkelijk. Hoop voor je dat als je nog kaartjes vind je niet tussen zulke hyperactieve kinderen zit.

@Charlotte, leuk zo'n reünie!
Als je een vriend hebt, zou ik hem het huis op laten ruimen:p
Veel eet plezier bij je ouders morgen!:p[/QUOTE]

Haha! :)
Ik heb wel een vriend, maar die woont (nog) niet bij mij, dus het wordt mn broertje! ;)

Vandaag gewoon the usual stuff, boodschappen, wassen en een beetje bijkomen van m'n personeelsuitje van gisteren :yawn:
Morgen ga ik naar de Bilt daar is Dolliverse dat is een evenement voor doll owners (die poppen waar we het pas over hadden). En in een andere zaal is er een kleding beurs dus die pakken we daarna ook even mee.
Veel plezier morgen! :clap:
Ik ben vandaag nog een beetje aan mijn huiswerk, de laatste loodjes:p Verdedigingsgesprek goed afgerond, dus afgestudeerd met een 7 :D En verder ben ik een HWT aan het downloaden, van Seoul. Heb disc 1 al, nu is de tweede bezig.

Morgen ga ik even de stad in met mijn moeder.
Klinkt leuk, Angela!

Jullie?
Gefeliciteerd!! Super hoor! :yes: Veel plezier morgen!
Ik ga niet zoveel meer doen, vanavond een filmpje pakken en morgen een uitje met een aantal vrienden van school.
Jij ook veel plezier! :)
Robinhood draait in de bios ! :D

Ik zit in de paarden :D
Leuk, heb je ook eigen paarden? Doe je ook dressuur?
Oh, hartstikke leuk Ladylay!
Ik doe zelf niets met paarden of zo, maar vind ze altijd heel lief en mooi.

Woohoo, ik heb iets gekocht op ebay!!
Even een linkje, want een foto mag hier niet op het forum:
http://bestofmichaeljackson.jclondon.com/wp-content/uploads/2009/11/Day-Out-Paris-Prince-Michael.jpg

En dan het vest wat Prince aan heeft:D:D:D
Cool vest! :yes:
Ik was vandaag gaan shoppen in Rotterdam. Veel kleding gekocht:cheeky: Slaag daar altijd een stuk beter dan hier. Vind de kruitvatkaartjes dan ook altijd een uitkomst sinds ik geen OV meer heb.
Leuk! Ook nog MJ style kleding, of dat niet?

Ik ben vandaag bij een Havo-reunie geweest en morgen misschien even sporten, huis opruimen en bij mn ouders eten (oma trakteert! :))
Fijn weekend allemaal!
Klinkt gezellig! Jij ook fijn weekend! :)

Ik was vandaag niet echt blij... :no: Twee migraine aanvallen gehad, maar gelukkig gaat het inmiddels weer goed! Gewoon oververmoeidheid/stress, dan kan ik er op wachten. Morgen is ook niet echt een leuke dag, dan is het precies vijf jaar geleden dat ik m'n paard Hocus kwijtraakte... :( Bah, juni is een vreselijke maand! :(

Iedereen nog een hele fijne zondag! Hopelijk wordt het mooi weer! :sun:

Ik ben vandaag nog een beetje aan mijn huiswerk, de laatste loodjes:p Verdedigingsgesprek goed afgerond, dus afgestudeerd met een 7 :D En verder ben ik een HWT aan het downloaden, van Seoul. Heb disc 1 al, nu is de tweede bezig.

Morgen ga ik even de stad in met mijn moeder.
Klinkt leuk, Angela!

Jullie?

Gefeliciteerd !

Gaaf vest, SF !
Ik wil graag die broek die MJ aan had met TII, met die bulldogs erop. Tijdens the earthsong.
Blijkt ook van Ed Hardy te zijn !

Lekker gezellig dan op die oudere forums als ik dat zo lees.

Smnth : rijd je op een manege, of van een vriendin-vriend.

Twilight marathon, dat is toch alleen deel 1 en 2 ?

Dudie : Dan had ik er zeer zeker wat van gezegd, onbeschofd.
Sowieso de jeugd van tegenwoordig...
Maar goed, je kan ze het niet kwalijk nemen, het ligt aan de media, wereld en de ouders.

Have fun, Angela !!!

Hocus, dressuur. Dat is echt mijn ding, maar springen vind ik ook mega leuk als ik het niet eng vind :p
Ga binnenkort oefenparcourtje doen, denk ik !!!!!!!!!!!!!!
Ja, heb een eigen.

Migraine is echt verschrikkelijk, maakt je ziek ziek...bah !

En wie ik niet had gehad, fijn weekend :D

@ Hocus. Nee dat niet. Niks MJ stijl achtigs gezien. Wel een grijs/wit glitter hempje bij Bijenkorf. Ben vooral geslaagd bij Esprit, The Sting en P&C.
Helaas kon ik mijn Esprit cadeaubonnen daar niet inleveren. Fijn, moet ik alsnog hier even kijken. Zul je net zien dat ze het truitje wat ik ook nog in een andere kleur wil hier niet hebben.

@Ladylay. Ja ik heb er ook zeker wat van gezegd maar toen kreeg ik een grote bek terug. Halverwege de film was het zo erg dat er iemand anders een keer hard schreeuwde "EN NU IS HET AFGELOPEN!!! MOND DICHT OF VERTREK!!!" nog wat gegiechel enzo maar toen werd het eindelijk wat stiller. Nadat de film af was gelopen lag het hele gang pad voor en achter ons onder met popcorn, cola etc.. En niks opruimen natuurlijk. Eentje voor mij zat zelfs op der gemak te bellen met iemand tijdens de film.
Bij TII liepen trouwens ook steeds mensen heen en weer tijdens de film. Mensen hebben geen fatsoen meer of vinden alles best zolang hun kind het maar niet op een krijsen zet. Ben ook al eens getrapt en van een bank afgeduwd door een kind of dat een kind steeds tegen de rugleuning trapte. Zeg je er wat van dat kijkt de moeder je vuil aan van hoe durf je mijn kind aan te spreken?!

Last edited:

En wat gaan we allemaal doen in het weekend?

Gister wezen shoppen. Wist niet dat de uitverkoop al zo vroeg begonnen was, maar kon nog wat leuke dingen vinden. Vestje en een korte broek. Kom maar op met de zomer haha.
Verder nog Alice in Wonderland gekocht en een Magic Mouse voor bij mn macbook. Teveel uitgegeven dus :s

Twilight marathon, dat is toch alleen deel 1 en 2 ?

Nee ook deel 3 het is pas 29 juni.

Nou ik ben intussen weer thuis we hebben hele gave foto's gemaakt van m'n MJ BJD in een boom. Maar ze staan op de camera van m'n zusje en die is voorlopig nog niet thuis. Dus voor degene die het leuk vinden om te zien nog even wachten :)
Verder heb ik leuke schoenen gekocht met gespen en een beetje lopen kletsen en met Michael lopen showen :D hij was erg in trek bij de mensen met fototoestellen.

Nee ook deel 3 het is pas 29 juni.

Nou ik ben intussen weer thuis we hebben hele gave foto's gemaakt van m'n MJ BJD in een boom. Maar ze staan op de camera van m'n zusje en die is voorlopig nog niet thuis. Dus voor degene die het leuk vinden om te zien nog even wachten :)
Verder heb ik leuke schoenen gekocht met gespen en een beetje lopen kletsen en met Michael lopen showen :D hij was erg in trek bij de mensen met fototoestellen.

Michael fans everywhere!!!!

Veel plezier morgen! :clap:

Gefeliciteerd!! Super hoor! :yes: Veel plezier morgen!

Jij ook veel plezier! :)

Leuk, heb je ook eigen paarden? Doe je ook dressuur?

Cool vest! :yes:
Leuk! Ook nog MJ style kleding, of dat niet?

Klinkt gezellig! Jij ook fijn weekend! :)

Ik was vandaag niet echt blij... :no: Twee migraine aanvallen gehad, maar gelukkig gaat het inmiddels weer goed! Gewoon oververmoeidheid/stress, dan kan ik er op wachten. Morgen is ook niet echt een leuke dag, dan is het precies vijf jaar geleden dat ik m'n paard Hocus kwijtraakte... :( Bah, juni is een vreselijke maand! :(

Iedereen nog een hele fijne zondag! Hopelijk wordt het mooi weer! :sun:

..............Wow meissie 2 aanvallen,is wel veel achter elkaar he?:(:better:
Doe je het wel rustig aan nu?:better::yes:

.............Awwies:better::(:better:

Ben benieuwd naar je foto's van Michael Angela. Snap best dat Michael veel camera aandacht krijgt:cheeky: Pas maar op dat ie niet ontvoerd wordt:evil:

Ben benieuwd naar je foto's van Michael Angela. Snap best dat Michael veel camera aandacht krijgt:cheeky: Pas maar op dat ie niet ontvoerd wordt:evil:
M'n zusje is momenteel een beetje druk met het afronden van school dingen dus we zullen even geduld moeten hebben ben ik bang.
En we hielden hem de hele tijd goed in de gaten ;)

Ik heb trouwens een patroon kunnen vinden die ik goed kan aanpassen voor z'n volgende outfit :D
Dit wordt het volgende project :wild:
MJ-Dangerous-Tour-michael-jackson-7217695-723-993.jpg

Dan moet ie eigenlijk stroom kunnen geven wanneer je hem aanraakt:rofl:
Hahaha das een goeie.

Dat wordt een hoop priegelwerk zeg:bugeyed Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik maakte vroeger soms kleertjes voor mijn Barbies en dat kreeg ik soms al niet voor elkaar. En dat was toch een stuk simpeler dan die outfit in het klein na te maken. De bril en de pruik had je toch al of niet?

Wow, dat wordt lastig, Angela, maar ik denk wel heel mooi!

Vervelend Hocus, probeer maar lekker rustig aan te doen :hug:

Ladylay, Ik rijd inderdaad op een manege, ik ken niemand in mijn omgeving met eigen paard. Ik denk dat je op een manege in ieder geval een goed begin kan maken met het leren rijden op verschillende paarden, al zal op eigen paarden altijd anders zijn. Ik geniet er iig heel erg van, kan altijd lekker ontspannen als ik lekker met de paarden bezig ben.

Was de film nog leuk, Science Freak?
Edit: Het lijkt mij idd ook heel mooi als het er de 25e meerdere zijn. Mooi idee!

Nou Samantha, ik ben gisteren niet meer naar de film gegaan, bleef toch maar thuis i.v.m. een zware hoofdpijn.
Heb toen maar Copland gekeken op tv.
Ik hoop alleen dat bij Dynamo geen hoge gebouwen staan, want bij deze dingen mag het absoluut niet tegen iets aankomen.
Maar zien we dan wel hoe we het doen:)

Ik heb zin in de 25e, maar ook weer eigenlijk niet.:(

Last edited:

Volgens mij had iemand van MJJC dit concert op tape.
Toen heeft die eerst de estate gevraagd om het toegankelijk te maken, maar no way natuurlijk dat de estate daarmee heeft toegestemd.
Volgens mij was de boete zo rond de 100.000 euro als de tapes toch op het internet zouden verschijnen.
Wel jammer dat het allemaal zo moet lopen, toen Michael nog leefde, maakte het niet uit wat 'lekte' .

Ik moest even denken wat er ook alweer was op 13 juni 2005. Ben echt zo slecht in data. Weet eigenlijk niet of er bij dynamo een open plek is om die dingen op te laten.

Ik ga ook eerst naar het beeld. Hoop er voor 4 uur te zijn want dan begint een event daar.

Iemand toevallig al naar Prince of Persia geweest? Ga ik woensdag heen en ben benieuwd.

Hocus, dressuur. Dat is echt mijn ding, maar springen vind ik ook mega leuk als ik het niet eng vind :p
Ga binnenkort oefenparcourtje doen, denk ik !!!!!!!!!!!!!!
Ja, heb een eigen.
Leuk! Doe je ook wedstrijden? Wij hebben zondag weer onze eerste wedstrijd sinds 8 maanden. Eerst maar eens kijken hoe het gaat... Was alle motivatie kwijtgeraakt, nog steeds eigenlijk... :(

Vervelend, Diana!!
Doe je wel wat rustiger aan dan nu?
We willen je niet missen de 25e!! :)
Aww, thanks! :huggy: Ja, vroeg m'n bed in en proberen rustig te blijven... :yes:
Leuk! Ben benieuwd!

Doe je het wel rustig aan nu?:better::yes:
.............Awwies:better::(:better:
Aww, thanks Carol! :huggy:
Gister wezen shoppen. Wist niet dat de uitverkoop al zo vroeg begonnen was, maar kon nog wat leuke dingen vinden. Vestje en een korte broek. Kom maar op met de zomer haha.
Verder nog Alice in Wonderland gekocht en een Magic Mouse voor bij mn macbook. Teveel uitgegeven dus :s
Leuk! Is die DVD ook alweer uit dan? Gaat snel!
Ik moet ook nodig eens gaan shoppen voor wat zomerkleding!
@ Hocus. Nee dat niet. Niks MJ stijl achtigs gezien. Wel een grijs/wit glitter hempje bij Bijenkorf. Ben vooral geslaagd bij Esprit, The Sting en P&C.
Helaas kon ik mijn Esprit cadeaubonnen daar niet inleveren. Fijn, moet ik alsnog hier even kijken. Zul je net zien dat ze het truitje wat ik ook nog in een andere kleur wil hier niet hebben.
Esprit vind ik ook altijd een erg leuke winkel! :yes: Balen dat je die bonnen daar niet kon gebruiken!
Vervelend Hocus, probeer maar lekker rustig aan te doen :hug:

Ladylay, Ik rijd inderdaad op een manege, ik ken niemand in mijn omgeving met eigen paard. Ik denk dat je op een manege in ieder geval een goed begin kan maken met het leren rijden op verschillende paarden, al zal op eigen paarden altijd anders zijn. Ik geniet er iig heel erg van, kan altijd lekker ontspannen als ik lekker met de paarden bezig ben.
Thanks Samantha! :huggy: Heerlijk hè, lekker met paardjes bezig zijn! :yes:
Nou Samantha, ik ben gisteren niet meer naar de film gegaan, bleef toch maar thuis i.v.m. een zware hoofdpijn.
Heb toen maar Copland gekeken op tv.
Ik hoop alleen dat bij Dynamo geen hoge gebouwen staan, want bij deze dingen mag het absoluut niet tegen iets aankomen.
Maar zien we dan wel hoe we het doen:)

Ik heb zin in de 25e, maar ook weer eigenlijk niet.:(
Oh jee, jij ook al hoofdpijn! Hopelijk is het nu weer beter? :better:
Geen idee of bij de Dynamo hoge gebouwen staan...
de 25e gaan janena en ik eerst naar,t beeld in best en vervolgens door naar eindhoven.

Jullie dan?
Ik ga ook eerst langs het beeld. Maar ik ga zo vroeg mogelijk. Ik heb begrepen dat het vanaf 16:00 uur behoorlijk druk wordt.

Jeetje, er is weer een oorlog gaande op Hyves tussen MJ fans. We worden veroordeelt dat we op 25-06 in Eindhoven gaan staan "feesten". Sorry hoor, maar wie zijn zij dat zij kunnen beoordelen hoe wij ons van binnen voelen?? Dan wordt er gesproken over "neptranen"! Waarom doen ze dit? Waarom willen ze mensen die van Michael houden, mensen die helemaal kapot zijn van binnen alleen nog maar meer pijn doen?? Sorry hoor, ik begrijp niks meer van deze wereld... :( :no:

Last edited:

@Hocus, is die hyves dan niet afgeschermd?
Is wel erg sneu ja wanneer men dit doet, te triest voor woorden.
Maar wat zijn het angst hazen wanneer je ze in het echt tegen komt.

Mijn hoofdpijn is nog niet helemaal weg, maar als ik dadelijk oranje zie spelen, zal het vast wegzakken.:)

btw, er is wel een open plek bij dynamo, had het even opgezocht.

Back